vergeet niet dat ik huub er ook nog heb uitgewerkt he?quote:Op donderdag 28 mei 2009 09:50 schreef luciano het volgende:
Waarom zegt dat stemmetje in mijn hoofd me nou telkens weer dat Danny meer weet dan wij m.b.t. Bart.....
1) Bart + Bram starten de Bunker
2) Danny mag " aanschuiven "
3) Fok is best wel een belangrijke factor in deze samenwerking
4) Danny begrijpt dat ook en speelt zijn troeven uit
5) Danny mag Mariell niet
6) Mariell is makkelijker te vervangen dan een platform voor TBO2
7) >>>>>>> BYE BYE Mariell
8) Bart is niet onmisbaar , elke boerenlul kan een legerpakkie aantrekken en met een Duitse herder in een bunker gaan staan paffen.
9) Danny mag Bart niet
10) Bart is ineens onvindbaar
11) Er is een hernieuwde samenwerking tussen Danny en Bram . Ik zeg bewust geen B + B , want als ze beiden nu al weten dat Bart betrokken is bij de nieuwe Bunker2 , dan zou het wel heel raar zijn dat Bram Danny zo zijn gang laat gaan met Bart_Bashen lijkt mij. En Danny zou eveneens beseffen dan dat als hij BLIJFT doorgaam wat betreft Bart , dat Bram dan wel eens TOCH zou kunnen besluiten om een ander forum op te zoeken / maken , maar Danny wordt NIET teruggefloten door Bram .......
12) >>>>>>>>>>> BYE BYE BART !!! ??? ()
To Be Continued ( The Bunker Continued kon het ook zijn )
RIP aan de nabestaanden dan maar.quote:Op donderdag 28 mei 2009 10:30 schreef Jumparound het volgende:
bart is doorgedraaid mensen
het laatste wat ik van hem zag was dat ie over de hei rende en alleen maar "SIEM SIEM SIEM" riep
In het kader van efficiency hebben ze alle eigenschappen van die volkshelden in één persoon geconcentreerd toch?quote:Op donderdag 28 mei 2009 10:36 schreef Copycat het volgende:
Hansje Brinker? Of Bartje die niet voor bruine bonen bidt? Die tweede past wel bij deze Bart's aversie tegen alles wat met religie te maken heeft.
Ik weet wel dat tijdens het gesprek afgelopen zondag Bart met zijn onderbroek op zijn knieën en een tussen zijn billen uitgesmeerde Marsreep over de grond kroop en 'ik ben een zwijn! ik ben een zwijn!' kraaide. Maar nothing out of character ofzo. Weet je zeker dat het nu opeens slecht met 'm gaat?quote:Op donderdag 28 mei 2009 10:30 schreef Jumparound het volgende:
bart is doorgedraaid mensen
het laatste wat ik van hem zag was dat ie over de hei rende en alleen maar "SIEM SIEM SIEM" riep
had je geen last van uittreding?quote:Op donderdag 28 mei 2009 10:54 schreef Danny het volgende:
[..]
Ik weet wel dat tijdens het gesprek afgelopen zondag Bart met zijn onderbroek op zijn knieën en een tussen zijn billen uitgesmeerde Marsreep over de grond kroop en 'ik ben een zwijn! ik ben een zwijn!' kraaide. Maar nothing out of character ofzo. Weet je zeker dat het nu opeens slecht met 'm gaat?
Jawel, maar kon het ophouden tot thuis en heb toen een flinke bolus in de pot geparkeerdquote:
Haal Bart weer eens uit de pot danquote:Op donderdag 28 mei 2009 11:08 schreef Danny het volgende:
[..]
Jawel, maar kon het ophouden tot thuis en heb toen een flinke bolus in de pot geparkeerd
Bah Ome Willemquote:Op donderdag 28 mei 2009 11:08 schreef Danny het volgende:
[..]
Jawel, maar kon het ophouden tot thuis en heb toen een flinke bolus in de pot geparkeerd
quote:
opletten, die zit al bij CC in dr linker tiet!quote:
Dus in CC's tiet is een hei te vinden waar een herder is weggelopen?quote:Op donderdag 28 mei 2009 11:18 schreef Jumparound het volgende:
[..]
opletten, die zit al bij CC in dr linker tiet!
danny vroeger nooit opgelet zeker, Harry Bannink zei altijd tegen Ome Willem, Bah ome Willem.quote:
uhhu, en dan nog is er ruimte voor complottenquote:Op donderdag 28 mei 2009 11:21 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Dus in CC's tiet is een hei te vinden waar een herder is weggelopen?
Het is een zware last die ik moet dragen.quote:Op donderdag 28 mei 2009 11:31 schreef Jumparound het volgende:
uhhu, en dan nog is er ruimte voor complotten
We dragen graag een keer meequote:Op donderdag 28 mei 2009 11:32 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het is een zware last die ik moet dragen.
Jij hebt toch al genoeg van aan jezelf?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |