abonnement Unibet Coolblue
  Admin donderdag 28 mei 2009 @ 07:46:41 #1
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_69479114
OP van het vorige deeltje (door FOK!held Versabommie):


Bart wie kent hem niet, de man die graag soldaatje speelt om zo eventueel ( ohw speculeer) zijn gevoelens voor Kelly te onderdrukken.

Juist nu Bart nodig is om de waarheid omtrent Mariell-Gate, Peter-Gate en Bram-gate te onthullen(jaaaaaaaaaaa 2-0 voor Barca, euh sorry waar was ik ) is die gewoon pleite, gepeert, speelt hij voor Forrest Gump .. "zijn internet is stuk! Yeah right Bartje!

Wat is Bart zijn aandeel in al die gates... Bart poste vaak op het forum maar hoe grimmiger de geheimen omtrent TBO hoe verder weg hij was!

Bart zijn commentaar tot nu toe:
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 11:38 schreef dieenebart het volgende:
Danny, je hebt gelijk.

Het is een kutshow geworden. Ik ben een muppet in een legeroutfit. Ik heb een legerfetisj. Ik ben degene die heeft gezegd dat Marielin pertinent geen sigaretten meer krijgt. Ik heb de wildcardpoll verzonnen en doorgedramd. Ik ben verantwoordelijk voor alle uren saaie streams, voor de kutbeelden, voor het mislukken van de Fokdracht, voor de miscast, voor de gebrekkige regie, voor de waardeloze redactie en boven alles ben ik volledig verantwoordelijk voor de vete tussen Danny en Huub.

The Bunker is te zielig voor woorden, walgelijk, pathetisch, tenenkrommend en kluchterig, de makers zijn hypocriete leugenaars en de mensen die kijken hebben allemaal terecht wat te zeiken, groot gelijk dat je ze daarin bijvalt. Er valt geen speld meer tussen te krijgen.

Ik hoop dat je nu weer tevreden bent, want je hebt gelijk.

Danny, je hebt gelijk.
- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
  Admin donderdag 28 mei 2009 @ 07:47:09 #2
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_69479119
HEET VAN DE PERS!!!!

http://tweakers.net/nieuw(...)internetstoring.html
quote:
KPN heeft sinds woensdagmiddag te kampen met een landelijke storing in zijn internetnetwerk. Door de storing zitten enkele honderdduizenden klanten zonder internet. Ook interactieve televisie en internetbellen zijn door de storing getroffen.

Sinds woensdagmiddag klagen KPN-klanten dat zij niet of nauwelijks kunnen internetten. Daarnaast beklagen klanten zich erover dat voip-bellen via het netwerk van KPN en zijn dochters niet mogelijk is. Ook iptv van het telecombedrijf is door de storing getroffen, waardoor deze klanten mogelijk de UEFA Champions League-finale tussen Manchester United en FC Barcelona moeten missen.

KPN bevestigt tegenover Tweakers.net bij monde van woordvoerder Stefan Simons dat het bedrijf inderdaad te kampen heeft met een storing, maar dat de oorzaak nog niet bekend is. "Het lijkt om een landelijke storing in ons netwerk te gaan die het internetverkeer treft", aldus Simons. "Dit betekent dat alle internetdiensten hinder kunnen ondervinden, zoals voip-bellen en iptv."

Deze storing lijkt het verhaal te bevestigen dat Bart Spring in 't Veld geen internet zou hebben en zich om die reden niet bij de recentste rellen rondom het succesvolle internet reality-programma The Bunker Online zou tonen. Critici claimen dat zijn beweringen niet zouden kloppen en dat het zou gaan om een complot tussen KPN, TNT, Primera, zijn buren, Enjoy Media, FOK!, de Bunkerboy en Mariell Wassen van den Boom, voormalig niet-pr dame en goede kennis van Gouden Kooi Huub. "Bart's verhaal klopt!", aldus Simons.

Hoewel de zegsman geen concrete aantallen durft te noemen, schat Simons dat de storing 'enkele honderdduizenden klanten' kan treffen, waaronder voornoemde Bart. Het mobiele netwerk is niet getroffen door de storing. KPN zegt momenteel druk bezig te zijn om de storing, die veroorzaakt lijkt te worden door een dns-probleem, op te lossen. De laatste keer dat KPN met een grootschalige storing te kampen had, dateert van een jaar geleden.
- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_69479169
Euh Danny ik heb Kpn heb gister inderdaad even storing gehad maar die bleef redelijk beperkt .
Ik kon niet alle forums openen dus de een wel de ander niet het lag geloof ik aan vergeef me als ik fout uitleg maar begreep van mijn man dat het te maken had met een bepaalde ingang poort of wat dan ook met getal 80 erin de pc mensen begrijpen nu denk ik wel wat ik post.
Een voorbeeld hiervan is ik kon niet op fok of op google komen Maar wel op een ander klein forum die denk ik een andere server had .
Dit heeft pak hem beet anderhalf uur geduurd toen was het weer gefixed behalve downloaden lukte toen nog niet.
  Moderator donderdag 28 mei 2009 @ 07:55:35 #4
184769 crew  Deisyy
pi_69479195
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 07:47 schreef Danny het volgende:
HEET VAN DE PERS!!!!

http://tweakers.net/nieuw(...)internetstoring.html
[..]
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  Admin donderdag 28 mei 2009 @ 07:58:35 #5
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_69479231
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 07:53 schreef Jacquelineh het volgende:
Euh Danny ik heb Kpn heb gister inderdaad even storing gehad maar die bleef redelijk beperkt .
Ik kon niet alle forums openen dus de een wel de ander niet het lag geloof ik aan vergeef me als ik fout uitleg maar begreep van mijn man dat het te maken had met een bepaalde ingang poort of wat dan ook met getal 80 erin de pc mensen begrijpen nu denk ik wel wat ik post.
Een voorbeeld hiervan is ik kon niet op fok of op google komen Maar wel op een ander klein forum die denk ik een andere server had .
Dit heeft pak hem beet anderhalf uur geduurd toen was het weer gefixed behalve downloaden lukte toen nog niet.
Dus toch een coverup. Meerdere mensen een kortstondige storing geven om te verhullen dat Bart gewoon géén internet heeft. KPN zit er vuistdiep in
Bedankt voor je heldere toelichting. Dit verhaal gaat nog een flink staartje krijgen. En tweakers.net zit kennelijk ook in het complot, want ik lees dat bericht van die KPN storing alleen daar. Da's wel erg toevallig, vind je niet?
- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
  donderdag 28 mei 2009 @ 08:04:05 #6
691 luciano
ondertitelloos
pi_69479292
Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat Bart ziek thuis zit , en de brief aan het bestuderen is die hem door Bram , uit hoofde van ene D. Roodbol is toegezonden.

Helaas kan ik mijn bron(nen) niet prijsgeven , maar aangezien ik een betrouwbare reputatie heb hier , neem maar van mij aan dat het waar is

Tevens heb ik reeds de titel afkondiging van TBO2 mogen inzien , en daar ontbrak ( zoals reeds verwacht ) de naam van Bart S.
pi_69479441
Jeee, weten jullie wel hoe vroeg het is! De KPN heeft nog lang nu hun Amiga server opgestart hoor
Ff geduld nog.
Im hung like Einstein
And Smart as a Horse
  donderdag 28 mei 2009 @ 08:22:50 #8
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_69479633
Ik zou hem naar TRU kicken mensen..
  † In Memoriam † donderdag 28 mei 2009 @ 08:23:27 #9
135486 Manu82
How you doin'?
pi_69479645
tvp
Some memories are best forgotten
Room 23
pi_69479662
Ik heb horen fluisteren in de wandelgangen!!
Bart had zo de smaak te pakken, dat hij bezig is met het ontwikkelen van een Leger-trainingskamp voor ontspoorde Hang-bejaarde. Hij heeft een mooi stukje Hectare op de Veluwe op de kop kunnen tikken en is eigenhandig kuilen aan het graven, een parcours aan het uitmeten en daar mooie hekjes de grond in te rammen.
Alleen de Gemeente wil niet zo meewerken, Want Bart vind dat er een apart plekje moet komen om al die Brom en Scootmobiels droog te kunnen stallen.
Ook het SMS verkeer tussen Dottey en Bart loopt niet zo soepel, Bart wil graag Hond Kai van eigenaresse Dottey voor de maanden dat het Trainingskamp open is Huren om de Hang-Bejaarde in toom te houden.
Vandaag gaat Bart beginnen met graven aan ZIJN schuttersputje, vlak bij de ingang van het Braakliggende Terrein. Voor Bart hopen wij natuurlijk op stralend weer, al is in de drassige modder graven en scheppen een jongensdroom van hem.
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
  Admin donderdag 28 mei 2009 @ 08:25:27 #11
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_69479682
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 08:23 schreef Manu82 het volgende:
tvp
Dat mag vast niet heur
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  donderdag 28 mei 2009 @ 08:26:07 #12
691 luciano
ondertitelloos
pi_69479691
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 08:24 schreef Toverheks het volgende:
Ik heb horen fluisteren in de wandelgangen!!
Bart had zo de smaak te pakken, dat hij bezig is met het ontwikkelen van een Leger-trainingskamp voor ontspoorde Hang-bejaarde. Hij heeft een mooi stukje Hectare op de Veluwe op de kop kunnen tikken en is eigenhandig kuilen aan het graven, een parcours aan het uitmeten en daar mooie HEKSJES de grond in te rammen.
Alleen de Gemeente wil niet zo meewerken, Want Bart vind dat er een apart plekje moet komen om al die Brom en Scootmobiels droog te kunnen stallen.
Ook het SMS verkeer tussen Dottey en Bart loopt niet zo soepel, Bart wil graag Hond Kai van eigenaresse Dottey voor de maanden dat het Trainingskamp open is Huren om de Hang-Bejaarde in toom te houden.
Vandaag gaat Bart beginnen met graven aan ZIJN schuttersputje, vlak bij de ingang van het Braakliggende Terrein. Voor Bart hopen wij natuurlijk op stralend weer, al is in de drassige miodder graven en scheppen een jongensdroom van hem.
pi_69479722
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 08:26 schreef luciano het volgende:

[..]


Willen wij niet in MIJN tekst de woorden veranderen, anders stuur ik B op je af, je weet wel, van B&B
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
  donderdag 28 mei 2009 @ 08:34:50 #14
691 luciano
ondertitelloos
pi_69479790
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 08:28 schreef Toverheks het volgende:

[..]

Willen wij niet in MIJN tekst de woorden veranderen, anders stuur ik B op je af, je weet wel, van B&B
Ik las echt heksjes , lol

On-topic.

Misschien een goed ideen om één en ander te combineren ?

B&B + Barts legerfetisj + de 10 jaars meet in Utrecht ....

http://www.bedandbreakfast.nl/bb/'tDeeltje/2

Deze B&B gelegenheid ligt net buiten de bebouwde kom van Renswoude ( = Utrecht ), en ligt langs de Grebbelinie. Het is een apart gedeelte van de boerderij, dat bestaat uit één slaapkamer met 2 éénpersoons bedden. een aparte ruimte met w.c. wastafel en douche kabine. En een woongedeelte met keuken combi magnetron koelkast radio,c.d. installatie en t.v. In dit woongedeelte staat een 2 pers. slaapbank, dat men kan afsluiten van het keuken gedeelte. Dit alles is ook te huur voor week of weekend. Tevens is er een grote Deel om er een verjaardag of feestje te geven. Dit gedeelte is beschikbaar voor 40 tot 60 personen.Renswoude is een klein dorpje met mooie fiets en wandelroutes. Net buiten de bebouwde kom zijn 2 goede restaurants, in het dorp is een snacbar en een afhaal chinees. Rond Renswoude liggen de plaatsen Veenendaal, Lunteren. Barneveld en Scherpenzeel.
  donderdag 28 mei 2009 @ 08:42:07 #15
143001 Prospera
Verfrissend
pi_69479894
Bart BV heeft een heel mooi programma neergezet
Alles wordt tussen de regels bepaald.
  donderdag 28 mei 2009 @ 08:51:01 #16
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_69480022
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 08:25 schreef yvonne het volgende:

Dat mag vast niet heur
Dat weet ik wel zeker.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  donderdag 28 mei 2009 @ 08:52:10 #17
691 luciano
ondertitelloos
pi_69480040
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 08:42 schreef Prospera het volgende:
Bart BV heeft een heel mooi programma neergezet
Waar hij zonder de hulp van Mariell nooit zover was gekomen .

En dan lekker natrappen. Bedankt voor je hulp , daar is de deur.



Ik hoop ZOOOOOOOOOOOO van ganse harte dat Mariell ooit de moed kan en zal verzamelen om alle boekjes die ze maar heeft m.b.t. Bert en Ernie Bart + Bram open te doen als ze daadwerkelijk geen contract heeft en geen verklaring o.i.d. heeft getekend. tenzij ze zelf vermoedt uiteraard dat het haar toekomstige carriere zal gaan schaden , dan prefereer ik liever dat ze haar welgevormde lekkere bekkie houdt. Carriere gaat boven een rel ( helaas )
  donderdag 28 mei 2009 @ 08:53:46 #18
691 luciano
ondertitelloos
pi_69480060
Is Jan de Wit van de SP eigenlijk al verwittigd inzake dezes ???
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Admin donderdag 28 mei 2009 @ 08:56:33 #19
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_69480102
Ik vertrouw die Copycat ook niet verder dan ik haar kan schoppen trouwens. Die heeft mij te grote tieten, daar MOET een complot in zitten. Hoe weet zij bijvoorbeeld van Bart's internetprobleem? En Mariell's brief? Heeft zij die onderschept om de aandacht van Bart af te wenden? En wat heeft streamer Bob met dit alles te maken?
- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
  donderdag 28 mei 2009 @ 09:01:13 #20
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_69480176
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 08:56 schreef Danny het volgende:
Ik vertrouw die Copycat ook niet verder dan ik haar kan schoppen trouwens. Die heeft mij te grote tieten, daar MOET een complot in zitten. Hoe weet zij bijvoorbeeld van Bart's internetprobleem? En Mariell's brief? Heeft zij die onderschept om de aandacht van Bart af te wenden? En wat heeft streamer Bob met dit alles te maken?
Zonder complotten heb ik cup AA.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  Moderator donderdag 28 mei 2009 @ 09:06:24 #21
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_69480279
Zit er ook een antenne in die tetten of zo?
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_69480288
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 09:01 schreef Copycat het volgende:

[..]

Zonder complotten heb ik cup AA.
Leugens! Zoveel complotten zijn er niet
Im hung like Einstein
And Smart as a Horse
  Admin donderdag 28 mei 2009 @ 09:09:30 #23
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_69480351
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 09:01 schreef Copycat het volgende:

[..]

Zonder complotten heb ik cup AA.
Dus complotten doen tieten groeien. Dat verklaart Mariell's tieten. Daar moeten dus ook complotten in zitten. Heeft Cc haar complotten via dezelfde persoon verkregen als Mariell? De zogenaamde 'dokter' van 'de kliniek'? Wie is die mysterieuze 'dokter' en wat houdt 'de kliniek' in? En heeft dat iets te maken met Bart's imitatie van Mengele tijdens TBO1?
- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
  donderdag 28 mei 2009 @ 09:14:18 #24
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_69480455
Okay, okay ... Bart is ondergedoken. In mijn linkertiet.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  Admin donderdag 28 mei 2009 @ 09:18:01 #25
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_69480545
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 09:14 schreef Copycat het volgende:
Okay, okay ... Bart is ondergedoken. In mijn linkertiet.

I KNEW IT!
En Mariell zit in de rechter hè? Geef 't maar toe!
- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
  donderdag 28 mei 2009 @ 09:20:06 #26
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_69480590
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 09:18 schreef Danny het volgende:

I KNEW IT!
En Mariell zit in de rechter hè? Geef 't maar toe!
Nee, daar zit Bart's ego. Die is ook een beetje groter dan de linker.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  Admin donderdag 28 mei 2009 @ 09:24:42 #27
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_69480721
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 09:20 schreef Copycat het volgende:

[..]

Nee, daar zit Bart's ego. Die is ook een beetje groter dan de linker.
- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
  donderdag 28 mei 2009 @ 09:50:15 #28
691 luciano
ondertitelloos
pi_69481449
Waarom zegt dat stemmetje in mijn hoofd me nou telkens weer dat Danny meer weet dan wij m.b.t. Bart.....
1) Bart + Bram starten de Bunker
2) Danny mag " aanschuiven "
3) Fok is best wel een belangrijke factor in deze samenwerking
4) Danny begrijpt dat ook en speelt zijn troeven uit
5) Danny mag Mariell niet
6) Mariell is makkelijker te vervangen dan een platform voor TBO2
7) >>>>>>> BYE BYE Mariell
8) Bart is niet onmisbaar , elke boerenlul kan een legerpakkie aantrekken en met een Duitse herder in een bunker gaan staan paffen.
9) Danny mag Bart niet
10) Bart is ineens onvindbaar
11) Er is een hernieuwde samenwerking tussen Danny en Bram . Ik zeg bewust geen B + B , want als ze beiden nu al weten dat Bart betrokken is bij de nieuwe Bunker2 , dan zou het wel heel raar zijn dat Bram Danny zo zijn gang laat gaan met Bart_Bashen lijkt mij. En Danny zou eveneens beseffen dan dat als hij BLIJFT doorgaam wat betreft Bart , dat Bram dan wel eens TOCH zou kunnen besluiten om een ander forum op te zoeken / maken , maar Danny wordt NIET teruggefloten door Bram .......

12) >>>>>>>>>>> BYE BYE BART !!! ??? ( )

To Be Continued ( The Bunker Continued kon het ook zijn )
  donderdag 28 mei 2009 @ 09:52:55 #29
691 luciano
ondertitelloos
pi_69481538
Oh , enne ff mijn post uit het gesloten topic nogmaals hier plempen . Stel je voor dat Renate hem mist .......

- renate had er al op gereageerd -

[ Bericht 84% gewijzigd door Danny op 28-05-2009 10:14:45 ]
  Moderator donderdag 28 mei 2009 @ 09:55:55 #30
18653 crew  D.
pi_69481622
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 08:23 schreef Manu82 het volgende:
tvp
  donderdag 28 mei 2009 @ 09:58:28 #31
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_69481690
mbt die storing van KPN had ik echt het idee dat het een DNS storing was en geen internetstoring .
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  Admin donderdag 28 mei 2009 @ 10:00:29 #32
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_69481734
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 09:50 schreef luciano het volgende:
Waarom zegt dat stemmetje in mijn hoofd me nou telkens weer dat Danny meer weet dan wij m.b.t. Bart.....
1) Bart + Bram starten de Bunker
2) Danny mag " aanschuiven "
3) Fok is best wel een belangrijke factor in deze samenwerking
4) Danny begrijpt dat ook en speelt zijn troeven uit
5) Danny mag Mariell niet
6) Mariell is makkelijker te vervangen dan een platform voor TBO2
7) >>>>>>> BYE BYE Mariell
8) Bart is niet onmisbaar , elke boerenlul kan een legerpakkie aantrekken en met een Duitse herder in een bunker gaan staan paffen.
9) Danny mag Bart niet
10) Bart is ineens onvindbaar
11) Er is een hernieuwde samenwerking tussen Danny en Bram . Ik zeg bewust geen B + B , want als ze beiden nu al weten dat Bart betrokken is bij de nieuwe Bunker2 , dan zou het wel heel raar zijn dat Bram Danny zo zijn gang laat gaan met Bart_Bashen lijkt mij. En Danny zou eveneens beseffen dan dat als hij BLIJFT doorgaam wat betreft Bart , dat Bram dan wel eens TOCH zou kunnen besluiten om een ander forum op te zoeken / maken , maar Danny wordt NIET teruggefloten door Bram .......

12) >>>>>>>>>>> BYE BYE BART !!! ??? ( )

To Be Continued ( The Bunker Continued kon het ook zijn )
vergeet niet dat ik huub er ook nog heb uitgewerkt he?
- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
  donderdag 28 mei 2009 @ 10:08:50 #33
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_69482013
B & B is nu Bram & Bob, dat zag je toch al op zondag .
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  donderdag 28 mei 2009 @ 10:30:56 #34
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_69482707
bart is doorgedraaid mensen

het laatste wat ik van hem zag was dat ie over de hei rende en alleen maar "SIEM SIEM SIEM" riep
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
  donderdag 28 mei 2009 @ 10:32:13 #35
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_69482748
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 10:30 schreef Jumparound het volgende:
bart is doorgedraaid mensen

het laatste wat ik van hem zag was dat ie over de hei rende en alleen maar "SIEM SIEM SIEM" riep
RIP aan de nabestaanden dan maar.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_69482825
Ik heb begrepen dat ie bezig is met filmopnamen ergens in Drenthe. Over de opgegroeide versie van een lokale bekendheid. Iets met een vinger in een dijk..? als het een vinger was, that is..?
  donderdag 28 mei 2009 @ 10:35:52 #37
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_69482852
Of was het verkeersveiligheid in apeldoorn?
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
  donderdag 28 mei 2009 @ 10:36:10 #38
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_69482866
Hansje Brinker? Of Bartje die niet voor bruine bonen bidt? Die tweede past wel bij deze Bart's aversie tegen alles wat met religie te maken heeft.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_69482927
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 10:36 schreef Copycat het volgende:
Hansje Brinker? Of Bartje die niet voor bruine bonen bidt? Die tweede past wel bij deze Bart's aversie tegen alles wat met religie te maken heeft.
In het kader van efficiency hebben ze alle eigenschappen van die volkshelden in één persoon geconcentreerd toch?
Een soort superdrenth dus.
  † In Memoriam † donderdag 28 mei 2009 @ 10:47:14 #40
137949 Disana
pi_69483276
Kan best zijn dat Bart geen internet heeft en/of het druk heeft, maar toch is het raar dat hij niet hoe dan ook even langs is komen zeilen om een tevreden glimlach te tonen om wat ze hebben neergezet. Ik vind het toch wat on-Barts.
  Admin donderdag 28 mei 2009 @ 10:54:58 #41
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_69483588
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 10:30 schreef Jumparound het volgende:
bart is doorgedraaid mensen

het laatste wat ik van hem zag was dat ie over de hei rende en alleen maar "SIEM SIEM SIEM" riep
Ik weet wel dat tijdens het gesprek afgelopen zondag Bart met zijn onderbroek op zijn knieën en een tussen zijn billen uitgesmeerde Marsreep over de grond kroop en 'ik ben een zwijn! ik ben een zwijn!' kraaide. Maar nothing out of character ofzo. Weet je zeker dat het nu opeens slecht met 'm gaat?
- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
  donderdag 28 mei 2009 @ 10:56:11 #42
691 luciano
ondertitelloos
pi_69483638
Bart zit in Duitsland om met Mariell snode plannen te broeden om Fok ten val te brengen.

Of het heeft hier Breaking News! FOK aan Bart verkocht voor 1 miljoen credits! mee te maken , en Danny probeert nu onder deze deal uit te komen

Een deal is net als een mening : daar mag je als de voorwaarden worden gewijzigd ook op terugkomen Wat vind je ervan dat Danny op zijn NEE TEGEN TBO2 terugkomt

Gate on
  donderdag 28 mei 2009 @ 10:58:27 #43
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_69483726
Bart? Bart? Bedoel je niet Bard?

Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
  donderdag 28 mei 2009 @ 10:58:30 #44
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_69483731
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 10:54 schreef Danny het volgende:

[..]

Ik weet wel dat tijdens het gesprek afgelopen zondag Bart met zijn onderbroek op zijn knieën en een tussen zijn billen uitgesmeerde Marsreep over de grond kroop en 'ik ben een zwijn! ik ben een zwijn!' kraaide. Maar nothing out of character ofzo. Weet je zeker dat het nu opeens slecht met 'm gaat?
had je geen last van uittreding?
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
  donderdag 28 mei 2009 @ 11:04:58 #45
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_69483976
Bart ervandoor met Eline?

  Admin donderdag 28 mei 2009 @ 11:08:19 #46
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_69484091
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 10:58 schreef Jumparound het volgende:

had je geen last van uittreding?
Jawel, maar kon het ophouden tot thuis en heb toen een flinke bolus in de pot geparkeerd
- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_69484126
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 11:08 schreef Danny het volgende:

[..]

Jawel, maar kon het ophouden tot thuis en heb toen een flinke bolus in de pot geparkeerd
Haal Bart weer eens uit de pot dan
Im hung like Einstein
And Smart as a Horse
  donderdag 28 mei 2009 @ 11:09:55 #48
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_69484141
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 11:08 schreef Danny het volgende:

[..]

Jawel, maar kon het ophouden tot thuis en heb toen een flinke bolus in de pot geparkeerd
Bah Ome Willem

Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
  Admin donderdag 28 mei 2009 @ 11:12:47 #49
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_69484236
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 11:09 schreef Stefan het volgende:

[..]

Bah Ome Willem

[ afbeelding ]
dat is harry bannink, niet ome willem
- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
  donderdag 28 mei 2009 @ 11:13:11 #50
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_69484251
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 11:12 schreef Danny het volgende:

[..]

dat is harry bannink, niet ome willem
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
  donderdag 28 mei 2009 @ 11:18:01 #51
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_69484422
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 11:09 schreef Spooky4u het volgende:

[..]

Haal Bart weer eens uit de pot dan
opletten, die zit al bij CC in dr linker tiet!
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
pi_69484451
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 11:12 schreef Danny het volgende:

[..]

dat is harry bannink, niet ome willem
scherp Danny...heel scherp....
pi_69484585
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 11:18 schreef Jumparound het volgende:

[..]

opletten, die zit al bij CC in dr linker tiet!
Dus in CC's tiet is een hei te vinden waar een herder is weggelopen?
Im hung like Einstein
And Smart as a Horse
pi_69484848
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 11:12 schreef Danny het volgende:

[..]

dat is harry bannink, niet ome willem
danny vroeger nooit opgelet zeker, Harry Bannink zei altijd tegen Ome Willem, Bah ome Willem.
Maar volgens mij, als Ome Willem riep, lust je ook een broodje poep, dat jij zo hard mee zat te bleren van JAAAAA Ome Willem*O*
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
  donderdag 28 mei 2009 @ 11:31:01 #55
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_69484946
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 11:21 schreef Spooky4u het volgende:

[..]

Dus in CC's tiet is een hei te vinden waar een herder is weggelopen?
uhhu, en dan nog is er ruimte voor complotten
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
  donderdag 28 mei 2009 @ 11:32:22 #56
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_69485001
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 11:31 schreef Jumparound het volgende:
uhhu, en dan nog is er ruimte voor complotten
Het is een zware last die ik moet dragen.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  donderdag 28 mei 2009 @ 11:32:59 #57
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_69485025
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 11:32 schreef Copycat het volgende:

[..]

Het is een zware last die ik moet dragen.
We dragen graag een keer mee
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
  donderdag 28 mei 2009 @ 11:33:30 #58
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_69485052
maar alle gekheid op een stokje...

Iedereen weet waarom NK juist na het einde van de bunker begon met atoomproven.
Dit in combinatie met het wegblijven van bart, en plotselinge vertrek vanYolante, de storing van KPN EN het canadees staatshoofd die back to basic gaat op een zeehondhart maakt het plaatje compleet....
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
  donderdag 28 mei 2009 @ 11:34:01 #59
691 luciano
ondertitelloos
pi_69485072
Ik denk dat ze bij het retourneren van de doodskist Bart er gelijk bij hebben geleverd , al dan niet reeds in verregaande staat van contractontbinding , en deze nu diep onder welke heide dan ook begraven ligt .
Zou zomaar ergens in Drenthe kunnen zijn .........
  donderdag 28 mei 2009 @ 11:34:05 #60
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_69485075
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 11:32 schreef Stefan het volgende:

[..]

We dragen graag een keer mee
Jij hebt toch al genoeg van aan jezelf?
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
  donderdag 28 mei 2009 @ 11:36:40 #61
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_69485134
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 11:34 schreef Jumparound het volgende:

[..]

Jij hebt toch al genoeg van aan jezelf?
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
  donderdag 28 mei 2009 @ 11:37:33 #62
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_69485169
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 11:36 schreef Stefan het volgende:

[..]


Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
  donderdag 28 mei 2009 @ 11:37:34 #63
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_69485170
Ik val nog steeds niet op chubby, Stefan.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  donderdag 28 mei 2009 @ 11:37:46 #64
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_69485177
Maar.. en dat is natuurlijk opmerkelijker.. WIE is Wimpey, en waar is hij?

Ik denk dat de kern van al deze complotten echt bij WimpeyV liggen!
Wie laat alle meisjes blozen? Da's Bommie in zijn lederhose!
This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
  donderdag 28 mei 2009 @ 11:39:16 #65
691 luciano
ondertitelloos
pi_69485237
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 11:37 schreef versabommie het volgende:
Maar.. en dat is natuurlijk opmerkelijker.. WIE is Wimpey, en waar is hij?

Ik denk dat de kern van al deze complotten echt bij WimpeyV liggen!
Hijs ook weer wakker
  donderdag 28 mei 2009 @ 11:39:20 #66
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_69485238
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 11:37 schreef versabommie het volgende:
Maar.. en dat is natuurlijk opmerkelijker.. WIE is Wimpey, en waar is hij?

Ik denk dat de kern van al deze complotten echt bij WimpeyV liggen!
Het wordt echt hoog tijd voor een WimpeyVgate topic, Bommie!
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  donderdag 28 mei 2009 @ 11:41:13 #67
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_69485317
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 11:37 schreef Copycat het volgende:
Ik val nog steeds niet op chubby, Stefan.
Wat valt er te vallen als ik achter je sta
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
  † In Memoriam † donderdag 28 mei 2009 @ 11:42:15 #68
135486 Manu82
How you doin'?
pi_69485356
Is dat WimpeyV die iets in de gezondheidszorg deed ofzo?
Some memories are best forgotten
Room 23
  donderdag 28 mei 2009 @ 11:43:21 #69
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_69485405
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 11:41 schreef Stefan het volgende:

Wat valt er te vallen als ik achter je sta
Doggy style wordt Rhino style.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  donderdag 28 mei 2009 @ 11:43:24 #70
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_69485407
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 11:41 schreef Stefan het volgende:

[..]

Wat valt er te vallen als ik achter je sta
met je handen onder dr tieten?

Mental image, lollereinz!!!!
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
  donderdag 28 mei 2009 @ 11:43:53 #71
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_69485431
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 11:42 schreef Manu82 het volgende:
Is dat WimpeyV die iets in de gezondheidszorg deed ofzo?
Ja. In de geestelijke gezondheidszorg. Als patiënt.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  donderdag 28 mei 2009 @ 11:44:14 #72
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_69485443
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 11:43 schreef Copycat het volgende:

[..]

Doggy style wordt Rhino style.
Je moet jezelf niet zo naar beneden halen, zo dik ben je ook weer niet
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
  donderdag 28 mei 2009 @ 11:44:49 #73
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_69485474
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 11:43 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ja. In de geestelijke gezondheidszorg. Als patiënt.
De Groote Beek, leuke locatie voor TBO2
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
  donderdag 28 mei 2009 @ 11:44:57 #74
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_69485485
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 11:39 schreef Copycat het volgende:

[..]

Het wordt echt hoog tijd voor een WimpeyVgate topic, Bommie!
Zolang ik niet zeker weet of Wimpey al dan niet aan de touwtjes trekt alhier, doe ik even niets wat de aandacht op me kan vestigen, anders eindig ik wellicht net als Bart
Wie laat alle meisjes blozen? Da's Bommie in zijn lederhose!
This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
  donderdag 28 mei 2009 @ 11:45:32 #75
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_69485505
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 11:44 schreef Stefan het volgende:

Je moet jezelf niet zo naar beneden halen, zo dik ben je ook weer niet
Dank je!
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  donderdag 28 mei 2009 @ 11:50:03 #76
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_69485669
Copycat, je moet niet zeuren over zware lasten dragen. Deze zeventienjarige heeft het pas zwaar








Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_69485704
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 11:32 schreef Copycat het volgende:

[..]

Het is een zware last die ik moet dragen.
Begin maar alvast in God te geloven dan.
Im hung like Einstein
And Smart as a Horse
  donderdag 28 mei 2009 @ 11:53:25 #78
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_69485811
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 11:50 schreef Stefan het volgende:
Copycat, je moet niet zeuren over zware lasten dragen. Deze zeventienjarige heeft het pas zwaar

[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Borst boven borst.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  donderdag 28 mei 2009 @ 11:56:59 #79
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_69485917
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 11:53 schreef Copycat het volgende:

[..]

Borst boven borst.
Je vraagt je af wie daar in zitten.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
  Moderator donderdag 28 mei 2009 @ 12:05:24 #80
18653 crew  D.
pi_69486215
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 11:56 schreef mazaru het volgende:

[..]

Je vraagt je af wie daar in zitten.
Jaap en zijn ego
pi_69486218
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 11:56 schreef mazaru het volgende:

[..]

Je vraagt je af wie daar in zitten.
Wat zit er niet in?
Goddamn..
  Admin donderdag 28 mei 2009 @ 12:13:37 #82
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_69486454
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 11:28 schreef Toverheks het volgende:

danny vroeger nooit opgelet zeker, Harry Bannink zei altijd tegen Ome Willem, Bah ome Willem.
Maar volgens mij, als Ome Willem riep, lust je ook een broodje poep, dat jij zo hard mee zat te bleren van JAAAAA Ome Willem*O*
meen je dat nou?
- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
  donderdag 28 mei 2009 @ 12:14:38 #83
185670 Poezewoes
Feyenoord mijn cluppie!!!
pi_69486499
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 11:37 schreef Copycat het volgende:
Ik val nog steeds niet op chubby, Stefan.
Ik val wel op Chubby het Franse bulldog hondje van mijn dochter
Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!
  donderdag 28 mei 2009 @ 12:16:11 #84
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_69486541
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 12:14 schreef Poezewoes het volgende:

[..]

Ik val wel op Chubby het Franse bulldog hondje van mijn dochter
beasitiality
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
  donderdag 28 mei 2009 @ 12:16:22 #85
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_69486551
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 12:14 schreef Poezewoes het volgende:


Ik val wel op Chubby het Franse bulldog hondje van mijn dochter
Hoeveel potten pindakaas gaan er wekelijks doorheen in huize Poezewoes?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  donderdag 28 mei 2009 @ 12:17:28 #86
185670 Poezewoes
Feyenoord mijn cluppie!!!
pi_69486584
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 12:16 schreef Copycat het volgende:

[..]

Hoeveel potten pindakaas gaan er wekelijks doorheen in huize Poezewoes?
Sinds Calvé uit Delft vertrokken is niet een!!!!
Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!
  donderdag 28 mei 2009 @ 12:18:48 #87
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_69486629
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 12:17 schreef Poezewoes het volgende:

Sinds Calvé uit Delft vertrokken is niet een!!!!
Jam dan? Of honing? En if so, wat doe je dan met al die vliegen?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  donderdag 28 mei 2009 @ 12:19:26 #88
185670 Poezewoes
Feyenoord mijn cluppie!!!
pi_69486652
Die vangen mijn katten

Maaaaaaaaaaaaaaar ik bedoel deze Chubby he!
Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!
  donderdag 28 mei 2009 @ 12:22:24 #89
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_69486757
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 12:19 schreef Poezewoes het volgende:
Die vangen mijn katten

Maaaaaaaaaaaaaaar ik bedoel deze Chubby he!
[ afbeelding ]
Whatever rocks your boat.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  donderdag 28 mei 2009 @ 12:23:38 #90
185670 Poezewoes
Feyenoord mijn cluppie!!!
pi_69486796
Gezellig ik maakt een grapje over de naam Chubby en dan krijg je dit!
Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!
  donderdag 28 mei 2009 @ 12:26:44 #91
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_69486903
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 12:23 schreef Poezewoes het volgende:
Gezellig ik maakt een grapje over de naam Chubby en dan krijg je dit!
Wij maken ook grapjes, alleen vat je ze niet .
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_69487231
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 11:50 schreef Stefan het volgende:
Copycat, je moet niet zeuren over zware lasten dragen. Deze zeventienjarige heeft het pas zwaar
Roemeense chicks zijn best OK
  donderdag 28 mei 2009 @ 12:38:15 #93
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_69487261
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 11:32 schreef Copycat het volgende:

[..]

Het is een zware last die ik moet dragen.
Hulp nodig?
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
  donderdag 28 mei 2009 @ 12:42:41 #94
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_69487440
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 12:38 schreef Pearlbitch het volgende:

Hulp nodig?
Danny kan nog zo drammen, maar ik heb geen milliliter bi-bloed in me.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  donderdag 28 mei 2009 @ 12:44:59 #95
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_69487527
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 12:42 schreef Copycat het volgende:

[..]

Danny kan nog zo drammen, maar ik heb geen milliliter bi-bloed in me.
Regel 1: Alle vrouwen zijn bi.
Regel 2: Niet alle mannen zijn bi.

Bewijsstuk A: Kopijkat claimt geen milliliter bloed in zich te hebben.

Vonnis: Kopijkat is (geboren als een) een man.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  donderdag 28 mei 2009 @ 12:45:59 #96
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_69487562
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 12:42 schreef Copycat het volgende:

[..]

Danny kan nog zo drammen, maar ik heb geen milliliter bi-bloed in me.
Als je het niet probeert weet je het ook niet
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_69487697
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 12:42 schreef Copycat het volgende:

[..]

Danny kan nog zo drammen, maar ik heb geen milliliter bi-bloed in me.
Ik las "prammen"
  donderdag 28 mei 2009 @ 12:52:21 #98
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_69487776
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 12:45 schreef Stefan het volgende:
Als je het niet probeert weet je het ook niet
Ik heb ook zo het vermoeden dat bungeejumping zonder touw niks voor me is ... Niet alles hoef je proefondervindelijk te ontdekken.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_69487859
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 12:52 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ik heb ook zo het vermoeden dat bungeejumping zonder touw niks voor me is ... Niet alles hoef je proefondervindelijk te ontdekken.
Met touw werkt het ook niet, tenzij je levensmoe bent, want dan is het effect groots
  donderdag 28 mei 2009 @ 12:54:47 #100
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_69487864
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 12:52 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ik heb ook zo het vermoeden dat bungeejumping zonder touw niks voor me is ... Niet alles hoef je proefondervindelijk te ontdekken.
Hoezo? Als íemand dat gaat overleven dan ben jij dat wel!
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  donderdag 28 mei 2009 @ 13:00:01 #101
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_69488020
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 12:52 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ik heb ook zo het vermoeden dat bungeejumping zonder touw niks voor me is ... Niet alles hoef je proefondervindelijk te ontdekken.
Chubby en pindakaas is ook een goede vergelijking...Toch?...Of?
  donderdag 28 mei 2009 @ 13:01:37 #102
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_69488063
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 13:00 schreef spapaars het volgende:

Chubby en pindakaas is ook een goede vergelijking...Toch?...Of?
Ja!
Ik ben blij dat ik geen boterham met pindakaas als lunch heb.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  donderdag 28 mei 2009 @ 13:39:41 #103
253400 Toverheks
ZOEFFFFFFFF
pi_69489368
Inmiddels is Bart al gespot op de Veluwe door een groep wandelaars, met onder zijn arm een laptop en schreeuwend en tierend, waar is die stekkerdoos die ik hier verstopt had, wie heeft de stroom eraf gehaald, wie en wat zit er achter het Complot om mij een loer te draaien??? Bart kan niet lezen op FOK naar mooie ideeen, Complotten, Roddel en Achterklap.
Bart riep wanhopig naar de wandelaars,
Is het JdeMol die stikjaloers is omdat niet HIJ het BunkerFormat heeft uitgevonden, of is het toch R.Oerlemans die ook wel Brood ziet in een RLS, of zoals al eerder geroepen is, Is het Danny van FOK, die ook wel wat ziet in 25 dagen onder de grond leven, en daar een stuk of 20 Die-hard streamers te volgen met alleen maar zijn theorie, *Waar een Wil is, Is MIJN weg*
Zullen we ooit achter de ware reden komen, zullen we ooit het fijne er van ontdekken, en de grootste vraag, Zullen we ooit Bart nog kunnen bewonderen compleet in legerjas met kistjes.
En zullen we ooit erachter komen of de hond van Dottey,Kai echt maatjes gaat worden met Bart of dat Kai op een dag zijn tanden in Bart zal zetten, Zullen we ooit????

[ Bericht 0% gewijzigd door Toverheks op 28-05-2009 13:48:29 ]
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
pi_69489428
Is Bart niet gewoon zijn sponsorcontract met de coffeeshop aan het veiligstellen?
Im hung like Einstein
And Smart as a Horse
  donderdag 28 mei 2009 @ 13:49:01 #105
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_69489724
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 13:39 schreef Toverheks het volgende:
Inmiddels is Bart al gespot op de Veluwe door een groep wandelaars, met onder zijn arm een laptop en schreeuwend en tierend, waar is die stekkerdoos die ik hier verstopt had, wie heeft de stroom eraf gehaald, wie en wat zit er achter het Complot om mij een loer te draaien??? Bart kan niet lezen op FOK naar mooie ideeen, Complotten, Roddel en Achterklap.
Bart riep wanhopig naar de wandelaars,
Is het JdeMol die stikjaloers is omdat niet HIJ het BunkerFormat heeft uitgevonden, of is het toch R.Oerlemans die ook wel Brood ziet in een RLS, of zoals al eerder geroepen is, Is het Danny van FOK, die ook wel wat ziet in 25 dagen onder de grond leven, en daar een stuk of 20 Die-hard streamers te volgen met alleen maar zijn theorie, *Waar een Wil is, Is MIJN weg*
Zullen we ooit achter de ware reden komen, zullen we ooit het fijne er van ontdekken, en de grootste vraag, Zullen we ooit Bart nog kunnen bewonderen compleet in legerjas met kistjes.
En zullen we ooit erachter komen of de hond van Dottey,Kai echt maatjes gaat worden met Bart of dat Kai op een dag zijn tanden in Bart zal zetten, Zullen we ooit????
42
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
pi_69489801
Het zal mij niets verbazen als er een connectie zit tussen het verdwijnen van Bart (die ook gespot is in Duitsland) en Marielinn, die daar woonachtig schijnt te zijn.
  donderdag 28 mei 2009 @ 13:55:07 #107
253400 Toverheks
ZOEFFFFFFFF
pi_69489973
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 13:50 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Het zal mij niets verbazen als er een connectie zit tussen het verdwijnen van Bart (die ook gespot is in Duitsland) en Marielinn, die daar woonachtig schijnt te zijn.
Ja, zal Bart dan van 2 walletjes eten wat denk jij???
Want ik hoorde dat Elientje op de trein is gestapt richting de Veluwe, met in haar rugzakje, haar emmertje en schepje, zij wilde ook een eigen Schutterputje naast die van Bart.
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
  † In Memoriam † donderdag 28 mei 2009 @ 13:56:53 #108
135305 beequeen
Lost.
pi_69490030
Waarom gaat Bart niet ff naar Huub en Claire om online te komen? Zo groot is dat dorp toch niet?

Nmns, bedoel je niet Mariell?
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
  donderdag 28 mei 2009 @ 13:58:39 #109
253400 Toverheks
ZOEFFFFFFFF
pi_69490084
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 13:49 schreef Jumparound het volgende:

[..]

42
42??? wat 42, fouten,42 minpunten omdat het geen goede zinsopbouw is,of krijg ik voor mijn stukje roddel en achterklap 42 euro van jou gestort op mijn bankrknummer of zijn het al 42 Credits die je al aangeschafd had voor de volgende stemronde???
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
  Admin donderdag 28 mei 2009 @ 14:00:13 #110
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_69490142
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 13:49 schreef Jumparound het volgende:

[..]

42
nee, 24 (ik weet tenslotte alles beter)
- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_69490155
en waar is markvanrinsum
Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:
swarma spam hoer
Op maandag 4 mei 2009 16:09 schreef Broekpaling het volgende:
Swarmahoer, deleting your posts while users are still writing them.
  donderdag 28 mei 2009 @ 14:01:47 #112
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_69490202
Bart durft niet naar Claire. Bang dat ze de tondeuze over zijn hoofd haalt.

Bart had zichzelf als hoofdredacteur gebombardeerd. Talpa was daar zo van onder de indruk dat ze hem een megacontract hebben aangeboden. Hij is nu de baas van Huub..
host mailgroepen http://www.seniorweb.nl
Snooker is top!!!
  donderdag 28 mei 2009 @ 14:01:50 #113
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_69490206
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 13:58 schreef Toverheks het volgende:

[..]

42??? wat 42, fouten,42 minpunten omdat het geen goede zinsopbouw is,of krijg ik voor mijn stukje roddel en achterklap 42 euro van jou gestort op mijn bankrknummer of zijn het al 42 Credits die je al aangeschafd had voor de volgende stemronde???

NEEEEEEEEEEE DIE VRAAG STEL JE NIET, DAT DOE JE NIET, DAT IS ONTZETTEND DOM EN STOM!!!!
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  † In Memoriam † donderdag 28 mei 2009 @ 14:03:16 #114
135305 beequeen
Lost.
pi_69490258
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 14:00 schreef swarmahoer het volgende:
en waar is markvanrinsum
Heb je dorst?
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
  donderdag 28 mei 2009 @ 14:03:35 #115
253400 Toverheks
ZOEFFFFFFFF
pi_69490269
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 14:01 schreef Maanvis het volgende:

[..]

NEEEEEEEEEEE DIE VRAAG STEL JE NIET, DAT DOE JE NIET, DAT IS ONTZETTEND DOM EN STOM!!!!
Ja maar Maanvis, ik ben ontzettend dom en stom en en en maar wil gewoon weten wat 42 is.
pppffttttt laat mij nou lekker stom dom en wat al niet meer wezen, als ik maar lol heb toch???
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
  † In Memoriam † donderdag 28 mei 2009 @ 14:07:24 #116
135305 beequeen
Lost.
pi_69490390
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 14:01 schreef sunny16947 het volgende:
Bart durft niet naar Claire. Bang dat ze de tondeuze over zijn hoofd haalt.

Bart had zichzelf als hoofdredacteur gebombardeerd. Talpa was daar zo van onder de indruk dat ze hem een megacontract hebben aangeboden. Hij is nu de baas van Huub..
Alle gekheid op een stokje....Bart en Huub zijn vrienden en wonen in hetzelfde dorp. Zo moeilijk is dat toch niet?
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
  donderdag 28 mei 2009 @ 14:08:39 #117
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_69490437
Hij is toch niet verplicht om hier stante pede tekst en uitleg te komen geven?
Bart kennende, denk ik dat hoe meer er om gezeurd wordt, hoe langer het duurt.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  donderdag 28 mei 2009 @ 14:08:48 #118
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_69490445
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 14:00 schreef Danny het volgende:

[..]

nee, 24 (ik weet tenslotte alles beter)
jij had maandag zeker ook een theedoek ipv een handdoek?
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
  donderdag 28 mei 2009 @ 14:09:23 #119
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_69490467
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 14:03 schreef Toverheks het volgende:

[..]

Ja maar Maanvis, ik ben ontzettend dom en stom en en en maar wil gewoon weten wat 42 is.
pppffttttt laat mij nou lekker stom dom en wat al niet meer wezen, als ik maar lol heb toch???
nu heb je ervoor gezorgd dat 5 minuten voordat je dat antwoord vindt de aarde vernietigd wordt door buitenaardse wezens.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  donderdag 28 mei 2009 @ 14:09:55 #120
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_69490487
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 14:08 schreef Copycat het volgende:
Hij is toch niet verplicht om hier stante pede tekst en uitleg te komen geven?
Bart kennende, denk ik dat hoe meer er om gezeurd wordt, hoe langer het duurt.
hij zit nog vol van appeltaart denk
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
  donderdag 28 mei 2009 @ 14:11:35 #121
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_69490552
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 14:07 schreef beequeen het volgende:

[..]

Alle gekheid op een stokje....Bart en Huub zijn vrienden en wonen in hetzelfde dorp. Zo moeilijk is dat toch niet?
Als Bart verhuisd is wil dat niet zeggen dat hij in hetzelfde dorp is gebleven. Maar hij kon natuurlijk ook nog even in de bunker bivakkeren. Tenslotte is daar alles aanwezig.
host mailgroepen http://www.seniorweb.nl
Snooker is top!!!
pi_69490553
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 14:03 schreef beequeen het volgende:

[..]

Heb je dorst?
misschien is die wel met bart er van tussen, je weet het niet
Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:
swarma spam hoer
Op maandag 4 mei 2009 16:09 schreef Broekpaling het volgende:
Swarmahoer, deleting your posts while users are still writing them.
pi_69490576
en als ik bart was zou ik hier lekker lurken, ik lach me kapot om al die theorieen die bedacht worden
Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:
swarma spam hoer
Op maandag 4 mei 2009 16:09 schreef Broekpaling het volgende:
Swarmahoer, deleting your posts while users are still writing them.
  Admin donderdag 28 mei 2009 @ 14:12:14 #124
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_69490580
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 14:08 schreef Jumparound het volgende:

[..]

jij had maandag zeker ook een theedoek ipv een handdoek?
washandje
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 14:08 schreef Copycat het volgende:
Hij is toch niet verplicht om hier stante pede tekst en uitleg te komen geven?
Bart kennende, denk ik dat hoe meer er om gezeurd wordt, hoe langer het duurt.
natuurlijk is hij dat niet verplicht. maar het maakt het wel steeds verdachter natuurlijk
- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
  donderdag 28 mei 2009 @ 14:12:26 #125
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_69490589
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 14:08 schreef Copycat het volgende:
Hij is toch niet verplicht om hier stante pede tekst en uitleg te komen geven?
Dit.
En er zal vast wel een mededeling over verschijnen door Bram, waarna Danny terloops even meldt dat ie dat allang wist, en het bunkerfokkliekje net doet alsof ze er meer verstand van hebben, Stefan bij Bram in zijn hol probeert te kruipen en een andere kutuser vanuit zijn rechtvaardigheidsgevoel Bart probeert te rehabiliteren.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  donderdag 28 mei 2009 @ 14:13:45 #126
253400 Toverheks
ZOEFFFFFFFF
pi_69490631
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 14:09 schreef Maanvis het volgende:

[..]

nu heb je ervoor gezorgd dat 5 minuten voordat je dat antwoord vindt de aarde vernietigd wordt door buitenaardse wezens.
Ohhhhhhh,dat meen je niet, kan ik het nog ongedaan maken op 1 of andere manier???
Geef de oplossing aub, moet ik een vloek opheffen, een vloek JUIST uitspreken, het Heksendansje doen bij Volle maan, help me asjeblieft en zeg het me.

was gewoon nieuwschierig wat dat nummertje betekende stond gequot op mijn post.
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
  † In Memoriam † donderdag 28 mei 2009 @ 14:14:13 #127
135305 beequeen
Lost.
pi_69490650
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 14:08 schreef Copycat het volgende:
Hij is toch niet verplicht om hier stante pede tekst en uitleg te komen geven?
Bart kennende, denk ik dat hoe meer er om gezeurd wordt, hoe langer het duurt.
Natuurlijk hoeft dat niet. Maar als je HR bent en ziet wat er allemaal geschreven wordt, mag je toch verwachten dat hij reageert?
En de Bart die ik ken van FOK! springt over direct bovenop. Maar goed, hij zal er wel een bedoeling mee hebben.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_69490660
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 14:09 schreef Maanvis het volgende:

[..]

nu heb je ervoor gezorgd dat 5 minuten voordat je dat antwoord vindt de aarde vernietigd wordt door buitenaardse wezens.
* JediMasterLucia gaat snel een handdoek opzoeken*
Follow your heart and your dreams won't be far behind
Life is too short to wake up with regrets. So love the people who treat you right. Forget about the ones who don’t. If you get a second chance, grab it!
pi_69490695
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 14:13 schreef Toverheks het volgende:

[..]

Ohhhhhhh,dat meen je niet, kan ik het nog ongedaan maken op 1 of andere manier???
Geef de oplossing aub, moet ik een vloek opheffen, een vloek JUIST uitspreken, het Heksendansje doen bij Volle maan, help me asjeblieft en zeg het me.

was gewoon nieuwschierig wat dat nummertje betekende stond gequot op mijn post.
* JediMasterLucia geeft Toverheks er ook 1tje*
Follow your heart and your dreams won't be far behind
Life is too short to wake up with regrets. So love the people who treat you right. Forget about the ones who don’t. If you get a second chance, grab it!
  donderdag 28 mei 2009 @ 14:16:17 #130
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_69490720
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 14:14 schreef beequeen het volgende:

Natuurlijk hoeft dat niet. Maar als je HR bent en ziet wat er allemaal geschreven wordt, mag je toch verwachten dat hij reageert?
En de Bart die ik ken van FOK! springt over direct bovenop. Maar goed, hij zal er wel een bedoeling mee hebben.
Maar hij heeft geen internet, dus ziet het niet. En kan er dus ook niet direct bovenop springen.

Soms is het zo simpel. Zonder bedoeling.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  donderdag 28 mei 2009 @ 14:16:27 #131
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_69490729
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 14:13 schreef Toverheks het volgende:

[..]

Ohhhhhhh,dat meen je niet, kan ik het nog ongedaan maken op 1 of andere manier???
Geef de oplossing aub, moet ik een vloek opheffen, een vloek JUIST uitspreken, het Heksendansje doen bij Volle maan, help me asjeblieft en zeg het me.

was gewoon nieuwschierig wat dat nummertje betekende stond gequot op mijn post.
google Hitchhikersguide to the galaxy.
google zal vast wel een juist gespelde suggestie doen
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
  † In Memoriam † donderdag 28 mei 2009 @ 14:19:56 #132
135305 beequeen
Lost.
pi_69490828
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 14:16 schreef Copycat het volgende:

Maar hij heeft geen internet, dus ziet het niet. En kan er dus ook niet direct bovenop springen.

Soms is het zo simpel. Zonder bedoeling.
En jij wil mij wijsmaken dat hij niet even een uurtje vrij kan maken om bij Huub en Claire even het e.e.a. bij te lezen? Right.
Het gaat mij natuurlijk geen donder aan, maar vreemd vind ik het wel.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
  donderdag 28 mei 2009 @ 14:21:08 #133
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_69490863
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 14:16 schreef Jumparound het volgende:

[..]

google Hitchhikersguide to the galaxy.
google zal vast wel een juist gespelde suggestie doen
* Maanvis haat google suggesties.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_69490866
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 14:13 schreef Toverheks het volgende:

[..]

Ohhhhhhh,dat meen je niet, kan ik het nog ongedaan maken op 1 of andere manier???
Geef de oplossing aub, moet ik een vloek opheffen, een vloek JUIST uitspreken, het Heksendansje doen bij Volle maan, help me asjeblieft en zeg het me.

was gewoon nieuwschierig wat dat nummertje betekende stond gequot op mijn post.
"Wat is de betekenis van het leven, het universum en alles? Dat antwoord heb je gekregen
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  donderdag 28 mei 2009 @ 14:21:46 #135
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_69490892
Mocht bart er voor kiezen om nadat hij weer internet heeft er voor kiezen om niet meer te reageren, boeie. ZIjn keuze.... Toch?
Het is niet alsof hij aan alle fokkertjes verantwoording verschuldigd is of dat hij op personlijke titel uitspraken gaat doen over het wel en wee in de bunker / van de crew.

Some things are best left unsaid
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
  donderdag 28 mei 2009 @ 14:21:56 #136
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_69490900
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 14:16 schreef Copycat het volgende:

[..]

Maar hij heeft geen internet, dus ziet het niet. En kan er dus ook niet direct bovenop springen.

Soms is het zo simpel. Zonder bedoeling.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_69490924
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 14:21 schreef Jumparound het volgende:
Mocht bart er voor kiezen om nadat hij weer internet heeft er voor kiezen om niet meer te reageren, boeie. ZIjn keuze.... Toch?
Het is niet alsof hij aan alle fokkertjes verantwoording verschuldigd is of dat hij op personlijke titel uitspraken gaat doen over het wel en wee in de bunker / van de crew.

Some things are best left unsaid
Als jij hem eens uithoort en hier lekt.
Im hung like Einstein
And Smart as a Horse
  donderdag 28 mei 2009 @ 14:22:58 #138
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_69490943
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 14:19 schreef beequeen het volgende:

[..]

En jij wil mij wijsmaken dat hij niet even een uurtje vrij kan maken om bij Huub en Claire even het e.e.a. bij te lezen? Right.
Het gaat mij natuurlijk geen donder aan, maar vreemd vind ik het wel.
ik denk dat je jezef en andere fokkers nu schromelijk overschat
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
  donderdag 28 mei 2009 @ 14:23:05 #139
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_69490946
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 14:19 schreef beequeen het volgende:

En jij wil mij wijsmaken dat hij niet even een uurtje vrij kan maken om bij Huub en Claire even het e.e.a. bij te lezen? Right.
Het gaat mij natuurlijk geen donder aan, maar vreemd vind ik het wel.
Misschien heeft ie er gewoon geen zin in nu. Na een paar maanden 24/7 met die bunker bezig te zijn geweest? Niet alles is een complot of een dubbele boodschap.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  donderdag 28 mei 2009 @ 14:23:54 #140
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_69490976
goeie zinsopbouw trouwens
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
  donderdag 28 mei 2009 @ 14:24:50 #141
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_69491014
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 14:23 schreef Jumparound het volgende:
goeie zinsopbouw trouwens
Wie is Jezef?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  donderdag 28 mei 2009 @ 14:25:09 #142
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_69491025
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 14:22 schreef Spooky4u het volgende:

[..]

Als jij hem eens uithoort en hier lekt.
ik ga gewoon verder als altijd, het zal me aan mn deriere oxideren wat ie doet of uitvreet. Zolang het maar goed met die jongen gaat....
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
pi_69491033
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 14:12 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Dit.
En er zal vast wel een mededeling over verschijnen door Bram, waarna Danny terloops even meldt dat ie dat allang wist, en het bunkerfokkliekje net doet alsof ze er meer verstand van hebben, Stefan bij Bram in zijn hol probeert te kruipen en een andere kutuser vanuit zijn rechtvaardigheidsgevoel Bart probeert te rehabiliteren.
Stond er niet in het contract van die deelnemers dat ze verplicht moesten antwoorden op de aan hen gestelde vragen door Fokkers op Fok!

Wel vreemd dat dat dan weer niet geldt voor B & B, vind jij ook niet?
  Admin donderdag 28 mei 2009 @ 14:25:27 #144
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_69491037
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 14:23 schreef Copycat het volgende:

[..]

Misschien heeft ie er gewoon geen zin in nu. Na een paar maanden 24/7 met die bunker bezig te zijn geweest? Niet alles is een complot of een dubbele boodschap.
welles
- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_69491056
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 14:23 schreef Copycat het volgende:

[..]

Misschien heeft ie er gewoon geen zin in nu. Na een paar maanden 24/7 met die bunker bezig te zijn geweest? Niet alles is een complot of een dubbele boodschap.
24/7, je kunt het natuurlijk ook overdrijven
  donderdag 28 mei 2009 @ 14:26:58 #146
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_69491086
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 14:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Stond er niet in het contract van die deelnemers dat ze verplicht moesten antwoorden op de aan hen gestelde vragen door Fokkers op Fok!

Wel vreemd dat dat dan weer niet geldt voor B & B, vind jij ook niet?
Ja, alsof ze zelf dat contract zouden ondertekenen
Get a life dude!
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
pi_69491098
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 14:21 schreef Jumparound het volgende:
Mocht bart er voor kiezen om nadat hij weer internet heeft er voor kiezen om niet meer te reageren, boeie. ZIjn keuze.... Toch?
Het is niet alsof hij aan alle fokkertjes verantwoording verschuldigd is of dat hij op personlijke titel uitspraken gaat doen over het wel en wee in de bunker / van de crew.
Goed dat broers het voor elkaar opnemen, niks mis mee
pi_69491115
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 14:25 schreef Jumparound het volgende:

[..]

ik ga gewoon verder als altijd, het zal me aan mn deriere oxideren wat ie doet of uitvreet. Zolang het maar goed met die jongen gaat....
Maar voor ons ook niet
Im hung like Einstein
And Smart as a Horse
  donderdag 28 mei 2009 @ 14:27:58 #149
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_69491125
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 14:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

24/7, je kunt het natuurlijk ook overdrijven
Zielig figuur
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
pi_69491193
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 14:26 schreef Jumparound het volgende:

[..]

Ja, alsof ze zelf dat contract zouden ondertekenen
Get a life dude!
Je gaat voorbij aan het punt dat ze verantwoording afleggen en/of enterainen wel eisen van hun deelnemers maar het zelf achterwege laten. Dat is simpelweg hypocriet..........Dude
  donderdag 28 mei 2009 @ 14:29:40 #151
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_69491194
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 14:23 schreef Copycat het volgende:

[..]

Misschien heeft ie er gewoon geen zin in nu.

En net zei je nog dat het kwam doordat ie geen internet had. Dit zaakje stinkt!
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  donderdag 28 mei 2009 @ 14:29:52 #152
253400 Toverheks
ZOEFFFFFFFF
pi_69491203
Nou ik snap er geen reet van hahaha zal wel aan mij liggen oke universum en al die vage dingen meer.

Maar over Bart, tja die Bart, zal hij niet lekker op een warm eiland zitten met een jointje in de rechterhand en een biertje in de linkerhand??? Ja tenslotte zijn er erg veel credits gekocht en op de 1 of andere manier moet dat geld toch gespenderd worden he?? Weer een complotje?? Bart is er met de winst vandoor????
Ach die Bart, houd de gemoederen maar bezig.
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
pi_69491225
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 14:27 schreef Jumparound het volgende:

[..]

Zielig figuur
Goede argumentatie...........Dude
  donderdag 28 mei 2009 @ 14:30:21 #154
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_69491227
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 14:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

24/7, je kunt het natuurlijk ook overdrijven
Ja dat kan. Maak ik er voor jou 20/7 van.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  donderdag 28 mei 2009 @ 14:31:11 #155
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_69491256
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 14:29 schreef Maanvis het volgende:

[ afbeelding ]
En net zei je nog dat het kwam doordat ie geen internet had. Dit zaakje stinkt!
Geen zin om elders te internetten. Sherlock van lik me vestje!
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  donderdag 28 mei 2009 @ 14:32:22 #156
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_69491296
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 14:29 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Je gaat voorbij aan het punt dat ze verantwoording afleggen en/of enterainen wel eisen van hun deelnemers maar het zelf achterwege laten. Dat is simpelweg hypocriet..........Dude
Je gaat de makers van Robbinson toch ook niet verplichten om op een afgelegen kuteiland te gaan zitten?
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
  donderdag 28 mei 2009 @ 14:33:36 #157
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_69491347
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 14:30 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Goede argumentatie...........Dude
Dat noemen ze op alle slakken zout leggen...
Of ga je ook naar de winkel met een vol pak melk en klagen dat het halfvolle melk is?
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
pi_69491375
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 14:30 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ja dat kan. Maak ik er voor jou 20/7 van.
Nog steeds overdreven Cc. Niemand kan langere tijd toe met maar vier uurtjes slaap per dag. Altijd dat geneuzel van mensen die zeggen dat ze 16-18 (laat staan 20) uur per dag werken, dat is simpelweg effectief onmogelijk. Tenzij je aankleden, eten, babbelen, autorijden, douchen, tv kijken, allemaal tot werk rekent.

Alsof al die mensen supermensen zijn. 20 uur per dag werken trek je hooguit een dag of drie en daarna val je geheid om.
pi_69491454
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 14:32 schreef Jumparound het volgende:

[..]

Je gaat de makers van Robbinson toch ook niet verplichten om op een afgelegen kuteiland te gaan zitten?
Ik verplicht niemand iets toch? Ik zei dat ik het hypocriet vond dat ze niet beschikbaar zijn voor één en ander maar dat wel eisen van hun deelnemers waarvan er zeven geen cent beter geworden zijn van dat programma.
  donderdag 28 mei 2009 @ 14:36:41 #160
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_69491473
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 14:34 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Nog steeds overdreven Cc. Niemand kan langere tijd toe met maar vier uurtjes slaap per dag. Altijd dat geneuzel van mensen die zeggen dat ze 16-18 (laat staan 20) uur per dag werken, dat is simpelweg effectief onmogelijk. Tenzij je aankleden, eten, babbelen, autorijden, douchen, tv kijken, allemaal tot werk rekent.

Alsof al die mensen supermensen zijn. 20 uur per dag werken trek je hooguit een dag of drie en daarna val je geheid om.
slakken - zout....
maar als je je zo druk erover maakt hoeveel uur bart werkte, dan ga je de volgende keer toch gewoon helpen?
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
  donderdag 28 mei 2009 @ 14:38:38 #161
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_69491545
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 14:31 schreef Copycat het volgende:

[..]

Geen zin om elders te internetten. Sherlock van lik me vestje!
Het blijft verdacht. Sowieso gebruik jij altijd als je iets niet serieus wilt laten lijken maar dat het wel is, dat lachebekje als posticon. Je bent gewoon bezig met een coverup actie. Geeft niet.

Ik weet namelijk allang dat Bart niet mee gaat werken aan TBO2. Een week geleden posste ie namelijk hier op FOK! dat hij het programma eigenlijk maar te zielig voor woorden, walgelijk, pathetisch, tenenkrommend en kluchterig vindt. Ook heeft ie blijkbaar ruzie met de rest van de crew want hij vond ze een stel hypocriete leugenaars.

PS: ?
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_69491597
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 14:36 schreef Jumparound het volgende:

[..]

slakken - zout....
maar als je je zo druk erover maakt hoeveel uur bart werkte, dan ga je de volgende keer toch gewoon helpen?
Ik maak mij er niet zo druk over, maar dat op een voetstuk zetten van mensen heb ik het niet zo op. Tenzij het m'n broer of vriend is natuurlijk, dan weer wel
  donderdag 28 mei 2009 @ 14:40:08 #163
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_69491598
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 14:38 schreef Maanvis het volgende:Sowieso gebruik jij altijd als je iets niet serieus wilt laten lijken maar dat het wel is, dat lachebekje als posticon. Je bent gewoon bezig met een coverup actie. Geeft niet.
Oh God, weer iemand die denkt mijn smilies te kunnen duiden obv zijn eigen referentiekader.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  donderdag 28 mei 2009 @ 14:41:43 #164
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_69491647
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 14:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Ik verplicht niemand iets toch? Ik zei dat ik het hypocriet vond dat ze niet beschikbaar zijn voor één en ander maar dat wel eisen van hun deelnemers waarvan er zeven geen cent beter geworden zijn van dat programma.
Dat is niet hypocriet, dat is een contract. punt.

Dus mijn argument blijgt. Vind je het hypocriet als de makers van Robbinson niet allemaal zelf op een onbewoond eiland gaan zitten?
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
  donderdag 28 mei 2009 @ 14:42:10 #165
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_69491669
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 14:38 schreef Maanvis het volgende:

Een week geleden posste ie namelijk hier op FOK! dat hij het programma eigenlijk maar te zielig voor woorden, walgelijk, pathetisch, tenenkrommend en kluchterig vindt.

Aan dat kluchterige werkte hij zelf mee, of moest hij dat soldatenpak contractueel dragen?
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
  donderdag 28 mei 2009 @ 14:42:47 #166
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_69491694
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 14:40 schreef Copycat het volgende:

[..]

Oh God, weer iemand die denkt mijn smilies te kunnen duiden obv zijn eigen referentiekader.
Niets referentiekader, daar is grondig onderzoek naar gedaan door vooraanstaand psycholoog J. Knoxville .
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  donderdag 28 mei 2009 @ 14:43:18 #167
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_69491709
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 14:41 schreef Jumparound het volgende:

Vind je het hypocriet als de makers van Robbinson niet allemaal zelf op een onbewoond eiland gaan zitten?
Wat zijn er naast de deelnemers nog meer mensen op dat eiland? Het was toch onbewoond?
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
  donderdag 28 mei 2009 @ 14:43:21 #168
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_69491710
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 14:42 schreef Maanvis het volgende:


Niets referentiekader, daar is grondig onderzoek naar gedaan door vooraanstaand psycholoog J. Knoxville .
Ik ben geen aanhanger van de Knoxville school.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  donderdag 28 mei 2009 @ 14:43:29 #169
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_69491711
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 14:40 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Ik maak mij er niet zo druk over, maar dat op een voetstuk zetten van mensen heb ik het niet zo op. Tenzij het m'n broer of vriend is natuurlijk, dan weer wel
Als je mij bart op een voetstuk wil zien plaatsen kan je nog lang wachten NMNS.
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
pi_69491749
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 14:43 schreef Stefan het volgende:

[..]

Wat zijn er naast de deelnemers nog meer mensen op dat eiland? Het was toch onbewoond?
Ik zeg: sturing vanuit een 5 sterren hotel!
pi_69491770
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 14:41 schreef Jumparound het volgende:

[..]

Dus mijn argument blijgt. Vind je het hypocriet als de makers van Robbinson niet allemaal zelf op een onbewoond eiland gaan zitten?
Je vergelijkt appels met peren, ik zeg namelijk nergens dat Bart in die Bunker moet gaan zitten.
Het gaat over verantwoording afleggen, beantwoorden van vragen, beschikbaar zijn voor PR, dat soort zaken. Als je dat van mensen verwacht die "om niet" voor je gewerkt hebben, dan moet je een vent zijn en zelf voorop gaan. Kwestie van karakter is dat!
  donderdag 28 mei 2009 @ 14:47:29 #172
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_69491857
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 14:42 schreef Stefan het volgende:

[..]

Aan dat kluchterige werkte hij zelf mee, of moest hij dat soldatenpak contractueel dragen?
Dat soldatenpak is een fetish van Bart. Hij probeerde het programma al vanaf het begin over die boeg te gooien maar dat mocht niet. Toen zijn vriendin Mariell wegging dreigde hij ook met opstappen. Uiteindelijk is schoorvoetend ingestemd om Bart z'n fetish te laten botvieren op de overlevers, om te voorkomen dat hij vertrok.
PS: Sorry dat ik deze info lek, maar het is nu relevant, enne, openheid jeweetz .
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_69491888
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 14:44 schreef Dementor het volgende:

[..]

Ik zeg: sturing vanuit een 5 sterren hotel!
Desnoods, maar wél sturing
  donderdag 28 mei 2009 @ 14:51:51 #174
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_69492016
Geen internet? Hmmmmmmmm krijg een dejavu van ene L in dgk. "" Nee ik heb bijna niks gezien, had geen internet". En dan op de hyves pontificaal een foto met laptop op schoot in de tuin met bijschrift "lekker internetten in het zonnetje".
host mailgroepen http://www.seniorweb.nl
Snooker is top!!!
  donderdag 28 mei 2009 @ 14:52:46 #175
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_69492049
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 14:44 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Je vergelijkt appels met peren, ik zeg namelijk nergens dat Bart in die Bunker moet gaan zitten.
Het gaat over verantwoording afleggen, beantwoorden van vragen, beschikbaar zijn voor PR, dat soort zaken. Als je dat van mensen verwacht die "om niet" voor je gewerkt hebben, dan moet je een vent zijn en zelf voorop gaan. Kwestie van karakter is dat!
Weetje NMNS, ik denk dat ik je username maar eens ga opvolgen.
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
  donderdag 28 mei 2009 @ 14:53:26 #176
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_69492074
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 14:43 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ik ben geen aanhanger van de Knoxville school.
Je lijkt me idd een vrouw op wie de gangbare theoriën (bi, verlegen, posticongedrag) niet van toepassing lijken te zijn.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_69492119
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 14:52 schreef Jumparound het volgende:

[..]

Weetje NMNS, ik denk dat ik je username maar eens ga opvolgen.
En ik de jouwe
  donderdag 28 mei 2009 @ 14:58:24 #178
140484 snetje
Een Y hoort erbij
pi_69492252
dus al met al :

TBO II wordt B&D ipv B&B ..
Bart is aan het verhuizen en op zoek naar de doos met internet ..
Bommie verdenkt WimpeyV..
Mariell weet van niks ..
Alsido is een beetje dom ..
Maanvis is in love ..
Duitse blijkt Mechelsche te zijn ..
Jappie is weer terug ..
Gates zijn leuk want je ziet af en toe vliegende tieten voorbij komen ..

nu vergeet ik vast nog iets ..
Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!
  donderdag 28 mei 2009 @ 14:59:27 #179
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_69492280
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 14:47 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Dat soldatenpak is een fetish van Bart. Hij probeerde het programma al vanaf het begin over die boeg te gooien maar dat mocht niet. Toen zijn vriendin Mariell wegging dreigde hij ook met opstappen. Uiteindelijk is schoorvoetend ingestemd om Bart z'n fetish te laten botvieren op de overlevers, om te voorkomen dat hij vertrok.
PS: Sorry dat ik deze info lek, maar het is nu relevant, enne, openheid jeweetz .
Waarom lieten ze hem niet opstappen dan? Ik had toch al het idee dat de evil redactie-ideeen van Huub kwamen.
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_69492283
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 14:58 schreef snetje het volgende:
dus al met al :

TBO II wordt B&D ipv B&B ..
Bart is aan het verhuizen en op zoek naar de doos met internet ..
Bommie verdenkt WimpeyV..
Mariell weet van niks ..
Alsido is een beetje dom ..
Maanvis is in love ..
Duitse blijkt Mechelsche te zijn ..
Jappie is weer terug ..
Gates zijn leuk want je ziet af en toe vliegende tieten voorbij komen ..

nu vergeet ik vast nog iets ..

Stickers.
  donderdag 28 mei 2009 @ 15:00:18 #181
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_69492303
De laatste dag van de bunker.

Dementor: Bart er zijn heel veel vragen op fok die wel wat toelichting en/of nabeschouwing nodig hebben.
Bart: Ja maar, na deze slopende maand heb ik eerst even vakantie nodig. bovendien heb ik door de verhuizing nog geen internet.
Dementor: Zal ik dat dan ff posten dat ze over 2 weken je kunnen verwachten op Fok met alle antwoorden.
Bart: Nee doe maar niet, anders hebben ze niks om te complotten. We moeten het wel levend houden tot na de vakantie.
host mailgroepen http://www.seniorweb.nl
Snooker is top!!!
  donderdag 28 mei 2009 @ 15:00:44 #182
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_69492314
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 14:58 schreef snetje het volgende:

Alsido is een beetje dom ..
Omdat ie niet doorhad dat Mariell.... (<------ uitloksmileys)
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
  donderdag 28 mei 2009 @ 15:03:07 #183
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_69492393
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 14:54 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

En ik de jouwe


Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
  donderdag 28 mei 2009 @ 15:04:29 #184
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_69492424
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 15:00 schreef sunny16947 het volgende:
De laatste dag van de bunker.

Dementor: Bart er zijn heel veel vragen op fok die wel wat toelichting en/of nabeschouwing nodig hebben.
Bart: Ja maar, na deze slopende maand heb ik eerst even vakantie nodig. bovendien heb ik door de verhuizing nog geen internet.
Dementor: Zal ik dat dan ff posten dat ze over 2 weken je kunnen verwachten op Fok met alle antwoorden.
Bart: Nee doe maar niet, anders hebben ze niks om te complotten. We moeten het wel levend houden tot na de vakantie.
Jij snapt 'm!
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  donderdag 28 mei 2009 @ 15:06:00 #185
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_69492472
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 14:59 schreef Stefan het volgende:

[..]

Waarom lieten ze hem niet opstappen dan? Ik had toch al het idee dat de evil redactie-ideeen van Huub kwamen.
Bart is het markante kopstuk van reality-nederland. Als je moet aankondigen dat die weg is ga je af als een gieter .
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  Admin donderdag 28 mei 2009 @ 15:07:28 #186
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_69492515
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 14:01 schreef Maanvis het volgende:

[..]

NEEEEEEEEEEE DIE VRAAG STEL JE NIET, DAT DOE JE NIET, DAT IS ONTZETTEND DOM EN STOM!!!!
!!
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  donderdag 28 mei 2009 @ 15:07:43 #187
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_69492521
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 15:06 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Bart is het markante kopstuk van reality-nederland. Als je moet aankondigen dat die weg is ga je af als een gieter .
Ja, en het laatste wat Bram kon gebruiken was afgaan als een gieter (<------ Ook uitloksmileys, werkt het al?)
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
  donderdag 28 mei 2009 @ 15:10:20 #188
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_69492599
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 15:07 schreef Stefan het volgende:

[..]

Ja, en het laatste wat Bram kon gebruiken was afgaan als een gieter (<------ Ook uitloksmileys, werkt het al?)
Precies. Zeker met de naderende gebeurtenissen in het achterhoofd houdend.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  Admin donderdag 28 mei 2009 @ 15:10:27 #189
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_69492603
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 14:31 schreef Copycat het volgende:

[..]

Geen zin om elders te internetten. Sherlock van lik me vestje!
Hap jij nou op maanvis?
Wat is er meis, wil je erover praten?
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  donderdag 28 mei 2009 @ 15:11:26 #190
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_69492643
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 15:06 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Bart is het markante kopstuk van reality-nederland. Als je moet aankondigen dat die weg is ga je af als een gieter .
is tie weg?
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
  donderdag 28 mei 2009 @ 15:12:17 #191
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_69492672
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 15:11 schreef Jumparound het volgende:

[..]

is tie weg?
ik begrijp dat ie niet wil afgaan voor z'n broertje.. maar tis de triestige waarheid.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  donderdag 28 mei 2009 @ 15:14:21 #192
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_69492741
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 15:10 schreef yvonne het volgende:


Hap jij nou op maanvis?
Wat is er meis, wil je erover praten?
Zou het een voorbode zijn van de Mexicaanse griep?

Trouwens ... hoe is het eigenlijk met jouw stoppen met roken? Bedacht ik me vannacht. In bed .
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  donderdag 28 mei 2009 @ 15:16:38 #193
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_69492829
Nou, deze rel is wel ten einde.
Samenvatting: Bart is weg en komt niet terug in TBO2. Hij komt geen uitleg geven want hij wil het niet en gebruikt als smoesje dat ie geen internet heeft. Bram gaat verder met Danny als redactielid.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  donderdag 28 mei 2009 @ 15:19:10 #194
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_69492922
Rest de vraag, die doorgesnoven crackhoer (aldus Ruud de Wild) van een Mickey Hoogendijk is zich al 10 jaar omhoog aan het neuken. Wat had ze te winnen door te neuken met Bart?
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_69492968
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 15:19 schreef Stefan het volgende:
Rest de vraag, die doorgesnoven crackhoer (aldus Ruud de Wild) van een Mickey Hoogendijk is zich al 10 jaar omhoog aan het neuken. Wat had ze te winnen door te neuken met Bart?
Die is gewoon dol op Duitse helmen, ongeacht het formaat, plaats, drager en tijdstip
  donderdag 28 mei 2009 @ 15:20:53 #196
140484 snetje
Een Y hoort erbij
pi_69492982
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 15:16 schreef Maanvis het volgende:
Nou, deze rel is wel ten einde.
Samenvatting: Bart is weg en komt niet terug in TBO2. Hij komt geen uitleg geven want hij wil het niet en gebruikt als smoesje dat ie geen internet heeft. Bram gaat verder met Danny als redactielid.
ik had al een al met al ...

maaru enig idee hoeveel tijd er in gaat zitten om al die gates door te lezen? en al helemaal als je weinig tijd hebt! .... ik geef hem nog een weekje
Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!
pi_69493009
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 15:20 schreef snetje het volgende:

[..]

ik had al een al met al ...

maaru enig idee hoeveel tijd er in gaat zitten om al die gates door te lezen? en al helemaal als je weinig tijd hebt! .... ik geef hem nog een weekje
Die gaat niet aan vakantie toekomen
pi_69493042
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 15:00 schreef sunny16947 het volgende:
De laatste dag van de bunker.

Dementor: Bart er zijn heel veel vragen op fok die wel wat toelichting en/of nabeschouwing nodig hebben.
Bart: Ja maar, na deze slopende maand heb ik eerst even vakantie nodig. bovendien heb ik door de verhuizing nog geen internet.
Dementor: Zal ik dat dan ff posten dat ze over 2 weken je kunnen verwachten op Fok met alle antwoorden.
Bart: Nee doe maar niet, anders hebben ze niks om te complotten. We moeten het wel levend houden tot na de vakantie.
Weet je dat ik dit al dagenlang zit te denken
De ene na het anderen onzin topic wordt geopend en zo kan je gerust 4 maanden bezig blijven, iets zinnigs krijgen we toch niet te horen alléén maar een beetje ''geheimzinnig'' geblaat.
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 15:16 schreef Maanvis het volgende:
Nou, deze rel is wel ten einde.
Samenvatting: Bart is weg en komt niet terug in TBO2. Hij komt geen uitleg geven want hij wil het niet en gebruikt als smoesje dat ie geen internet heeft. Bram gaat verder met Danny als redactielid.
als ik jullie was zou ik er verder geen energie meer insteken.
  Admin donderdag 28 mei 2009 @ 15:23:37 #199
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_69493082
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 15:14 schreef Copycat het volgende:

[..]

Zou het een voorbode zijn van de Mexicaanse griep?

Trouwens ... hoe is het eigenlijk met jouw stoppen met roken? Bedacht ik me vannacht. In bed .
Perfect, nergens last van, iedereen paft er maar lekker op los in mn omgeving, doet me niks.
Bijna 2 maanden
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  donderdag 28 mei 2009 @ 15:23:37 #200
140484 snetje
Een Y hoort erbij
pi_69493083
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 15:19 schreef Stefan het volgende:
Rest de vraag, die doorgesnoven crackhoer (aldus Ruud de Wild) van een Mickey Hoogendijk is zich al 10 jaar omhoog aan het neuken. Wat had ze te winnen door te neuken met Bart?
hoezo omhoog? neuken met Adam Ketchup is toch weer vrij laag ..
Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!
  donderdag 28 mei 2009 @ 15:25:24 #201
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_69493151
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 15:22 schreef FANN het volgende:

Weet je dat ik dit al dagenlang zit te denken
De ene na het anderen onzin topic wordt geopend en zo kan je gerust 4 maanden bezig blijven, iets zinnigs krijgen we toch niet te horen alléén maar een beetje ''geheimzinnig'' geblaat.
Shit. De opzet is ontdekt.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  donderdag 28 mei 2009 @ 15:25:53 #202
140484 snetje
Een Y hoort erbij
pi_69493167
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 15:22 schreef FANN het volgende:

[..]

Weet je dat ik dit al dagenlang zit te denken
De ene na het anderen onzin topic wordt geopend en zo kan je gerust 4 maanden bezig blijven, iets zinnigs krijgen we toch niet te horen alléén maar een beetje ''geheimzinnig'' geblaat.
[..]

als ik jullie was zou ik er verder geen energie meer insteken.
als ze nu gewoon even een vragenlijstje samenstellen dan zal Mariell ze wel beantwoorden ..
Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!
  donderdag 28 mei 2009 @ 15:26:33 #203
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_69493191
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 15:23 schreef yvonne het volgende:

Perfect, nergens last van, iedereen paft er maar lekker op los in mn omgeving, doet me niks.
Bijna 2 maanden
Stoer wijf!
Gewoon zonder hulp, hè? Hup, zo op die ruggengraat.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  donderdag 28 mei 2009 @ 15:28:36 #204
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_69493278
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 15:23 schreef snetje het volgende:

[..]

hoezo omhoog? neuken met Adam Ketchup is toch weer vrij laag ..
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
  donderdag 28 mei 2009 @ 15:28:59 #205
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_69493297
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 15:14 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zou het een voorbode zijn van de Mexicaanse griep?

Trouwens ... hoe is het eigenlijk met jouw stoppen met roken? Bedacht ik me vannacht. In bed .
Ik ben bang dat het de eerste verschijnselen zijn van de Garoetenga

Het verbaast me trouwens niets als Bart ergens:
  • Mee zit te lurken en zich zit te bescheuren om dit en diverse andere topics.
  • Uitgeteld is van 25 dagen bunker maar toch druk aan t verhuizen is.
  • Alle programma's op TV die hij gemist heeft tijdens de bunker alsnog zit te kijken
  • Sufgeneukt ligt te genieten van geen internet, geen telefoon, geen beeldschermen met bunkeraartjes.
  • Wullie bin KOEL © Soneal
    Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
      Admin donderdag 28 mei 2009 @ 15:29:45 #206
    2589 crew  yvonne
    On(t)deugend
    pi_69493325
    quote:
    Op donderdag 28 mei 2009 15:26 schreef Copycat het volgende:

    [..]

    Stoer wijf!
    Gewoon zonder hulp, hè? Hup, zo op die ruggengraat.
    Jup, gewoon gestopt, hoppa, klaar.
    Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
    Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


    Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
    Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
      donderdag 28 mei 2009 @ 15:32:36 #207
    19440 Maanvis
    Centuries in a lifetime
    pi_69493436
    quote:
    Op donderdag 28 mei 2009 15:29 schreef yvonne het volgende:

    [..]

    Jup, gewoon gestopt, hoppa, klaar.
    KEIGOED! Dat wordt weer wat jaartjes wegstrepen op jeechteleeftijd.nl
    Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
    Een gedicht over Maanvis
    Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
      donderdag 28 mei 2009 @ 15:35:33 #208
    19440 Maanvis
    Centuries in a lifetime
    pi_69493553
    quote:
    Op donderdag 28 mei 2009 15:28 schreef Leandra het volgende:
    Het verbaast me trouwens niets als Bart ergens:
  • Mee zit te lurken en zich zit te bescheuren om dit en diverse andere topics.
  • Uitgeteld is van 25 dagen bunker maar toch druk aan t verhuizen is.
  • Alle programma's op TV die hij gemist heeft tijdens de bunker alsnog zit te kijken
  • Sufgeneukt ligt te genieten van geen internet, geen telefoon, geen beeldschermen met bunkeraartjes.
  • Hou maar op met je rare aannames. De werkelijkheid staat allang in dit topic. Ik heb zojuist een samenvatting gepost om het je makkelijk te maken .
    Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
    Een gedicht over Maanvis
    Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
      donderdag 28 mei 2009 @ 15:41:32 #209
    140484 snetje
    Een Y hoort erbij
    pi_69493787
    quote:
    Op donderdag 28 mei 2009 15:28 schreef Stefan het volgende:

    [..]

    [ afbeelding ]
    wat sommigen er al niet voor over hebben ...uuurgghhh... het idee alleen al!
    Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!
    pi_69494931
    Het zal mij niets verbazen als straks die hele bunker ook weg is, zomaar verdwenen in het niets!
      donderdag 28 mei 2009 @ 16:12:46 #211
    19440 Maanvis
    Centuries in a lifetime
    pi_69494952
    Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
    Een gedicht over Maanvis
    Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
      Moderator donderdag 28 mei 2009 @ 16:20:57 #212
    819 crew  Gert
    spreekt voor zich
    pi_69495282
    quote:
    Op donderdag 28 mei 2009 16:12 schreef Maanvis het volgende:
    Bart is geen crew meer.
    Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
      donderdag 28 mei 2009 @ 16:21:08 #213
    1872 Jumparound
    bedankt voor de vis
    pi_69495295
    Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
    Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
    Ecosia
    ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
      donderdag 28 mei 2009 @ 16:22:46 #214
    1872 Jumparound
    bedankt voor de vis
    pi_69495347
    quote:
    Op donderdag 28 mei 2009 15:28 schreef Stefan het volgende:

    [..]

    [ afbeelding ]
    wies dat dan?
    Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
    Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
    Ecosia
    ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
    pi_69495367
    Kan
      Admin donderdag 28 mei 2009 @ 16:23:56 #216
    1 crew  Danny
    Ik mis m'n grote vriend..
    pi_69495406
    quote:
    Op donderdag 28 mei 2009 15:23 schreef snetje het volgende:

    [..]

    hoezo omhoog? neuken met Adam Ketchup is toch weer vrij laag ..
    heb je ook maar enig idee hoe schandalig rijk die Curry is?
    - Oh hi Mark!
    - Cool... Cool, cool, cool.
    Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
    Zie wat ik kijk: trakt.tv
      Admin donderdag 28 mei 2009 @ 16:24:31 #217
    1 crew  Danny
    Ik mis m'n grote vriend..
    pi_69495427
    quote:
    Op donderdag 28 mei 2009 16:22 schreef Jumparound het volgende:

    [..]

    wies dat dan?
    iemand met een US Green Card. En die kan via Curry prima geregeld worden
    - Oh hi Mark!
    - Cool... Cool, cool, cool.
    Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
    Zie wat ik kijk: trakt.tv
    pi_69495429
    Kan iemand mijn in een paar zinnen uitleggen wat er nu allemaal gaande is mbt bart, bram, madelien etc?
      donderdag 28 mei 2009 @ 16:25:41 #219
    1872 Jumparound
    bedankt voor de vis
    pi_69495462
    quote:
    Op donderdag 28 mei 2009 16:23 schreef Danny het volgende:

    [..]

    heb je ook maar enig idee hoe schandalig rijk die Curry is?
    geen idee, maar dat ga je ons nu vertellen?
    Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
    Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
    Ecosia
    ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
      donderdag 28 mei 2009 @ 16:26:12 #220
    61646 Copycat
    I am a trigger hippie
    pi_69495477
    quote:
    Op donderdag 28 mei 2009 16:24 schreef McEgg het volgende:
    Kan iemand mijn in een paar zinnen uitleggen wat er nu allemaal gaande is mbt bart, bram, madelien etc?
    Wie is Madelien nu weer? Jij maakt het gewoon nóg moeilijker dan dat het al is.
    Curiosity cultured the cat
    Hoge dames vangen veel wind
    Whadda ya hear! Whadda ya say!
    What is any ocean but a multitude of drops?
    pi_69495527
    quote:
    Op donderdag 28 mei 2009 16:24 schreef McEgg het volgende:
    Kan iemand mijn in een paar zinnen uitleggen wat er nu allemaal gaande is mbt bart, bram, madelien etc?
    Met Bart niets
    Met Bram niets
    Met Madelien vermoedelijk niets, maar ik ken haar niet.
    Met Mariell ook niets, behalve dat ze, vermoedelijk vanwege "slecht werk" ontslagen is.
      † In Memoriam † donderdag 28 mei 2009 @ 16:28:55 #222
    135486 Manu82
    How you doin'?
    pi_69495576
    quote:
    Op donderdag 28 mei 2009 16:23 schreef Danny het volgende:

    [..]

    heb je ook maar enig idee hoe schandalig rijk die Curry is?
    heb je ook gehoord dat hij al zijn/hun bezittingen op Paay haar naam heeft gezet?
    Some memories are best forgotten
    Room 23
    pi_69495595
    quote:
    Op donderdag 28 mei 2009 16:27 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

    [..]

    Met Bart niets
    Met Bram niets
    Met Madelien vermoedelijk niets, maar ik ken haar niet.
    Met Mariell ook niets, behalve dat ze, vermoedelijk vanwege "slecht werk" ontslagen is.
    Vanwaar al deze ophef nadat TBO is afgelopen? Uiteraard bedoelde ik Mariell
      donderdag 28 mei 2009 @ 16:30:30 #224
    61646 Copycat
    I am a trigger hippie
    pi_69495634
    quote:
    Op donderdag 28 mei 2009 16:29 schreef McEgg het volgende:
    Vanwaar al deze ophef nadat TBO is afgelopen? Uiteraard bedoelde ik Mariell
    Omdat complottheorietjes vermakelijk zijn!
    Curiosity cultured the cat
    Hoge dames vangen veel wind
    Whadda ya hear! Whadda ya say!
    What is any ocean but a multitude of drops?
      donderdag 28 mei 2009 @ 16:30:31 #225
    19440 Maanvis
    Centuries in a lifetime
    pi_69495636
    quote:
    Op donderdag 28 mei 2009 16:26 schreef Copycat het volgende:

    [..]

    Wie is Madelien nu weer? Jij maakt het gewoon nóg moeilijker dan dat het al is.
    http://www.nctv.nl/Madelien/
    "Je bent bij Madelien op visite"
    "Madelien heeft deze week nog geen biertjes gekregen"
    Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
    Een gedicht over Maanvis
    Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
      donderdag 28 mei 2009 @ 16:30:38 #226
    1872 Jumparound
    bedankt voor de vis
    pi_69495637
    quote:
    Op donderdag 28 mei 2009 16:29 schreef McEgg het volgende:

    [..]

    Vanwaar al deze ophef nadat TBO is afgelopen? Uiteraard bedoelde ik Mariell
    Omdat TNT verdacht slecht werk heeft afgeleverd
    Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
    Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
    Ecosia
    ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
      donderdag 28 mei 2009 @ 16:31:13 #227
    61646 Copycat
    I am a trigger hippie
    pi_69495666
    quote:
    Op donderdag 28 mei 2009 16:28 schreef Manu82 het volgende:
    heb je ook gehoord dat hij al zijn/hun bezittingen op Paay haar naam heeft gezet?
    Serieus?
    Dan wil ik wel bi worden. Voor Paaij. Die is toch al opgedroogd en frigide.
    Hoop ik.
    Curiosity cultured the cat
    Hoge dames vangen veel wind
    Whadda ya hear! Whadda ya say!
    What is any ocean but a multitude of drops?
      † In Memoriam † donderdag 28 mei 2009 @ 16:32:35 #228
    135486 Manu82
    How you doin'?
    pi_69495702
    quote:
    Op donderdag 28 mei 2009 16:31 schreef Copycat het volgende:

    [..]

    Serieus?
    Dan wil ik wel bi worden. Voor Paaij. Die is toch al opgedroogd en frigide.
    Hoop ik.
    zei Santegoeds
    Is ter voorkoming dat ze vanwege het faillisement van Curry al hun huizen en spullen innemen
    Some memories are best forgotten
    Room 23
    pi_69495740
    quote:
    Op donderdag 28 mei 2009 16:30 schreef Copycat het volgende:

    [..]

    Omdat complottheorietjes vermakelijk zijn!
    Maw, het is gewoon gezeik om niks?
      donderdag 28 mei 2009 @ 16:34:02 #230
    253400 Toverheks
    ZOEFFFFFFFF
    pi_69495747
    quote:
    Op donderdag 28 mei 2009 16:28 schreef Manu82 het volgende:

    [..]

    heb je ook gehoord dat hij al zijn/hun bezittingen op Paay haar naam heeft gezet?
    oh dat is leuk voor Patricia, verzacht natuurlijk haar verdriet.
    OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
      donderdag 28 mei 2009 @ 16:35:43 #231
    61646 Copycat
    I am a trigger hippie
    pi_69495809
    quote:
    Op donderdag 28 mei 2009 16:33 schreef McEgg het volgende:

    Maw, het is gewoon gezeik om niks?
    Verklap dat nu niet. Straks moet het subforum dicht en is iedereen TBO vergeten.
    En dat moet te allen tijde worden voorkomen!
    Curiosity cultured the cat
    Hoge dames vangen veel wind
    Whadda ya hear! Whadda ya say!
    What is any ocean but a multitude of drops?
    pi_69495816
    quote:
    Op donderdag 28 mei 2009 16:33 schreef McEgg het volgende:

    [..]

    Maw, het is gewoon gezeik om niks?
    Nee, dat nu ook weer niet. Het is gezeik om matig management en communicatie van Bram en consorten.
      donderdag 28 mei 2009 @ 16:36:05 #233
    61646 Copycat
    I am a trigger hippie
    pi_69495828
    quote:
    Op donderdag 28 mei 2009 16:32 schreef Manu82 het volgende:
    zei Santegoeds
    Is ter voorkoming dat ze vanwege het faillisement van Curry al hun huizen en spullen innemen
    Heb je toevallig het telefoonnummer van Patries?
    Curiosity cultured the cat
    Hoge dames vangen veel wind
    Whadda ya hear! Whadda ya say!
    What is any ocean but a multitude of drops?
      donderdag 28 mei 2009 @ 16:36:21 #234
    19440 Maanvis
    Centuries in a lifetime
    pi_69495842
    quote:
    Op donderdag 28 mei 2009 16:33 schreef McEgg het volgende:

    [..]

    Maw, het is gewoon gezeik om niks?
    Het is zeker niet gezeik om niks, het krijgt nog wel een staartje denk ik .
    Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
    Een gedicht over Maanvis
    Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
    pi_69495844
    quote:
    Op donderdag 28 mei 2009 16:35 schreef Copycat het volgende:

    [..]

    Verklap dat nu niet. Straks moet het subforum dicht en is iedereen TBO vergeten.
    En dat moet te allen tijde worden voorkomen!
    hahaha ok ik zeg niks meer
      donderdag 28 mei 2009 @ 16:37:51 #236
    253400 Toverheks
    ZOEFFFFFFFF
    pi_69495896
    quote:
    Op donderdag 28 mei 2009 16:33 schreef McEgg het volgende:

    [..]

    Maw, het is gewoon gezeik om niks?
    Noem jij dat maar niks, Bart is wel spoorloos verdwenen hoor, onder gedoken in 1 of andere grot, iedereen is op zoek naar hem straks schakellen we het Nos Journaal ook nog maar in.
    Want 1 ding staat vast, Bart moet en zal boven water komen of hij nu wil of niet.
    Antwoorden willen we allemaal hebben, over van wat hij elke dag gegeten heeft, en of hij ook lekker geslapen had, en of er lekkere wijffen voor hem waren (Cc uitgesloten die is gewoon al lekker om te zien).
    Maar gewoon de Ditjes en Datjes.
    OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
    pi_69495897
    quote:
    Op donderdag 28 mei 2009 16:35 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

    [..]

    Nee, dat nu ook weer niet. Het is gezeik om matig management en communicatie van Bram en consorten.
    Waarom zou je je hier serieus druk om maken dan?
      donderdag 28 mei 2009 @ 16:38:06 #238
    140484 snetje
    Een Y hoort erbij
    pi_69495907
    quote:
    Op donderdag 28 mei 2009 16:23 schreef Danny het volgende:

    [..]

    heb je ook maar enig idee hoe schandalig rijk die Curry is?
    maar het is en blijft een balletje ...
    Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!
    pi_69495917
    quote:
    Op donderdag 28 mei 2009 16:37 schreef McEgg het volgende:

    [..]

    Waarom zou je je hier serieus druk om maken dan?
    1. Omdat we geen leven hebben
    2. Omdat het kan
    pi_69496028
    quote:
    Op donderdag 28 mei 2009 16:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

    [..]

    1. Omdat we geen leven hebben
    2. Omdat het kan
    Ok nu is het me duidelijk!
      donderdag 28 mei 2009 @ 16:42:18 #241
    1872 Jumparound
    bedankt voor de vis
    pi_69496052
    OMG, DAT DIT KAN IN NEDERLAND
    Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
    Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
    Ecosia
    ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
    pi_69496090
    quote:
    Op donderdag 28 mei 2009 16:42 schreef Jumparound het volgende:
    OMG, DAT DIT KAN IN NEDERLAND
    Maak jij nu je verbouwing maar af en vergeet niet de pics hier te plaatsen
      donderdag 28 mei 2009 @ 16:43:19 #243
    130125 versabommie
    Hartelijke Bommenlegger
    pi_69496091
    Godverdegodver.. Ik wil naar huissssssssjjjjjj!
    Wie laat alle meisjes blozen? Da's Bommie in zijn lederhose!
    This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
      donderdag 28 mei 2009 @ 16:44:13 #244
    130125 versabommie
    Hartelijke Bommenlegger
    pi_69496123
    Ohwja, Bart, Bram, Huub, JKnuffelruud, PC Eend en Dany hebben allemaal Kelly gedaan!

    Daar is jullie missing link!

    Ohwja.. Mariell = Kelly!
    Wie laat alle meisjes blozen? Da's Bommie in zijn lederhose!
    This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
    pi_69496125
    quote:
    Op donderdag 28 mei 2009 16:43 schreef versabommie het volgende:
    Godverdegodver.. Ik wil naar huissssssssjjjjjj!
    Jezus, je houdt echt van haar
      donderdag 28 mei 2009 @ 16:45:08 #246
    61646 Copycat
    I am a trigger hippie
    pi_69496146
    quote:
    Op donderdag 28 mei 2009 16:44 schreef versabommie het volgende:
    Ohwja, Bart, Bram, Huub, JKnuffelruud, PC Eend en Dany hebben allemaal Kelly gedaan!

    Daar is jullie missing link!

    Ohwja.. Mariell = Kelly!
    Die hond van Dottey is er toch ook nog overheen gegaan?
    Curiosity cultured the cat
    Hoge dames vangen veel wind
    Whadda ya hear! Whadda ya say!
    What is any ocean but a multitude of drops?
      donderdag 28 mei 2009 @ 16:47:55 #247
    140484 snetje
    Een Y hoort erbij
    pi_69496260
    quote:
    Op donderdag 28 mei 2009 16:42 schreef Jumparound het volgende:
    OMG, DAT DIT KAN IN NEDERLAND
    wat?
    Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!
      donderdag 28 mei 2009 @ 16:49:22 #248
    1872 Jumparound
    bedankt voor de vis
    pi_69496306
    quote:
    Op donderdag 28 mei 2009 16:43 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

    [..]

    Maak jij nu je verbouwing maar af en vergeet niet de pics hier te plaatsen
    de deur is nog niet netjes recht
    Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
    Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
    Ecosia
    ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
      donderdag 28 mei 2009 @ 16:49:29 #249
    61646 Copycat
    I am a trigger hippie
    pi_69496309
    quote:
    Op donderdag 28 mei 2009 16:47 schreef snetje het volgende:

    wat?
    Wat niet???

    Curiosity cultured the cat
    Hoge dames vangen veel wind
    Whadda ya hear! Whadda ya say!
    What is any ocean but a multitude of drops?
      donderdag 28 mei 2009 @ 16:50:22 #250
    19440 Maanvis
    Centuries in a lifetime
    pi_69496331
    quote:
    Op donderdag 28 mei 2009 16:49 schreef Copycat het volgende:

    [..]

    Wat niet???

    [ afbeelding ]
    ik zie borsthaar!
    Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
    Een gedicht over Maanvis
    Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
      donderdag 28 mei 2009 @ 16:52:01 #251
    1872 Jumparound
    bedankt voor de vis
    pi_69496379
    quote:
    Op donderdag 28 mei 2009 16:50 schreef Maanvis het volgende:

    [..]

    ik zie borsthaar!
    Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
    Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
    Ecosia
    ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
      donderdag 28 mei 2009 @ 16:52:25 #252
    61646 Copycat
    I am a trigger hippie
    pi_69496395
    Ik een Jay Leno kin.
    Curiosity cultured the cat
    Hoge dames vangen veel wind
    Whadda ya hear! Whadda ya say!
    What is any ocean but a multitude of drops?
      donderdag 28 mei 2009 @ 16:57:23 #253
    19440 Maanvis
    Centuries in a lifetime
    pi_69496573
    quote:
    Op donderdag 28 mei 2009 16:52 schreef Copycat het volgende:
    Ik een Jay Leno kin.
    * Maanvis vindt dat dat programma van Menno Buch maar weer op de TV moet komen. ik hou al die nieuwe fetishes anders niet meer bij!
    Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
    Een gedicht over Maanvis
    Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
      donderdag 28 mei 2009 @ 16:57:54 #254
    691 luciano
    ondertitelloos
    pi_69496592
    quote:
    G1 !
      donderdag 28 mei 2009 @ 16:59:04 #255
    61646 Copycat
    I am a trigger hippie
    pi_69496636
    quote:
    Op donderdag 28 mei 2009 16:57 schreef Maanvis het volgende:

    * Maanvis vindt dat dat programma van Menno Buch maar weer op de TV moet komen. ik hou al die nieuwe fetishes anders niet meer bij!
    Koop alvast maar wat blikken witte bonen in tomatensaus in. En aubergines.
    Curiosity cultured the cat
    Hoge dames vangen veel wind
    Whadda ya hear! Whadda ya say!
    What is any ocean but a multitude of drops?
      donderdag 28 mei 2009 @ 17:04:07 #256
    173736 sunny16947
    het kan altijd erger
    pi_69496819
    Is Amber Alert een idee om Bart weer te vinden?
    host mailgroepen http://www.seniorweb.nl
    Snooker is top!!!
      donderdag 28 mei 2009 @ 17:25:51 #257
    140484 snetje
    Een Y hoort erbij
    pi_69497457
    quote:
    Op donderdag 28 mei 2009 16:49 schreef Copycat het volgende:

    [..]

    Wat niet???

    [ afbeelding ]
    euh... wie is dat
    Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!
      donderdag 28 mei 2009 @ 17:32:11 #258
    61646 Copycat
    I am a trigger hippie
    pi_69497639
    quote:
    Op donderdag 28 mei 2009 17:25 schreef snetje het volgende:

    euh... wie is dat
    Ongelooflijk! Dat dit kan! In Nederland!
    Curiosity cultured the cat
    Hoge dames vangen veel wind
    Whadda ya hear! Whadda ya say!
    What is any ocean but a multitude of drops?
      donderdag 28 mei 2009 @ 17:48:50 #259
    140484 snetje
    Een Y hoort erbij
    pi_69498066
    quote:
    aaaha! de 'under coverman' ...
    Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!
      donderdag 28 mei 2009 @ 17:51:27 #260
    16305 Jappie
    parttime reverend
    pi_69498311
    quote:
    Op donderdag 28 mei 2009 17:51 schreef Jappie het volgende:

    [..]

    Ah Big Pimpin Alberto!
    Ik klikte Checking de park fobo
    NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
    Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
      donderdag 28 mei 2009 @ 17:56:42 #262
    130125 versabommie
    Hartelijke Bommenlegger
    pi_69498320
    quote:
    Op donderdag 28 mei 2009 16:44 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

    [..]

    Jezus, je houdt echt van haar
    Duh! Tuurlijk
    Wie laat alle meisjes blozen? Da's Bommie in zijn lederhose!
    This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
    pi_69498329
    quote:
    Op donderdag 28 mei 2009 16:45 schreef Copycat het volgende:

    [..]

    Die hond van Dottey is er toch ook nog overheen gegaan?
    Wat heb jij toch met bestiality?

    Ik vind het wel geil hoor.
    Ron Paul 2012
      donderdag 28 mei 2009 @ 17:58:10 #264
    130125 versabommie
    Hartelijke Bommenlegger
    pi_69498361
    Trouwens... Peter, je weet wel die jankert die een pot gel als glijmiddel gebruikt en zo zijn sexuele aard probeert te cover-upen is ook inene verdwenen!

    Laatste postings die ik van hem zag was rond de tijd dat .... Wimpey poste!
    Wie laat alle meisjes blozen? Da's Bommie in zijn lederhose!
    This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
      donderdag 28 mei 2009 @ 17:58:59 #265
    130125 versabommie
    Hartelijke Bommenlegger
    pi_69498381
    quote:
    Op donderdag 28 mei 2009 16:45 schreef Copycat het volgende:

    [..]

    Die hond van Dottey is er toch ook nog overheen gegaan?
    En? Vond Dotty het lekker?
    Wie laat alle meisjes blozen? Da's Bommie in zijn lederhose!
    This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
      † In Memoriam † donderdag 28 mei 2009 @ 18:04:36 #266
    135486 Manu82
    How you doin'?
    pi_69498555
    quote:
    Op donderdag 28 mei 2009 17:58 schreef versabommie het volgende:
    Trouwens... Peter, je weet wel die jankert die een pot gel als glijmiddel gebruikt en zo zijn sexuele aard probeert te cover-upen is ook inene verdwenen!

    Laatste postings die ik van hem zag was rond de tijd dat .... Wimpey poste!
    Was hij niet boos op jou ofzo?
    Of hij zou met LS op vakantie kunnen zijn
    Some memories are best forgotten
    Room 23
      donderdag 28 mei 2009 @ 18:06:18 #267
    127966 Marrije
    ja, met dubbel r
    pi_69498604
    quote:
    Op donderdag 28 mei 2009 18:04 schreef Manu82 het volgende:

    [..]

    Was hij niet boos op jou ofzo?
    Of hij zou met LS op vakantie kunnen zijn
    Mag LS nog steeds niet terug komen?
      † In Memoriam † donderdag 28 mei 2009 @ 18:09:18 #268
    135486 Manu82
    How you doin'?
    pi_69498710
    quote:
    Op donderdag 28 mei 2009 18:06 schreef Marrije het volgende:

    [..]

    Mag LS nog steeds niet terug komen?
    Weet het niet, heb hem heel de week nog niet gezien.
    Some memories are best forgotten
    Room 23
      donderdag 28 mei 2009 @ 18:10:07 #269
    130125 versabommie
    Hartelijke Bommenlegger
    pi_69498735
    quote:
    Op donderdag 28 mei 2009 18:04 schreef Manu82 het volgende:

    [..]

    Was hij niet boos op jou ofzo?
    Of hij zou met LS op vakantie kunnen zijn
    Ik heb hem volgens mij niet boos op mij zien worden ...
    En ik heb toch echt deze week niet gedronken
    LS = lief!
    Wie laat alle meisjes blozen? Da's Bommie in zijn lederhose!
    This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
    pi_69498997
    quote:
    Op donderdag 28 mei 2009 14:34 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

    [..]

    Nog steeds overdreven Cc. Niemand kan langere tijd toe met maar vier uurtjes slaap per dag. Altijd dat geneuzel van mensen die zeggen dat ze 16-18 (laat staan 20) uur per dag werken, dat is simpelweg effectief onmogelijk. Tenzij je aankleden, eten, babbelen, autorijden, douchen, tv kijken, allemaal tot werk rekent.

    Alsof al die mensen supermensen zijn. 20 uur per dag werken trek je hooguit een dag of drie en daarna val je geheid om.
    Nou vaak was 18 uur werken niet meer dan normaal. Soms nog iets langer.
    Wij hadden geen douche (ja 2 dagen voor het einde, die ook nog eens veroorzaakte dat iedereen wakker werd gegilt door Jeroen.......... LEK LEK LEK! douche!).. Dat scheelde weer tijd.. Aankleden? Je sliep gewoon in je kleding.. scheelt ook weer tijd. Boterhammetje eten dat werd door iemand gesmeerd en dan dook je ermee achter de pc of achter de regie tafel of je smeerde even voor iedereen en ging er dan met de schaal vandoor. Babbelen prive daar kwam je amper aan toe. Autorijden.. je was immers al op de locatie en de enge spannende ritjes waren voor sigaretjes voor Marielin en wat crew leden of effe wat boodschappen halen. Lastige parkeerwachters zorgde er ook wel voor dat je de auto achter het hek had staan. Tv kijken? Heel de dag naar 21 camera schermen kijken en de pc.. en dan nog tv kijken.... JAH! ik kan mij 1 dag herhinneren... de godganze dag naar die puzzel zitten kijken en filmen en s'avonds hadden wij de video band nog eens bekeken van die avond.. Weer die freaky puzzel.. en Eline die een ijsje naar binnen vrot. Dus ja.. in een klein team moet je nou eenmaal enorm veel en lang werken en was het vaak (mede ook dankzij het gesnurk op de slaapzaal) dat je maar 4 van de 6 uur kon slapen.

    Waarom denk je dat Bart nu niet van zich laat horen? Die is ergens omgevallen en staat (behangend en vervend) bij te komen.
    Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
      † In Memoriam † donderdag 28 mei 2009 @ 18:19:25 #271
    135486 Manu82
    How you doin'?
    pi_69499021
    Iets dat je hem had zitten stangen ofzo en hij daarom niet meer in de SC kwam....
    Some memories are best forgotten
    Room 23
    pi_69499024
    LS is door de selectie gekomen en mag nu van B&? hier niet reageren tot 1 week voor de start. Hij zal dan het account van Jeroen overnemen en hier posten als 'de8ste'.

    Dit kun je geloven want ik gebruik dezelfde bron als Maanvis.
    Im hung like Einstein
    And Smart as a Horse
    pi_69499100
    quote:
    Op donderdag 28 mei 2009 18:19 schreef Spooky4u het volgende:
    LS is door de selectie gekomen en mag nu van B&? hier niet reageren tot 1 week voor de start. Hij zal dan het account van Jeroen overnemen en hier posten als 'de8ste'.

    Dit kun je geloven want ik gebruik dezelfde bron als Maanvis.
    Kijk nu al uit naar TBO 2
    NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
    Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
    pi_69499137
    quote:
    Op donderdag 28 mei 2009 18:19 schreef Manu82 het volgende:
    Iets dat je hem had zitten stangen ofzo en hij daarom niet meer in de SC kwam....
    Wie Oh wacht
    NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
    Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
    pi_69499143
    quote:
    Op donderdag 28 mei 2009 18:19 schreef Spooky4u het volgende:
    LS is door de selectie gekomen en mag nu van B&? hier niet reageren tot 1 week voor de start. Hij zal dan het account van Jeroen overnemen en hier posten als 'de8ste'.

    Dit kun je geloven want ik gebruik dezelfde bron als Maanvis.
    bron:



    en wie is LS
    Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:
    swarma spam hoer
    Op maandag 4 mei 2009 16:09 schreef Broekpaling het volgende:
    Swarmahoer, deleting your posts while users are still writing them.
    pi_69499169
    quote:
    Op donderdag 28 mei 2009 18:24 schreef swarmahoer het volgende:

    [..]

    bron:
    [ afbeelding ]


    en wie is LS
    Jij bent echt omhoog geneukt voor die blauwe kleur
    NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
    Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
    pi_69499214
    quote:
    Op donderdag 28 mei 2009 16:45 schreef Copycat het volgende:

    [..]

    Die hond van Dottey is er toch ook nog overheen gegaan?

    nee


    Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
    pi_69499269
    quote:
    Op donderdag 28 mei 2009 17:58 schreef versabommie het volgende:

    [..]

    En? Vond Dotty het lekker?

    ik houd veel van mijn hond. Maar in dat opzichte niet hoor..

    CC wees op de schijnbaar geposte affaire van Kai en Mariell, maar dat is ook niet waar.
    Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
    pi_69499284
    quote:
    Op donderdag 28 mei 2009 18:28 schreef Dottey het volgende:

    [..]

    ik houd veel van mijn hond. Maar in dat opzichte niet hoor..

    CC wees op de schijnbaar geposte affaire van Kai en Mariell, maar dat is ook niet waar.
    Kai heeft wel smaak
    Im hung like Einstein
    And Smart as a Horse
      † In Memoriam † donderdag 28 mei 2009 @ 18:31:07 #280
    135305 beequeen
    Lost.
    pi_69499332
    quote:
    Op donderdag 28 mei 2009 18:18 schreef Dottey het volgende:

    Waarom denk je dat Bart nu niet van zich laat horen? Die is ergens omgevallen en staat (behangend en vervend)
    Bla bla bla, het zal wel.
    Nieuws nog niet gelezen?
    “Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
    ― Mark Twain
    'Stupidity has become as common as common sense was before.'
    pi_69499339
    quote:
    Op donderdag 28 mei 2009 18:29 schreef Spooky4u het volgende:

    [..]

    Kai heeft wel smaak
    Heb jij hem dan toch zitten bijten?
    Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
    pi_69499355
    wie is die LS nu ??
    Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:
    swarma spam hoer
    Op maandag 4 mei 2009 16:09 schreef Broekpaling het volgende:
    Swarmahoer, deleting your posts while users are still writing them.
      † In Memoriam † donderdag 28 mei 2009 @ 18:32:59 #283
    135305 beequeen
    Lost.
    pi_69499388
    quote:
    Op donderdag 28 mei 2009 18:31 schreef swarmahoer het volgende:
    wie is die LS nu ??
    Lekker Simpel. Morgen komt ie weer vrij.
    “Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
    ― Mark Twain
    'Stupidity has become as common as common sense was before.'
    pi_69499408
    quote:
    Op donderdag 28 mei 2009 18:31 schreef beequeen het volgende:

    [..]

    Bla bla bla, het zal wel. Wat is verend eik?
    Nieuws nog niet gelezen?
    vaag want vanaf 17 mei is hij nog gewoon op stream gespot.... of zou dat niet live zijn geweest?

    of was Bart in de kist geramt en is The Bunkermeister toen op gestaan?
    Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
    pi_69499414
    me niet opgevallen
    Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:
    swarma spam hoer
    Op maandag 4 mei 2009 16:09 schreef Broekpaling het volgende:
    Swarmahoer, deleting your posts while users are still writing them.
      donderdag 28 mei 2009 @ 18:33:49 #286
    162917 tuinfluiter
    Ene FOK!ker is de andere niet.
    pi_69499418
    quote:
    Op donderdag 28 mei 2009 18:24 schreef swarmahoer het volgende:


    en wie is LS
      † In Memoriam † donderdag 28 mei 2009 @ 18:37:28 #287
    135305 beequeen
    Lost.
    pi_69499514
    quote:
    Op donderdag 28 mei 2009 18:33 schreef Dottey het volgende:

    vaag want vanaf 17 mei is hij nog gewoon op stream gespot.... of zou dat niet live zijn geweest?

    of was Bart in de kist geramt en is The Bunkermeister toen op gestaan?
    Wat snap je niet? Dat Bart niet meer tot de crew behoort of hoor je alleen jezelf?
    “Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
    ― Mark Twain
    'Stupidity has become as common as common sense was before.'
      donderdag 28 mei 2009 @ 18:37:39 #288
    61646 Copycat
    I am a trigger hippie
    pi_69499518
    quote:
    Op donderdag 28 mei 2009 18:33 schreef Dottey het volgende:

    vaag want vanaf 17 mei is hij nog gewoon op stream gespot.... of zou dat niet live zijn geweest?

    of was Bart in de kist geramt en is The Bunkermeister toen op gestaan?
    Er heten meer hondjes Fikkie.
    Curiosity cultured the cat
    Hoge dames vangen veel wind
    Whadda ya hear! Whadda ya say!
    What is any ocean but a multitude of drops?
    pi_69499546
    quote:
    Op donderdag 28 mei 2009 18:31 schreef Dottey het volgende:

    [..]

    Heb jij hem dan toch zitten bijten?
    Toch gezien?
    Im hung like Einstein
    And Smart as a Horse
      donderdag 28 mei 2009 @ 18:39:12 #290
    130125 versabommie
    Hartelijke Bommenlegger
    pi_69499569
    quote:
    Op donderdag 28 mei 2009 18:19 schreef Manu82 het volgende:
    Iets dat je hem had zitten stangen ofzo en hij daarom niet meer in de SC kwam....
    Wie? ls of Peter?
    Wie laat alle meisjes blozen? Da's Bommie in zijn lederhose!
    This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
    pi_69499608
    quote:
    Op donderdag 28 mei 2009 18:37 schreef Copycat het volgende:

    [..]

    Er heten meer hondjes Fikkie.
    ech woar?
    Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
      † In Memoriam † donderdag 28 mei 2009 @ 18:40:55 #292
    135305 beequeen
    Lost.
    pi_69499615
    quote:
    Op donderdag 28 mei 2009 18:37 schreef Copycat het volgende:


    Er heten meer hondjes Fikkie.
    Kut, ik zie nu pas dat dat bericht van 17 mei is. Que pasa?
    “Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
    ― Mark Twain
    'Stupidity has become as common as common sense was before.'
    pi_69499623
    quote:
    Op donderdag 28 mei 2009 18:38 schreef Spooky4u het volgende:

    [..]

    Toch gezien?
    Nee, zat jij dat stiekumpjes te doen?
    Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
      donderdag 28 mei 2009 @ 18:41:34 #294
    162917 tuinfluiter
    Ene FOK!ker is de andere niet.
    pi_69499636
    23 mei 2009 , 10:22 uur Bart.


    .
    Gifje LS vorige post van Mazaru.
    Cap van Bart, van Fok!-The Bunker streamverslaggeefster Dottey. (zo dat was een lange zin.
      † In Memoriam † donderdag 28 mei 2009 @ 18:41:58 #295
    135486 Manu82
    How you doin'?
    pi_69499648
    quote:
    Op donderdag 28 mei 2009 18:39 schreef versabommie het volgende:

    [..]

    Wie? ls of Peter?
    Peter toch?
    Kan het verkeerd hebben hoor of het kan iemand anders geweest zijn
    Some memories are best forgotten
    Room 23
    pi_69499653
    quote:
    Op donderdag 28 mei 2009 18:37 schreef beequeen het volgende:

    [..]

    Wat snap je niet? Dat Bart niet meer tot de crew behoort of hoor je alleen jezelf?
    Vond de datum een beetje vreemd.. in combinatie met Bart die niet meer tot de crew zou behoren..
    Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
      donderdag 28 mei 2009 @ 18:42:33 #297
    61646 Copycat
    I am a trigger hippie
    pi_69499665
    quote:
    Op donderdag 28 mei 2009 18:40 schreef beequeen het volgende:


    Kut, ik zie nu pas dat dat bericht van 17 mei is. Que pasa?
    Bart was FOK!crew. Met voor de naamsverandering een heel ingewikkelde username.
    Curiosity cultured the cat
    Hoge dames vangen veel wind
    Whadda ya hear! Whadda ya say!
    What is any ocean but a multitude of drops?
    pi_69499712
    ingewikkelde.. nou maak jij mij heeeeeeel nieuwschierig..
    Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
      † In Memoriam † donderdag 28 mei 2009 @ 18:46:02 #299
    135305 beequeen
    Lost.
    pi_69499773
    quote:
    Op donderdag 28 mei 2009 18:42 schreef Copycat het volgende:

    Bart was FOK!crew. Met voor de naamsverandering een heel ingewikkelde username.
    Ik ben dol op puzzeltjes en crypto's, maar deze vat ik niet.
    “Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
    ― Mark Twain
    'Stupidity has become as common as common sense was before.'
      donderdag 28 mei 2009 @ 18:47:09 #300
    61646 Copycat
    I am a trigger hippie
    pi_69499798
    Ik vergeet ingewikkelde dingen altijd heel snel. Maar yvonne weet het wel. Of Danny. Of Iteejer.
    Curiosity cultured the cat
    Hoge dames vangen veel wind
    Whadda ya hear! Whadda ya say!
    What is any ocean but a multitude of drops?
    pi_69499813
    quote:
    Op donderdag 28 mei 2009 18:40 schreef beequeen het volgende:

    [..]

    Kut, ik zie nu pas dat dat bericht van 17 mei is. Que pasa?
    abonnement Unibet Coolblue
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')