abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69564621
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 23:35 schreef Enfermera het volgende:

[..]

Nouja, 70C is toch heel anders dan 90C he Ze zeggen dan dat bijv. 75B hetzelfde is als 70C, maar dat vind ik niet. Magoed, we gaan misschien nu wel heel ver offtopic
70C en 75B zijn niet hetzelfde, maar schelen niet veel. 90C zal dan wel biggie zijn! Ga de volgende keer is ff kijken. Check eigenlijk altijd alleen mijn eigen maat.

En nu weer ontopic: H&M!
Wild horses run unbridled or their spirit dies...
pi_69564697
Ik vind deze echt geweldig, maar in het wit is het net een mislukte trouwjurk en in het zwart issie gewoon lelijk

Oh, en deze zijn echt

pi_69568039
Ik ben gewoon bang voor sleehakken. Heb zulke slechte enkels
Noot noot.
pi_69568043
Laat ik maar eens gaan slapen ofzo

Noot noot.
pi_69568630
quote:
Op zondag 31 mei 2009 03:51 schreef Jojoortje het volgende:
Ik ben gewoon bang voor sleehakken. Heb zulke slechte enkels
ik kan wel op naaldhakken lopen, hele hoge zelfs, maar geef me sleehakken en ik ga geheid op me giechel, me moeder snapt er werkelijk geen kut van

Hehe eindelijk manco, mn bestelling stond 3 dagen als niet gevonden
pi_69569053
ik heb nooit meer dan een A-cup gepast, tot ik ineens de nuvaring ging gebruiken. Sinsdien haal ik de B-cup Kan me niet voorstellen dat ik de verkeerde cup draag, 75A is gewoon veel te klein, 75B sluit prima aan en ineen C-cup verzuip ik. Dus ik ga er wel vanuit dat ik goed zit Maar het lijkt me wel tof als je ineens hoort dat je een grotere cup hebt dan je dacht
I had a signature once. It was awful.
pi_69569930
quote:
Op zondag 31 mei 2009 09:40 schreef zoeperzazke het volgende:
ik heb nooit meer dan een A-cup gepast, tot ik ineens de nuvaring ging gebruiken. Sinsdien haal ik de B-cup Kan me niet voorstellen dat ik de verkeerde cup draag, 75A is gewoon veel te klein, 75B sluit prima aan en ineen C-cup verzuip ik. Dus ik ga er wel vanuit dat ik goed zit Maar het lijkt me wel tof als je ineens hoort dat je een grotere cup hebt dan je dacht
ja, tenzij je al D had
pi_69569985
quote:
Op zondag 31 mei 2009 08:32 schreef Kleintje19 het volgende:

[..]

ik kan wel op naaldhakken lopen, hele hoge zelfs, maar geef me sleehakken en ik ga geheid op me giechel, me moeder snapt er werkelijk geen kut van

Hehe eindelijk manco, mn bestelling stond 3 dagen als niet gevonden
Ik kan echt alleen op sleehakken en dikke hoge hakken lopen, naaldhakken ga ik echt meteen om en op lage hakjes zonder goede ondersteuning bij mijn eigen hak schiet ik soms ook al door mn enkel

Maar deze schoenen zijn echt te hoog voor me, ik ben al 1.80 mtr, als ik dan ook nog 12 cm hakken aandoe
pi_69571895
niet zo zeuren, jij kan tenminste bij de keukenkastjes vind het altijd mooi super lange vrouwen! om jaloers op te worden! vind t altijd zo jammer dat veel dames van 1.80 geen hakken oid aandurven terwijl dat echt super chique is
pi_69573474
Ik doe ook wel hakken aan, maar dan tussen de 5 en 10 cm Vind kleinere hakken sowieso lelijk eigenlijk
pi_69574818
Bikini voor mezelf, alleen dan in het geel (damn u, maten die iedereen heeft ) :

En deze voor vriendlief besteld:
pi_69576768
Volgens mij koop ik altijd de verkeerde bh
maar ik ben al lang blij als het enigzins zit, betaalbaar is en de dames er leuk uit zien
Women might be able to fake orgasms.
But men can fake whole relationships
pi_69577845
Wow, ik vraag me af hoe deze zou staan, hij is nl van de mannenafdeling maar ik ben verliefd!
Nomnomnomnomnomnomnomnomnomnom
pi_69579079
Ik vond die in het echt niet zo mooi
En mannenbroeken zijn ook meestal tot net over de knie en dat vind ik bij vrouwen een beetje raar als zwemkleding. Of ga je hem zo dragen?
pi_69580791
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 00:16 schreef Man-E-Faces het volgende:
Zou lieve Daph_ nog even de artikel-nummers van die jurkjes plaatsen of doorberichten? Er wordt namelijk in mijn linkeroor om gezeurd!
Ik ben druk aan het zoeken naar de jurkjes want ik kan ze niet vinden (de plaatjes die je gepost hebt)

I'm working on it!
pi_69581083
Gevind!!
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 00:00 schreef Man-E-Faces het volgende:

[..]

Ja Bedankt ik heb ze gevonden. Nu is er nog een vraag; een meisje vraagt om de artikelen-codes van de volgende items. de-code voor de 'heide-paarse' trui was zichtbaar maar de rest van de codes niet. De armband en de ring staan op paginas die niet zijn ingescand. Alvast bedankt !

[ afbeelding ]
De ring staat op p 68 en de armband op p69, had ze volgens mij wel ingescand maar hierbij toch de codes:

RING (maat S, M, L) prijs ¤ 4,95
16-6850 voor ZWART
16-6876 voor LICHTROZE
36-3481 voor JADEGROEN

ARMBAND prijs ¤ 5,95
16-6777 voor LICHTROZE
16-6785 voor JADEGROEN
16-6769 voor ZWART

De jurkjes zijn 'truien' met de volgende omschrijving:
Licht uitlopend model met mooi ajourpatroon. Lengte 74 cm in mt M. Gebreide Mohairmix (...) wolwas 30 graden
Maat XS, S, M, L, XL
28-1634 voor ZWART
28-1642 voor POEDERBEIGE
28-1659 voor DONKER HEIDEPAARS

Prijs ¤ 29,95

Hoop dat je nu alles weet?

Zie nu wel weer vanalles staan wat ik eigenlijk ook wil hebben
pi_69583143
quote:
Op zondag 31 mei 2009 17:37 schreef Linnie20v het volgende:
Ik vond die in het echt niet zo mooi
En mannenbroeken zijn ook meestal tot net over de knie en dat vind ik bij vrouwen een beetje raar als zwemkleding. Of ga je hem zo dragen?
Als zwemshort en als korte broek.. maar er kan tot aan die zak een stukje af..
Moet het maar even afwachten.
Nomnomnomnomnomnomnomnomnomnom
pi_69583395
quote:
Op zondag 31 mei 2009 14:43 schreef Heroinjunk het volgende:
Bikini voor mezelf, alleen dan in het geel (damn u, maten die iedereen heeft ) :
[ afbeelding ]

En deze voor vriendlief besteld:
[ afbeelding ]
Oooooohhhhh die wil ik ook maar ik mag geen bikini's meer bestellen van mama

Die witte 'trouwjurk' heb ik in de H&M in London aangepast toen we de lelijkste combinaties ooit gingen aantrekken en hij was serieus best leuk, maar wel trouwjurkerig inderdaad.
I would go along with someone like you
pi_69583747
quote:
Op zondag 31 mei 2009 20:33 schreef Liefste. het volgende:

[..]

Oooooohhhhh die wil ik ook maar ik mag geen bikini's meer bestellen van mama

Die witte 'trouwjurk' heb ik in de H&M in London aangepast toen we de lelijkste combinaties ooit gingen aantrekken en hij was serieus best leuk, maar wel trouwjurkerig inderdaad.

Die?
Noot noot.
pi_69584852
quote:
Op zondag 31 mei 2009 20:46 schreef Jojoortje het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Die?
Nee die jurk bovenaan de pagina
pi_69585338
quote:
Op zondag 31 mei 2009 20:46 schreef Jojoortje het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Die?
Nee die andere inderdaad
I would go along with someone like you
pi_69586254
Oooh ja
Noot noot.
pi_69586617
quote:
Op zondag 31 mei 2009 16:59 schreef PluisigNijntje het volgende:
Wow, ik vraag me af hoe deze zou staan, hij is nl van de mannenafdeling maar ik ben verliefd!
[ afbeelding ]
Hmm hij is mij een beetje te Pipo, zowel voor man als vrouw maar da's mijn smaak. Doe jij lekker wat jezelf leuk vindt!
Wild horses run unbridled or their spirit dies...
pi_69588391

Die is best lief!
Noot noot.
pi_69590732
Nog steeds geen manco hier En ik ga zaterdag op vakantie, dus dat komt vast niet meer voor die tijd binnen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')