abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 30 mei 2009 @ 00:16:11 #101
227667 Man-E-Faces
One too many
pi_69544146
Zou lieve Daph_ nog even de artikel-nummers van die jurkjes plaatsen of doorberichten? Er wordt namelijk in mijn linkeroor om gezeurd!
Hoeren TNT.. Graaierige overheid..
Ik heb nergens zoveel last van Marokkanen als in het nieuws :
  zaterdag 30 mei 2009 @ 02:05:14 #102
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_69546145
Hai ik heb jullie hulp nodig, ik zit nl. met een broeken-mysterie. Ik zit hier met een paspop cq. mannequin, taille 65cm heup 87cm. Toen heb ik een jeans gekocht bij de hm.com (maat "27" anders staat ze er zo naakt bij in een hoek)
Gezien de paspop taille 65cm = maat 26 heeft zou het goed meten zijn (jeans maat 27). maarhet past alsnog niet. de broek komt 2 inch/2 maten tekort. Ik snap niet zoveel van maten en hoe je dat moet opemeten enzo. Mag ik vragen naar jullie taille-maat en moeten jullie dan ook jeans kopen 2 maten groter ofzo? Het gaat om de volgende broek:

[ Bericht 3% gewijzigd door Schenkstroop op 30-05-2009 19:24:42 ]
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_69547837
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 02:05 schreef Schenkstroop het volgende:
Hai ik heb jullie hulp nodig, ik zit bl. met een broeken mysterie. Ik zit hier met een paspop cq. mannequin, taille 65cm heup 87cm. Toen heb ik een jeans gekocht van de hm.com maat "27" anders staat ze er zo naakt bij in een hoek (dont ask..).

Gezien de paspop taille 65cm = maat 26 heeft zou het goed meten zijn (jeans 27). maar..het past alsnog niet. de broek komt 2 inch/2 maten tekort. Volg je het nog? Ik snap niet zoveel van maten en hoe je dat moet opemeten enzo. Mag ik vragen naar jullie taille-maat en moeten jullie dan ook jeans kopen 2 maten groter ofzo? Het gaat om de volgende broek:

[ link | afbeelding ]
Ik denk dat dat ongeveer mijn maten zijn taille 65 heup tegen de 90. Zelf heb ik 3 broeken van de h en m 2 ervan zijn maat 26 (maar deze moete wel goed aansluiten omdat het een skinny is die bijv ook onder een tuniekje gedragen kan worden. De andere is een paar post geleden gepost met die lagere zakken en dat is een 27. Op het moment heb ik een Tommy Hilfiger broek aan ook maat 27. Ik vind de maten dus redelijk vergelijkbaar met andere broeken van bijv Tommy, Only, Indian Rose

Hopelijk heb je er iets aan
pi_69549305
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 21:17 schreef Jojoortje het volgende:

[..]

Komt goed.. Alleen als die mooi is

En jaa verstopt

Kijk ik bij 'jurken', dan staat het jurkje er niet..
Kijk ik bij 'laat alles zien', dan staat er jurkje er wel

Verstopt dus
Dan ben ik heel erg benieuwd hoe die valt ;o Ik zit steeds te zoeken; maar ik zie hem nergens ;{
Die jurk is zooo gaaff.
  zaterdag 30 mei 2009 @ 12:42:10 #105
101884 PeRi
Allons-y!
pi_69550575
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 11:12 schreef PeRi het volgende:
Vraagje; ik heb nog nooit iets retour gezonden en nu voor het eerst. Hoe lang duurt het ongeveer voordat ze een retourbestelling verwerkt hebben in je ' saldo' pagina? Ik heb afgelopen maandag iets retour verzonden.
iemand?
Whatever I want.
pi_69550682
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 12:42 schreef PeRi het volgende:

[..]

iemand?
Dat verschilt, bij mij was het wel eens binnen een week, maar het heeft ook wel eens 2 weken geduurt, nooit langer echter, dus ik zou van 2 weken maximaal uitgaan
Heb uw naaste lief
want dat ben ik - Loesje
  zaterdag 30 mei 2009 @ 12:49:07 #107
101884 PeRi
Allons-y!
pi_69550709
ah okay, dank je. Heb ik iig een indicatie .
Whatever I want.
pi_69552188
Nou, mijn bestelling komt begin juni en hij is nog niet in behandeling genomen. Ze moeten wel opschieten, anders is het half juni
pi_69552569
Een hoop tietgemiep van mij gisteren. Kom ik er vandaag bij de H.muller dus gewoon achter dat ik al jaaaren in een te kleine beha rondloop! Ik vond die vrouwen die in een verkeerde beha rondliepen altijd ronduit sneu. Je weet toch wel welke beha goed bij je zit! Nu ben ik zelf dus zo'n sneu geval die nog naar de H&M heb zitten mailen ook.
Wild horses run unbridled or their spirit dies...
pi_69554011
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 14:24 schreef Imperfect-Angel het volgende:
Een hoop tietgemiep van mij gisteren. Kom ik er vandaag bij de H.muller dus gewoon achter dat ik al jaaaren in een te kleine beha rondloop! Ik vond die vrouwen die in een verkeerde beha rondliepen altijd ronduit sneu. Je weet toch wel welke beha goed bij je zit! Nu ben ik zelf dus zo'n sneu geval die nog naar de H&M heb zitten mailen ook.
!

Laat me raden, je hebt eigenlijk een cup groter en een smallere onderwijdte?
Noot noot.
  zaterdag 30 mei 2009 @ 15:53:12 #111
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_69554274
quote:
Echt he! I knooooooooooow. Ik vond het idd ook altijd sneu. Toen paste ik een keer een andere maat bh omdat ik die zo leuk vond, en die zat wonderbaarlijk veel beter!
Magoed, dat merk je ook alleen maar om te passen. DIe spanwijdte meten van onder je borsten en erop klopt voor geen ene meter; als ik dat doe heb ik 70AA. Terwijl ik toch echt 70C heb.
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_69558158
quote:
geen zorgen, het schijnt dat dik 60% van alle vrouwen in de wereld een verkeerde maat hebben.
pi_69558858
heeft iemand de n.e.r.d shirt al?
  zaterdag 30 mei 2009 @ 19:29:50 #114
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_69558887
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 09:56 schreef dieske87 het volgende:

[..]

Ik denk dat dat ongeveer mijn maten zijn taille 65 heup tegen de 90. Zelf heb ik 3 broeken van de h en m 2 ervan zijn maat 26 (maar deze moete wel goed aansluiten omdat het een skinny is die bijv ook onder een tuniekje gedragen kan worden. De andere is een paar post geleden gepost met die lagere zakken en dat is een 27. Op het moment heb ik een Tommy Hilfiger broek aan ook maat 27. Ik vind de maten dus redelijk vergelijkbaar met andere broeken van bijv Tommy, Only, Indian Rose

Hopelijk heb je er iets aan
Bedankt. Kan het zijn dat dit model een heupborek is en het wellicht twee maten groter moet?

Iig bedankt.

Edit: ach het gaat terug, kost me een euro maar dat geeft niet. Je kan enkele items terugsturen, Maar hoe gaat dat dan als je de M-bag al helemaal hebt opengescheurd als een Tasmanian Devil?
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_69559842
Een heupbroek zou in principe qua maat net zo goed moeten passen. Tenminste ik heb nooit een andere broekmaat bij de H&M.

Zak even dicht maken met tape of anders in een andere zak proppen en dichttapen
pi_69559888

Best leuk

Zag ook een leuke van Katy Perry, maar was al uitverkocht.
Noot noot.
pi_69560316
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 15:38 schreef Jojoortje het volgende:

[..]

!

Laat me raden, je hebt eigenlijk een cup groter en een smallere onderwijdte?
Ik weet niet hoe dat werkt!
Ik droeg en draag nog steeds 75B.
Als ik me opmeet zoals ze zeggen op het internet dan moet ik een 70AA aan.
Doe ik die aan dan past die voor geen meter en 75B tegenwoordig ook niet meer.
Ben nu een 70C (H&M waarsch. 75C)en ga bij mijn volgende H&M bestelling helemaal los op tietgebied haha!
Was dus bij de H.moller maar die is mij echt te saai qua keus.
pi_69560445
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 15:53 schreef Enfermera het volgende:
DIe spanwijdte meten van onder je borsten en erop klopt voor geen ene meter; als ik dat doe heb ik 70AA. Terwijl ik toch echt 70C heb.
Jaaaa dat had ik dus ook.
Moet wel wennen hoor, sjeeesss een C-cup.

Wil morgen naar 't strand en heb mijn bikini nog steeds niet dus ga me maar weer in mijn oude H&M Kylie Minogue bikini proppen, als dat nog past... Ik had toen die tijd 2 verschillende maten broekjes gepast en de verkeerde per ongeluk behouden waar ik pas later achterkwam dus die is al te klein.
Ik heb maar 1 bikini omdat ik het onzin vind om er meer te hebben dan 1! bikini.
pi_69560466
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 20:11 schreef Jojoortje het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Best leuk

Zag ook een leuke van Katy Perry, maar was al uitverkocht.
Heb die van Dita ook besteld. Zwartwit lijkt ie leuker.
pi_69561730
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 18:58 schreef Kleintje19 het volgende:
geen zorgen, het schijnt dat dik 60% van alle vrouwen in de wereld een verkeerde maat hebben.
Ik perste ook vaak genoeg mijn borsten in een 70 of 75B terwijl laatst een dame in een lingeriezaak zei dat ik toch echt wel 70C heb en bij push-up zelfs 70D. Zou ik mezelf nooit geven .
  zaterdag 30 mei 2009 @ 22:08:05 #121
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_69562430
Bedankt LIniev20 en Dieske87!

Als ik de kleding retourneer bij een hm vestignig, dan krijg ik geen geld maar een tegoedbon.
of lees ik dat verkeerd?

gevonden.

[ Bericht 43% gewijzigd door Schenkstroop op 30-05-2009 23:11:37 ]
  zaterdag 30 mei 2009 @ 22:09:36 #122
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_69562463
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 20:32 schreef Imperfect-Angel het volgende:

[..]

Jaaaa dat had ik dus ook.
Moet wel wennen hoor, sjeeesss een C-cup.

Wil morgen naar 't strand en heb mijn bikini nog steeds niet dus ga me maar weer in mijn oude H&M Kylie Minogue bikini proppen, als dat nog past... Ik had toen die tijd 2 verschillende maten broekjes gepast en de verkeerde per ongeluk behouden waar ik pas later achterkwam dus die is al te klein.
Ik heb maar 1 bikini omdat ik het onzin vind om er meer te hebben dan 1! bikini.
Haha, grappig he Ik snapte het eerst ook niet. Ach, mooi toch, denk niet dat mensen zouden denken dat ik C heb, maar lekker boeie. Als die bh maar goed zit
En idd, ik had al mn oude bh's gelijk weggedonderd, die zaten gelijk een stuk minder lekker!

Ff ontopic nog: ik vind dat shirtje van Dita von Teese toch ook wel erg gaaf, nog ff kijken of ie er nog is in mijn maat...
  zaterdag 30 mei 2009 @ 22:31:24 #123
218527 rycemasta
rijstmeester
pi_69562898
Weet iemand of je verzendskosten betaalt als je een artikel ruilt, maar ook bijbestelt?
pi_69564221
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 22:09 schreef Enfermera het volgende:

[..]

Haha, grappig he Ik snapte het eerst ook niet. Ach, mooi toch, denk niet dat mensen zouden denken dat ik C heb, maar lekker boeie. Als die bh maar goed zit
En idd, ik had al mn oude bh's gelijk weggedonderd, die zaten gelijk een stuk minder lekker!

quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 21:32 schreef -Trinity- het volgende:

[..]

Ik perste ook vaak genoeg mijn borsten in een 70 of 75B terwijl laatst een dame in een lingeriezaak zei dat ik toch echt wel 70C heb en bij push-up zelfs 70D. Zou ik mezelf nooit geven .
Nou ik kan het nog steeds niet geloven! Net nog naar mijn boobies zitten staren. Dacht altijd dat een C-cup best wel groot was. Vind de mijne niet als C eruitzien. Misschien hebben we allemaal wel een verkeerd beeld in ons hoofd zitten door al die meloentietwijfen op tv enzo.

(Heb overigens niks tegen formaatje meloen, voordat er discussies losbarsten! )
  zaterdag 30 mei 2009 @ 23:35:07 #125
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_69564285
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 23:32 schreef Imperfect-Angel het volgende:

[..]

[..]

Nou ik kan het nog steeds niet geloven! Net nog naar mijn boobies zitten staren. Dacht altijd dat een C-cup best wel groot was. Vind de mijne niet als C eruitzien. Misschien hebben we allemaal wel een verkeerd beeld in ons hoofd zitten door al die meloentietwijfen op tv enzo.

(Heb overigens niks tegen formaatje meloen, voordat er discussies losbarsten! )

Nouja, 70C is toch heel anders dan 90C he Ze zeggen dan dat bijv. 75B hetzelfde is als 70C, maar dat vind ik niet. Magoed, we gaan misschien nu wel heel ver offtopic
pi_69564621
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 23:35 schreef Enfermera het volgende:

[..]

Nouja, 70C is toch heel anders dan 90C he Ze zeggen dan dat bijv. 75B hetzelfde is als 70C, maar dat vind ik niet. Magoed, we gaan misschien nu wel heel ver offtopic
70C en 75B zijn niet hetzelfde, maar schelen niet veel. 90C zal dan wel biggie zijn! Ga de volgende keer is ff kijken. Check eigenlijk altijd alleen mijn eigen maat.

En nu weer ontopic: H&M!
pi_69564697
Ik vind deze echt geweldig, maar in het wit is het net een mislukte trouwjurk en in het zwart issie gewoon lelijk

Oh, en deze zijn echt

pi_69568039
Ik ben gewoon bang voor sleehakken. Heb zulke slechte enkels
Noot noot.
pi_69568043
Laat ik maar eens gaan slapen ofzo

Noot noot.
pi_69568630
quote:
Op zondag 31 mei 2009 03:51 schreef Jojoortje het volgende:
Ik ben gewoon bang voor sleehakken. Heb zulke slechte enkels
ik kan wel op naaldhakken lopen, hele hoge zelfs, maar geef me sleehakken en ik ga geheid op me giechel, me moeder snapt er werkelijk geen kut van

Hehe eindelijk manco, mn bestelling stond 3 dagen als niet gevonden
pi_69569053
ik heb nooit meer dan een A-cup gepast, tot ik ineens de nuvaring ging gebruiken. Sinsdien haal ik de B-cup Kan me niet voorstellen dat ik de verkeerde cup draag, 75A is gewoon veel te klein, 75B sluit prima aan en ineen C-cup verzuip ik. Dus ik ga er wel vanuit dat ik goed zit Maar het lijkt me wel tof als je ineens hoort dat je een grotere cup hebt dan je dacht
I had a signature once. It was awful.
pi_69569930
quote:
Op zondag 31 mei 2009 09:40 schreef zoeperzazke het volgende:
ik heb nooit meer dan een A-cup gepast, tot ik ineens de nuvaring ging gebruiken. Sinsdien haal ik de B-cup Kan me niet voorstellen dat ik de verkeerde cup draag, 75A is gewoon veel te klein, 75B sluit prima aan en ineen C-cup verzuip ik. Dus ik ga er wel vanuit dat ik goed zit Maar het lijkt me wel tof als je ineens hoort dat je een grotere cup hebt dan je dacht
ja, tenzij je al D had
pi_69569985
quote:
Op zondag 31 mei 2009 08:32 schreef Kleintje19 het volgende:

[..]

ik kan wel op naaldhakken lopen, hele hoge zelfs, maar geef me sleehakken en ik ga geheid op me giechel, me moeder snapt er werkelijk geen kut van

Hehe eindelijk manco, mn bestelling stond 3 dagen als niet gevonden
Ik kan echt alleen op sleehakken en dikke hoge hakken lopen, naaldhakken ga ik echt meteen om en op lage hakjes zonder goede ondersteuning bij mijn eigen hak schiet ik soms ook al door mn enkel

Maar deze schoenen zijn echt te hoog voor me, ik ben al 1.80 mtr, als ik dan ook nog 12 cm hakken aandoe
pi_69571895
niet zo zeuren, jij kan tenminste bij de keukenkastjes vind het altijd mooi super lange vrouwen! om jaloers op te worden! vind t altijd zo jammer dat veel dames van 1.80 geen hakken oid aandurven terwijl dat echt super chique is
pi_69573474
Ik doe ook wel hakken aan, maar dan tussen de 5 en 10 cm Vind kleinere hakken sowieso lelijk eigenlijk
pi_69574818
Bikini voor mezelf, alleen dan in het geel (damn u, maten die iedereen heeft ) :

En deze voor vriendlief besteld:
pi_69576768
Volgens mij koop ik altijd de verkeerde bh
maar ik ben al lang blij als het enigzins zit, betaalbaar is en de dames er leuk uit zien
Women might be able to fake orgasms.
But men can fake whole relationships
pi_69577845
Wow, ik vraag me af hoe deze zou staan, hij is nl van de mannenafdeling maar ik ben verliefd!
Nomnomnomnomnomnomnomnomnomnom
pi_69579079
Ik vond die in het echt niet zo mooi
En mannenbroeken zijn ook meestal tot net over de knie en dat vind ik bij vrouwen een beetje raar als zwemkleding. Of ga je hem zo dragen?
pi_69580791
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 00:16 schreef Man-E-Faces het volgende:
Zou lieve Daph_ nog even de artikel-nummers van die jurkjes plaatsen of doorberichten? Er wordt namelijk in mijn linkeroor om gezeurd!
Ik ben druk aan het zoeken naar de jurkjes want ik kan ze niet vinden (de plaatjes die je gepost hebt)

I'm working on it!
pi_69581083
Gevind!!
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 00:00 schreef Man-E-Faces het volgende:

[..]

Ja Bedankt ik heb ze gevonden. Nu is er nog een vraag; een meisje vraagt om de artikelen-codes van de volgende items. de-code voor de 'heide-paarse' trui was zichtbaar maar de rest van de codes niet. De armband en de ring staan op paginas die niet zijn ingescand. Alvast bedankt !

[ afbeelding ]
De ring staat op p 68 en de armband op p69, had ze volgens mij wel ingescand maar hierbij toch de codes:

RING (maat S, M, L) prijs ¤ 4,95
16-6850 voor ZWART
16-6876 voor LICHTROZE
36-3481 voor JADEGROEN

ARMBAND prijs ¤ 5,95
16-6777 voor LICHTROZE
16-6785 voor JADEGROEN
16-6769 voor ZWART

De jurkjes zijn 'truien' met de volgende omschrijving:
Licht uitlopend model met mooi ajourpatroon. Lengte 74 cm in mt M. Gebreide Mohairmix (...) wolwas 30 graden
Maat XS, S, M, L, XL
28-1634 voor ZWART
28-1642 voor POEDERBEIGE
28-1659 voor DONKER HEIDEPAARS

Prijs ¤ 29,95

Hoop dat je nu alles weet?

Zie nu wel weer vanalles staan wat ik eigenlijk ook wil hebben
pi_69583143
quote:
Op zondag 31 mei 2009 17:37 schreef Linnie20v het volgende:
Ik vond die in het echt niet zo mooi
En mannenbroeken zijn ook meestal tot net over de knie en dat vind ik bij vrouwen een beetje raar als zwemkleding. Of ga je hem zo dragen?
Als zwemshort en als korte broek.. maar er kan tot aan die zak een stukje af..
Moet het maar even afwachten.
Nomnomnomnomnomnomnomnomnomnom
pi_69583395
quote:
Op zondag 31 mei 2009 14:43 schreef Heroinjunk het volgende:
Bikini voor mezelf, alleen dan in het geel (damn u, maten die iedereen heeft ) :
[ afbeelding ]

En deze voor vriendlief besteld:
[ afbeelding ]
Oooooohhhhh die wil ik ook maar ik mag geen bikini's meer bestellen van mama

Die witte 'trouwjurk' heb ik in de H&M in London aangepast toen we de lelijkste combinaties ooit gingen aantrekken en hij was serieus best leuk, maar wel trouwjurkerig inderdaad.
I would go along with someone like you
pi_69583747
quote:
Op zondag 31 mei 2009 20:33 schreef Liefste. het volgende:

[..]

Oooooohhhhh die wil ik ook maar ik mag geen bikini's meer bestellen van mama

Die witte 'trouwjurk' heb ik in de H&M in London aangepast toen we de lelijkste combinaties ooit gingen aantrekken en hij was serieus best leuk, maar wel trouwjurkerig inderdaad.

Die?
Noot noot.
pi_69584852
quote:
Op zondag 31 mei 2009 20:46 schreef Jojoortje het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Die?
Nee die jurk bovenaan de pagina
pi_69585338
quote:
Op zondag 31 mei 2009 20:46 schreef Jojoortje het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Die?
Nee die andere inderdaad
I would go along with someone like you
pi_69586254
Oooh ja
Noot noot.
pi_69586617
quote:
Op zondag 31 mei 2009 16:59 schreef PluisigNijntje het volgende:
Wow, ik vraag me af hoe deze zou staan, hij is nl van de mannenafdeling maar ik ben verliefd!
[ afbeelding ]
Hmm hij is mij een beetje te Pipo, zowel voor man als vrouw maar da's mijn smaak. Doe jij lekker wat jezelf leuk vindt!
pi_69588391

Die is best lief!
Noot noot.
pi_69590732
Nog steeds geen manco hier En ik ga zaterdag op vakantie, dus dat komt vast niet meer voor die tijd binnen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')