Begin maar alvast in God te geloven dan.quote:Op donderdag 28 mei 2009 11:32 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het is een zware last die ik moet dragen.
Borst boven borst.quote:Op donderdag 28 mei 2009 11:50 schreef Stefan het volgende:
Copycat, je moet niet zeuren over zware lasten dragen. Deze zeventienjarige heeft het pas zwaar
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
meen je dat nou?quote:Op donderdag 28 mei 2009 11:28 schreef Toverheks het volgende:
danny vroeger nooit opgelet zeker, Harry Bannink zei altijd tegen Ome Willem, Bah ome Willem.![]()
Maar volgens mij, als Ome Willem riep, lust je ook een broodje poep, dat jij zo hard mee zat te bleren van JAAAAA Ome Willem*O*
Ik val wel op Chubby het Franse bulldog hondje van mijn dochterquote:Op donderdag 28 mei 2009 11:37 schreef Copycat het volgende:
Ik val nog steeds niet op chubby, Stefan.
beasitialityquote:Op donderdag 28 mei 2009 12:14 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Ik val wel op Chubby het Franse bulldog hondje van mijn dochter
Hoeveel potten pindakaas gaan er wekelijks doorheen in huize Poezewoes?quote:Op donderdag 28 mei 2009 12:14 schreef Poezewoes het volgende:
Ik val wel op Chubby het Franse bulldog hondje van mijn dochter
Sinds Calvé uit Delft vertrokken is niet een!!!!quote:Op donderdag 28 mei 2009 12:16 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hoeveel potten pindakaas gaan er wekelijks doorheen in huize Poezewoes?
Jam dan? Of honing? En if so, wat doe je dan met al die vliegen?quote:Op donderdag 28 mei 2009 12:17 schreef Poezewoes het volgende:
Sinds Calvé uit Delft vertrokken is niet een!!!!
Whatever rocks your boat.quote:Op donderdag 28 mei 2009 12:19 schreef Poezewoes het volgende:
Die vangen mijn katten
Maaaaaaaaaaaaaaar ik bedoel deze Chubby he!
[ afbeelding ]
Wij maken ook grapjes, alleen vat je ze nietquote:Op donderdag 28 mei 2009 12:23 schreef Poezewoes het volgende:
Gezellig ik maakt een grapje over de naam Chubby en dan krijg je dit!
Roemeense chicks zijn best OKquote:Op donderdag 28 mei 2009 11:50 schreef Stefan het volgende:
Copycat, je moet niet zeuren over zware lasten dragen. Deze zeventienjarige heeft het pas zwaar
Hulp nodig?quote:Op donderdag 28 mei 2009 11:32 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het is een zware last die ik moet dragen.
Danny kan nog zo drammen, maar ik heb geen milliliter bi-bloed in me.quote:
Regel 1: Alle vrouwen zijn bi.quote:Op donderdag 28 mei 2009 12:42 schreef Copycat het volgende:
[..]
Danny kan nog zo drammen, maar ik heb geen milliliter bi-bloed in me.
Als je het niet probeert weet je het ook nietquote:Op donderdag 28 mei 2009 12:42 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik las "prammen"quote:Op donderdag 28 mei 2009 12:42 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik heb ook zo het vermoeden dat bungeejumping zonder touw niks voor me is ... Niet alles hoef je proefondervindelijk te ontdekken.quote:Op donderdag 28 mei 2009 12:45 schreef Stefan het volgende:
Als je het niet probeert weet je het ook niet
Met touw werkt het ook niet, tenzij je levensmoe bent, want dan is het effect grootsquote:Op donderdag 28 mei 2009 12:52 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik heb ook zo het vermoeden dat bungeejumping zonder touw niks voor me is ... Niet alles hoef je proefondervindelijk te ontdekken.
Hoezo? Als íemand dat gaat overleven dan ben jij dat wel!quote:Op donderdag 28 mei 2009 12:52 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik heb ook zo het vermoeden dat bungeejumping zonder touw niks voor me is ... Niet alles hoef je proefondervindelijk te ontdekken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |