Zeggen zequote:Op maandag 1 juni 2009 21:58 schreef Butterfly91 het volgende:
[..]
Ik heb al wat gevonden. Nu een zwart blousje en die twee paar teenslippers in bestelling, begin juli wordt het geleverd.
Ik gok op 3 dagen na kerstquote:Op maandag 1 juni 2009 21:58 schreef Butterfly91 het volgende:
[..]
Ik heb al wat gevonden. Nu een zwart blousje en die twee paar teenslippers in bestelling, begin juli wordt het geleverd.
quote:Je bestelling is in behandeling
Die addicts hier hebben natuurlijk de sale alweer leeggekochtquote:Op dinsdag 2 juni 2009 09:23 schreef zoeperzazke het volgende:
menen jullie dat nou? Ik zat net in de sale te kijken en wilde 1 trui van 9,90 graag hebben maar kon niets leuks vinden om erbij te doen.....
Ach, ze zijn in staat om als je die korting gebruikt hem doodleuk weg te halen wegens onrechtmatig gebruikquote:Op dinsdag 2 juni 2009 13:28 schreef bladibladibla het volgende:
Heb dit weekend een kortingsbon t.w.v. ¤5 gekregen omdat mijn jurk elke keer geannuleerd werd. Toch netjes van ze!
Stomme is dan dat de jurk nog wel steeds op de website staat
Goed joh!!quote:
Ik!!!!!quote:Op dinsdag 2 juni 2009 13:36 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Goed joh!!Ik wou al zeggen; ben ik de enige die niets besteld heeft??
![]()
![]()
Ik ga ook echt even niks meer bestellen.. Heb nu alleen nog 2 shirtjes van die aids-campagne en een sjaalEn dan die bestelling van de fall in half juli
Ik ga het volhouden hoor![]()
Who's with me?
![]()
![]()
Ik doe ook mee alleen heb ik nog twee bestellingen staan plus die die onderweg isquote:
Me!!quote:Op dinsdag 2 juni 2009 13:36 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Goed joh!!Ik wou al zeggen; ben ik de enige die niets besteld heeft??
![]()
![]()
Ik ga ook echt even niks meer bestellen.. Heb nu alleen nog 2 shirtjes van die aids-campagne en een sjaalEn dan die bestelling van de fall in half juli
Ik ga het volhouden hoor![]()
Who's with me?
![]()
![]()
ik heb in november, december en maart in totaal 4 zakken aan het goede doel gegeven, ik moest dus wel veel aanschaffen MAAR ik doe mee, er is er nu 1 manco, en er komt er 1 half juni met jurkje, lange blouse, jurkje voor me moeder, spijkerbroek en shirtje, en dan nog idd ook wat van de fall collectie half juli, ik doe mee en ga niet meer bestellen tot eind augustus, steun mij steun mijquote:Op dinsdag 2 juni 2009 14:04 schreef Starlie het volgende:
[..]
Ik!!!!!![]()
Heb van het weekend mijn kast uitgemest... nou ja... alles in zo'n zak gestopt die je vacuüm kunt zuigen in de hoop dat ik meer plek zou krijgen... maar helaas.. ik moet denk ik nog 4 van die zakken halen!! Dus ik heb meer dan genoeg kleding...
Jaa, ze zijn net zo als op de foto, iets verfijnder misschien. Ik had geen zin om te passen, maar ze vallen wel normaal geloof ik. Ik had een 38 van een soortgelijke sandaal gepast en die was net ietsje te krap. Ik heb meestal 39, af en toe 38quote:Op dinsdag 2 juni 2009 15:38 schreef AllOfTheSameBlood het volgende:
Heeft iemand die sandaaltjes met die studs erop al in de winkel gezien? Wil ze in Keulen volgende week even passen
IK WIL OOOHOOOK.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 17:23 schreef AllOfTheSameBlood het volgende:
Hier ook nog steeds manco. Ik wil hem deze weeheeeeek. Gelukkig zit er geen echte zomerkleding bij maar toch, ik wil het passen enzo.
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 14:13 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Ik doe ook mee alleen heb ik nog twee bestellingen staan plus die die onderweg is![]()
Bij mij staat er nu 'bestelling is onderweg' maar mn track en trace wordt nog steeds niet herkend
Haha,quote:Op dinsdag 2 juni 2009 15:47 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Me!!
Toegeven:
1 nalevering met daarin: jurkje, korte spijkerbroek, platte peeptoes en een zwart rokje (volgens mij mis ik iets?)
1 preview bestelling met daarin lange trui, zwarte broek, zwarte laarsjes en nog iets (omg, ik weet het gewoon niet nu) EDIT: Oh ja! Dat paarse jurkje!
Maar verder ga ik niks meer bestellen
Bijna elk bedrijf zet z'n pakjes eerst op manco.. Niets raars aan hoorquote:Op dinsdag 2 juni 2009 17:53 schreef Smart_ass het volgende:
Ja laat maar, heb al teruggelezen.Toch raar dat het bijna standaard op manco komt te staan. Lijkt me niet goed. Sowieso vind ik die site van H&M en dat hele track en trace gebeuren erg onduidelijk.
Ben benieuwd, ik heb dat NERD shirtje ook besteld. Ben ook benieuwd naar die van Moby.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 18:09 schreef Enfermera het volgende:
Heb een ander shirtje ook van die campagne, van N*E*R*D*, geannuleerd want die was in het echt toch minder mooi.
Alleen nou heb ik weer bij die sjaal verzendkosten, terwijl dat eigenlijk gewoon een nalevering is.. Ik ga morgen maar weer eens bellen naar de klantenservice![]()
![]()
Maarrr komt goed met ons, en niet zoveel bestellen!![]()
Dan vindt h&m dat je slechte smaak hebt en dus geven ze je meer tijd om het te kunnen veranderen. vrouwen waren toch zo goed met 'hints'?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 17:46 schreef Smart_ass het volgende:
Maar wat betekent het nou als ie op manco staat? Dat het kwijt is?
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 19:57 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Dan vindt h&m dat je slechte smaak hebt en dus geven ze je meer tijd om het te kunnen veranderen. vrouwen waren toch zo goed met 'hints'?
Ik moest bijna lachen.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 19:57 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Dan vindt h&m dat je slechte smaak hebt en dus geven ze je meer tijd om het te kunnen veranderen. vrouwen waren toch zo goed met 'hints'?
Nooohooooo!! Eerst mijn zending!! Anders duurt het tot de kerst voor ik eindelijk wat binnenkrijg!quote:Op dinsdag 2 juni 2009 20:21 schreef alors het volgende:
Ik zag vandaag in de winkel heel veel nieuwe spullen.. Wanneer gaan ze eens met de site aan de slag..
Ik zou ook niet lachen met een slechte smaak..quote:
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 21:03 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Ik zou ook niet lachen met een sechte smaak..
vebreterd :>quote:
H&M says so? Gast ga eerst eens leren typen voor je hier komt ouwehoeren.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 21:39 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
vebreterd :>
en jij hebt nogsteeds een geen smaak![]()
(h&m says so.. 'hint hint')
Dat vest wat in de aanbieding was, wat langer? Die heb ik idd in turquiose, ff in mn mail gezocht en dit is de code: 27-1437quote:Op dinsdag 2 juni 2009 21:27 schreef Daph_ het volgende:
Heeft iemand de artikelcode voor het vest van 4,90 in het turkoise? Ik kan hem op de site niet vinden!
Die ja! Zenkjoequote:Op dinsdag 2 juni 2009 21:50 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Dat vest wat in de aanbieding was, wat langer? Die heb ik idd in turquiose, ff in mn mail gezocht en dit is de code: 27-1437
Schenkstroop is een beetje gefrustreerd over het andere geslacht. Iets dat je bijna niet kan zijn ontgaan, gezien zijn meervoudige klaagtopicdiarree betreffende het andere geslacht.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 21:42 schreef Tammeh het volgende:
[..]
H&M says so? Gast ga eerst eens leren typen voor je hier komt ouwehoeren.
Yw!quote:Op dinsdag 2 juni 2009 21:54 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Die ja! ZenkjoeMijn zusje zou hem voor me bestellen bij haar retourzending
Voor 4,90 euri
Oh dat wil ik ook wel wel weten ja, vest ziet er tof uit en 4,90 maar?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 @ 22:52 schreef zoeperzazke het volgende:
Heeft iemand ook nog de artikelcode van dat vest in het zwart? Ik wil um nog zo graag bij mijn bestelling gooien..... Maar hij is nergens te vinden op de site.....
De code voor het vest in het zwart is 27-1379quote:Op dinsdag 2 juni 2009 22:57 schreef PeRi het volgende:
[..]
Oh dat wil ik ook wel wel weten ja, vest ziet er tof uit en 4,90 maar?. Jammer dat turqoise me niet staat.
Ik zou er haast weer zwanger om willen wordenquote:
Thanks!!!quote:Op woensdag 3 juni 2009 08:04 schreef Daph_ het volgende:
Het artikelnummer van het zwarte vest voor 4,90 is 27-1379
ik doe gezellig mee want ik ben ook nog niet in behandeling voor half juniquote:Op woensdag 3 juni 2009 09:36 schreef MaLo het volgende:
[..]
Ik zou er haast weer zwanger om willen worden
Heee kleintje, ben jij al manco?? Voor jouw bestelling van half juni?
Die van mij is nog niet eens in behandeling
Ik wel, voor allebei zelfsquote:Op woensdag 3 juni 2009 11:15 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
ik doe gezellig mee want ik ben ook nog niet in behandeling voor half juni
We hebben vast te veel nabesteldquote:Op woensdag 3 juni 2009 11:15 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
idem..quote:Op woensdag 3 juni 2009 11:15 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
Jeetje, ja de mijne is ook begin juni maar wel manco. Maar ik heb amper iets nabesteld, alleen de dag erna nogquote:Op woensdag 3 juni 2009 11:58 schreef Dipkip het volgende:
Bij mij is het nog steeds wél onderweg maar niet aangetroffen als track and trace, dus ook niet manco.
En dat is de levering van BEGIN juni.
Ik heb ook al 3 weken niets besteld, omdat ze zeiden dat dat niet mocht.quote:Op woensdag 3 juni 2009 12:10 schreef AllOfTheSameBlood het volgende:
Jeetje, ja de mijne is ook begin juni maar wel manco. Maar ik heb amper iets nabesteld, alleen de dag erna nog
same here...quote:Op woensdag 3 juni 2009 12:10 schreef AllOfTheSameBlood het volgende:
[..]
Jeetje, ja de mijne is ook begin juni maar wel manco. Maar ik heb amper iets nabesteld, alleen de dag erna nog
quote:Op woensdag 3 juni 2009 11:15 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
I know. Ik heb trouwens de groene maar gecanceled.quote:Op woensdag 3 juni 2009 21:26 schreef liefie_ het volgende:
T we hebben weer eens iets het zelfde besteld haha
Wachten tot hij hem wel vindt... dan issie er ook in een dag, dat welquote:Op woensdag 3 juni 2009 21:30 schreef liefie_ het volgende:
Kan iemand ff stap voor stap met me door lopen wat ik moet doen met die code die H&M je op een gegeven moment geeft voor de TNT?
Want ik word echt gek
hij zegt al 4 dagen dat de ie niks vind
De zending bevindt zich in het sorteerproces van TNT Post: dit betreft één van de TNT Post sorteercentra. De zending zal eerst gesorteerd moeten worden, waarna de aflevering van de zending doorgaans de volgende werkdag zal plaatsvinden.quote:Op woensdag 3 juni 2009 20:56 schreef AllOfTheSameBlood het volgende:
"Zending gesorteerd in sorteercentrum"![]()
![]()
![]()
Dat betekent toch dat het morgen komt? Ja? Ja? Mooi want dan kan dat ene vestje mee op vakantie en die shirtjes en jaaaaaaaaaaNét op het nippertje *stuitert* Ik ga morgen de hele dag bij de deurbel waken, ben toch vrij
quote:Op woensdag 3 juni 2009 21:28 schreef Tegan het volgende:
[..]
I know. Ik heb trouwens de groene maar gecanceled.
Ow dat is iig fijnquote:Op woensdag 3 juni 2009 21:32 schreef Inu het volgende:
[..]
Wachten tot hij hem wel vindt... dan issie er ook in een dag, dat wel
Maar er staan alleen maar dezelfde dingen in als altijdquote:Op donderdag 4 juni 2009 09:23 schreef Daph_ het volgende:
De sale is begonnen!!!!!!!!!!![]()
![]()
*scoren gaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |