wies dat dan?quote:
heb je ook maar enig idee hoe schandalig rijk die Curry is?quote:Op donderdag 28 mei 2009 15:23 schreef snetje het volgende:
[..]
hoezo omhoog? neuken met Adam Ketchup is toch weer vrij laag ..
iemand met een US Green Card. En die kan via Curry prima geregeld wordenquote:
geen idee, maar dat ga je ons nu vertellen?quote:Op donderdag 28 mei 2009 16:23 schreef Danny het volgende:
[..]
heb je ook maar enig idee hoe schandalig rijk die Curry is?
Wie is Madelien nu weer? Jij maakt het gewoon nóg moeilijker dan dat het al is.quote:Op donderdag 28 mei 2009 16:24 schreef McEgg het volgende:
Kan iemand mijn in een paar zinnen uitleggen wat er nu allemaal gaande is mbt bart, bram, madelien etc?
Met Bart nietsquote:Op donderdag 28 mei 2009 16:24 schreef McEgg het volgende:
Kan iemand mijn in een paar zinnen uitleggen wat er nu allemaal gaande is mbt bart, bram, madelien etc?
heb je ook gehoord dat hij al zijn/hun bezittingen op Paay haar naam heeft gezet?quote:Op donderdag 28 mei 2009 16:23 schreef Danny het volgende:
[..]
Vanwaar al deze ophef nadat TBO is afgelopen? Uiteraard bedoelde ik Mariellquote:Op donderdag 28 mei 2009 16:27 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Met Bart niets
Met Bram niets
Met Madelien vermoedelijk niets, maar ik ken haar niet.
Met Mariell ook niets, behalve dat ze, vermoedelijk vanwege "slecht werk" ontslagen is.
Omdat complottheorietjes vermakelijk zijn!quote:Op donderdag 28 mei 2009 16:29 schreef McEgg het volgende:
Vanwaar al deze ophef nadat TBO is afgelopen? Uiteraard bedoelde ik Mariell
http://www.nctv.nl/Madelien/quote:Op donderdag 28 mei 2009 16:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wie is Madelien nu weer? Jij maakt het gewoon nóg moeilijker dan dat het al is.
Omdat TNT verdacht slecht werk heeft afgeleverdquote:Op donderdag 28 mei 2009 16:29 schreef McEgg het volgende:
[..]
Vanwaar al deze ophef nadat TBO is afgelopen? Uiteraard bedoelde ik Mariell
Serieus?quote:Op donderdag 28 mei 2009 16:28 schreef Manu82 het volgende:
heb je ook gehoord dat hij al zijn/hun bezittingen op Paay haar naam heeft gezet?
quote:Op donderdag 28 mei 2009 16:31 schreef Copycat het volgende:
[..]
Serieus?
Dan wil ik wel bi worden. Voor Paaij. Die is toch al opgedroogd en frigide.
Hoop ik.
Maw, het is gewoon gezeik om niks?quote:Op donderdag 28 mei 2009 16:30 schreef Copycat het volgende:
[..]
Omdat complottheorietjes vermakelijk zijn!
oh dat is leuk voor Patricia, verzacht natuurlijk haar verdriet.quote:Op donderdag 28 mei 2009 16:28 schreef Manu82 het volgende:
[..]
heb je ook gehoord dat hij al zijn/hun bezittingen op Paay haar naam heeft gezet?
Verklap dat nu niet. Straks moet het subforum dicht en is iedereen TBO vergeten.quote:
Nee, dat nu ook weer niet. Het is gezeik om matig management en communicatie van Bram en consorten.quote:
Heb je toevallig het telefoonnummer van Patries?quote:Op donderdag 28 mei 2009 16:32 schreef Manu82 het volgende:
zei Santegoeds
Is ter voorkoming dat ze vanwege het faillisement van Curry al hun huizen en spullen innemen
Het is zeker niet gezeik om niks, het krijgt nog wel een staartje denk ikquote:
hahaha ok ik zeg niks meerquote:Op donderdag 28 mei 2009 16:35 schreef Copycat het volgende:
[..]
Verklap dat nu niet. Straks moet het subforum dicht en is iedereen TBO vergeten.
En dat moet te allen tijde worden voorkomen!
Noem jij dat maar niks, Bart is wel spoorloos verdwenen hoor, onder gedoken in 1 of andere grot, iedereen is op zoek naar hem straks schakellen we het Nos Journaal ook nog maar in.quote:
Waarom zou je je hier serieus druk om maken dan?quote:Op donderdag 28 mei 2009 16:35 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nee, dat nu ook weer niet. Het is gezeik om matig management en communicatie van Bram en consorten.
quote:Op donderdag 28 mei 2009 16:23 schreef Danny het volgende:
[..]
1. Omdat we geen leven hebbenquote:Op donderdag 28 mei 2009 16:37 schreef McEgg het volgende:
[..]
Waarom zou je je hier serieus druk om maken dan?
Ok nu is het me duidelijk!quote:Op donderdag 28 mei 2009 16:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
1. Omdat we geen leven hebben
2. Omdat het kan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |