quote:Op donderdag 28 mei 2009 11:34 schreef Jumparound het volgende:
[..]
Jij hebt toch al genoeg van aan jezelf?
quote:
Hijs ook weer wakkerquote:Op donderdag 28 mei 2009 11:37 schreef versabommie het volgende:
Maar.. en dat is natuurlijk opmerkelijker.. WIE is Wimpey, en waar is hij?
Ik denk dat de kern van al deze complotten echt bij WimpeyV liggen!
Het wordt echt hoog tijd voor een WimpeyVgate topic, Bommie!quote:Op donderdag 28 mei 2009 11:37 schreef versabommie het volgende:
Maar.. en dat is natuurlijk opmerkelijker.. WIE is Wimpey, en waar is hij?
Ik denk dat de kern van al deze complotten echt bij WimpeyV liggen!
Wat valt er te vallen als ik achter je staquote:Op donderdag 28 mei 2009 11:37 schreef Copycat het volgende:
Ik val nog steeds niet op chubby, Stefan.
Doggy style wordt Rhino style.quote:Op donderdag 28 mei 2009 11:41 schreef Stefan het volgende:
Wat valt er te vallen als ik achter je sta
met je handen onder dr tieten?quote:Op donderdag 28 mei 2009 11:41 schreef Stefan het volgende:
[..]
Wat valt er te vallen als ik achter je sta
Ja. In de geestelijke gezondheidszorg. Als patiënt.quote:Op donderdag 28 mei 2009 11:42 schreef Manu82 het volgende:
Is dat WimpeyV die iets in de gezondheidszorg deed ofzo?
Je moet jezelf niet zo naar beneden halen, zo dik ben je ook weer nietquote:
De Groote Beek, leuke locatie voor TBO2quote:Op donderdag 28 mei 2009 11:43 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja. In de geestelijke gezondheidszorg. Als patiënt.
Zolang ik niet zeker weet of Wimpey al dan niet aan de touwtjes trekt alhier, doe ik even niets wat de aandacht op me kan vestigen, anders eindig ik wellicht net als Bartquote:Op donderdag 28 mei 2009 11:39 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het wordt echt hoog tijd voor een WimpeyVgate topic, Bommie!
Dank je!quote:Op donderdag 28 mei 2009 11:44 schreef Stefan het volgende:
Je moet jezelf niet zo naar beneden halen, zo dik ben je ook weer niet
Begin maar alvast in God te geloven dan.quote:Op donderdag 28 mei 2009 11:32 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het is een zware last die ik moet dragen.
Borst boven borst.quote:Op donderdag 28 mei 2009 11:50 schreef Stefan het volgende:
Copycat, je moet niet zeuren over zware lasten dragen. Deze zeventienjarige heeft het pas zwaar
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
meen je dat nou?quote:Op donderdag 28 mei 2009 11:28 schreef Toverheks het volgende:
danny vroeger nooit opgelet zeker, Harry Bannink zei altijd tegen Ome Willem, Bah ome Willem.![]()
Maar volgens mij, als Ome Willem riep, lust je ook een broodje poep, dat jij zo hard mee zat te bleren van JAAAAA Ome Willem*O*
Ik val wel op Chubby het Franse bulldog hondje van mijn dochterquote:Op donderdag 28 mei 2009 11:37 schreef Copycat het volgende:
Ik val nog steeds niet op chubby, Stefan.
beasitialityquote:Op donderdag 28 mei 2009 12:14 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Ik val wel op Chubby het Franse bulldog hondje van mijn dochter
Hoeveel potten pindakaas gaan er wekelijks doorheen in huize Poezewoes?quote:Op donderdag 28 mei 2009 12:14 schreef Poezewoes het volgende:
Ik val wel op Chubby het Franse bulldog hondje van mijn dochter
Sinds Calvé uit Delft vertrokken is niet een!!!!quote:Op donderdag 28 mei 2009 12:16 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hoeveel potten pindakaas gaan er wekelijks doorheen in huize Poezewoes?
Jam dan? Of honing? En if so, wat doe je dan met al die vliegen?quote:Op donderdag 28 mei 2009 12:17 schreef Poezewoes het volgende:
Sinds Calvé uit Delft vertrokken is niet een!!!!
Whatever rocks your boat.quote:Op donderdag 28 mei 2009 12:19 schreef Poezewoes het volgende:
Die vangen mijn katten
Maaaaaaaaaaaaaaar ik bedoel deze Chubby he!
[ afbeelding ]
Wij maken ook grapjes, alleen vat je ze nietquote:Op donderdag 28 mei 2009 12:23 schreef Poezewoes het volgende:
Gezellig ik maakt een grapje over de naam Chubby en dan krijg je dit!
Roemeense chicks zijn best OKquote:Op donderdag 28 mei 2009 11:50 schreef Stefan het volgende:
Copycat, je moet niet zeuren over zware lasten dragen. Deze zeventienjarige heeft het pas zwaar
Hulp nodig?quote:Op donderdag 28 mei 2009 11:32 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het is een zware last die ik moet dragen.
Danny kan nog zo drammen, maar ik heb geen milliliter bi-bloed in me.quote:
Regel 1: Alle vrouwen zijn bi.quote:Op donderdag 28 mei 2009 12:42 schreef Copycat het volgende:
[..]
Danny kan nog zo drammen, maar ik heb geen milliliter bi-bloed in me.
Als je het niet probeert weet je het ook nietquote:Op donderdag 28 mei 2009 12:42 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik las "prammen"quote:Op donderdag 28 mei 2009 12:42 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik heb ook zo het vermoeden dat bungeejumping zonder touw niks voor me is ... Niet alles hoef je proefondervindelijk te ontdekken.quote:Op donderdag 28 mei 2009 12:45 schreef Stefan het volgende:
Als je het niet probeert weet je het ook niet
Met touw werkt het ook niet, tenzij je levensmoe bent, want dan is het effect grootsquote:Op donderdag 28 mei 2009 12:52 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik heb ook zo het vermoeden dat bungeejumping zonder touw niks voor me is ... Niet alles hoef je proefondervindelijk te ontdekken.
Hoezo? Als íemand dat gaat overleven dan ben jij dat wel!quote:Op donderdag 28 mei 2009 12:52 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik heb ook zo het vermoeden dat bungeejumping zonder touw niks voor me is ... Niet alles hoef je proefondervindelijk te ontdekken.
Chubby en pindakaas is ook een goede vergelijking...Toch?...Of?quote:Op donderdag 28 mei 2009 12:52 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja!quote:Op donderdag 28 mei 2009 13:00 schreef spapaars het volgende:
Chubby en pindakaas is ook een goede vergelijking...Toch?...Of?
42quote:Op donderdag 28 mei 2009 13:39 schreef Toverheks het volgende:
Inmiddels is Bart al gespot op de Veluwe door een groep wandelaars, met onder zijn arm een laptop en schreeuwend en tierend, waar is die stekkerdoos die ik hier verstopt had, wie heeft de stroom eraf gehaald, wie en wat zit er achter het Complot om mij een loer te draaien??? Bart kan niet lezen op FOK naar mooie ideeen, Complotten, Roddel en Achterklap.
Bart riep wanhopig naar de wandelaars,
Is het JdeMol die stikjaloers is omdat niet HIJ het BunkerFormat heeft uitgevonden, of is het toch R.Oerlemans die ook wel Brood ziet in een RLS, of zoals al eerder geroepen is, Is het Danny van FOK, die ook wel wat ziet in 25 dagen onder de grond leven, en daar een stuk of 20 Die-hard streamers te volgen met alleen maar zijn theorie, *Waar een Wil is, Is MIJN weg*
Zullen we ooit achter de ware reden komen, zullen we ooit het fijne er van ontdekken, en de grootste vraag, Zullen we ooit Bart nog kunnen bewonderen compleet in legerjas met kistjes.
En zullen we ooit erachter komen of de hond van Dottey,Kai echt maatjes gaat worden met Bart of dat Kai op een dag zijn tanden in Bart zal zetten, Zullen we ooit????
Ja, zal Bart dan van 2 walletjes eten wat denk jij???quote:Op donderdag 28 mei 2009 13:50 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Het zal mij niets verbazen als er een connectie zit tussen het verdwijnen van Bart (die ook gespot is in Duitsland) en Marielinn, die daar woonachtig schijnt te zijn.
42??? wat 42, fouten,42 minpunten omdat het geen goede zinsopbouw is,of krijg ik voor mijn stukje roddel en achterklap 42 euro van jou gestort op mijn bankrknummer of zijn het al 42 Credits die je al aangeschafd had voor de volgende stemronde???quote:
quote:Op donderdag 28 mei 2009 13:58 schreef Toverheks het volgende:
[..]
42??? wat 42, fouten,42 minpunten omdat het geen goede zinsopbouw is,of krijg ik voor mijn stukje roddel en achterklap 42 euro van jou gestort op mijn bankrknummer of zijn het al 42 Credits die je al aangeschafd had voor de volgende stemronde???
Heb je dorst?quote:
Ja maar Maanvis, ik ben ontzettend dom en stom en en en maar wil gewoon weten wat 42 is.quote:Op donderdag 28 mei 2009 14:01 schreef Maanvis het volgende:
[..]
NEEEEEEEEEEE DIE VRAAG STEL JE NIET, DAT DOE JE NIET, DAT IS ONTZETTEND DOM EN STOM!!!!
Alle gekheid op een stokje....Bart en Huub zijn vrienden en wonen in hetzelfde dorp. Zo moeilijk is dat toch niet?quote:Op donderdag 28 mei 2009 14:01 schreef sunny16947 het volgende:
Bart durft niet naar Claire. Bang dat ze de tondeuze over zijn hoofd haalt.
Bart had zichzelf als hoofdredacteur gebombardeerd. Talpa was daar zo van onder de indruk dat ze hem een megacontract hebben aangeboden. Hij is nu de baas van Huub..
jij had maandag zeker ook een theedoek ipv een handdoek?quote:Op donderdag 28 mei 2009 14:00 schreef Danny het volgende:
[..]
nee, 24 (ik weet tenslotte alles beter)
nu heb je ervoor gezorgd dat 5 minuten voordat je dat antwoord vindt de aarde vernietigd wordt door buitenaardse wezens.quote:Op donderdag 28 mei 2009 14:03 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ja maar Maanvis, ik ben ontzettend dom en stom en en en maar wil gewoon weten wat 42 is.
pppffttttt laat mij nou lekker stom dom en wat al niet meer wezen, als ik maar lol heb toch???
hij zit nog vol van appeltaart denkquote:Op donderdag 28 mei 2009 14:08 schreef Copycat het volgende:
Hij is toch niet verplicht om hier stante pede tekst en uitleg te komen geven?
Bart kennende, denk ik dat hoe meer er om gezeurd wordt, hoe langer het duurt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |