quote:
Op donderdag 28 mei 2009 14:34 schreef Neemmijnietserieus het volgende:[..]
Nog steeds overdreven Cc. Niemand kan langere tijd toe met maar vier uurtjes slaap per dag. Altijd dat geneuzel van mensen die zeggen dat ze 16-18 (laat staan 20) uur per dag werken, dat is simpelweg effectief onmogelijk. Tenzij je aankleden, eten, babbelen, autorijden, douchen, tv kijken, allemaal tot werk rekent.
Alsof al die mensen supermensen zijn. 20 uur per dag werken trek je hooguit een dag of drie en daarna val je geheid om.
Nou vaak was 18 uur werken niet meer dan normaal. Soms nog iets langer.
Wij hadden geen douche (ja 2 dagen voor het einde, die ook nog eens veroorzaakte dat iedereen wakker werd gegilt door Jeroen.......... LEK LEK LEK!

douche!).. Dat scheelde weer tijd.. Aankleden? Je sliep gewoon in je kleding.. scheelt ook weer tijd. Boterhammetje eten dat werd door iemand gesmeerd en dan dook je ermee achter de pc of achter de regie tafel of je smeerde even voor iedereen en ging er dan met de schaal vandoor. Babbelen prive daar kwam je amper aan toe. Autorijden.. je was immers al op de locatie en de enge spannende ritjes waren voor sigaretjes voor Marielin en wat crew leden of effe wat boodschappen halen. Lastige parkeerwachters zorgde er ook wel voor dat je de auto achter het hek had staan. Tv kijken? Heel de dag naar 21 camera schermen kijken en de pc.. en dan nog tv kijken....

JAH! ik kan mij 1 dag herhinneren... de godganze dag naar die puzzel zitten kijken en filmen en s'avonds hadden wij de video band nog eens bekeken van die avond.. Weer die freaky puzzel..

en Eline die een ijsje naar binnen vrot.

Dus ja.. in een klein team moet je nou eenmaal enorm veel en lang werken en was het vaak (mede ook dankzij het gesnurk op de slaapzaal) dat je maar 4 van de 6 uur kon slapen.
Waarom denk je dat Bart nu niet van zich laat horen? Die is ergens omgevallen en staat (behangend en vervend) bij te komen.
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+