abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Admin donderdag 28 mei 2009 @ 07:46:41 #1
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_69479114
OP van het vorige deeltje (door FOK!held Versabommie):

Bart wie kent hem niet, de man die graag soldaatje speelt om zo eventueel ( ohw speculeer) zijn gevoelens voor Kelly te onderdrukken.

Juist nu Bart nodig is om de waarheid omtrent Mariell-Gate, Peter-Gate en Bram-gate te onthullen(jaaaaaaaaaaa 2-0 voor Barca, euh sorry waar was ik ) is die gewoon pleite, gepeert, speelt hij voor Forrest Gump .. "zijn internet is stuk! Yeah right Bartje!

Wat is Bart zijn aandeel in al die gates... Bart poste vaak op het forum maar hoe grimmiger de geheimen omtrent TBO hoe verder weg hij was!

Bart zijn commentaar tot nu toe:
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 11:38 schreef dieenebart het volgende:
Danny, je hebt gelijk.

Het is een kutshow geworden. Ik ben een muppet in een legeroutfit. Ik heb een legerfetisj. Ik ben degene die heeft gezegd dat Marielin pertinent geen sigaretten meer krijgt. Ik heb de wildcardpoll verzonnen en doorgedramd. Ik ben verantwoordelijk voor alle uren saaie streams, voor de kutbeelden, voor het mislukken van de Fokdracht, voor de miscast, voor de gebrekkige regie, voor de waardeloze redactie en boven alles ben ik volledig verantwoordelijk voor de vete tussen Danny en Huub.

The Bunker is te zielig voor woorden, walgelijk, pathetisch, tenenkrommend en kluchterig, de makers zijn hypocriete leugenaars en de mensen die kijken hebben allemaal terecht wat te zeiken, groot gelijk dat je ze daarin bijvalt. Er valt geen speld meer tussen te krijgen.

Ik hoop dat je nu weer tevreden bent, want je hebt gelijk.

Danny, je hebt gelijk.
Zie wat ik kijk: trakt.tv
  Admin donderdag 28 mei 2009 @ 07:47:09 #2
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_69479119
HEET VAN DE PERS!!!!

http://tweakers.net/nieuw(...)internetstoring.html
quote:
KPN heeft sinds woensdagmiddag te kampen met een landelijke storing in zijn internetnetwerk. Door de storing zitten enkele honderdduizenden klanten zonder internet. Ook interactieve televisie en internetbellen zijn door de storing getroffen.

Sinds woensdagmiddag klagen KPN-klanten dat zij niet of nauwelijks kunnen internetten. Daarnaast beklagen klanten zich erover dat voip-bellen via het netwerk van KPN en zijn dochters niet mogelijk is. Ook iptv van het telecombedrijf is door de storing getroffen, waardoor deze klanten mogelijk de UEFA Champions League-finale tussen Manchester United en FC Barcelona moeten missen.

KPN bevestigt tegenover Tweakers.net bij monde van woordvoerder Stefan Simons dat het bedrijf inderdaad te kampen heeft met een storing, maar dat de oorzaak nog niet bekend is. "Het lijkt om een landelijke storing in ons netwerk te gaan die het internetverkeer treft", aldus Simons. "Dit betekent dat alle internetdiensten hinder kunnen ondervinden, zoals voip-bellen en iptv."

Deze storing lijkt het verhaal te bevestigen dat Bart Spring in 't Veld geen internet zou hebben en zich om die reden niet bij de recentste rellen rondom het succesvolle internet reality-programma The Bunker Online zou tonen. Critici claimen dat zijn beweringen niet zouden kloppen en dat het zou gaan om een complot tussen KPN, TNT, Primera, zijn buren, Enjoy Media, FOK!, de Bunkerboy en Mariell Wassen van den Boom, voormalig niet-pr dame en goede kennis van Gouden Kooi Huub. "Bart's verhaal klopt!", aldus Simons.

Hoewel de zegsman geen concrete aantallen durft te noemen, schat Simons dat de storing 'enkele honderdduizenden klanten' kan treffen, waaronder voornoemde Bart. Het mobiele netwerk is niet getroffen door de storing. KPN zegt momenteel druk bezig te zijn om de storing, die veroorzaakt lijkt te worden door een dns-probleem, op te lossen. De laatste keer dat KPN met een grootschalige storing te kampen had, dateert van een jaar geleden.
pi_69479169
Euh Danny ik heb Kpn heb gister inderdaad even storing gehad maar die bleef redelijk beperkt .
Ik kon niet alle forums openen dus de een wel de ander niet het lag geloof ik aan vergeef me als ik fout uitleg maar begreep van mijn man dat het te maken had met een bepaalde ingang poort of wat dan ook met getal 80 erin de pc mensen begrijpen nu denk ik wel wat ik post.
Een voorbeeld hiervan is ik kon niet op fok of op google komen Maar wel op een ander klein forum die denk ik een andere server had .
Dit heeft pak hem beet anderhalf uur geduurd toen was het weer gefixed behalve downloaden lukte toen nog niet.
  Moderator donderdag 28 mei 2009 @ 07:55:35 #4
184769 crew  Deisyy
pi_69479195
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 07:47 schreef Danny het volgende:
HEET VAN DE PERS!!!!

http://tweakers.net/nieuw(...)internetstoring.html
[..]
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  Admin donderdag 28 mei 2009 @ 07:58:35 #5
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_69479231
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 07:53 schreef Jacquelineh het volgende:
Euh Danny ik heb Kpn heb gister inderdaad even storing gehad maar die bleef redelijk beperkt .
Ik kon niet alle forums openen dus de een wel de ander niet het lag geloof ik aan vergeef me als ik fout uitleg maar begreep van mijn man dat het te maken had met een bepaalde ingang poort of wat dan ook met getal 80 erin de pc mensen begrijpen nu denk ik wel wat ik post.
Een voorbeeld hiervan is ik kon niet op fok of op google komen Maar wel op een ander klein forum die denk ik een andere server had .
Dit heeft pak hem beet anderhalf uur geduurd toen was het weer gefixed behalve downloaden lukte toen nog niet.
Dus toch een coverup. Meerdere mensen een kortstondige storing geven om te verhullen dat Bart gewoon géén internet heeft. KPN zit er vuistdiep in
Bedankt voor je heldere toelichting. Dit verhaal gaat nog een flink staartje krijgen. En tweakers.net zit kennelijk ook in het complot, want ik lees dat bericht van die KPN storing alleen daar. Da's wel erg toevallig, vind je niet?
  donderdag 28 mei 2009 @ 08:04:05 #6
691 luciano
ondertitelloos
pi_69479292
Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat Bart ziek thuis zit , en de brief aan het bestuderen is die hem door Bram , uit hoofde van ene D. Roodbol is toegezonden.

Helaas kan ik mijn bron(nen) niet prijsgeven , maar aangezien ik een betrouwbare reputatie heb hier , neem maar van mij aan dat het waar is

Tevens heb ik reeds de titel afkondiging van TBO2 mogen inzien , en daar ontbrak ( zoals reeds verwacht ) de naam van Bart S.
pi_69479441
Jeee, weten jullie wel hoe vroeg het is! De KPN heeft nog lang nu hun Amiga server opgestart hoor
Ff geduld nog.
Im hung like Einstein
And Smart as a Horse
  donderdag 28 mei 2009 @ 08:22:50 #8
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_69479633
Ik zou hem naar TRU kicken mensen..
  † In Memoriam † donderdag 28 mei 2009 @ 08:23:27 #9
135486 Manu82
How you doin'?
pi_69479645
tvp
Some memories are best forgotten
Room 23
pi_69479662
Ik heb horen fluisteren in de wandelgangen!!
Bart had zo de smaak te pakken, dat hij bezig is met het ontwikkelen van een Leger-trainingskamp voor ontspoorde Hang-bejaarde. Hij heeft een mooi stukje Hectare op de Veluwe op de kop kunnen tikken en is eigenhandig kuilen aan het graven, een parcours aan het uitmeten en daar mooie hekjes de grond in te rammen.
Alleen de Gemeente wil niet zo meewerken, Want Bart vind dat er een apart plekje moet komen om al die Brom en Scootmobiels droog te kunnen stallen.
Ook het SMS verkeer tussen Dottey en Bart loopt niet zo soepel, Bart wil graag Hond Kai van eigenaresse Dottey voor de maanden dat het Trainingskamp open is Huren om de Hang-Bejaarde in toom te houden.
Vandaag gaat Bart beginnen met graven aan ZIJN schuttersputje, vlak bij de ingang van het Braakliggende Terrein. Voor Bart hopen wij natuurlijk op stralend weer, al is in de drassige modder graven en scheppen een jongensdroom van hem.
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
  Admin donderdag 28 mei 2009 @ 08:25:27 #11
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_69479682
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 08:23 schreef Manu82 het volgende:
tvp
Dat mag vast niet heur
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  donderdag 28 mei 2009 @ 08:26:07 #12
691 luciano
ondertitelloos
pi_69479691
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 08:24 schreef Toverheks het volgende:
Ik heb horen fluisteren in de wandelgangen!!
Bart had zo de smaak te pakken, dat hij bezig is met het ontwikkelen van een Leger-trainingskamp voor ontspoorde Hang-bejaarde. Hij heeft een mooi stukje Hectare op de Veluwe op de kop kunnen tikken en is eigenhandig kuilen aan het graven, een parcours aan het uitmeten en daar mooie HEKSJES de grond in te rammen.
Alleen de Gemeente wil niet zo meewerken, Want Bart vind dat er een apart plekje moet komen om al die Brom en Scootmobiels droog te kunnen stallen.
Ook het SMS verkeer tussen Dottey en Bart loopt niet zo soepel, Bart wil graag Hond Kai van eigenaresse Dottey voor de maanden dat het Trainingskamp open is Huren om de Hang-Bejaarde in toom te houden.
Vandaag gaat Bart beginnen met graven aan ZIJN schuttersputje, vlak bij de ingang van het Braakliggende Terrein. Voor Bart hopen wij natuurlijk op stralend weer, al is in de drassige miodder graven en scheppen een jongensdroom van hem.
pi_69479722
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 08:26 schreef luciano het volgende:

[..]

Willen wij niet in MIJN tekst de woorden veranderen, anders stuur ik B op je af, je weet wel, van B&B
  donderdag 28 mei 2009 @ 08:34:50 #14
691 luciano
ondertitelloos
pi_69479790
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 08:28 schreef Toverheks het volgende:

[..]

Willen wij niet in MIJN tekst de woorden veranderen, anders stuur ik B op je af, je weet wel, van B&B
Ik las echt heksjes , lol

On-topic.

Misschien een goed ideen om één en ander te combineren ?

B&B + Barts legerfetisj + de 10 jaars meet in Utrecht ....

http://www.bedandbreakfast.nl/bb/'tDeeltje/2

Deze B&B gelegenheid ligt net buiten de bebouwde kom van Renswoude ( = Utrecht ), en ligt langs de Grebbelinie. Het is een apart gedeelte van de boerderij, dat bestaat uit één slaapkamer met 2 éénpersoons bedden. een aparte ruimte met w.c. wastafel en douche kabine. En een woongedeelte met keuken combi magnetron koelkast radio,c.d. installatie en t.v. In dit woongedeelte staat een 2 pers. slaapbank, dat men kan afsluiten van het keuken gedeelte. Dit alles is ook te huur voor week of weekend. Tevens is er een grote Deel om er een verjaardag of feestje te geven. Dit gedeelte is beschikbaar voor 40 tot 60 personen.Renswoude is een klein dorpje met mooie fiets en wandelroutes. Net buiten de bebouwde kom zijn 2 goede restaurants, in het dorp is een snacbar en een afhaal chinees. Rond Renswoude liggen de plaatsen Veenendaal, Lunteren. Barneveld en Scherpenzeel.
  donderdag 28 mei 2009 @ 08:42:07 #15
143001 Prospera
Verfrissend
pi_69479894
Bart BV heeft een heel mooi programma neergezet
Alles wordt tussen de regels bepaald.
  donderdag 28 mei 2009 @ 08:51:01 #16
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_69480022
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 08:25 schreef yvonne het volgende:

Dat mag vast niet heur
Dat weet ik wel zeker.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  donderdag 28 mei 2009 @ 08:52:10 #17
691 luciano
ondertitelloos
pi_69480040
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 08:42 schreef Prospera het volgende:
Bart BV heeft een heel mooi programma neergezet
Waar hij zonder de hulp van Mariell nooit zover was gekomen .

En dan lekker natrappen. Bedankt voor je hulp , daar is de deur.

Ik hoop ZOOOOOOOOOOOO van ganse harte dat Mariell ooit de moed kan en zal verzamelen om alle boekjes die ze maar heeft m.b.t. Bert en Ernie Bart + Bram open te doen als ze daadwerkelijk geen contract heeft en geen verklaring o.i.d. heeft getekend. tenzij ze zelf vermoedt uiteraard dat het haar toekomstige carriere zal gaan schaden , dan prefereer ik liever dat ze haar welgevormde lekkere bekkie houdt. Carriere gaat boven een rel ( helaas )
  donderdag 28 mei 2009 @ 08:53:46 #18
691 luciano
ondertitelloos
pi_69480060
Is Jan de Wit van de SP eigenlijk al verwittigd inzake dezes ???
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Admin donderdag 28 mei 2009 @ 08:56:33 #19
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_69480102
Ik vertrouw die Copycat ook niet verder dan ik haar kan schoppen trouwens. Die heeft mij te grote tieten, daar MOET een complot in zitten. Hoe weet zij bijvoorbeeld van Bart's internetprobleem? En Mariell's brief? Heeft zij die onderschept om de aandacht van Bart af te wenden? En wat heeft streamer Bob met dit alles te maken?
  donderdag 28 mei 2009 @ 09:01:13 #20
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_69480176
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 08:56 schreef Danny het volgende:
Ik vertrouw die Copycat ook niet verder dan ik haar kan schoppen trouwens. Die heeft mij te grote tieten, daar MOET een complot in zitten. Hoe weet zij bijvoorbeeld van Bart's internetprobleem? En Mariell's brief? Heeft zij die onderschept om de aandacht van Bart af te wenden? En wat heeft streamer Bob met dit alles te maken?
Zonder complotten heb ik cup AA.
  Moderator donderdag 28 mei 2009 @ 09:06:24 #21
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_69480279
Zit er ook een antenne in die tetten of zo?
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_69480288
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 09:01 schreef Copycat het volgende:

[..]

Leugens! Zoveel complotten zijn er niet
Im hung like Einstein
And Smart as a Horse
  Admin donderdag 28 mei 2009 @ 09:09:30 #23
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_69480351
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 09:01 schreef Copycat het volgende:

[..]

Dus complotten doen tieten groeien. Dat verklaart Mariell's tieten. Daar moeten dus ook complotten in zitten. Heeft Cc haar complotten via dezelfde persoon verkregen als Mariell? De zogenaamde 'dokter' van 'de kliniek'? Wie is die mysterieuze 'dokter' en wat houdt 'de kliniek' in? En heeft dat iets te maken met Bart's imitatie van Mengele tijdens TBO1?
  donderdag 28 mei 2009 @ 09:14:18 #24
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_69480455
Okay, okay ... Bart is ondergedoken. In mijn linkertiet.
  Admin donderdag 28 mei 2009 @ 09:18:01 #25
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_69480545
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 09:14 schreef Copycat het volgende:
Okay, okay ... Bart is ondergedoken. In mijn linkertiet.

I KNEW IT!
En Mariell zit in de rechter hè? Geef 't maar toe!
  donderdag 28 mei 2009 @ 09:20:06 #26
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_69480590
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 09:18 schreef Danny het volgende:

I KNEW IT!
En Mariell zit in de rechter hè? Geef 't maar toe!
Nee, daar zit Bart's ego. Die is ook een beetje groter dan de linker.
  Admin donderdag 28 mei 2009 @ 09:24:42 #27
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_69480721
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 09:20 schreef Copycat het volgende:

[..]

Nee, daar zit Bart's ego. Die is ook een beetje groter dan de linker.
  donderdag 28 mei 2009 @ 09:50:15 #28
691 luciano
ondertitelloos
pi_69481449
Waarom zegt dat stemmetje in mijn hoofd me nou telkens weer dat Danny meer weet dan wij m.b.t. Bart.....
1) Bart + Bram starten de Bunker
2) Danny mag " aanschuiven "
3) Fok is best wel een belangrijke factor in deze samenwerking
4) Danny begrijpt dat ook en speelt zijn troeven uit
5) Danny mag Mariell niet
6) Mariell is makkelijker te vervangen dan een platform voor TBO2
7) >>>>>>> BYE BYE Mariell
8) Bart is niet onmisbaar , elke boerenlul kan een legerpakkie aantrekken en met een Duitse herder in een bunker gaan staan paffen.
9) Danny mag Bart niet
10) Bart is ineens onvindbaar
11) Er is een hernieuwde samenwerking tussen Danny en Bram . Ik zeg bewust geen B + B , want als ze beiden nu al weten dat Bart betrokken is bij de nieuwe Bunker2 , dan zou het wel heel raar zijn dat Bram Danny zo zijn gang laat gaan met Bart_Bashen lijkt mij. En Danny zou eveneens beseffen dan dat als hij BLIJFT doorgaam wat betreft Bart , dat Bram dan wel eens TOCH zou kunnen besluiten om een ander forum op te zoeken / maken , maar Danny wordt NIET teruggefloten door Bram .......

12) >>>>>>>>>>> BYE BYE BART !!! ??? ( )

To Be Continued ( The Bunker Continued kon het ook zijn )
  donderdag 28 mei 2009 @ 09:52:55 #29
691 luciano
ondertitelloos
pi_69481538
Oh , enne ff mijn post uit het gesloten topic nogmaals hier plempen . Stel je voor dat Renate hem mist .......

- renate had er al op gereageerd -

[ Bericht 84% gewijzigd door Danny op 28-05-2009 10:14:45 ]
  Moderator donderdag 28 mei 2009 @ 09:55:55 #30
18653 crew  D.
pi_69481622
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 08:23 schreef Manu82 het volgende:
tvp
  donderdag 28 mei 2009 @ 09:58:28 #31
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_69481690
mbt die storing van KPN had ik echt het idee dat het een DNS storing was en geen internetstoring .
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  Admin donderdag 28 mei 2009 @ 10:00:29 #32
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_69481734
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 09:50 schreef luciano het volgende:
Waarom zegt dat stemmetje in mijn hoofd me nou telkens weer dat Danny meer weet dan wij m.b.t. Bart.....
1) Bart + Bram starten de Bunker
2) Danny mag " aanschuiven "
3) Fok is best wel een belangrijke factor in deze samenwerking
4) Danny begrijpt dat ook en speelt zijn troeven uit
5) Danny mag Mariell niet
6) Mariell is makkelijker te vervangen dan een platform voor TBO2
7) >>>>>>> BYE BYE Mariell
8) Bart is niet onmisbaar , elke boerenlul kan een legerpakkie aantrekken en met een Duitse herder in een bunker gaan staan paffen.
9) Danny mag Bart niet
10) Bart is ineens onvindbaar
11) Er is een hernieuwde samenwerking tussen Danny en Bram . Ik zeg bewust geen B + B , want als ze beiden nu al weten dat Bart betrokken is bij de nieuwe Bunker2 , dan zou het wel heel raar zijn dat Bram Danny zo zijn gang laat gaan met Bart_Bashen lijkt mij. En Danny zou eveneens beseffen dan dat als hij BLIJFT doorgaam wat betreft Bart , dat Bram dan wel eens TOCH zou kunnen besluiten om een ander forum op te zoeken / maken , maar Danny wordt NIET teruggefloten door Bram .......

12) >>>>>>>>>>> BYE BYE BART !!! ??? ( )

To Be Continued ( The Bunker Continued kon het ook zijn )
vergeet niet dat ik huub er ook nog heb uitgewerkt he?
  donderdag 28 mei 2009 @ 10:08:50 #33
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_69482013
B & B is nu Bram & Bob, dat zag je toch al op zondag .
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  donderdag 28 mei 2009 @ 10:30:56 #34
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_69482707
bart is doorgedraaid mensen

het laatste wat ik van hem zag was dat ie over de hei rende en alleen maar "SIEM SIEM SIEM" riep
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
  donderdag 28 mei 2009 @ 10:32:13 #35
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_69482748
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 10:30 schreef Jumparound het volgende:

het laatste wat ik van hem zag was dat ie over de hei rende en alleen maar "SIEM SIEM SIEM" riep
RIP aan de nabestaanden dan maar.
pi_69482825
Ik heb begrepen dat ie bezig is met filmopnamen ergens in Drenthe. Over de opgegroeide versie van een lokale bekendheid. Iets met een vinger in een dijk..? als het een vinger was, that is..?
  donderdag 28 mei 2009 @ 10:35:52 #37
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_69482852
Of was het verkeersveiligheid in apeldoorn?
Ecosia
  donderdag 28 mei 2009 @ 10:36:10 #38
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_69482866
Hansje Brinker? Of Bartje die niet voor bruine bonen bidt? Die tweede past wel bij deze Bart's aversie tegen alles wat met religie te maken heeft.
pi_69482927
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 10:36 schreef Copycat het volgende:
Hansje Brinker? Of Bartje die niet voor bruine bonen bidt? Die tweede past wel bij deze Bart's aversie tegen alles wat met religie te maken heeft.
In het kader van efficiency hebben ze alle eigenschappen van die volkshelden in één persoon geconcentreerd toch?
Een soort superdrenth dus.
  † In Memoriam † donderdag 28 mei 2009 @ 10:47:14 #40
137949 Disana
pi_69483276
Kan best zijn dat Bart geen internet heeft en/of het druk heeft, maar toch is het raar dat hij niet hoe dan ook even langs is komen zeilen om een tevreden glimlach te tonen om wat ze hebben neergezet. Ik vind het toch wat on-Barts.
  Admin donderdag 28 mei 2009 @ 10:54:58 #41
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_69483588
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 10:30 schreef Jumparound het volgende:

Ik weet wel dat tijdens het gesprek afgelopen zondag Bart met zijn onderbroek op zijn knieën en een tussen zijn billen uitgesmeerde Marsreep over de grond kroop en 'ik ben een zwijn! ik ben een zwijn!' kraaide. Maar nothing out of character ofzo. Weet je zeker dat het nu opeens slecht met 'm gaat?
  donderdag 28 mei 2009 @ 10:56:11 #42
691 luciano
ondertitelloos
pi_69483638
Bart zit in Duitsland om met Mariell snode plannen te broeden om Fok ten val te brengen.

Of het heeft hier Breaking News! FOK aan Bart verkocht voor 1 miljoen credits! mee te maken , en Danny probeert nu onder deze deal uit te komen

Een deal is net als een mening : daar mag je als de voorwaarden worden gewijzigd ook op terugkomen Wat vind je ervan dat Danny op zijn NEE TEGEN TBO2 terugkomt

Gate on
  donderdag 28 mei 2009 @ 10:58:27 #43
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_69483726
Bart? Bart? Bedoel je niet Bard?

Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
  donderdag 28 mei 2009 @ 10:58:30 #44
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_69483731
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 10:54 schreef Danny het volgende:

[..]

Ik weet wel dat tijdens het gesprek afgelopen zondag Bart met zijn onderbroek op zijn knieën en een tussen zijn billen uitgesmeerde Marsreep over de grond kroop en 'ik ben een zwijn! ik ben een zwijn!' kraaide. Maar nothing out of character ofzo. Weet je zeker dat het nu opeens slecht met 'm gaat?
had je geen last van uittreding?
Ecosia
  donderdag 28 mei 2009 @ 11:04:58 #45
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_69483976
Bart ervandoor met Eline?

Admin donderdag 28 mei 2009 @ 11:08:19 #46
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_69484091
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 10:58 schreef Jumparound het volgende:

had je geen last van uittreding?
Jawel, maar kon het ophouden tot thuis en heb toen een flinke bolus in de pot geparkeerd
pi_69484126
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 11:08 schreef Danny het volgende:

[..]

Jawel, maar kon het ophouden tot thuis en heb toen een flinke bolus in de pot geparkeerd
Haal Bart weer eens uit de pot dan
Im hung like Einstein
And Smart as a Horse
  donderdag 28 mei 2009 @ 11:09:55 #48
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_69484141
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 11:08 schreef Danny het volgende:

[..]

Bah Ome Willem

Admin donderdag 28 mei 2009 @ 11:12:47 #49
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_69484236
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 11:09 schreef Stefan het volgende:

[..]

Bah Ome Willem

[ afbeelding ]
dat is harry bannink, niet ome willem
  donderdag 28 mei 2009 @ 11:13:11 #50
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_69484251
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 11:12 schreef Danny het volgende:

[..]

donderdag 28 mei 2009 @ 11:18:01 #51
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_69484422
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 11:09 schreef Spooky4u het volgende:

[..]

Haal Bart weer eens uit de pot dan
opletten, die zit al bij CC in dr linker tiet!
Ecosia
pi_69484451
quote:

[..]

scherp Danny...heel scherp....
pi_69484585
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 11:18 schreef Jumparound het volgende:

[..]

opletten, die zit al bij CC in dr linker tiet!
Dus in CC's tiet is een hei te vinden waar een herder is weggelopen?
Im hung like Einstein
And Smart as a Horse
pi_69484848
quote:

[..]

danny vroeger nooit opgelet zeker, Harry Bannink zei altijd tegen Ome Willem, Bah ome Willem.
Maar volgens mij, als Ome Willem riep, lust je ook een broodje poep, dat jij zo hard mee zat te bleren van JAAAAA Ome Willem*O*
  donderdag 28 mei 2009 @ 11:31:01 #55
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_69484946
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 11:21 schreef Spooky4u het volgende:

[..]

Dus in CC's tiet is een hei te vinden waar een herder is weggelopen?
uhhu, en dan nog is er ruimte voor complotten
Ecosia
  donderdag 28 mei 2009 @ 11:32:22 #56
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_69485001
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 11:31 schreef Jumparound het volgende:
uhhu, en dan nog is er ruimte voor complotten
Het is een zware last die ik moet dragen.
  donderdag 28 mei 2009 @ 11:32:59 #57
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_69485025
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 11:32 schreef Copycat het volgende:

[..]

Het is een zware last die ik moet dragen.
We dragen graag een keer mee
  donderdag 28 mei 2009 @ 11:33:30 #58
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_69485052
maar alle gekheid op een stokje...

Iedereen weet waarom NK juist na het einde van de bunker begon met atoomproven.
Dit in combinatie met het wegblijven van bart, en plotselinge vertrek vanYolante, de storing van KPN EN het canadees staatshoofd die back to basic gaat op een zeehondhart maakt het plaatje compleet....
Ecosia
  donderdag 28 mei 2009 @ 11:34:01 #59
691 luciano
ondertitelloos
pi_69485072
Ik denk dat ze bij het retourneren van de doodskist Bart er gelijk bij hebben geleverd , al dan niet reeds in verregaande staat van contractontbinding , en deze nu diep onder welke heide dan ook begraven ligt .
Zou zomaar ergens in Drenthe kunnen zijn .........
  donderdag 28 mei 2009 @ 11:34:05 #60
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_69485075
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 11:32 schreef Stefan het volgende:

[..]

We dragen graag een keer mee
Jij hebt toch al genoeg van aan jezelf?
Ecosia
  donderdag 28 mei 2009 @ 11:36:40 #61
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_69485134
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 11:34 schreef Jumparound het volgende:

[..]

Jij hebt toch al genoeg van aan jezelf?
  donderdag 28 mei 2009 @ 11:37:33 #62
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_69485169
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 11:36 schreef Stefan het volgende:

[..]

Ecosia
  donderdag 28 mei 2009 @ 11:37:34 #63
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_69485170
Ik val nog steeds niet op chubby, Stefan.
  donderdag 28 mei 2009 @ 11:37:46 #64
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_69485177
Maar.. en dat is natuurlijk opmerkelijker.. WIE is Wimpey, en waar is hij?

Ik denk dat de kern van al deze complotten echt bij WimpeyV liggen!
Wie laat alle meisjes blozen? Da's Bommie in zijn lederhose!
This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
  donderdag 28 mei 2009 @ 11:39:16 #65
691 luciano
ondertitelloos
pi_69485237
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 11:37 schreef versabommie het volgende:

Hijs ook weer wakker
  donderdag 28 mei 2009 @ 11:39:20 #66
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_69485238
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 11:37 schreef versabommie het volgende:

Het wordt echt hoog tijd voor een WimpeyVgate topic, Bommie!
  donderdag 28 mei 2009 @ 11:41:13 #67
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_69485317
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 11:37 schreef Copycat het volgende:
Ik val nog steeds niet op chubby, Stefan.
Wat valt er te vallen als ik achter je sta
  † In Memoriam † donderdag 28 mei 2009 @ 11:42:15 #68
135486 Manu82
How you doin'?
pi_69485356
Is dat WimpeyV die iets in de gezondheidszorg deed ofzo?
Some memories are best forgotten
Room 23
  donderdag 28 mei 2009 @ 11:43:21 #69
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_69485405
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 11:41 schreef Stefan het volgende:

Doggy style wordt Rhino style.
  donderdag 28 mei 2009 @ 11:43:24 #70
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_69485407
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 11:41 schreef Stefan het volgende:

[..]

met je handen onder dr tieten?

Mental image, lollereinz!!!!
Ecosia
  donderdag 28 mei 2009 @ 11:43:53 #71
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_69485431
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 11:42 schreef Manu82 het volgende:
Is dat WimpeyV die iets in de gezondheidszorg deed ofzo?
Ja. In de geestelijke gezondheidszorg. Als patiënt.
  donderdag 28 mei 2009 @ 11:44:14 #72
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_69485443
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 11:43 schreef Copycat het volgende:

[..]

Doggy style wordt Rhino style.
Je moet jezelf niet zo naar beneden halen, zo dik ben je ook weer niet
  donderdag 28 mei 2009 @ 11:44:49 #73
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_69485474
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 11:43 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ja. In de geestelijke gezondheidszorg. Als patiënt.
De Groote Beek, leuke locatie voor TBO2
  donderdag 28 mei 2009 @ 11:44:57 #74
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_69485485
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 11:39 schreef Copycat het volgende:

[..]

Het wordt echt hoog tijd voor een WimpeyVgate topic, Bommie!
Zolang ik niet zeker weet of Wimpey al dan niet aan de touwtjes trekt alhier, doe ik even niets wat de aandacht op me kan vestigen, anders eindig ik wellicht net als Bart
Wie laat alle meisjes blozen? Da's Bommie in zijn lederhose!
This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
  donderdag 28 mei 2009 @ 11:45:32 #75
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_69485505
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 11:44 schreef Stefan het volgende:

Je moet jezelf niet zo naar beneden halen, zo dik ben je ook weer niet
Dank je!
  donderdag 28 mei 2009 @ 11:50:03 #76
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_69485669
Copycat, je moet niet zeuren over zware lasten dragen. Deze zeventienjarige heeft het pas zwaar

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')