Die ja! Zenkjoequote:Op dinsdag 2 juni 2009 21:50 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Dat vest wat in de aanbieding was, wat langer? Die heb ik idd in turquiose, ff in mn mail gezocht en dit is de code: 27-1437
Schenkstroop is een beetje gefrustreerd over het andere geslacht. Iets dat je bijna niet kan zijn ontgaan, gezien zijn meervoudige klaagtopicdiarree betreffende het andere geslacht.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 21:42 schreef Tammeh het volgende:
[..]
H&M says so? Gast ga eerst eens leren typen voor je hier komt ouwehoeren.
Yw!quote:Op dinsdag 2 juni 2009 21:54 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Die ja! ZenkjoeMijn zusje zou hem voor me bestellen bij haar retourzending
Voor 4,90 euri
Oh dat wil ik ook wel wel weten ja, vest ziet er tof uit en 4,90 maar?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 @ 22:52 schreef zoeperzazke het volgende:
Heeft iemand ook nog de artikelcode van dat vest in het zwart? Ik wil um nog zo graag bij mijn bestelling gooien..... Maar hij is nergens te vinden op de site.....
De code voor het vest in het zwart is 27-1379quote:Op dinsdag 2 juni 2009 22:57 schreef PeRi het volgende:
[..]
Oh dat wil ik ook wel wel weten ja, vest ziet er tof uit en 4,90 maar?. Jammer dat turqoise me niet staat.
Ik zou er haast weer zwanger om willen wordenquote:
Thanks!!!quote:Op woensdag 3 juni 2009 08:04 schreef Daph_ het volgende:
Het artikelnummer van het zwarte vest voor 4,90 is 27-1379
ik doe gezellig mee want ik ben ook nog niet in behandeling voor half juniquote:Op woensdag 3 juni 2009 09:36 schreef MaLo het volgende:
[..]
Ik zou er haast weer zwanger om willen worden
Heee kleintje, ben jij al manco?? Voor jouw bestelling van half juni?
Die van mij is nog niet eens in behandeling
Ik wel, voor allebei zelfsquote:Op woensdag 3 juni 2009 11:15 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
ik doe gezellig mee want ik ben ook nog niet in behandeling voor half juni
We hebben vast te veel nabesteldquote:Op woensdag 3 juni 2009 11:15 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
idem..quote:Op woensdag 3 juni 2009 11:15 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
Jeetje, ja de mijne is ook begin juni maar wel manco. Maar ik heb amper iets nabesteld, alleen de dag erna nogquote:Op woensdag 3 juni 2009 11:58 schreef Dipkip het volgende:
Bij mij is het nog steeds wél onderweg maar niet aangetroffen als track and trace, dus ook niet manco.
En dat is de levering van BEGIN juni.
Ik heb ook al 3 weken niets besteld, omdat ze zeiden dat dat niet mocht.quote:Op woensdag 3 juni 2009 12:10 schreef AllOfTheSameBlood het volgende:
Jeetje, ja de mijne is ook begin juni maar wel manco. Maar ik heb amper iets nabesteld, alleen de dag erna nog
same here...quote:Op woensdag 3 juni 2009 12:10 schreef AllOfTheSameBlood het volgende:
[..]
Jeetje, ja de mijne is ook begin juni maar wel manco. Maar ik heb amper iets nabesteld, alleen de dag erna nog
quote:Op woensdag 3 juni 2009 11:15 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
I know. Ik heb trouwens de groene maar gecanceled.quote:Op woensdag 3 juni 2009 21:26 schreef liefie_ het volgende:
T we hebben weer eens iets het zelfde besteld haha
Wachten tot hij hem wel vindt... dan issie er ook in een dag, dat welquote:Op woensdag 3 juni 2009 21:30 schreef liefie_ het volgende:
Kan iemand ff stap voor stap met me door lopen wat ik moet doen met die code die H&M je op een gegeven moment geeft voor de TNT?
Want ik word echt gek
hij zegt al 4 dagen dat de ie niks vind
De zending bevindt zich in het sorteerproces van TNT Post: dit betreft één van de TNT Post sorteercentra. De zending zal eerst gesorteerd moeten worden, waarna de aflevering van de zending doorgaans de volgende werkdag zal plaatsvinden.quote:Op woensdag 3 juni 2009 20:56 schreef AllOfTheSameBlood het volgende:
"Zending gesorteerd in sorteercentrum"![]()
![]()
![]()
Dat betekent toch dat het morgen komt? Ja? Ja? Mooi want dan kan dat ene vestje mee op vakantie en die shirtjes en jaaaaaaaaaaNét op het nippertje *stuitert* Ik ga morgen de hele dag bij de deurbel waken, ben toch vrij
quote:Op woensdag 3 juni 2009 21:28 schreef Tegan het volgende:
[..]
I know. Ik heb trouwens de groene maar gecanceled.
Ow dat is iig fijnquote:Op woensdag 3 juni 2009 21:32 schreef Inu het volgende:
[..]
Wachten tot hij hem wel vindt... dan issie er ook in een dag, dat wel
Maar er staan alleen maar dezelfde dingen in als altijdquote:Op donderdag 4 juni 2009 09:23 schreef Daph_ het volgende:
De sale is begonnen!!!!!!!!!!![]()
![]()
*scoren gaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |