quote:Op dinsdag 19 mei 2009 11:38 schreef dieenebart het volgende:
Danny, je hebt gelijk.
Het is een kutshow geworden. Ik ben een muppet in een legeroutfit. Ik heb een legerfetisj. Ik ben degene die heeft gezegd dat Marielin pertinent geen sigaretten meer krijgt. Ik heb de wildcardpoll verzonnen en doorgedramd. Ik ben verantwoordelijk voor alle uren saaie streams, voor de kutbeelden, voor het mislukken van de Fokdracht, voor de miscast, voor de gebrekkige regie, voor de waardeloze redactie en boven alles ben ik volledig verantwoordelijk voor de vete tussen Danny en Huub.
The Bunker is te zielig voor woorden, walgelijk, pathetisch, tenenkrommend en kluchterig, de makers zijn hypocriete leugenaars en de mensen die kijken hebben allemaal terecht wat te zeiken, groot gelijk dat je ze daarin bijvalt. Er valt geen speld meer tussen te krijgen.
Ik hoop dat je nu weer tevreden bent, want je hebt gelijk.
Danny, je hebt gelijk.
quote:KPN heeft sinds woensdagmiddag te kampen met een landelijke storing in zijn internetnetwerk. Door de storing zitten enkele honderdduizenden klanten zonder internet. Ook interactieve televisie en internetbellen zijn door de storing getroffen.
Sinds woensdagmiddag klagen KPN-klanten dat zij niet of nauwelijks kunnen internetten. Daarnaast beklagen klanten zich erover dat voip-bellen via het netwerk van KPN en zijn dochters niet mogelijk is. Ook iptv van het telecombedrijf is door de storing getroffen, waardoor deze klanten mogelijk de UEFA Champions League-finale tussen Manchester United en FC Barcelona moeten missen.
KPN bevestigt tegenover Tweakers.net bij monde van woordvoerder Stefan Simons dat het bedrijf inderdaad te kampen heeft met een storing, maar dat de oorzaak nog niet bekend is. "Het lijkt om een landelijke storing in ons netwerk te gaan die het internetverkeer treft", aldus Simons. "Dit betekent dat alle internetdiensten hinder kunnen ondervinden, zoals voip-bellen en iptv."
Deze storing lijkt het verhaal te bevestigen dat Bart Spring in 't Veld geen internet zou hebben en zich om die reden niet bij de recentste rellen rondom het succesvolle internet reality-programma The Bunker Online zou tonen. Critici claimen dat zijn beweringen niet zouden kloppen en dat het zou gaan om een complot tussen KPN, TNT, Primera, zijn buren, Enjoy Media, FOK!, de Bunkerboy en Mariell Wassen van den Boom, voormalig niet-pr dame en goede kennis van Gouden Kooi Huub. "Bart's verhaal klopt!", aldus Simons.
Hoewel de zegsman geen concrete aantallen durft te noemen, schat Simons dat de storing 'enkele honderdduizenden klanten' kan treffen, waaronder voornoemde Bart. Het mobiele netwerk is niet getroffen door de storing. KPN zegt momenteel druk bezig te zijn om de storing, die veroorzaakt lijkt te worden door een dns-probleem, op te lossen. De laatste keer dat KPN met een grootschalige storing te kampen had, dateert van een jaar geleden.
quote:Op donderdag 28 mei 2009 07:47 schreef Danny het volgende:
HEET VAN DE PERS!!!!
http://tweakers.net/nieuw(...)internetstoring.html
[..]
Dus toch een coverup. Meerdere mensen een kortstondige storing geven om te verhullen dat Bart gewoon géén internet heeft. KPN zit er vuistdiep inquote:Op donderdag 28 mei 2009 07:53 schreef Jacquelineh het volgende:
Euh Danny ik heb Kpn heb gister inderdaad even storing gehad maar die bleef redelijk beperkt .
Ik kon niet alle forums openen dus de een wel de ander niet het lag geloof ik aan vergeef me als ik fout uitleg maar begreep van mijn man dat het te maken had met een bepaalde ingang poort of wat dan ook met getal 80 erin de pc mensen begrijpen nu denk ik wel wat ik post.
Een voorbeeld hiervan is ik kon niet op fok of op google komen Maar wel op een ander klein forum die denk ik een andere server had .
Dit heeft pak hem beet anderhalf uur geduurd toen was het weer gefixed behalve downloaden lukte toen nog niet.
Dat mag vast niet heurquote:
quote:Op donderdag 28 mei 2009 08:24 schreef Toverheks het volgende:
Ik heb horen fluisteren in de wandelgangen!!
Bart had zo de smaak te pakken, dat hij bezig is met het ontwikkelen van een Leger-trainingskamp voor ontspoorde Hang-bejaarde. Hij heeft een mooi stukje Hectare op de Veluwe op de kop kunnen tikken en is eigenhandig kuilen aan het graven, een parcours aan het uitmeten en daar mooie HEKSJES de grond in te rammen.
Alleen de Gemeente wil niet zo meewerken, Want Bart vind dat er een apart plekje moet komen om al die Brom en Scootmobiels droog te kunnen stallen.
Ook het SMS verkeer tussen Dottey en Bart loopt niet zo soepel, Bart wil graag Hond Kai van eigenaresse Dottey voor de maanden dat het Trainingskamp open is Huren om de Hang-Bejaarde in toom te houden.
Vandaag gaat Bart beginnen met graven aan ZIJN schuttersputje, vlak bij de ingang van het Braakliggende Terrein. Voor Bart hopen wij natuurlijk op stralend weer, al is in de drassige miodder graven en scheppen een jongensdroom van hem.
Willen wij niet in MIJN tekst de woorden veranderen, anders stuur ik B op je af, je weet wel, van B&Bquote:
Ik las echt heksjes , lolquote:Op donderdag 28 mei 2009 08:28 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Willen wij niet in MIJN tekst de woorden veranderen, anders stuur ik B op je af, je weet wel, van B&B![]()
Dat weet ik wel zeker.quote:
Waar hij zonder de hulp van Mariell nooit zover was gekomen .quote:Op donderdag 28 mei 2009 08:42 schreef Prospera het volgende:
Bart BV heeft een heel mooi programma neergezet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zonder complotten heb ik cup AA.quote:Op donderdag 28 mei 2009 08:56 schreef Danny het volgende:
Ik vertrouw die Copycat ook niet verder dan ik haar kan schoppen trouwens. Die heeft mij te grote tieten, daar MOET een complot in zitten. Hoe weet zij bijvoorbeeld van Bart's internetprobleem? En Mariell's brief? Heeft zij die onderschept om de aandacht van Bart af te wenden? En wat heeft streamer Bob met dit alles te maken?
Dus complotten doen tieten groeien. Dat verklaart Mariell's tieten. Daar moeten dus ook complotten in zitten. Heeft Cc haar complotten via dezelfde persoon verkregen als Mariell? De zogenaamde 'dokter' van 'de kliniek'? Wie is die mysterieuze 'dokter' en wat houdt 'de kliniek' in? En heeft dat iets te maken met Bart's imitatie van Mengele tijdens TBO1?quote:
quote:Op donderdag 28 mei 2009 09:14 schreef Copycat het volgende:
Okay, okay ... Bart is ondergedoken. In mijn linkertiet.
Nee, daar zit Bart's ego. Die is ook een beetje groter dan de linker.quote:Op donderdag 28 mei 2009 09:18 schreef Danny het volgende:
I KNEW IT!
En Mariell zit in de rechter hè? Geef 't maar toe!
quote:Op donderdag 28 mei 2009 09:20 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee, daar zit Bart's ego. Die is ook een beetje groter dan de linker.
vergeet niet dat ik huub er ook nog heb uitgewerkt he?quote:Op donderdag 28 mei 2009 09:50 schreef luciano het volgende:
Waarom zegt dat stemmetje in mijn hoofd me nou telkens weer dat Danny meer weet dan wij m.b.t. Bart.....
1) Bart + Bram starten de Bunker
2) Danny mag " aanschuiven "
3) Fok is best wel een belangrijke factor in deze samenwerking
4) Danny begrijpt dat ook en speelt zijn troeven uit
5) Danny mag Mariell niet
6) Mariell is makkelijker te vervangen dan een platform voor TBO2
7) >>>>>>> BYE BYE Mariell
8) Bart is niet onmisbaar , elke boerenlul kan een legerpakkie aantrekken en met een Duitse herder in een bunker gaan staan paffen.
9) Danny mag Bart niet
10) Bart is ineens onvindbaar
11) Er is een hernieuwde samenwerking tussen Danny en Bram . Ik zeg bewust geen B + B , want als ze beiden nu al weten dat Bart betrokken is bij de nieuwe Bunker2 , dan zou het wel heel raar zijn dat Bram Danny zo zijn gang laat gaan met Bart_Bashen lijkt mij. En Danny zou eveneens beseffen dan dat als hij BLIJFT doorgaam wat betreft Bart , dat Bram dan wel eens TOCH zou kunnen besluiten om een ander forum op te zoeken / maken , maar Danny wordt NIET teruggefloten door Bram .......
12) >>>>>>>>>>> BYE BYE BART !!! ??? ()
To Be Continued ( The Bunker Continued kon het ook zijn )
RIP aan de nabestaanden dan maar.quote:Op donderdag 28 mei 2009 10:30 schreef Jumparound het volgende:
bart is doorgedraaid mensen
het laatste wat ik van hem zag was dat ie over de hei rende en alleen maar "SIEM SIEM SIEM" riep
In het kader van efficiency hebben ze alle eigenschappen van die volkshelden in één persoon geconcentreerd toch?quote:Op donderdag 28 mei 2009 10:36 schreef Copycat het volgende:
Hansje Brinker? Of Bartje die niet voor bruine bonen bidt? Die tweede past wel bij deze Bart's aversie tegen alles wat met religie te maken heeft.
Ik weet wel dat tijdens het gesprek afgelopen zondag Bart met zijn onderbroek op zijn knieën en een tussen zijn billen uitgesmeerde Marsreep over de grond kroop en 'ik ben een zwijn! ik ben een zwijn!' kraaide. Maar nothing out of character ofzo. Weet je zeker dat het nu opeens slecht met 'm gaat?quote:Op donderdag 28 mei 2009 10:30 schreef Jumparound het volgende:
bart is doorgedraaid mensen
het laatste wat ik van hem zag was dat ie over de hei rende en alleen maar "SIEM SIEM SIEM" riep
had je geen last van uittreding?quote:Op donderdag 28 mei 2009 10:54 schreef Danny het volgende:
[..]
Ik weet wel dat tijdens het gesprek afgelopen zondag Bart met zijn onderbroek op zijn knieën en een tussen zijn billen uitgesmeerde Marsreep over de grond kroop en 'ik ben een zwijn! ik ben een zwijn!' kraaide. Maar nothing out of character ofzo. Weet je zeker dat het nu opeens slecht met 'm gaat?
Jawel, maar kon het ophouden tot thuis en heb toen een flinke bolus in de pot geparkeerdquote:
Haal Bart weer eens uit de pot danquote:Op donderdag 28 mei 2009 11:08 schreef Danny het volgende:
[..]
Jawel, maar kon het ophouden tot thuis en heb toen een flinke bolus in de pot geparkeerd
Bah Ome Willemquote:Op donderdag 28 mei 2009 11:08 schreef Danny het volgende:
[..]
Jawel, maar kon het ophouden tot thuis en heb toen een flinke bolus in de pot geparkeerd
quote:
opletten, die zit al bij CC in dr linker tiet!quote:
Dus in CC's tiet is een hei te vinden waar een herder is weggelopen?quote:Op donderdag 28 mei 2009 11:18 schreef Jumparound het volgende:
[..]
opletten, die zit al bij CC in dr linker tiet!
danny vroeger nooit opgelet zeker, Harry Bannink zei altijd tegen Ome Willem, Bah ome Willem.quote:
uhhu, en dan nog is er ruimte voor complottenquote:Op donderdag 28 mei 2009 11:21 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Dus in CC's tiet is een hei te vinden waar een herder is weggelopen?
Het is een zware last die ik moet dragen.quote:Op donderdag 28 mei 2009 11:31 schreef Jumparound het volgende:
uhhu, en dan nog is er ruimte voor complotten
We dragen graag een keer meequote:Op donderdag 28 mei 2009 11:32 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het is een zware last die ik moet dragen.
Jij hebt toch al genoeg van aan jezelf?quote:
quote:Op donderdag 28 mei 2009 11:34 schreef Jumparound het volgende:
[..]
Jij hebt toch al genoeg van aan jezelf?
quote:
Hijs ook weer wakkerquote:Op donderdag 28 mei 2009 11:37 schreef versabommie het volgende:
Maar.. en dat is natuurlijk opmerkelijker.. WIE is Wimpey, en waar is hij?
Ik denk dat de kern van al deze complotten echt bij WimpeyV liggen!
Het wordt echt hoog tijd voor een WimpeyVgate topic, Bommie!quote:Op donderdag 28 mei 2009 11:37 schreef versabommie het volgende:
Maar.. en dat is natuurlijk opmerkelijker.. WIE is Wimpey, en waar is hij?
Ik denk dat de kern van al deze complotten echt bij WimpeyV liggen!
Wat valt er te vallen als ik achter je staquote:Op donderdag 28 mei 2009 11:37 schreef Copycat het volgende:
Ik val nog steeds niet op chubby, Stefan.
Doggy style wordt Rhino style.quote:Op donderdag 28 mei 2009 11:41 schreef Stefan het volgende:
Wat valt er te vallen als ik achter je sta
met je handen onder dr tieten?quote:Op donderdag 28 mei 2009 11:41 schreef Stefan het volgende:
[..]
Wat valt er te vallen als ik achter je sta
Ja. In de geestelijke gezondheidszorg. Als patiënt.quote:Op donderdag 28 mei 2009 11:42 schreef Manu82 het volgende:
Is dat WimpeyV die iets in de gezondheidszorg deed ofzo?
Je moet jezelf niet zo naar beneden halen, zo dik ben je ook weer nietquote:
De Groote Beek, leuke locatie voor TBO2quote:Op donderdag 28 mei 2009 11:43 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja. In de geestelijke gezondheidszorg. Als patiënt.
Zolang ik niet zeker weet of Wimpey al dan niet aan de touwtjes trekt alhier, doe ik even niets wat de aandacht op me kan vestigen, anders eindig ik wellicht net als Bartquote:Op donderdag 28 mei 2009 11:39 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het wordt echt hoog tijd voor een WimpeyVgate topic, Bommie!
Dank je!quote:Op donderdag 28 mei 2009 11:44 schreef Stefan het volgende:
Je moet jezelf niet zo naar beneden halen, zo dik ben je ook weer niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |