Omdat TNT verdacht slecht werk heeft afgeleverdquote:Op donderdag 28 mei 2009 16:29 schreef McEgg het volgende:
[..]
Vanwaar al deze ophef nadat TBO is afgelopen? Uiteraard bedoelde ik Mariell
Serieus?quote:Op donderdag 28 mei 2009 16:28 schreef Manu82 het volgende:
heb je ook gehoord dat hij al zijn/hun bezittingen op Paay haar naam heeft gezet?
quote:Op donderdag 28 mei 2009 16:31 schreef Copycat het volgende:
[..]
Serieus?
Dan wil ik wel bi worden. Voor Paaij. Die is toch al opgedroogd en frigide.
Hoop ik.
Maw, het is gewoon gezeik om niks?quote:Op donderdag 28 mei 2009 16:30 schreef Copycat het volgende:
[..]
Omdat complottheorietjes vermakelijk zijn!
oh dat is leuk voor Patricia, verzacht natuurlijk haar verdriet.quote:Op donderdag 28 mei 2009 16:28 schreef Manu82 het volgende:
[..]
heb je ook gehoord dat hij al zijn/hun bezittingen op Paay haar naam heeft gezet?
Verklap dat nu niet. Straks moet het subforum dicht en is iedereen TBO vergeten.quote:
Nee, dat nu ook weer niet. Het is gezeik om matig management en communicatie van Bram en consorten.quote:
Heb je toevallig het telefoonnummer van Patries?quote:Op donderdag 28 mei 2009 16:32 schreef Manu82 het volgende:
zei Santegoeds
Is ter voorkoming dat ze vanwege het faillisement van Curry al hun huizen en spullen innemen
Het is zeker niet gezeik om niks, het krijgt nog wel een staartje denk ikquote:
hahaha ok ik zeg niks meerquote:Op donderdag 28 mei 2009 16:35 schreef Copycat het volgende:
[..]
Verklap dat nu niet. Straks moet het subforum dicht en is iedereen TBO vergeten.
En dat moet te allen tijde worden voorkomen!
Noem jij dat maar niks, Bart is wel spoorloos verdwenen hoor, onder gedoken in 1 of andere grot, iedereen is op zoek naar hem straks schakellen we het Nos Journaal ook nog maar in.quote:
Waarom zou je je hier serieus druk om maken dan?quote:Op donderdag 28 mei 2009 16:35 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nee, dat nu ook weer niet. Het is gezeik om matig management en communicatie van Bram en consorten.
quote:Op donderdag 28 mei 2009 16:23 schreef Danny het volgende:
[..]
heb je ook maar enig idee hoe schandalig rijk die Curry is?
1. Omdat we geen leven hebbenquote:Op donderdag 28 mei 2009 16:37 schreef McEgg het volgende:
[..]
Waarom zou je je hier serieus druk om maken dan?
Ok nu is het me duidelijk!quote:Op donderdag 28 mei 2009 16:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
1. Omdat we geen leven hebben
2. Omdat het kan
Maak jij nu je verbouwing maar af en vergeet niet de pics hier te plaatsenquote:Op donderdag 28 mei 2009 16:42 schreef Jumparound het volgende:
OMG, DAT DIT KAN IN NEDERLAND
Jezus, je houdt echt van haarquote:Op donderdag 28 mei 2009 16:43 schreef versabommie het volgende:
Godverdegodver..Ik wil naar huissssssssjjjjjj!
Die hond van Dottey is er toch ook nog overheen gegaan?quote:Op donderdag 28 mei 2009 16:44 schreef versabommie het volgende:
Ohwja, Bart, Bram, Huub, JKnuffelruud, PC Eend en Dany hebben allemaal Kelly gedaan!
Daar is jullie missing link!
Ohwja.. Mariell = Kelly!
de deur is nog niet netjes rechtquote:Op donderdag 28 mei 2009 16:43 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Maak jij nu je verbouwing maar af en vergeet niet de pics hier te plaatsen
ik zie borsthaar!quote:
quote:
* Maanvis vindt dat dat programma van Menno Buch maar weer op de TV moet komen. ik hou al die nieuwe fetishes anders niet meer bij!quote:
Koop alvast maar wat blikken witte bonen in tomatensaus in. En aubergines.quote:Op donderdag 28 mei 2009 16:57 schreef Maanvis het volgende:
* Maanvis vindt dat dat programma van Menno Buch maar weer op de TV moet komen. ik hou al die nieuwe fetishes anders niet meer bij!
aaaha! de 'under coverman' ...quote:Op donderdag 28 mei 2009 17:32 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ongelooflijk! Dat dit kan! In Nederland!
Ah Big Pimpin Alberto!quote:Op donderdag 28 mei 2009 17:32 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ongelooflijk! Dat dit kan! In Nederland!
Ik kliktequote:
Duh!quote:Op donderdag 28 mei 2009 16:44 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jezus, je houdt echt van haar
Wat heb jij toch met bestiality?quote:Op donderdag 28 mei 2009 16:45 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die hond van Dottey is er toch ook nog overheen gegaan?
En? Vond Dotty het lekker?quote:Op donderdag 28 mei 2009 16:45 schreef Copycat het volgende:
[..]
Was hij niet boos op jou ofzo?quote:Op donderdag 28 mei 2009 17:58 schreef versabommie het volgende:
Trouwens... Peter, je weet wel die jankert die een pot gel als glijmiddel gebruikt en zo zijn sexuele aard probeert te cover-upen is ook inene verdwenen!
Laatste postings die ik van hem zag was rond de tijd dat .... Wimpey poste!
Mag LS nog steeds niet terug komen?quote:Op donderdag 28 mei 2009 18:04 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Was hij niet boos op jou ofzo?
Of hij zou met LS op vakantie kunnen zijn
Ik heb hem volgens mij niet boos op mij zien worden ...quote:Op donderdag 28 mei 2009 18:04 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Was hij niet boos op jou ofzo?
Of hij zou met LS op vakantie kunnen zijn
Nou vaak was 18 uur werken niet meer dan normaal. Soms nog iets langer.quote:Op donderdag 28 mei 2009 14:34 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nog steeds overdreven Cc. Niemand kan langere tijd toe met maar vier uurtjes slaap per dag. Altijd dat geneuzel van mensen die zeggen dat ze 16-18 (laat staan 20) uur per dag werken, dat is simpelweg effectief onmogelijk. Tenzij je aankleden, eten, babbelen, autorijden, douchen, tv kijken, allemaal tot werk rekent.
Alsof al die mensen supermensen zijn. 20 uur per dag werken trek je hooguit een dag of drie en daarna val je geheid om.
quote:Op donderdag 28 mei 2009 18:19 schreef Spooky4u het volgende:
LS is door de selectie gekomen en mag nu van B&? hier niet reageren tot 1 week voor de start. Hij zal dan het account van Jeroen overnemen en hier posten als 'de8ste'.
Dit kun je geloven want ik gebruik dezelfde bron als Maanvis.
Wiequote:Op donderdag 28 mei 2009 18:19 schreef Manu82 het volgende:
Iets dat je hem had zitten stangen ofzo en hij daarom niet meer in de SC kwam....
bron:quote:Op donderdag 28 mei 2009 18:19 schreef Spooky4u het volgende:
LS is door de selectie gekomen en mag nu van B&? hier niet reageren tot 1 week voor de start. Hij zal dan het account van Jeroen overnemen en hier posten als 'de8ste'.
Dit kun je geloven want ik gebruik dezelfde bron als Maanvis.
Jij bent echt omhoog geneukt voor die blauwe kleurquote:
quote:Op donderdag 28 mei 2009 16:45 schreef Copycat het volgende:
[..]
quote:
Kai heeft wel smaakquote:Op donderdag 28 mei 2009 18:28 schreef Dottey het volgende:
[..]
ik houd veel van mijn hond. Maar in dat opzichte niet hoor..
CC wees op de schijnbaar geposte affaire van Kai en Mariell, maar dat is ook niet waar.
Bla bla bla, het zal wel.quote:Op donderdag 28 mei 2009 18:18 schreef Dottey het volgende:
Waarom denk je dat Bart nu niet van zich laat horen? Die is ergens omgevallen en staat (behangend en vervend)
Heb jij hem dan toch zitten bijten?quote:
Lekker Simpel. Morgen komt ie weer vrij.quote:
vaag want vanaf 17 mei is hij nog gewoon op stream gespot.... of zou dat niet live zijn geweest?quote:Op donderdag 28 mei 2009 18:31 schreef beequeen het volgende:
[..]
Bla bla bla, het zal wel. Wat is verend eik?
Nieuws nog niet gelezen?
Wat snap je niet? Dat Bart niet meer tot de crew behoort of hoor je alleen jezelf?quote:Op donderdag 28 mei 2009 18:33 schreef Dottey het volgende:
vaag want vanaf 17 mei is hij nog gewoon op stream gespot.... of zou dat niet live zijn geweest?
of was Bart in de kist geramt en is The Bunkermeister toen op gestaan?
Er heten meer hondjes Fikkie.quote:Op donderdag 28 mei 2009 18:33 schreef Dottey het volgende:
vaag want vanaf 17 mei is hij nog gewoon op stream gespot.... of zou dat niet live zijn geweest?
of was Bart in de kist geramt en is The Bunkermeister toen op gestaan?
Wie? ls of Peter?quote:Op donderdag 28 mei 2009 18:19 schreef Manu82 het volgende:
Iets dat je hem had zitten stangen ofzo en hij daarom niet meer in de SC kwam....
Kut, ik zie nu pas dat dat bericht van 17 mei is. Que pasa?quote:
Nee, zat jij dat stiekumpjes te doen?quote:
Peter toch?quote:
Vond de datum een beetje vreemd.. in combinatie met Bart die niet meer tot de crew zou behoren..quote:Op donderdag 28 mei 2009 18:37 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat snap je niet? Dat Bart niet meer tot de crew behoort of hoor je alleen jezelf?
Bart was FOK!crew. Met voor de naamsverandering een heel ingewikkelde username.quote:Op donderdag 28 mei 2009 18:40 schreef beequeen het volgende:
Kut, ik zie nu pas dat dat bericht van 17 mei is. Que pasa?
Ik ben dol op puzzeltjes en crypto's, maar deze vat ik niet.quote:Op donderdag 28 mei 2009 18:42 schreef Copycat het volgende:
Bart was FOK!crew. Met voor de naamsverandering een heel ingewikkelde username.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |