Ik denk dat dat ongeveer mijn maten zijn taille 65 heup tegen de 90. Zelf heb ik 3 broeken van de h en m 2 ervan zijn maat 26 (maar deze moete wel goed aansluiten omdat het een skinny is die bijv ook onder een tuniekje gedragen kan worden. De andere is een paar post geleden gepost met die lagere zakken en dat is een 27. Op het moment heb ik een Tommy Hilfiger broek aan ook maat 27. Ik vind de maten dus redelijk vergelijkbaar met andere broeken van bijv Tommy, Only, Indian Rosequote:Op zaterdag 30 mei 2009 02:05 schreef Schenkstroop het volgende:
Hai ik heb jullie hulp nodig, ik zit bl. met een broeken mysterie. Ik zit hier met een paspop cq. mannequin, taille 65cm heup 87cm. Toen heb ik een jeans gekocht van de hm.com maat "27" anders staat ze er zo naakt bij in een hoek (dont ask..).
Gezien de paspop taille 65cm = maat 26 heeft zou het goed meten zijn (jeans 27). maar..het past alsnog niet. de broek komt 2 inch/2 maten tekort. Volg je het nog? Ik snap niet zoveel van maten en hoe je dat moet opemeten enzo. Mag ik vragen naar jullie taille-maat en moeten jullie dan ook jeans kopen 2 maten groter ofzo? Het gaat om de volgende broek:
[ link | afbeelding ]
Dan ben ik heel erg benieuwd hoe die valt ;o Ik zit steeds te zoeken; maar ik zie hem nergens ;{quote:Op vrijdag 29 mei 2009 21:17 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Komt goed.. Alleen als die mooi is
En jaa verstopt
Kijk ik bij 'jurken', dan staat het jurkje er niet..
Kijk ik bij 'laat alles zien', dan staat er jurkje er wel
Verstopt dus
iemand?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:12 schreef PeRi het volgende:
Vraagje; ik heb nog nooit iets retour gezonden en nu voor het eerst. Hoe lang duurt het ongeveer voordat ze een retourbestelling verwerkt hebben in je ' saldo' pagina? Ik heb afgelopen maandag iets retour verzonden.
Dat verschilt, bij mij was het wel eens binnen een week, maar het heeft ook wel eens 2 weken geduurt, nooit langer echter, dus ik zou van 2 weken maximaal uitgaanquote:
quote:Op zaterdag 30 mei 2009 14:24 schreef Imperfect-Angel het volgende:
Een hoop tietgemiep van mij gisteren. Kom ik er vandaag bij de H.muller dus gewoon achter dat ik al jaaaren in een te kleine beha rondloop!Ik vond die vrouwen die in een verkeerde beha rondliepen altijd ronduit sneu. Je weet toch wel welke beha goed bij je zit! Nu ben ik zelf dus zo'n sneu geval die nog naar de H&M heb zitten mailen ook.
![]()
Echt he!quote:Op zaterdag 30 mei 2009 14:24 schreef Imperfect-Angel het volgende:
Een hoop tietgemiep van mij gisteren. Kom ik er vandaag bij de H.muller dus gewoon achter dat ik al jaaaren in een te kleine beha rondloop!Ik vond die vrouwen die in een verkeerde beha rondliepen altijd ronduit sneu. Je weet toch wel welke beha goed bij je zit! Nu ben ik zelf dus zo'n sneu geval die nog naar de H&M heb zitten mailen ook.
![]()
geen zorgen, het schijnt dat dik 60% van alle vrouwen in de wereld een verkeerde maat hebben.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 14:24 schreef Imperfect-Angel het volgende:
![]()
Bedankt. Kan het zijn dat dit model een heupborek is en het wellicht twee maten groter moet?quote:Op zaterdag 30 mei 2009 09:56 schreef dieske87 het volgende:
[..]
Ik denk dat dat ongeveer mijn maten zijn taille 65 heup tegen de 90. Zelf heb ik 3 broeken van de h en m 2 ervan zijn maat 26 (maar deze moete wel goed aansluiten omdat het een skinny is die bijv ook onder een tuniekje gedragen kan worden. De andere is een paar post geleden gepost met die lagere zakken en dat is een 27. Op het moment heb ik een Tommy Hilfiger broek aan ook maat 27. Ik vind de maten dus redelijk vergelijkbaar met andere broeken van bijv Tommy, Only, Indian Rose
Hopelijk heb je er iets aan
Ik weet niet hoe dat werkt!quote:Op zaterdag 30 mei 2009 15:38 schreef Jojoortje het volgende:
[..]!
Laat me raden, je hebt eigenlijk een cup groter en een smallere onderwijdte?
Jaaaa dat had ik dus ook.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 15:53 schreef Enfermera het volgende:
DIe spanwijdte meten van onder je borsten en erop klopt voor geen ene meter; als ik dat doe heb ik 70AA. Terwijl ik toch echt 70C heb.![]()
Heb die van Dita ook besteld. Zwartwit lijkt ie leuker.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 20:11 schreef Jojoortje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Best leuk
Zag ook een leuke van Katy Perry, maar was al uitverkocht.
Ik perste ook vaak genoeg mijn borsten in een 70 of 75B terwijl laatst een dame in een lingeriezaak zei dat ik toch echt wel 70C heb en bij push-up zelfs 70D. Zou ik mezelf nooit gevenquote:Op zaterdag 30 mei 2009 18:58 schreef Kleintje19 het volgende:
geen zorgen, het schijnt dat dik 60% van alle vrouwen in de wereld een verkeerde maat hebben.
Haha, grappig hequote:Op zaterdag 30 mei 2009 20:32 schreef Imperfect-Angel het volgende:
[..]
Jaaaa dat had ik dus ook.
Moet wel wennen hoor, sjeeesss een C-cup.
Wil morgen naar 't strand en heb mijn bikini nog steeds niet dus ga me maar weer in mijn oude H&M Kylie Minogue bikini proppen, als dat nog past... Ik had toen die tijd 2 verschillende maten broekjes gepast en de verkeerde per ongeluk behouden waar ik pas later achterkwam dus die is al te klein.
Ik heb maar 1 bikini omdat ik het onzin vind om er meer te hebben dan 1! bikini.
quote:Op zaterdag 30 mei 2009 22:09 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Haha, grappig heIk snapte het eerst ook niet. Ach, mooi toch, denk niet dat mensen zouden denken dat ik C heb, maar lekker boeie. Als die bh maar goed zit
En idd, ik had al mn oude bh's gelijk weggedonderd, die zaten gelijk een stuk minder lekker!![]()
Nou ik kan het nog steeds niet geloven! Net nog naar mijn boobies zitten staren. Dacht altijd dat een C-cup best wel groot was. Vind de mijne niet als C eruitzien. Misschien hebben we allemaal wel een verkeerd beeld in ons hoofd zitten door al die meloentietwijfen op tv enzo.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 21:32 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Ik perste ook vaak genoeg mijn borsten in een 70 of 75B terwijl laatst een dame in een lingeriezaak zei dat ik toch echt wel 70C heb en bij push-up zelfs 70D. Zou ik mezelf nooit geven.
quote:Op zaterdag 30 mei 2009 23:32 schreef Imperfect-Angel het volgende:
[..]
[..]
Nou ik kan het nog steeds niet geloven! Net nog naar mijn boobies zitten staren. Dacht altijd dat een C-cup best wel groot was. Vind de mijne niet als C eruitzien. Misschien hebben we allemaal wel een verkeerd beeld in ons hoofd zitten door al die meloentietwijfen op tv enzo.![]()
(Heb overigens niks tegen formaatje meloen, voordat er discussies losbarsten!)
70C en 75B zijn niet hetzelfde, maar schelen niet veel. 90C zal dan wel biggie zijn!quote:Op zaterdag 30 mei 2009 23:35 schreef Enfermera het volgende:
[..]![]()
Nouja, 70C is toch heel anders dan 90C heZe zeggen dan dat bijv. 75B hetzelfde is als 70C, maar dat vind ik niet. Magoed, we gaan misschien nu wel heel ver offtopic
![]()
ik kan wel op naaldhakken lopen, hele hoge zelfs, maar geef me sleehakken en ik ga geheid op me giechel, me moeder snapt er werkelijk geen kut vanquote:Op zondag 31 mei 2009 03:51 schreef Jojoortje het volgende:
Ik ben gewoon bang voor sleehakken. Heb zulke slechte enkels
ja, tenzij je al D hadquote:Op zondag 31 mei 2009 09:40 schreef zoeperzazke het volgende:
ik heb nooit meer dan een A-cup gepast, tot ik ineens de nuvaring ging gebruiken. Sinsdien haal ik de B-cupKan me niet voorstellen dat ik de verkeerde cup draag, 75A is gewoon veel te klein, 75B sluit prima aan en ineen C-cup verzuip ik. Dus ik ga er wel vanuit dat ik goed zit
Maar het lijkt me wel tof als je ineens hoort dat je een grotere cup hebt dan je dacht
Ik kan echt alleen op sleehakken en dikke hoge hakken lopen, naaldhakken ga ik echt meteen omquote:Op zondag 31 mei 2009 08:32 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
ik kan wel op naaldhakken lopen, hele hoge zelfs, maar geef me sleehakken en ik ga geheid op me giechel, me moeder snapt er werkelijk geen kut van
Hehe eindelijk manco, mn bestelling stond 3 dagen als niet gevonden
Ik ben druk aan het zoeken naar de jurkjes want ik kan ze niet vinden (de plaatjes die je gepost hebt)quote:Op zaterdag 30 mei 2009 00:16 schreef Man-E-Faces het volgende:
Zou lieve Daph_ nog even de artikel-nummers van die jurkjes plaatsen of doorberichten? Er wordt namelijk in mijn linkeroor om gezeurd!
De ring staat op p 68 en de armband op p69, had ze volgens mij wel ingescand maar hierbij toch de codes:quote:Op donderdag 28 mei 2009 00:00 schreef Man-E-Faces het volgende:
[..]
Ja Bedankt ik heb ze gevonden. Nu is er nog een vraag; een meisje vraagt om de artikelen-codes van de volgende items. de-code voor de 'heide-paarse' trui was zichtbaar maar de rest van de codes niet. De armband en de ring staan op paginas die niet zijn ingescand. Alvast bedankt !
[ afbeelding ]
Als zwemshort en als korte broek.. maar er kan tot aan die zak een stukje af..quote:Op zondag 31 mei 2009 17:37 schreef Linnie20v het volgende:
Ik vond die in het echt niet zo mooi
En mannenbroeken zijn ook meestal tot net over de knie en dat vind ik bij vrouwen een beetje raar als zwemkleding. Of ga je hem zo dragen?
Oooooohhhhh die wil ik ook maar ik mag geen bikini's meer bestellen van mamaquote:Op zondag 31 mei 2009 14:43 schreef Heroinjunk het volgende:
Bikini voor mezelf, alleen dan in het geel (damn u, maten die iedereen heeft) :
[ afbeelding ]
En deze voor vriendlief besteld:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 31 mei 2009 20:33 schreef Liefste. het volgende:
[..]
Oooooohhhhh die wil ik ook maar ik mag geen bikini's meer bestellen van mama![]()
Die witte 'trouwjurk' heb ik in de H&M in London aangepast toen we de lelijkste combinaties ooit gingen aantrekken en hij was serieus best leuk, maar wel trouwjurkerig inderdaad.
Hmm hij is mij een beetje te Pipo, zowel voor man als vrouw maar da's mijn smaak. Doe jij lekker wat jezelf leuk vindt!quote:Op zondag 31 mei 2009 16:59 schreef PluisigNijntje het volgende:
Wow, ik vraag me af hoe deze zou staan, hij is nl van de mannenafdeling maar ik ben verliefd!
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |