abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69591002
quote:
Op maandag 1 juni 2009 00:15 schreef AllOfTheSameBlood het volgende:
Nog steeds geen manco hier En ik ga zaterdag op vakantie, dus dat komt vast niet meer voor die tijd binnen
Waarom bel je de H&M niet op dat ze het naar een Kialapunt moeten sturen? Heb ik ook gedaan en diezelfde dag werd het nog in behandeling genomen! Volgens de klantenservice scheelt het ongeveer 2/3 dagen
Noot noot.
pi_69591095
Ow echt? Wat stom eigenlijk! Hij is intussen al wel in behandeling genomen maar nog niet manco, kan je het dan nog veranderen? Dan ga ik even afwachten en als hij dinsdagavond niet op manco staat ga ik wel bellen. Ik moet het op zich niet persé hebben voor die vakantie maar ik wil het wel
pi_69591986
quote:
Op maandag 1 juni 2009 00:27 schreef AllOfTheSameBlood het volgende:
Ow echt? Wat stom eigenlijk! Hij is intussen al wel in behandeling genomen maar nog niet manco, kan je het dan nog veranderen? Dan ga ik even afwachten en als hij dinsdagavond niet op manco staat ga ik wel bellen. Ik moet het op zich niet persé hebben voor die vakantie maar ik wil het wel
Hmmm dat weet ik niet zeker. Ik zou sowieso even bellen om te vragen wat de snelste manier is om je pakketje binnen te krijgen. Denk niet dat je het erg zou vinden om naar een Kialapunt te rijden/fietsen of wel?
Noot noot.
  maandag 1 juni 2009 @ 09:51:32 #154
125420 Starlie
a dirty mind is a joy forever
pi_69595577
Pff soms zou ik echt willen dat ik dat online shoppen nooit had ontdekt.. Ik blijf maar bestellen.. shirtje hier, shirtje daar... verzendkosten hier, verzendkosten daar
Hebben jullie daar geen last van??!

Heb nog een paar dingen uit staan en daar mag ik echt niets bijgooien want ik moet nu echt een keer gaan sparen
  maandag 1 juni 2009 @ 11:05:11 #155
123170 alors
zlata1234
pi_69596836
Ik moest mijn country weer choosen, jullie ook?

Geeen cookies verwijderd oid...
know'm sayin?
word? word.
pi_69596907
OMG OMG OMG OMG OMG MANCOOOOOOOOOOOOOOO Klagen helpt dus
pi_69596916
Hij staat bij mij nu op bestelling is onderweg maar wordt nog niet herkend door de track and trace
pi_69596929
Ja bij mij staat dat ie onderweg is en als ik er op klik staat er manco
pi_69597155
Goed nieuws dus
Noot noot.
  maandag 1 juni 2009 @ 11:25:34 #160
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_69597233
quote:
Op maandag 1 juni 2009 00:27 schreef AllOfTheSameBlood het volgende:
Ow echt? Wat stom eigenlijk! Hij is intussen al wel in behandeling genomen maar nog niet manco, ..
"manco" betekent toch dat er iets mee is zeg maar? Maar ik weet wat je bedoelt, h&m meldt de zending naar jouw adres voor bij TNT. Volgens mij print h&m een adres label met TNT barcode en dat verschijnt automatisch op de tracktrace-site van TNT. Dan wordt er door een vrachtwagen een zooi pakketten en M-bags opgehaald bij h&m voor het sorteer-proces.

(maar ik laat mn fantasie even gaan dus kan er waaay naast zitten )
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_69597299
quote:
Op maandag 1 juni 2009 11:09 schreef Dipkip het volgende:
Hij staat bij mij nu op bestelling is onderweg maar wordt nog niet herkend door de track and trace
hey dat heb ik ook!
ik kwam net vragen wrom en zo haha
Women might be able to fake orgasms.
But men can fake whole relationships
pi_69597319
Wees gerust, dat duurt ff.. Hoeft niet te betekenen dat er iets mis is met je pakketje
Noot noot.
  maandag 1 juni 2009 @ 11:30:50 #163
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_69597354
ik denk dat h&m de bestellingen klaar heeft staan, maar dat ze nog niet door TNT zijn opgehaald en nog niet in het sorteerproces zitten
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
  maandag 1 juni 2009 @ 11:31:22 #164
101884 PeRi
Allons-y!
pi_69597371
Manco:
quote:
Voorgemelde zending niet aangetroffen: manco De zending is elektronisch voorgemeld aan TNT Post (bijvoorbeeld via het programma IT Pakket), maar dezelfde dag niet bij TNT Post aangeboden ter verzending, en derhalve niet aangetroffen.
Whatever I want.
pi_69597578
Ik snap dus niet welk stadium er dan vóór manco zit.
pi_69597607
quote:
Op maandag 1 juni 2009 11:30 schreef Schenkstroop het volgende:
ik denk dat h&m de bestellingen klaar heeft staan, maar dat ze nog niet door TNT zijn opgehaald en nog niet in het sorteerproces zitten
dat dacht ik ook want ik dacht het is ook zondag en zo (naja maandag, maar toch zondag)
Maar toen dacht ik dat ik vond dat ze geen recht hebben op een zondag omdat ik het gewoon wil hebben
Women might be able to fake orgasms.
But men can fake whole relationships
pi_69597723
quote:
Op maandag 1 juni 2009 11:40 schreef Dipkip het volgende:
Ik snap dus niet welk stadium er dan vóór manco zit.
Hmm nou bij H&M is dat dus gewoon "in behandeling"

Ik weet dat manco eigenlijk een negatief woord is, maar het is een stapje vooruit Het klinkt wel raar: Hoera! Mijn bestelling is niet aangetroffen!
pi_69597929
Nou ja maar dat is toch eigenlijk vreemd. Manco is, het heeft een nummer, maar track and trace kan nog niks met dat nummer.

Dus wat ik heb is: het heeft een nummer, maar track and trace kan nog niks met dat nummer en is zich er ook nog niet van bewust dat ze niks met dat nummer kunnen.

pi_69598110
quote:
Op maandag 1 juni 2009 00:15 schreef AllOfTheSameBlood het volgende:
Nog steeds geen manco hier En ik ga zaterdag op vakantie, dus dat komt vast niet meer voor die tijd binnen
Zit toch geen bikini bij he?

Mennn ik baal ook. Het is dat ik vandaag koppijn heb en een schoonmaakdagje houd ipv strand. Mijn pakketje is opgeschoven van begin naar half juni omdat ik een fashion voor aids shirtje had toegevoegd. Ben in staat om alles te retourneren als het eenmaal verzonden wordt. Heb er toch niks meer aan als de zomer straks voorbij is. &@!^%$*&^%T%$!!!!

[ Bericht 34% gewijzigd door Imperfect-Angel op 01-06-2009 12:08:01 ]
Wild horses run unbridled or their spirit dies...
pi_69598299
quote:
Op maandag 1 juni 2009 00:23 schreef Jojoortje het volgende:

[..]

Waarom bel je de H&M niet op dat ze het naar een Kialapunt moeten sturen? Heb ik ook gedaan en diezelfde dag werd het nog in behandeling genomen! Volgens de klantenservice scheelt het ongeveer 2/3 dagen
En bij mij bezorgden ze het alsnog thuis

[ Bericht 0% gewijzigd door Inu op 01-06-2009 12:34:17 ]
pi_69598693
Er zijn nu twee bestellingen in onderhandeling, en één onderweg. Mag weleens komen nu, want het schiet echt niet op.
pi_69599518
quote:
Op zondag 31 mei 2009 14:43 schreef Heroinjunk het volgende:
Bikini voor mezelf, alleen dan in het geel (damn u, maten die iedereen heeft ) :
[ afbeelding ]
Ik zou deze in geen miljoen jaar zelf uitgekozen hebben, al die zoete kleurtjes, maar als je het dan op de foto met zo'n bloedmooie vrouw ziet ben ik wel bijna overstag
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  maandag 1 juni 2009 @ 13:07:00 #173
101884 PeRi
Allons-y!
pi_69599841
quote:
Op maandag 1 juni 2009 @ 11:54 schreef Dipkip het volgende:
Nou ja maar dat is toch eigenlijk vreemd. Manco is, het heeft een nummer, maar track and trace kan nog niks met dat nummer.

Dus wat ik heb is: het heeft een nummer, maar track and trace kan nog niks met dat nummer en is zich er ook nog niet van bewust dat ze niks met dat nummer kunnen.

Het nummer is elektronisch doorgegeven maar het pakje is nog niet afgegeven. Net zoiets als zeggen tegen iemand dat je hem een pakje opstuurt, maar je hebt het nog niet op de bus gedaan oid. Diegene (TNT in dit geval) weet dat het er aan komt, maar heeft het nog niet in zn handen.
Whatever I want.
pi_69599950
Hoe lang duurt het als je bestelling manco/ onderweg staat? Ik wil mn zomerrokjes nu wel een keer aan!
Nomnomnomnomnomnomnomnomnomnom
pi_69600236
quote:
Op maandag 1 juni 2009 13:11 schreef PluisigNijntje het volgende:
Hoe lang duurt het als je bestelling manco/ onderweg staat? Ik wil mn zomerrokjes nu wel een keer aan!
Ik vermoed dat je het woensdag krijgt.
Noot noot.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')