Doe normale BH's met een stukje kant er bovenquote:Op vrijdag 29 mei 2009 21:17 schreef Imperfect-Angel het volgende:
Vroeger stonden H&M beha's mij beeldiggg, toen gingen ze met de maten klooien en ploepen mijn nippies boven de rand uit!
Ik wil push!quote:Op vrijdag 29 mei 2009 21:19 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Doe normale BH's met een stukje kant er bovenWeet niet of je van kant houdt, maar meestal zijn die BH's dan wel geschikt!
Haha klinkt goed. Ga wel een keertje in de winkel passen e.a. maar opzoek naar e.a. supplier.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 21:26 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Push + kant = Ideale BH voor Imperfect-Angel
Ik weet gelukkig wel de goeie van de H&M uit te kiezen. Ik moet ze wel eerst echt zien en voelenquote:Op vrijdag 29 mei 2009 21:36 schreef Enfermera het volgende:
Ik vind de bh's van de H&M echt bagger.. Ze zitten niet lekker en zijn binnen no time kapot. Die van de hunkemoller zitten altijd goed maar zijn ook binnen no time kapot helaas. Ik ga maar weer over op de livera, en wat duurdere bh's.. Moet toch wat.
Maargoed, dat even geheel ter zijde
Heb hem echt een half jaar geleden gepast in Amsterdam Nieuwendijk geloof ik, of Kalvertorenquote:Op vrijdag 29 mei 2009 19:43 schreef Crientj het volgende:
Heeft iemand misschien een idee hoe dit jurkje valt?
[ afbeelding ]
Ik vind hem zoo mooi, maar voordat ik heel heel veel moeite ga doen om hem te krijgen en dan uiteindelijk teleurgesteld word omdat het totaal niet past.. enzovoort. ;o
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 21:45 schreef AllOfTheSameBlood het volgende:
[..]
Heb hem echt een half jaar geleden gepast in Amsterdam Nieuwendijk geloof ik, of KalvertorenWeet niet meer. HIj valt groot, vooral boven. Hij was veeeel te wijd in mijn eigen maat, ook bij mijn taille trouwens. Maat kleiner paste hij bijna overal wel goed, behalve bovenaan, daar zat hij vet los. Ik zou er dus bandjes aan moeten naaien en dat vond ik teveel werk. Maar in mijn eigen maat kon ik het bovenste stuk echt tot op mijn middel omklappen
En ik heb geen cup A of AA ofzo
Gewoon een gemiddelde volle B
ja iddquote:Op vrijdag 29 mei 2009 21:56 schreef AllOfTheSameBlood het volgende:
Ja straks valt hij bij jullie wel allemaal normaal en dan is het mijn schuld zeker dat hij te klein is
Maar is er dan nog een richtlijn voor welke beter zijn en welke slechter zijn? Of moet je dat echt gewoon even voelen & passen, en dat je het daarna pas merkt?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 21:38 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik weet gelukkig wel de goeie van de H&M uit te kiezen. Ik moet ze wel eerst echt zien en voelenJe hebt idd veel van die crappy bh's, dat klopt!
Maar er zitten ook wel goeie bij!
Ik kijk altijd goed naar de sluiting zelf en naar de stikselsquote:Op vrijdag 29 mei 2009 22:12 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Maar is er dan nog een richtlijn voor welke beter zijn en welke slechter zijn? Of moet je dat echt gewoon even voelen & passen, en dat je het daarna pas merkt?
Thanks!quote:Op vrijdag 29 mei 2009 22:45 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik kijk altijd goed naar de sluiting zelf en naar de stikselsVoor de rest is het natuurlijk ook het gevoel wat je er bij hebt
Het is ook echt vaag, van Hennes heb ik S nodig voor topjes, 42 voor broeken en voor Divided moet ik L hebben en alles is te kortquote:Op vrijdag 29 mei 2009 22:52 schreef Imperfect-Angel het volgende:
Nou ik heb ze gemaild hoor. Wil nou wel weten hoe dat zit met die matenwijzigingen en schoenmaten die te klein vallen en gewoon die hele matengekut lately!
Je vergeet nog 10 pirouettes, 3x de macarena, 2x je kamer rond 'tegen de klok in'. en dan alles wat roze is oppakken en weggooien. alleen dan zal het werkenquote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:29 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Zeg doe eens niet
Nu wil ik die hebben...
Maar ik ga er nog niets bij gooien hoor ik wil dat ie in behandeling genomen word!
Als ik zometeen wat beter wakker ben zal ik wel ff een mooie post knutselen met wat ik eigenlijk allemaal besteld heb
Misschien komt mn bestelling dan sneller
De laatste tijd is het wel heel erg fucked jaquote:Op vrijdag 29 mei 2009 22:52 schreef Imperfect-Angel het volgende:
Nou ik heb ze gemaild hoor. Wil nou wel weten hoe dat zit met die matenwijzigingen en schoenmaten die te klein vallen en gewoon die hele matengekut lately!
Dit is ook de 1e keer dat ik een BH bestel via de shopquote:Op vrijdag 29 mei 2009 22:53 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Thanks!Ik ga weer 's kijken denk ik of het wat is. Maar dan wel ff irl in de winkel, niet online
Ik weet niet eens meer hoe het voelt om een H&M pakketje te ontvangen...quote:Op vrijdag 29 mei 2009 23:22 schreef dieske87 het volgende:
Ik kom net terug van mijn werk en wat denk je.........
er ligt een h en m pakketje op mij te wachten!!!!!!!!!!!
En wat denk je mijn bestelling staat nog steeds op manco maar toch heb ik het thuis liggen![]()
![]()
Er gaat alleen wel iets terug. Ik heb altijd s of xs. Alles in xs besteld op 1 shirt na dat in s. Ik was dus al huiverig of het wel zou passen. Wat denk je de S zit als gegoten. De andere 2 XS dingen ook maar 1 XS truitje lijkt wel een XXL ik zwem erin!!!! die gaat dus mooi terug
Dat word echt kut want bijna alles in mn huis is rozequote:Op vrijdag 29 mei 2009 22:58 schreef Man-E-Faces het volgende:
[..]
Je vergeet nog 10 pirouettes, 3x de macarena, 2x je kamer rond 'tegen de klok in'. en dan alles wat roze is oppakken en weggooien. alleen dan zal het werken
succes.
& ik had gelijk..! Volgens de TNT site is de zending afgeleverd. Zal dus wel bij 1 van de buren zijn, maar heb helemaal geen briefje in de bus? Ook niet handig haha. Morgen maar bij iedereen aanbellenquote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:44 schreef loehoes het volgende:
De chauffeur is onderweg![]()
Ik weet alleen niet meer precies wat ik besteld had+ moet ik om 1 uur weg tot vannacht, aaah ik hoop zo dat hij voor die tijd nog komt, maar zal wel weer niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |