opletten, die zit al bij CC in dr linker tiet!quote:
Dus in CC's tiet is een hei te vinden waar een herder is weggelopen?quote:Op donderdag 28 mei 2009 11:18 schreef Jumparound het volgende:
[..]
opletten, die zit al bij CC in dr linker tiet!
danny vroeger nooit opgelet zeker, Harry Bannink zei altijd tegen Ome Willem, Bah ome Willem.quote:
uhhu, en dan nog is er ruimte voor complottenquote:Op donderdag 28 mei 2009 11:21 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Dus in CC's tiet is een hei te vinden waar een herder is weggelopen?
Het is een zware last die ik moet dragen.quote:Op donderdag 28 mei 2009 11:31 schreef Jumparound het volgende:
uhhu, en dan nog is er ruimte voor complotten
We dragen graag een keer meequote:Op donderdag 28 mei 2009 11:32 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het is een zware last die ik moet dragen.
Jij hebt toch al genoeg van aan jezelf?quote:
quote:Op donderdag 28 mei 2009 11:34 schreef Jumparound het volgende:
[..]
Jij hebt toch al genoeg van aan jezelf?
quote:
Hijs ook weer wakkerquote:Op donderdag 28 mei 2009 11:37 schreef versabommie het volgende:
Maar.. en dat is natuurlijk opmerkelijker.. WIE is Wimpey, en waar is hij?
Ik denk dat de kern van al deze complotten echt bij WimpeyV liggen!
Het wordt echt hoog tijd voor een WimpeyVgate topic, Bommie!quote:Op donderdag 28 mei 2009 11:37 schreef versabommie het volgende:
Maar.. en dat is natuurlijk opmerkelijker.. WIE is Wimpey, en waar is hij?
Ik denk dat de kern van al deze complotten echt bij WimpeyV liggen!
Wat valt er te vallen als ik achter je staquote:Op donderdag 28 mei 2009 11:37 schreef Copycat het volgende:
Ik val nog steeds niet op chubby, Stefan.
Doggy style wordt Rhino style.quote:Op donderdag 28 mei 2009 11:41 schreef Stefan het volgende:
Wat valt er te vallen als ik achter je sta
met je handen onder dr tieten?quote:Op donderdag 28 mei 2009 11:41 schreef Stefan het volgende:
[..]
Wat valt er te vallen als ik achter je sta
Ja. In de geestelijke gezondheidszorg. Als patiënt.quote:Op donderdag 28 mei 2009 11:42 schreef Manu82 het volgende:
Is dat WimpeyV die iets in de gezondheidszorg deed ofzo?
Je moet jezelf niet zo naar beneden halen, zo dik ben je ook weer nietquote:
De Groote Beek, leuke locatie voor TBO2quote:Op donderdag 28 mei 2009 11:43 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja. In de geestelijke gezondheidszorg. Als patiënt.
Zolang ik niet zeker weet of Wimpey al dan niet aan de touwtjes trekt alhier, doe ik even niets wat de aandacht op me kan vestigen, anders eindig ik wellicht net als Bartquote:Op donderdag 28 mei 2009 11:39 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het wordt echt hoog tijd voor een WimpeyVgate topic, Bommie!
Dank je!quote:Op donderdag 28 mei 2009 11:44 schreef Stefan het volgende:
Je moet jezelf niet zo naar beneden halen, zo dik ben je ook weer niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |