Jij bent echt omhoog geneukt voor die blauwe kleurquote:
quote:Op donderdag 28 mei 2009 16:45 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die hond van Dottey is er toch ook nog overheen gegaan?
quote:
Kai heeft wel smaakquote:Op donderdag 28 mei 2009 18:28 schreef Dottey het volgende:
[..]
ik houd veel van mijn hond. Maar in dat opzichte niet hoor..
CC wees op de schijnbaar geposte affaire van Kai en Mariell, maar dat is ook niet waar.
Bla bla bla, het zal wel.quote:Op donderdag 28 mei 2009 18:18 schreef Dottey het volgende:
Waarom denk je dat Bart nu niet van zich laat horen? Die is ergens omgevallen en staat (behangend en vervend)
Heb jij hem dan toch zitten bijten?quote:
Lekker Simpel. Morgen komt ie weer vrij.quote:
vaag want vanaf 17 mei is hij nog gewoon op stream gespot.... of zou dat niet live zijn geweest?quote:Op donderdag 28 mei 2009 18:31 schreef beequeen het volgende:
[..]
Bla bla bla, het zal wel. Wat is verend eik?
Nieuws nog niet gelezen?
Wat snap je niet? Dat Bart niet meer tot de crew behoort of hoor je alleen jezelf?quote:Op donderdag 28 mei 2009 18:33 schreef Dottey het volgende:
vaag want vanaf 17 mei is hij nog gewoon op stream gespot.... of zou dat niet live zijn geweest?
of was Bart in de kist geramt en is The Bunkermeister toen op gestaan?
Er heten meer hondjes Fikkie.quote:Op donderdag 28 mei 2009 18:33 schreef Dottey het volgende:
vaag want vanaf 17 mei is hij nog gewoon op stream gespot.... of zou dat niet live zijn geweest?
of was Bart in de kist geramt en is The Bunkermeister toen op gestaan?
Wie? ls of Peter?quote:Op donderdag 28 mei 2009 18:19 schreef Manu82 het volgende:
Iets dat je hem had zitten stangen ofzo en hij daarom niet meer in de SC kwam....
Kut, ik zie nu pas dat dat bericht van 17 mei is. Que pasa?quote:
Nee, zat jij dat stiekumpjes te doen?quote:
Peter toch?quote:
Vond de datum een beetje vreemd.. in combinatie met Bart die niet meer tot de crew zou behoren..quote:Op donderdag 28 mei 2009 18:37 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat snap je niet? Dat Bart niet meer tot de crew behoort of hoor je alleen jezelf?
Bart was FOK!crew. Met voor de naamsverandering een heel ingewikkelde username.quote:Op donderdag 28 mei 2009 18:40 schreef beequeen het volgende:
Kut, ik zie nu pas dat dat bericht van 17 mei is. Que pasa?
Ik ben dol op puzzeltjes en crypto's, maar deze vat ik niet.quote:Op donderdag 28 mei 2009 18:42 schreef Copycat het volgende:
Bart was FOK!crew. Met voor de naamsverandering een heel ingewikkelde username.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |