quote:Op donderdag 28 mei 2009 14:23 schreef Copycat het volgende:
[..]
Misschien heeft ie er gewoon geen zin in nu.
Ja dat kan. Maak ik er voor jou 20/7 van.quote:Op donderdag 28 mei 2009 14:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
24/7, je kunt het natuurlijk ook overdrijven
Geen zin om elders te internetten. Sherlock van lik me vestje!quote:Op donderdag 28 mei 2009 14:29 schreef Maanvis het volgende:
[ afbeelding ]
En net zei je nog dat het kwam doordat ie geen internet had. Dit zaakje stinkt!
Je gaat de makers van Robbinson toch ook niet verplichten om op een afgelegen kuteiland te gaan zitten?quote:Op donderdag 28 mei 2009 14:29 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je gaat voorbij aan het punt dat ze verantwoording afleggen en/of enterainen wel eisen van hun deelnemers maar het zelf achterwege laten. Dat is simpelweg hypocriet..........Dude
Dat noemen ze op alle slakken zout leggen...quote:Op donderdag 28 mei 2009 14:30 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Goede argumentatie...........Dude
Nog steeds overdreven Cc. Niemand kan langere tijd toe met maar vier uurtjes slaap per dag. Altijd dat geneuzel van mensen die zeggen dat ze 16-18 (laat staan 20) uur per dag werken, dat is simpelweg effectief onmogelijk. Tenzij je aankleden, eten, babbelen, autorijden, douchen, tv kijken, allemaal tot werk rekent.quote:Op donderdag 28 mei 2009 14:30 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja dat kan. Maak ik er voor jou 20/7 van.
Ik verplicht niemand iets toch? Ik zei dat ik het hypocriet vond dat ze niet beschikbaar zijn voor één en ander maar dat wel eisen van hun deelnemers waarvan er zeven geen cent beter geworden zijn van dat programma.quote:Op donderdag 28 mei 2009 14:32 schreef Jumparound het volgende:
[..]
Je gaat de makers van Robbinson toch ook niet verplichten om op een afgelegen kuteiland te gaan zitten?
slakken - zout....quote:Op donderdag 28 mei 2009 14:34 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nog steeds overdreven Cc. Niemand kan langere tijd toe met maar vier uurtjes slaap per dag. Altijd dat geneuzel van mensen die zeggen dat ze 16-18 (laat staan 20) uur per dag werken, dat is simpelweg effectief onmogelijk. Tenzij je aankleden, eten, babbelen, autorijden, douchen, tv kijken, allemaal tot werk rekent.
Alsof al die mensen supermensen zijn. 20 uur per dag werken trek je hooguit een dag of drie en daarna val je geheid om.
Het blijft verdacht. Sowieso gebruik jij altijd als je iets niet serieus wilt laten lijken maar dat het wel is, dat lachebekje als posticon. Je bent gewoon bezig met een coverup actie. Geeft niet.quote:Op donderdag 28 mei 2009 14:31 schreef Copycat het volgende:
[..]
Geen zin om elders te internetten. Sherlock van lik me vestje!
quote:Op donderdag 28 mei 2009 14:36 schreef Jumparound het volgende:
[..]
slakken - zout....
maar als je je zo druk erover maakt hoeveel uur bart werkte, dan ga je de volgende keer toch gewoon helpen?
Oh God, weer iemand die denkt mijn smilies te kunnen duiden obv zijn eigen referentiekader.quote:Op donderdag 28 mei 2009 14:38 schreef Maanvis het volgende:Sowieso gebruik jij altijd als je iets niet serieus wilt laten lijken maar dat het wel is, dat lachebekje als posticon. Je bent gewoon bezig met een coverup actie. Geeft niet.
Dat is niet hypocriet, dat is een contract. punt.quote:Op donderdag 28 mei 2009 14:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik verplicht niemand iets toch? Ik zei dat ik het hypocriet vond dat ze niet beschikbaar zijn voor één en ander maar dat wel eisen van hun deelnemers waarvan er zeven geen cent beter geworden zijn van dat programma.
quote:Op donderdag 28 mei 2009 14:38 schreef Maanvis het volgende:
Een week geleden posste ie namelijk hier op FOK! dat hij het programma eigenlijk maar te zielig voor woorden, walgelijk, pathetisch, tenenkrommend en kluchterig vindt.
Niets referentiekader, daar is grondig onderzoek naar gedaan door vooraanstaand psycholoog J. Knoxvillequote:Op donderdag 28 mei 2009 14:40 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oh God, weer iemand die denkt mijn smilies te kunnen duiden obv zijn eigen referentiekader.
Wat zijn er naast de deelnemers nog meer mensen op dat eiland? Het was toch onbewoond?quote:Op donderdag 28 mei 2009 14:41 schreef Jumparound het volgende:
Vind je het hypocriet als de makers van Robbinson niet allemaal zelf op een onbewoond eiland gaan zitten?
Ik ben geen aanhanger van de Knoxville school.quote:Op donderdag 28 mei 2009 14:42 schreef Maanvis het volgende:
Niets referentiekader, daar is grondig onderzoek naar gedaan door vooraanstaand psycholoog J. Knoxville.
Als je mij bart op een voetstuk wil zien plaatsen kan je nog lang wachten NMNS.quote:Op donderdag 28 mei 2009 14:40 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]Ik maak mij er niet zo druk over, maar dat op een voetstuk zetten van mensen heb ik het niet zo op. Tenzij het m'n broer of vriend is natuurlijk, dan weer wel
Ik zeg: sturing vanuit een 5 sterren hotel!quote:Op donderdag 28 mei 2009 14:43 schreef Stefan het volgende:
[..]
Wat zijn er naast de deelnemers nog meer mensen op dat eiland? Het was toch onbewoond?
Je vergelijkt appels met peren, ik zeg namelijk nergens dat Bart in die Bunker moet gaan zitten.quote:Op donderdag 28 mei 2009 14:41 schreef Jumparound het volgende:
[..]
Dus mijn argument blijgt. Vind je het hypocriet als de makers van Robbinson niet allemaal zelf op een onbewoond eiland gaan zitten?
Dat soldatenpak is een fetish van Bart. Hij probeerde het programma al vanaf het begin over die boeg te gooien maar dat mocht niet. Toen zijn vriendin Mariell wegging dreigde hij ook met opstappen. Uiteindelijk is schoorvoetend ingestemd om Bart z'n fetish te laten botvieren op de overlevers, om te voorkomen dat hij vertrok.quote:Op donderdag 28 mei 2009 14:42 schreef Stefan het volgende:
[..]
Aan dat kluchterige werkte hij zelf mee, of moest hij dat soldatenpak contractueel dragen?
Desnoods, maar wél sturingquote:Op donderdag 28 mei 2009 14:44 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik zeg: sturing vanuit een 5 sterren hotel!
Weetje NMNS, ik denk dat ik je username maar eens ga opvolgen.quote:Op donderdag 28 mei 2009 14:44 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je vergelijkt appels met peren, ik zeg namelijk nergens dat Bart in die Bunker moet gaan zitten.
Het gaat over verantwoording afleggen, beantwoorden van vragen, beschikbaar zijn voor PR, dat soort zaken. Als je dat van mensen verwacht die "om niet" voor je gewerkt hebben, dan moet je een vent zijn en zelf voorop gaan. Kwestie van karakter is dat!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |