quote:Op donderdag 28 mei 2009 14:23 schreef Copycat het volgende:
[..]
Misschien heeft ie er gewoon geen zin in nu.
Ja dat kan. Maak ik er voor jou 20/7 van.quote:Op donderdag 28 mei 2009 14:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
24/7, je kunt het natuurlijk ook overdrijven
Geen zin om elders te internetten. Sherlock van lik me vestje!quote:Op donderdag 28 mei 2009 14:29 schreef Maanvis het volgende:
[ afbeelding ]
En net zei je nog dat het kwam doordat ie geen internet had. Dit zaakje stinkt!
Je gaat de makers van Robbinson toch ook niet verplichten om op een afgelegen kuteiland te gaan zitten?quote:Op donderdag 28 mei 2009 14:29 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je gaat voorbij aan het punt dat ze verantwoording afleggen en/of enterainen wel eisen van hun deelnemers maar het zelf achterwege laten. Dat is simpelweg hypocriet..........Dude
Dat noemen ze op alle slakken zout leggen...quote:Op donderdag 28 mei 2009 14:30 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Goede argumentatie...........Dude
Nog steeds overdreven Cc. Niemand kan langere tijd toe met maar vier uurtjes slaap per dag. Altijd dat geneuzel van mensen die zeggen dat ze 16-18 (laat staan 20) uur per dag werken, dat is simpelweg effectief onmogelijk. Tenzij je aankleden, eten, babbelen, autorijden, douchen, tv kijken, allemaal tot werk rekent.quote:Op donderdag 28 mei 2009 14:30 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja dat kan. Maak ik er voor jou 20/7 van.
Ik verplicht niemand iets toch? Ik zei dat ik het hypocriet vond dat ze niet beschikbaar zijn voor één en ander maar dat wel eisen van hun deelnemers waarvan er zeven geen cent beter geworden zijn van dat programma.quote:Op donderdag 28 mei 2009 14:32 schreef Jumparound het volgende:
[..]
Je gaat de makers van Robbinson toch ook niet verplichten om op een afgelegen kuteiland te gaan zitten?
slakken - zout....quote:Op donderdag 28 mei 2009 14:34 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nog steeds overdreven Cc. Niemand kan langere tijd toe met maar vier uurtjes slaap per dag. Altijd dat geneuzel van mensen die zeggen dat ze 16-18 (laat staan 20) uur per dag werken, dat is simpelweg effectief onmogelijk. Tenzij je aankleden, eten, babbelen, autorijden, douchen, tv kijken, allemaal tot werk rekent.
Alsof al die mensen supermensen zijn. 20 uur per dag werken trek je hooguit een dag of drie en daarna val je geheid om.
Het blijft verdacht. Sowieso gebruik jij altijd als je iets niet serieus wilt laten lijken maar dat het wel is, dat lachebekje als posticon. Je bent gewoon bezig met een coverup actie. Geeft niet.quote:Op donderdag 28 mei 2009 14:31 schreef Copycat het volgende:
[..]
Geen zin om elders te internetten. Sherlock van lik me vestje!
quote:Op donderdag 28 mei 2009 14:36 schreef Jumparound het volgende:
[..]
slakken - zout....
maar als je je zo druk erover maakt hoeveel uur bart werkte, dan ga je de volgende keer toch gewoon helpen?
Oh God, weer iemand die denkt mijn smilies te kunnen duiden obv zijn eigen referentiekader.quote:Op donderdag 28 mei 2009 14:38 schreef Maanvis het volgende:Sowieso gebruik jij altijd als je iets niet serieus wilt laten lijken maar dat het wel is, dat lachebekje als posticon. Je bent gewoon bezig met een coverup actie. Geeft niet.
Dat is niet hypocriet, dat is een contract. punt.quote:Op donderdag 28 mei 2009 14:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik verplicht niemand iets toch? Ik zei dat ik het hypocriet vond dat ze niet beschikbaar zijn voor één en ander maar dat wel eisen van hun deelnemers waarvan er zeven geen cent beter geworden zijn van dat programma.
quote:Op donderdag 28 mei 2009 14:38 schreef Maanvis het volgende:
Een week geleden posste ie namelijk hier op FOK! dat hij het programma eigenlijk maar te zielig voor woorden, walgelijk, pathetisch, tenenkrommend en kluchterig vindt.
Niets referentiekader, daar is grondig onderzoek naar gedaan door vooraanstaand psycholoog J. Knoxvillequote:Op donderdag 28 mei 2009 14:40 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oh God, weer iemand die denkt mijn smilies te kunnen duiden obv zijn eigen referentiekader.
Wat zijn er naast de deelnemers nog meer mensen op dat eiland? Het was toch onbewoond?quote:Op donderdag 28 mei 2009 14:41 schreef Jumparound het volgende:
Vind je het hypocriet als de makers van Robbinson niet allemaal zelf op een onbewoond eiland gaan zitten?
Ik ben geen aanhanger van de Knoxville school.quote:Op donderdag 28 mei 2009 14:42 schreef Maanvis het volgende:
Niets referentiekader, daar is grondig onderzoek naar gedaan door vooraanstaand psycholoog J. Knoxville.
Als je mij bart op een voetstuk wil zien plaatsen kan je nog lang wachten NMNS.quote:Op donderdag 28 mei 2009 14:40 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]Ik maak mij er niet zo druk over, maar dat op een voetstuk zetten van mensen heb ik het niet zo op. Tenzij het m'n broer of vriend is natuurlijk, dan weer wel
Ik zeg: sturing vanuit een 5 sterren hotel!quote:Op donderdag 28 mei 2009 14:43 schreef Stefan het volgende:
[..]
Wat zijn er naast de deelnemers nog meer mensen op dat eiland? Het was toch onbewoond?
Je vergelijkt appels met peren, ik zeg namelijk nergens dat Bart in die Bunker moet gaan zitten.quote:Op donderdag 28 mei 2009 14:41 schreef Jumparound het volgende:
[..]
Dus mijn argument blijgt. Vind je het hypocriet als de makers van Robbinson niet allemaal zelf op een onbewoond eiland gaan zitten?
Dat soldatenpak is een fetish van Bart. Hij probeerde het programma al vanaf het begin over die boeg te gooien maar dat mocht niet. Toen zijn vriendin Mariell wegging dreigde hij ook met opstappen. Uiteindelijk is schoorvoetend ingestemd om Bart z'n fetish te laten botvieren op de overlevers, om te voorkomen dat hij vertrok.quote:Op donderdag 28 mei 2009 14:42 schreef Stefan het volgende:
[..]
Aan dat kluchterige werkte hij zelf mee, of moest hij dat soldatenpak contractueel dragen?
Desnoods, maar wél sturingquote:Op donderdag 28 mei 2009 14:44 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik zeg: sturing vanuit een 5 sterren hotel!
Weetje NMNS, ik denk dat ik je username maar eens ga opvolgen.quote:Op donderdag 28 mei 2009 14:44 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je vergelijkt appels met peren, ik zeg namelijk nergens dat Bart in die Bunker moet gaan zitten.
Het gaat over verantwoording afleggen, beantwoorden van vragen, beschikbaar zijn voor PR, dat soort zaken. Als je dat van mensen verwacht die "om niet" voor je gewerkt hebben, dan moet je een vent zijn en zelf voorop gaan. Kwestie van karakter is dat!
Je lijkt me idd een vrouw op wie de gangbare theoriën (bi, verlegen, posticongedrag) niet van toepassing lijken te zijn.quote:Op donderdag 28 mei 2009 14:43 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik ben geen aanhanger van de Knoxville school.
quote:Op donderdag 28 mei 2009 14:52 schreef Jumparound het volgende:
[..]
Weetje NMNS, ik denk dat ik je username maar eens ga opvolgen.
Waarom lieten ze hem niet opstappen dan? Ik had toch al het idee dat de evil redactie-ideeen van Huub kwamen.quote:Op donderdag 28 mei 2009 14:47 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Dat soldatenpak is een fetish van Bart. Hij probeerde het programma al vanaf het begin over die boeg te gooien maar dat mocht niet. Toen zijn vriendin Mariell wegging dreigde hij ook met opstappen. Uiteindelijk is schoorvoetend ingestemd om Bart z'n fetish te laten botvieren op de overlevers, om te voorkomen dat hij vertrok.
PS: Sorry dat ik deze info lek, maar het is nu relevant, enne, openheid jeweetz.
Stickers.quote:Op donderdag 28 mei 2009 14:58 schreef snetje het volgende:
dus al met al :
TBO II wordt B&D ipv B&B ..
Bart is aan het verhuizen en op zoek naar de doos met internet ..
Bommie verdenkt WimpeyV..
Mariell weet van niks ..
Alsido is een beetje dom ..
Maanvis is in love ..![]()
Duitse blijkt Mechelsche te zijn ..
Jappie is weer terug ..
Gates zijn leuk want je ziet af en toe vliegende tieten voorbij komen ..
nu vergeet ik vast nog iets ..
Omdat ie niet doorhad dat Mariell....quote:
Jij snapt 'm!quote:Op donderdag 28 mei 2009 15:00 schreef sunny16947 het volgende:
De laatste dag van de bunker.
Dementor: Bart er zijn heel veel vragen op fok die wel wat toelichting en/of nabeschouwing nodig hebben.
Bart: Ja maar, na deze slopende maand heb ik eerst even vakantie nodig. bovendien heb ik door de verhuizing nog geen internet.
Dementor: Zal ik dat dan ff posten dat ze over 2 weken je kunnen verwachten op Fok met alle antwoorden.
Bart: Nee doe maar niet, anders hebben ze niks om te complotten. We moeten het wel levend houden tot na de vakantie.
Bart is het markante kopstuk van reality-nederland. Als je moet aankondigen dat die weg is ga je af als een gieterquote:Op donderdag 28 mei 2009 14:59 schreef Stefan het volgende:
[..]
Waarom lieten ze hem niet opstappen dan? Ik had toch al het idee dat de evil redactie-ideeen van Huub kwamen.
quote:Op donderdag 28 mei 2009 14:01 schreef Maanvis het volgende:
[..]
NEEEEEEEEEEE DIE VRAAG STEL JE NIET, DAT DOE JE NIET, DAT IS ONTZETTEND DOM EN STOM!!!!
Ja, en het laatste wat Bram kon gebruiken was afgaan als een gieterquote:Op donderdag 28 mei 2009 15:06 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Bart is het markante kopstuk van reality-nederland. Als je moet aankondigen dat die weg is ga je af als een gieter.
Precies. Zeker met de naderende gebeurtenissen in het achterhoofd houdend.quote:Op donderdag 28 mei 2009 15:07 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ja, en het laatste wat Bram kon gebruiken was afgaan als een gieter![]()
(<------ Ook uitloksmileys, werkt het al?)
Hap jij nou op maanvis?quote:Op donderdag 28 mei 2009 14:31 schreef Copycat het volgende:
[..]
Geen zin om elders te internetten. Sherlock van lik me vestje!
is tie weg?quote:Op donderdag 28 mei 2009 15:06 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Bart is het markante kopstuk van reality-nederland. Als je moet aankondigen dat die weg is ga je af als een gieter.
ik begrijp dat ie niet wil afgaan voor z'n broertje.. maar tis de triestige waarheid.quote:
Zou het een voorbode zijn van de Mexicaanse griep?quote:Op donderdag 28 mei 2009 15:10 schreef yvonne het volgende:
Hap jij nou op maanvis?
Wat is er meis, wil je erover praten?
Die is gewoon dol op Duitse helmen, ongeacht het formaat, plaats, drager en tijdstipquote:Op donderdag 28 mei 2009 15:19 schreef Stefan het volgende:
Rest de vraag, die doorgesnoven crackhoer (aldus Ruud de Wild) van een Mickey Hoogendijk is zich al 10 jaar omhoog aan het neuken. Wat had ze te winnen door te neuken met Bart?
ik had al een al met al ...quote:Op donderdag 28 mei 2009 15:16 schreef Maanvis het volgende:
Nou, deze rel is wel ten einde.
Samenvatting: Bart is weg en komt niet terug in TBO2. Hij komt geen uitleg geven want hij wil het niet en gebruikt als smoesje dat ie geen internet heeft. Bram gaat verder met Danny als redactielid.
Die gaat niet aan vakantie toekomenquote:Op donderdag 28 mei 2009 15:20 schreef snetje het volgende:
[..]
ik had al een al met al ...![]()
maaru enig idee hoeveel tijd er in gaat zitten om al die gates door te lezen? en al helemaal als je weinig tijd hebt! .... ik geef hem nog een weekje
Weet je dat ik dit al dagenlang zit te denkenquote:Op donderdag 28 mei 2009 15:00 schreef sunny16947 het volgende:
De laatste dag van de bunker.
Dementor: Bart er zijn heel veel vragen op fok die wel wat toelichting en/of nabeschouwing nodig hebben.
Bart: Ja maar, na deze slopende maand heb ik eerst even vakantie nodig. bovendien heb ik door de verhuizing nog geen internet.
Dementor: Zal ik dat dan ff posten dat ze over 2 weken je kunnen verwachten op Fok met alle antwoorden.
Bart: Nee doe maar niet, anders hebben ze niks om te complotten. We moeten het wel levend houden tot na de vakantie.
quote:Op donderdag 28 mei 2009 15:16 schreef Maanvis het volgende:
Nou, deze rel is wel ten einde.
Samenvatting: Bart is weg en komt niet terug in TBO2. Hij komt geen uitleg geven want hij wil het niet en gebruikt als smoesje dat ie geen internet heeft. Bram gaat verder met Danny als redactielid.
Perfect, nergens last van, iedereen paft er maar lekker op los in mn omgeving, doet me niks.quote:Op donderdag 28 mei 2009 15:14 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zou het een voorbode zijn van de Mexicaanse griep?
Trouwens ... hoe is het eigenlijk met jouw stoppen met roken? Bedacht ik me vannacht. In bed.
hoezo omhoog? neuken met Adam Ketchup is toch weer vrij laag ..quote:Op donderdag 28 mei 2009 15:19 schreef Stefan het volgende:
Rest de vraag, die doorgesnoven crackhoer (aldus Ruud de Wild) van een Mickey Hoogendijk is zich al 10 jaar omhoog aan het neuken. Wat had ze te winnen door te neuken met Bart?
Shit. De opzet is ontdekt.quote:Op donderdag 28 mei 2009 15:22 schreef FANN het volgende:
Weet je dat ik dit al dagenlang zit te denken![]()
De ene na het anderen onzin topic wordt geopend en zo kan je gerust 4 maanden bezig blijven, iets zinnigs krijgen we toch niet te horen alléén maar een beetje ''geheimzinnig'' geblaat.
als ze nu gewoon even een vragenlijstje samenstellen dan zal Mariell ze wel beantwoorden ..quote:Op donderdag 28 mei 2009 15:22 schreef FANN het volgende:
[..]
Weet je dat ik dit al dagenlang zit te denken![]()
De ene na het anderen onzin topic wordt geopend en zo kan je gerust 4 maanden bezig blijven, iets zinnigs krijgen we toch niet te horen alléén maar een beetje ''geheimzinnig'' geblaat.
[..]
als ik jullie was zou ik er verder geen energie meer insteken.
Stoer wijf!quote:Op donderdag 28 mei 2009 15:23 schreef yvonne het volgende:
Perfect, nergens last van, iedereen paft er maar lekker op los in mn omgeving, doet me niks.
Bijna 2 maanden
quote:Op donderdag 28 mei 2009 15:23 schreef snetje het volgende:
[..]
hoezo omhoog? neuken met Adam Ketchup is toch weer vrij laag ..
Ik ben bang dat het de eerste verschijnselen zijn van de Garoetengaquote:Op donderdag 28 mei 2009 15:14 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zou het een voorbode zijn van de Mexicaanse griep?
Trouwens ... hoe is het eigenlijk met jouw stoppen met roken? Bedacht ik me vannacht. In bed.
Jup, gewoon gestopt, hoppa, klaar.quote:Op donderdag 28 mei 2009 15:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
Stoer wijf!
Gewoon zonder hulp, hè? Hup, zo op die ruggengraat.
KEIGOED! Dat wordt weer wat jaartjes wegstrepen op jeechteleeftijd.nlquote:
Hou maar op met je rare aannames. De werkelijkheid staat allang in dit topic. Ik heb zojuist een samenvatting gepost om het je makkelijk te makenquote:Op donderdag 28 mei 2009 15:28 schreef Leandra het volgende:
Het verbaast me trouwens niets als Bart ergens:Mee zit te lurken en zich zit te bescheuren om dit en diverse andere topics. Uitgeteld is van 25 dagen bunker maar toch druk aan t verhuizen is. Alle programma's op TV die hij gemist heeft tijdens de bunker alsnog zit te kijken Sufgeneukt ligt te genieten van geen internet, geen telefoon, geen beeldschermen met bunkeraartjes.
wat sommigen er al niet voor over hebbenquote:
wies dat dan?quote:
heb je ook maar enig idee hoe schandalig rijk die Curry is?quote:Op donderdag 28 mei 2009 15:23 schreef snetje het volgende:
[..]
hoezo omhoog? neuken met Adam Ketchup is toch weer vrij laag ..
iemand met een US Green Card. En die kan via Curry prima geregeld wordenquote:
geen idee, maar dat ga je ons nu vertellen?quote:Op donderdag 28 mei 2009 16:23 schreef Danny het volgende:
[..]
heb je ook maar enig idee hoe schandalig rijk die Curry is?
Wie is Madelien nu weer? Jij maakt het gewoon nóg moeilijker dan dat het al is.quote:Op donderdag 28 mei 2009 16:24 schreef McEgg het volgende:
Kan iemand mijn in een paar zinnen uitleggen wat er nu allemaal gaande is mbt bart, bram, madelien etc?
Met Bart nietsquote:Op donderdag 28 mei 2009 16:24 schreef McEgg het volgende:
Kan iemand mijn in een paar zinnen uitleggen wat er nu allemaal gaande is mbt bart, bram, madelien etc?
heb je ook gehoord dat hij al zijn/hun bezittingen op Paay haar naam heeft gezet?quote:Op donderdag 28 mei 2009 16:23 schreef Danny het volgende:
[..]
heb je ook maar enig idee hoe schandalig rijk die Curry is?
Vanwaar al deze ophef nadat TBO is afgelopen? Uiteraard bedoelde ik Mariellquote:Op donderdag 28 mei 2009 16:27 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Met Bart niets
Met Bram niets
Met Madelien vermoedelijk niets, maar ik ken haar niet.
Met Mariell ook niets, behalve dat ze, vermoedelijk vanwege "slecht werk" ontslagen is.
Omdat complottheorietjes vermakelijk zijn!quote:Op donderdag 28 mei 2009 16:29 schreef McEgg het volgende:
Vanwaar al deze ophef nadat TBO is afgelopen? Uiteraard bedoelde ik Mariell
http://www.nctv.nl/Madelien/quote:Op donderdag 28 mei 2009 16:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wie is Madelien nu weer? Jij maakt het gewoon nóg moeilijker dan dat het al is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |