70C en 75B zijn niet hetzelfde, maar schelen niet veel. 90C zal dan wel biggie zijn!quote:Op zaterdag 30 mei 2009 23:35 schreef Enfermera het volgende:
[..]![]()
Nouja, 70C is toch heel anders dan 90C heZe zeggen dan dat bijv. 75B hetzelfde is als 70C, maar dat vind ik niet. Magoed, we gaan misschien nu wel heel ver offtopic
![]()
ik kan wel op naaldhakken lopen, hele hoge zelfs, maar geef me sleehakken en ik ga geheid op me giechel, me moeder snapt er werkelijk geen kut vanquote:Op zondag 31 mei 2009 03:51 schreef Jojoortje het volgende:
Ik ben gewoon bang voor sleehakken. Heb zulke slechte enkels
ja, tenzij je al D hadquote:Op zondag 31 mei 2009 09:40 schreef zoeperzazke het volgende:
ik heb nooit meer dan een A-cup gepast, tot ik ineens de nuvaring ging gebruiken. Sinsdien haal ik de B-cupKan me niet voorstellen dat ik de verkeerde cup draag, 75A is gewoon veel te klein, 75B sluit prima aan en ineen C-cup verzuip ik. Dus ik ga er wel vanuit dat ik goed zit
Maar het lijkt me wel tof als je ineens hoort dat je een grotere cup hebt dan je dacht
Ik kan echt alleen op sleehakken en dikke hoge hakken lopen, naaldhakken ga ik echt meteen omquote:Op zondag 31 mei 2009 08:32 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
ik kan wel op naaldhakken lopen, hele hoge zelfs, maar geef me sleehakken en ik ga geheid op me giechel, me moeder snapt er werkelijk geen kut van
Hehe eindelijk manco, mn bestelling stond 3 dagen als niet gevonden
Ik ben druk aan het zoeken naar de jurkjes want ik kan ze niet vinden (de plaatjes die je gepost hebt)quote:Op zaterdag 30 mei 2009 00:16 schreef Man-E-Faces het volgende:
Zou lieve Daph_ nog even de artikel-nummers van die jurkjes plaatsen of doorberichten? Er wordt namelijk in mijn linkeroor om gezeurd!
De ring staat op p 68 en de armband op p69, had ze volgens mij wel ingescand maar hierbij toch de codes:quote:Op donderdag 28 mei 2009 00:00 schreef Man-E-Faces het volgende:
[..]
Ja Bedankt ik heb ze gevonden. Nu is er nog een vraag; een meisje vraagt om de artikelen-codes van de volgende items. de-code voor de 'heide-paarse' trui was zichtbaar maar de rest van de codes niet. De armband en de ring staan op paginas die niet zijn ingescand. Alvast bedankt !
[ afbeelding ]
Als zwemshort en als korte broek.. maar er kan tot aan die zak een stukje af..quote:Op zondag 31 mei 2009 17:37 schreef Linnie20v het volgende:
Ik vond die in het echt niet zo mooi
En mannenbroeken zijn ook meestal tot net over de knie en dat vind ik bij vrouwen een beetje raar als zwemkleding. Of ga je hem zo dragen?
Oooooohhhhh die wil ik ook maar ik mag geen bikini's meer bestellen van mamaquote:Op zondag 31 mei 2009 14:43 schreef Heroinjunk het volgende:
Bikini voor mezelf, alleen dan in het geel (damn u, maten die iedereen heeft) :
[ afbeelding ]
En deze voor vriendlief besteld:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 31 mei 2009 20:33 schreef Liefste. het volgende:
[..]
Oooooohhhhh die wil ik ook maar ik mag geen bikini's meer bestellen van mama![]()
Die witte 'trouwjurk' heb ik in de H&M in London aangepast toen we de lelijkste combinaties ooit gingen aantrekken en hij was serieus best leuk, maar wel trouwjurkerig inderdaad.
Hmm hij is mij een beetje te Pipo, zowel voor man als vrouw maar da's mijn smaak. Doe jij lekker wat jezelf leuk vindt!quote:Op zondag 31 mei 2009 16:59 schreef PluisigNijntje het volgende:
Wow, ik vraag me af hoe deze zou staan, hij is nl van de mannenafdeling maar ik ben verliefd!
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |