Waarom bel je de H&M niet op dat ze het naar een Kialapunt moeten sturen? Heb ik ook gedaan en diezelfde dag werd het nog in behandeling genomen! Volgens de klantenservice scheelt het ongeveer 2/3 dagenquote:Op maandag 1 juni 2009 00:15 schreef AllOfTheSameBlood het volgende:
Nog steeds geen manco hierEn ik ga zaterdag op vakantie, dus dat komt vast niet meer voor die tijd binnen
Hmmm dat weet ik niet zeker. Ik zou sowieso even bellen om te vragen wat de snelste manier is om je pakketje binnen te krijgen. Denk niet dat je het erg zou vinden om naar een Kialapunt te rijden/fietsen of wel?quote:Op maandag 1 juni 2009 00:27 schreef AllOfTheSameBlood het volgende:
Ow echt? Wat stom eigenlijk! Hij is intussen al wel in behandeling genomen maar nog niet manco, kan je het dan nog veranderen? Dan ga ik even afwachten en als hij dinsdagavond niet op manco staat ga ik wel bellen. Ik moet het op zich niet persé hebben voor die vakantie maar ik wil het wel
quote:Op maandag 1 juni 2009 00:27 schreef AllOfTheSameBlood het volgende:
Ow echt? Wat stom eigenlijk! Hij is intussen al wel in behandeling genomen maar nog niet manco, ..
hey dat heb ik ook!quote:Op maandag 1 juni 2009 11:09 schreef Dipkip het volgende:
Hij staat bij mij nu op bestelling is onderweg maar wordt nog niet herkend door de track and trace
quote:Voorgemelde zending niet aangetroffen: manco De zending is elektronisch voorgemeld aan TNT Post (bijvoorbeeld via het programma IT Pakket), maar dezelfde dag niet bij TNT Post aangeboden ter verzending, en derhalve niet aangetroffen.
dat dacht ik ook want ik dacht het is ook zondag en zo (naja maandag, maar toch zondag)quote:Op maandag 1 juni 2009 11:30 schreef Schenkstroop het volgende:
ik denk dat h&m de bestellingen klaar heeft staan, maar dat ze nog niet door TNT zijn opgehaald en nog niet in het sorteerproces zitten
Hmm nou bij H&M is dat dus gewoon "in behandeling"quote:Op maandag 1 juni 2009 11:40 schreef Dipkip het volgende:
Ik snap dus niet welk stadium er dan vóór manco zit.
Zit toch geen bikini bij he?quote:Op maandag 1 juni 2009 00:15 schreef AllOfTheSameBlood het volgende:
Nog steeds geen manco hierEn ik ga zaterdag op vakantie, dus dat komt vast niet meer voor die tijd binnen
En bij mij bezorgden ze het alsnog thuisquote:Op maandag 1 juni 2009 00:23 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Waarom bel je de H&M niet op dat ze het naar een Kialapunt moeten sturen? Heb ik ook gedaan en diezelfde dag werd het nog in behandeling genomen! Volgens de klantenservice scheelt het ongeveer 2/3 dagen
Ik zou deze in geen miljoen jaar zelf uitgekozen hebben, al die zoete kleurtjes, maar als je het dan op de foto met zo'n bloedmooie vrouw ziet ben ik wel bijna overstagquote:Op zondag 31 mei 2009 14:43 schreef Heroinjunk het volgende:
Bikini voor mezelf, alleen dan in het geel (damn u, maten die iedereen heeft) :
[ afbeelding ]
Het nummer is elektronisch doorgegeven maar het pakje is nog niet afgegeven. Net zoiets als zeggen tegen iemand dat je hem een pakje opstuurt, maar je hebt het nog niet op de bus gedaan oid. Diegene (TNT in dit geval) weet dat het er aan komt, maar heeft het nog niet in zn handen.quote:Op maandag 1 juni 2009 @ 11:54 schreef Dipkip het volgende:
Nou ja maar dat is toch eigenlijk vreemd. Manco is, het heeft een nummer, maar track and trace kan nog niks met dat nummer.
Dus wat ik heb is: het heeft een nummer, maar track and trace kan nog niks met dat nummer en is zich er ook nog niet van bewust dat ze niks met dat nummer kunnen.
Ik vermoed dat je het woensdag krijgt.quote:Op maandag 1 juni 2009 13:11 schreef PluisigNijntje het volgende:
Hoe lang duurt het als je bestelling manco/ onderweg staat? Ik wil mn zomerrokjes nu wel een keer aan!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |