Oké dan, nou wat mij betreft mag het hoorquote:Op donderdag 21 mei 2009 23:27 schreef RockabeIIa het volgende:
23-05-2009Kweenie! Klinkt gewoon mooi, AE
Dan mag ik inderdaad wel opschieten, want met dat posten van de laatste dagen, zit ook deze zo weer volquote:Op donderdag 21 mei 2009 23:31 schreef huuphuup het volgende:
Wat Poppedein zegt jadit wordt em hoor AE!!
Nog 11 minuten en dan ben je uitgerekendquote:Op donderdag 21 mei 2009 23:27 schreef Angel-Eyez het volgende:
oh ik blijf het eng vinden een topic te openen
maar volgens mij staat ie goed toch?
Ik heb Pampers New Born 1 en 2 in huis van schoonmoeder gekregenquote:Op vrijdag 22 mei 2009 00:04 schreef DuchessX het volgende:
[..]
Vraagje aan jullie, wat voor luiers moet ik in godsnaam halen?Merk, grootte jee er is zoveel aanbod, ik weet echt niet wat te kopen... Wat hebben of hadden jullie in huis voor meteen na de bevalling?
Ik heb een luieremmer van Safety1st, daar gaan ringen met zakken in, ik ben zeer tevredenquote:Oh nog iets, je hebt luieremmers maar ook van die dingen die ze automatisch verpakt. Wat zijn jullie ervaringen?Zijn die inpakdingen overdreven of juist errug hendig?
bij de ene kinderwagen zit een dekentje bij, bij de andere niet. Bij mij zat er alleen een overtrekje bij, dekentje heb ik erbij gekocht. Matrasje ligt er volgens mij wel altijd in. Je hebt dus een hoeslakentje nodig hoeslakens voor een wiegje passen eromheen en eventueel een dekentje/overtrekje/lakentje.quote:Oh nou heb ik toch nog een vraag, heb je voor in de kinderwagen ook nog beddegoed ofzo nodig? En ligt daar al een matrasje in? (We hebben de kinderwagen besteld in januari ofzo, we kunnen hem in juli ophalen) Hoe doen jullie dat?
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 08:56 schreef Nijna het volgende:
AE, bevallen in je eigen topic zou mooi zijn! En een bijzonderder verjaardagscadeau bestaat er natuurlijk niet he. Ik was uitgerekend 2 dagen voor mn verjaardag en beviel 2 dagen erna bij Mirte...
Duchess, ik zou geen bergen van de kleinste maat luiers inslaan, want als je een groot kind hebt dan is het er zo uit. Ik had maatje 1 van pampers volgens mij 1 of 2 pakken. Wij kregen een luiertaart met kruidvat luiers. Het is maar net wat je zelf fijn vindt. Er is zoveel... ik ben op een gegeven moment maar wat gaan uitproberen en uiteindelijk kom ik steeds weer bij pampers terug. En als je een beetje let op de aanbiedingen dan kan je ze eigenlijk bijna altijd wel in de aanbieding halen ergens. Maar gewoon uit gaan proberen wat prettig is.
Wij hebben een gewone prullenbak als luieremmer.
In de kinderwagen zit volgens mij wel een matrasje. Ik heb daar een molton over gedaan en dan een wiegovertrekje en een wiegdekentje met lakentje.
Vandaag 30 weken
Overtuig je vrouw daar maar eens van als ze eenmaal bezig isquote:Op vrijdag 22 mei 2009 09:20 schreef Brighteyes het volgende:
Luiers zijn zo bijgehaald, en aanbiedingen zijn er altijd, het hele jaar door, ook voor jouw uiteindeljik favoriet komen die vanzelf wel weer langs.
Beginnen met neusspray voor babies.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 10:13 schreef Incantrix het volgende:
Mijn lief heeft overigens nog nooit zó'n perfecte timing gehad en heeft me aangestoken meet een ontzettende rotverkoudheidGisteravond keelpijn, vannacht wakker van de oorpijn en vandaag natuurlijk 0,0 ruimte in de agenda van de huisarts. Dat wordt morgen nog een feestje in het vliegtuig.. Ik ga zo maar het telefonisch spreekuur bellen en dan hoop ik dat dat genoeg is. We zien wel!
Oh ja sorry.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 09:33 schreef Roönaän het volgende:
[..]
Overtuig je vrouw daar maar eens van als ze eenmaal bezig is![]()
Huh? Neusspray mag volgens mij niet hoor, als je zwanger bent. Of hooguit alleen in overleg met de huisarts. Bij de apotheek zullen ze je het iig niet zomaar geven als je aangeeft zwanger te zijn.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 10:44 schreef mefke79 het volgende:
Incantrix, neusspray mag dus wel (nooit langer dan een week, zwanger of niet), maar een zoutoplossing werkt net zo goed. EN misschien van die oorplugjes halen bij de drogist, die speciaal zijn voor het vliegen? Succes in iedergeval en fijne vakantie!
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 11:58 schreef Tan het volgende:
BE en MissSly, dat blijft mooi... zucht, was ik maar zo verNog maar twintig weken wachten
Het komt, echt... ik dacht ook dat het bij mij nooooooooooit meer zou gebeuren.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 11:37 schreef mefke79 het volgende:
Be, dat lijkt me nou zo leuk, zo'n buik! Hier hebben we pas 1 keer een klein plopje gezien naast mijn navel. Was ook al heeel schattig hoor, maar van mij mag het meer worden.
Ja, maar de groei gaat nu wel snel vind ik, het begint echt al een beetje een mensje te wordenquote:Op vrijdag 22 mei 2009 12:30 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Ja, ik wilde dat ik het ook al kon zien, maar mn boon is nog geen twee centimeter groot, dus dat gaat hier ook nog wel even duren
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 13:39 schreef Tan het volgende:
[..]
Ja, maar de groei gaat nu wel snel vind ik, het begint echt al een beetje een mensje te worden
Overigens heb ik een nieuwe eetverslavingEen blok kaas smelten in de pan of magnetron en dan naar binnen slurpen met een lepeltje
Om de één of andere reden vermoed ik dat het niet de gezondste snack is... maar wel erg lekker.
Ligt het trouwens aan mij of krijgen jullie ook wel eens een foutmelding als je wilt reagerenbij een tweede poging lukt het dan ineens wel?
Dat eitje lust ik ook wel ja, maar ik snak dan meteen naar meer eitjesquote:Op vrijdag 22 mei 2009 13:49 schreef Vlindur het volgende:
[..]
![]()
Hoe verzin je dat nou weer! hihi!
Ik maak nu wel es gekookte eitjes, dat is wel lekkerMet een flinke klodder halfvolle mayo he, dat mag!
quote:
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 15:27 schreef Nijna het volgende:
...
Huup, ik vind die zwitsal doekjes echt niet lekker ruiken, hihi. De rest van zwitsal wel trouwens, vooral dat goede nacht spul, heerlijk!
...
Spannend! Geniet ervanquote:Op vrijdag 22 mei 2009 16:26 schreef RockabeIIa het volgende:
Ik ben onderweg naar de 20 wekenecho. Spannend!
Die heb ik afgelopen week ook gekocht!quote:Op vrijdag 22 mei 2009 13:21 schreef Xenia het volgende:
MamaNik gefeliciteerd met Robin en Viggo!![]()
![]()
AE gefeliciteerd met je verjaardag![]()
Ik heb me de afgelopen tijd wezenloos gezocht naar baby kleerhangertjes (en dan liefst niet van die hele dure van Prenatal of Hema) en net bij de AH zag ik ze ineens zomaar liggen in een aanbiedingenrek10 stuks voor 2,99. Heb er meteen 30 meegenomen. Misschien een tip voor voor anderen ook
Ik heb er echt heel veelquote:Op vrijdag 22 mei 2009 17:29 schreef bixister het volgende:
zoveel hangertjes heb je waarschijnlijk niet eens nodig.tenminste, ik niet. maar ik ben ook meer van vouwen en stapeltjes, misschien ligt 't daaraan.
Voor jou van mij eenquote:Op vrijdag 22 mei 2009 17:30 schreef Incantrix het volgende:
Dank je wel BE, ik maak me er maar gewoon niet te druk omEn hoe is het met jou? Voel jij je ondertussen al wat beter?
Oh ja dat wilde ik ook nog zeggen, leuke tas Hupie!quote:Op vrijdag 22 mei 2009 17:36 schreef Stiemie het volgende:
Huup wat een leuke tas zeg. Ik kreeg alleen een suf boek over veiligheid in huis (en die had ik bij Linde ook al gekregen...)
Incantrix ondanks alles toch een fijne vakantie! Wij zijn gisteren teruggekomen van 2 weken Mallorca en het was super! Al heb ik wel het idee dat mijn buik enorm is gegroeid. Meerdere mensen vertelden dat ze het nog wel dapper vonden dat we nog op vakantie gingen terwijl ik pas 23 weken benEn de rust heeft ons meisje ook veel goeds gedaan geloof ik. Ze trappelt er heftig op los.
Soms zie ik mijn buik al bij schopjes bewegen
Ja, het gaat hier idd wel ietsje beter. Nu zonder paracetamol ongeveer het gevoel van gisteren met, vooruitgang dus!quote:Op vrijdag 22 mei 2009 17:30 schreef Incantrix het volgende:
Dank je wel BE, ik maak me er maar gewoon niet te druk omEn hoe is het met jou? Voel jij je ondertussen al wat beter?
Duchess, een dikkequote:
Jeej, dát is altijd goed natuurlijkquote:Op vrijdag 22 mei 2009 17:53 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ja, het gaat hier idd wel ietsje beter. Nu zonder paracetamol ongeveer het gevoel van gisteren met, vooruitgang dus!![]()
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 18:22 schreef Incantrix het volgende:
Oh, cool, dan krijg ik 'm ook! (Tenzij ze tussen nu en een paar maanden het pakket nog aanpassen)
Voor mij zou het niet volstaan omdat je dan dus voor elke luier een bakje met warm water klaar moet zetten, en dan steeds je washandje uitspoelen etc is wel veel gedoe, want 1 veeg met 1 nat washandje is never nooit niet genoeg voor de meeste luiers.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 18:28 schreef Ssserpente het volgende:
He ladies, nog even over die billendoekjes... Waarom voldoet een nat washandje eigenlijk niet gewoon? Of klink ik nu als een echte geitenwollensok..?
Voor zo ver te zien was was alles goed.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 18:22 schreef Brighteyes het volgende:
Rocka, kom eens vertellen van je echo?!?!
Hm, misschien dat ik me het dan idd iets te rooskleurig voorstel!quote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:28 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Voor mij zou het niet volstaan omdat je dan dus voor elke luier een bakje met warm water klaar moet zetten, en dan steeds je washandje uitspoelen etc is wel veel gedoe, want 1 veeg met 1 nat washandje is never nooit niet genoeg voor de meeste luiers.![]()
![]()
Dus ja, gemakszucht.
Het is wel een aantal keer voor gekomen dat billendoekjes niet volstonden maar toen heb ik kind ook in bad uitgekleed.
volgens mn moeder hebben wij alledrie thuis zeker in het begin met gemak tien poepluiers per dag gehadquote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:47 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Hm, misschien dat ik me het dan idd iets te rooskleurig voorstel!
Nee maakt me inderdaad niet meer uit hoor, inderdaad als de kleine er maar gezond en wel uitkomt, dat is wat teltquote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:57 schreef RockabeIIa het volgende:
AE, uiteindelijk maakt het niet zo uit waar je bevalt, toch? Als je beebje er maar fatsoenlijk en veilig uit komt
Haha nou van mij mag het hoor, maar ik ga nergens op rekenenquote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:03 schreef Brighteyes het volgende:
AE, wat jammer dat het er op uit lijkt te draaien dat je niet thuis kunt gaan bevallen. Maar ja... je weet nooit he!
Was het niet ook Tex die niet al te lang geleden dacht dat dat bij haar ook zo zou zijn en die had toen ook ineens een kindje.
Gaat er eig. iemand met je mee voor de bevalling? Of doe je het echt helemaal alleen?
Enneh, als je het niet wil zeggen, moet je het zeggen he.Ik heb geen idee of dit evt. een impertinente vraag is.
Ohja! Helemaal vergeten te melden! Die lag dit keer dus wat meer naar achterquote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:06 schreef Lois het volgende:
Rocka hoe was het met de placenta? Nog steeds laag of al wat hoger?
De placenta zelf beweegt niet. De baarmoeder groeit gewoon heel hardquote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:18 schreef huuphuup het volgende:
Nijna![]()
Rocka fijn dat het verplaatst is.wat een bewegelijke placenta heb jij
Geen bloed meer te zien gelukkig en een heerlijk druk kindje in mijn buik dat me soms aardig zeer doet met haar gedraaiquote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:25 schreef Ssserpente het volgende:
Hoe is 't met jou idd, Vicky? Weer helemaal gerustgesteld?
Mijn placenta ligt ook voor de uitgang. Dwz, deels voor, deels aan de zijkant (links) en deels aan de onderkant. Bij een normaalliggende placenta wordt aangeraden om om je linkerzij te slapen. Hoe zit dat dan als je placenta linksvoor ligt?
Edit: Kyllian. Wat een wijs maar bescheiden koppie heeft ie!
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 17:53 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ja, het gaat hier idd wel ietsje beter. Nu zonder paracetamol ongeveer het gevoel van gisteren met, vooruitgang dus!![]()
Gave spam hoor!quote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:24 schreef Meimeltje het volgende:
Nijna jij dus ook druk met verhuizen. Vervelend en vermoeiend he. Sterkte ermee. Wanneer gaan jullie over?
*spam*
Hiep hiep hoera!!!quote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:16 schreef mikoxx het volgende:
De gyneacoloog kwam vandaag met een leuke mededeling: Je bent nu de 34 weken gepasseerd, wat mij betreft mag je lekker naar huis om daar de bevalling af te wachten. Wel rustig aan blijven doen natuurlijk, net als in het zkh, maar wel lekker in mn eigen huisje en slapen in mn eigen bed! Ooooh ik ben zo blij!!
en nu ga ik even bijlezen, er zijn nog 8 wachtenden voor mij.....
Oeh nog een verhuizer! Succes Meimelquote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:49 schreef Meimeltje het volgende:
Vicky gelukkig was alles goed!
Nijna: wij zijn al druk aan het klussen en willen eind volgende week verhuizen. 2 juni is de overdracht van ons oude huis, dus dan moet alles echt leeg en schoon zijn.
Ja zondag is jouw dag al hè?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:26 schreef Memmel het volgende:
Nou AE, morgen dan maar?
lol.. zou wel willen maar denk neit dat dat gaat lukken vandaagquote:Op zaterdag 23 mei 2009 09:12 schreef Brighteyes het volgende:
En eenvoor de meiden die aan het wachten zijn.
Lekker buiten gaan zitten zo, onder een parasolletje, pootjes omhoog en je laten verwennen maar!
Ik ben idd erg blij dat ik eerder terecht kan! Misschien ben ik dan nog maar 5 weken zwanger, maar zou ook 9 weken kunnen zijn. Maar in ieder geval weet ik dan hoe het zit! Wat een onzekere periode zeg, die beginperiode. En ik heb enorme last van misselijkheid, etc!quote:Op zaterdag 23 mei 2009 10:33 schreef huuphuup het volgende:
Fijn NieuweUser dat je dan eerder bij je gyn terecht kunt![]()
Dan gok ik dat je verder bent dan 5 wekenquote:Op zaterdag 23 mei 2009 10:36 schreef NieuweUser het volgende:
[..]
Ik ben idd erg blij dat ik eerder terecht kan! Misschien ben ik dan nog maar 5 weken zwanger, maar zou ook 9 weken kunnen zijn. Maar in ieder geval weet ik dan hoe het zit! Wat een onzekere periode zeg, die beginperiode. En ik heb enorme last van misselijkheid, etc!
Ja hoor, ik ben 25quote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:43 schreef DuchessX het volgende:
Poppejans wat fijn die goede uitslag!!!mag ik vragen wat je leeftijd is?
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 12:53 schreef MamaNik het volgende:
Goed nieuws de jongens gaan uit de couveuse en gaan naar een wiegje ze slaan het warmtebedje over.! Jahoe!! Helemaal blij. (heb geen smilies op telefoon)
ach als dat het ergste isquote:Op zaterdag 23 mei 2009 13:09 schreef Chan het volgende:
Guuzewuus dat heb ik ook, straie op mn billen van een groeispurt van toen... Is echt geen gezicht
Spannend!quote:Op zaterdag 23 mei 2009 18:02 schreef martine1984 het volgende:
Mioxx, wat fijn dat je naar huis mag om daar de bevalling af te wachten.
Mamanix, super nieuws! je hebt sterke mannen op deze wereld gezet.
Alle vakantie gangers, geniet ervan
Rocka, wat een mooie plaatjes van je kindje. Je kan alles heel duidelijk zien.
A.s. maandag mag ik voor de 20 weken echo, ben nu al een beetje zenuwachtig. Maar heb er wel super veel zin in om weer even naar onze Puk te kijken. Wat denken jullie een jongen of een meisje?
Ik heb op de dag van de positieve test naar de Lammy met het klavertje op de buik staan kijken. Toen de test positief was, ben ik direct teruggegaan en heb hem gekocht! Dit is Lammy met muziekje, die ligt 's avonds vaak op mijn buik.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 19:02 schreef huuphuup het volgende:
Mooooi McLaura! Die binnenkant
Dat schaap is bij ons HET schaapdat wordt HET knuffeltje (hoop ik) en we hebben er ook een muziekmobile van
Leuk is datquote:Op zaterdag 23 mei 2009 19:04 schreef McLaura het volgende:
[..]
Ik heb op de dag van de positieve test naar de Lammy met het klavertje op de buik staan kijken. Toen de test positief was, ben ik direct teruggegaan en heb hem gekocht! Dit is Lammy met muziekje, die ligt 's avonds vaak op mijn buik.
Ik zie het ook al helemaal voor me. Papa en mama steeds met die knuffel boven Barbabientje (ofzo) en Barbabientje die alleen maar de J.I.Joe pop wil. Ik hoop dat het werkt.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 19:02 schreef huuphuup het volgende:
Mooooi McLaura! Die binnenkant
Dat schaap is bij ons HET schaapdat wordt HET knuffeltje (hoop ik) en we hebben er ook een muziekmobile van
Ja, en ik ben al zo gek op schapen, dus ik hoop dat Sjakie het ook leuk vindtquote:Op zaterdag 23 mei 2009 19:08 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Leuk is dat![]()
Dat staande schaap heeft mn lief gekocht voor de baby voor Kerst zeg maar. Het was echt zijn project haha hij is dagen bezig geweest met de perfecte knuffel vinden en dit is em gewordenze zijn zo lekker zacht.
Ghehehe ongetwijfeldquote:Op zaterdag 23 mei 2009 19:15 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik zie het ook al helemaal voor me. Papa en mama steeds met die knuffel boven Barbabientje (ofzo) en Barbabientje die alleen maar de J.I.Joe pop wil. Ik hoop dat het werkt.
Overigens ben ik erg blij dat Eva (nog steeds) geen lievelingsknuffel heeft. Meer dan snuit in haar mond (= kussen) doet ze er niet mee. Verder liggen die dingen altijd overal verspreid en in haar bed mogen a) van ons geen spullen liggen en b) van zichzelf ook niet want alles wat in bed ligt gooit ze vakkundig door de spijlen weer naar buiten.
Strak planquote:Op zaterdag 23 mei 2009 14:23 schreef amaranta het volgende:
En Duchessx, doe je het rustig aan met je hormoontjes? Lekker poetsen. Als Juup 'niks' te doen heeft mag hij hier ook wel even komen. Kan jij gelijk met Eef spelen
speaking of... tis een echte meid aan het worden, gisteren een behoorlijke rel gestampt in een schoenenzaak omdat ze haar nieuwe schoen (ze had er maar een aan) niet meer uit wilde![]()
Ik voel me mwah. Misselijk en heel veel (echt heel veel) pijn aan mn been. Van mijn man moet ik de dokter bellen maar ik wacht even tot woensdag af wat de VK zegt. Zo spannend, eerste keer VK woensdag.
je baarmoeder is nu wat gevoeliger dan de eerste keerquote:Op zaterdag 23 mei 2009 19:25 schreef Brighteyes het volgende:
Ik lag net even met Sasha op bed en had zomaar ineens 2 (toch wel een klein beetje pijnlijke) harde buiten.
Wrsch van het stuk wandelen van vanmiddag.
Gek wat een verschillen toch, want bij Sasha heb ik er nooit last van gehad...
ze is behoorlijk aan het plagen.. maar ik mag niet klagen, 's nachts is ze rustig, ben van de week voor het eerst wakker geworden van geschopquote:Op zaterdag 23 mei 2009 21:05 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Vicky, ze is je wel aan het plagen he....Die vermaakt zich nog wel bij je!
hij hangt aan mn kettingquote:Op zaterdag 23 mei 2009 21:42 schreef Vicky het volgende:
balen Huup!! En je ring maar aflaten hoor.. anders moeten ze 'm dalijk doorknippen en daar word je ook nie blij van.
ah ik lig nu met mn voeten over de bankrand zeg maar, omhoog een beetje. Maar erbij bewegen is beter dan dus? *zucht, steun* hahaquote:Op zaterdag 23 mei 2009 21:55 schreef Brighteyes het volgende:
Huup, de tip die onze pufjuf daarover gaf van de week, lekkere open deur, is plat op je rug gaan liggen een stukje met je benen fietsen en een kussen onder je voeteneind.
Wel balen joh!
Gewoon lekprikkenquote:Op zaterdag 23 mei 2009 21:59 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ah ik lig nu met mn voeten over de bankrand zeg maar, omhoog een beetje. Maar erbij bewegen is beter dan dus? *zucht, steun* haha
En hoe zit dat nou met cafeine? Werkt dat vochtafdrijvend of vochtvasthoudend? Ik ben het vergeten... Misschien is het t proberen waard om dat even te laten staan ofzo.
Gaat wel weer over toch? Die vochtpootjes?
Zou het, zou het, zou het...????????quote:Op zaterdag 23 mei 2009 22:04 schreef Vicky het volgende:
hmm volgens mij heb ik AE ook niet gezien vandaag.. of heb ik over haar heen gelezen??
hoop het voor d'r!!quote:Op zaterdag 23 mei 2009 22:05 schreef DuchessX het volgende:
[..]
Zou het, zou het, zou het...????????![]()
![]()
Hier AE haar moederquote:Op zaterdag 23 mei 2009 22:04 schreef Vicky het volgende:
hmm volgens mij heb ik AE ook niet gezien vandaag.. of heb ik over haar heen gelezen??
oke.. dan wachten we gewoon ongeduldig afquote:Op zaterdag 23 mei 2009 22:07 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Hier AE haar moeder
Kom net toevallig hier ff bijlezen.
AE is vanmorgen wel hier geweest.... en is als het goed is nu naar een verjaardag.
Ik heb dezelfde zin bij mijn MSNnaam staanquote:Op zaterdag 23 mei 2009 22:07 schreef Vicky het volgende:
[..]
oke.. dan wachten we gewoon ongeduldig af
Hey, wat leuk! De a.s. omaquote:Op zaterdag 23 mei 2009 22:07 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Hier AE haar moeder
AE is vanmorgen wel hier geweest.... en is als het goed is nu naar een verjaardag.
dit was dus AE vanmorgen....quote:Op zaterdag 23 mei 2009 10:09 schreef Angel-Eyez het volgende:
Sproet-je, Poppedein en Incantrix heel fijne vakantie allemaal!!!![]()
Ow en Sorbo ook al op vakantie dit weekend... ik wens jou ook alvast een fijne vakantie dus
* en meldt, nog niets aan de gang hier
Nou ja.... dan weten jullie 2 nu alvast wie ik ben voor als de liveverslagen gaan komenquote:Op zaterdag 23 mei 2009 22:08 schreef huuphuup het volgende:handig zo'n update moeder
![]()
Ik wou net zeggen dat ze hier vandaag nog 2 keer gepost had.
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 22:08 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ik heb dezelfde zin bij mijn MSNnaam staan
Heej Rockaquote:
whaha sorry hoorquote:Op zaterdag 23 mei 2009 22:09 schreef XXXKarinXXX het volgende:
[..]
dit was dus AE vanmorgen....
Paniekzaaiers!
Hier gebeurd echt helemaal niets. Moeten nu langzaam aan dingen bespreken als strippen, gyn, ziekenhuis etc. Alhoewel de hoop op een thuisbevalling wel blijft, was het niet direct wat we gepland hadden natuurlijkquote:Op zaterdag 23 mei 2009 22:03 schreef DuchessX het volgende:
Roonaan, is er al actie bij jullie? Ik ben zó benieuwd!!!!!!! Hoe gaat het met Roonaan-vrouw en Roonaan-beeb?
waarom als ik vragen mag?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 22:15 schreef Roönaän het volgende:
[..]
Hier gebeurd echt helemaal niets. Moeten nu langzaam aan dingen bespreken als strippen, gyn, ziekenhuis etc. Alhoewel de hoop op een thuisbevalling wel blijft, was het niet direct wat we gepland hadden natuurlijk
je was me voorquote:Op zaterdag 23 mei 2009 22:18 schreef huuphuup het volgende:
[..]
waarom als ik vragen mag?is er een indicatie voor?
Je vriendin is nu 40.3 toch als ik de OP zo zie. Dat is helemaal niet raar of abnormaal lijkt me. Wel oncomfortabel voor haar maar och.
Strippen kan pas als ze iets van 1 cm ontsluiting heeft en de meeste vk's doen dat geloof ik pas met 41 weken. Gewoon omdat het tot die tijd vrijwel altijd vanzelf op gang komt.
Ziekenhuis en gyn hoef je nog niet te bespreken lijkt me?
T/m 42 kun je gewoon probleemloos thuis bevallen hoor![]()
Succes voor je vriendinen sterkte met afwachten.
Maandag hebben we een afspraak bij de VK. Die had vorige week al aangegeven dat ze dit soort zaken toch even wilde bespreken als we nog niet bevallen zouden zijn. Puur om even op een lijn te komen met zijn allen. Dus moeten mijn vrouw en ik dat ook wel even onderling besproken hebben natuurlijk.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 22:18 schreef huuphuup het volgende:
[..]
waarom als ik vragen mag?is er een indicatie voor?
Je vriendin is nu 40.3 toch als ik de OP zo zie. Dat is helemaal niet raar of abnormaal lijkt me. Wel oncomfortabel voor haar maar och.
Strippen kan pas als ze iets van 1 cm ontsluiting heeft en de meeste vk's doen dat geloof ik pas met 41 weken. Gewoon omdat het tot die tijd vrijwel altijd vanzelf op gang komt.
Ziekenhuis en gyn hoef je nog niet te bespreken lijkt me?
T/m 42 kun je gewoon probleemloos thuis bevallen hoor![]()
Succes voor je vriendinen sterkte met afwachten.
oh op zo'n manier.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 22:23 schreef Roönaän het volgende:
[..]
Maandag hebben we een afspraak bij de VK. Die had vorige week al aangegeven dat ze dit soort zaken toch even wilde bespreken als we nog niet bevallen zouden zijn. Puur om even op een lijn te komen met zijn allen. Dus moeten mijn vrouw en ik dat ook wel even onderling besproken hebben natuurlijk.
uhh nou ja dan ben jij het nietquote:Op zaterdag 23 mei 2009 22:26 schreef huuphuup het volgende:
[..]
oh op zo'n manier.
Het klonk namelijk alsof je direct aan de bel wilde trekken omdat je vrouw nog niet bevallen is. Maar het is niet bepaald ongewoon om tot 41 weken te lopen met je eerste kind.
Nouja goed, fijn om op 1 lijn te zitten erover met je VK en verder, sterkte met het afwachten
Vicky sorrymaar het zijn wel olifantenpootjes op vochtkussentjes he. Man das net nike-air joh.
ja nee jouw foto's wil ik niet meer zien hoorquote:Op zaterdag 23 mei 2009 23:18 schreef marlieske het volgende:
Huup brandnetelthee (getver) werkt vochtafdrijvend, groene appels eten wil ook nog wel eens helpen en soms helpt niets.... ik zal je de foto's besparen van mijn pootjes waarmee ik 3 maanden heb gelopen.
Als het heel erg word vraag dan om steunkousen niet mooi maar kan erger voorkomen zoals spataderen.
Rocka wat een mooie profiel foto's van jullie kleine man
Hee super!!!quote:Op zaterdag 23 mei 2009 22:07 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Hier AE haar moeder
Ja maar, ja maar, ja maarquote:Op zaterdag 23 mei 2009 22:09 schreef XXXKarinXXX het volgende:
[..]
dit was dus AE vanmorgen....
Paniekzaaiers!
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 22:15 schreef Roönaän het volgende:
[..]
Hier gebeurd echt helemaal niets. Moeten nu langzaam aan dingen bespreken als strippen, gyn, ziekenhuis etc. Alhoewel de hoop op een thuisbevalling wel blijft, was het niet direct wat we gepland hadden natuurlijk
Ligt eraan! Bij de 'massaproductie' wagens (Quinny, Mutsy, etc) is de levertijd veel korter, hooguit een week of 8. Vaak is het zelfs kiezen en meenemen, maar dat hangt er wel vanaf of de zaak een groot magazijn heeftquote:Op zaterdag 23 mei 2009 23:15 schreef mijsje het volgende:
wat een mooie wagen Laura! Daar zul je veel plezier van hebben! en het schaap ziet er heel erguit!
Duurt het trouwens altijd zo lang voordat een wagen binnen is? ik dacht altijd: kijken, kopen, meenemen...
nee hij s nu wel weer weggetrokken gelukkig hahaquote:Op zondag 24 mei 2009 10:02 schreef Linda2205 het volgende:
Heb je die deuk nu nog steeds dan Huup, of issie weggetrokken?
quote:Op zondag 24 mei 2009 10:12 schreef huuphuup het volgende:
[..]
nee hij s nu wel weer weggetrokken gelukkig haha
Chan ahw, over 2 weken ben je op 3-kwart en ergens in de week erna ben je 7 maandenen 2 weken daarna ben je alweer op je 50-dagen mijlpaal
een week daarna ben je alweer 8 maanden (en ga je met verlof misschien wel?)
een week daarna mag je alweer bevallen
![]()
ennehm... daarna heb je drie weken om af te tellen en kleertjes te wassen enzo![]()
gaat keisnel joh!
Nou, hier nog één... ik liet wat vallen in de supermarkt en een vrouw op leeftijd pakte het voor me op. Ik werd gewoon bijna boos!quote:van AE
Waar ik me meer aan stoor, is dat veel mensen me behandelen als een invalide "Waar wil je zitten, ow ik zal die tas even opzij zetten, want wil niet op mijn geweten hebben dat je straks valt. Het is nu zeker wel zwaar hè? "
Heel lief bedoeld weet ik, maar toevallig heb ik het geluk van een goede zwangerschap!!!
oh das niet zo bijdehand danquote:Op zondag 24 mei 2009 13:15 schreef Brighteyes het volgende:
Huup, nog even over je benen.
Over de rand van de bank is niet de beste optie. Dan lig je nl waarschijnlijk alsnog met ergens een drukpunt van die bank in je kuit en ga je de aderen nog meer afklemmen.
Omhoog en dan hooguit op je hielen steunen, maar nog beter is gewoon ondersteuning onder je hele been.
Bleekselderij en groene appels schijnen ook goed te werken.
quote:Op zondag 24 mei 2009 13:30 schreef McLaura het volgende:
BE, de bal van de fysio werkt ook daar erg goed voor. Tis een multifunctioneel ding
Hihi gelukkig ben ik dus echt niet de enige, maar vind het tegelijk dus ook sneu voor die mensen, want ze bedoelen het zo liefquote:Op zondag 24 mei 2009 13:29 schreef McLaura het volgende:
[..]
Nou, hier nog één... ik liet wat vallen in de supermarkt en een vrouw op leeftijd pakte het voor me op. Ik werd gewoon bijna boos!
Voel me helemaal vereerd dat je op mij als eerste goktquote:Op zondag 24 mei 2009 13:51 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Vicky, Memmel, Roonaan en AngelEyez, wie zou er het eerste zijn met een verse baby???
Ik gok op Angel!
thanks Tessie, ik heb 'm gevonden!quote:Op zondag 24 mei 2009 14:18 schreef tessie het volgende:
Cara, dat klinkt lekker hoor, dat hangmatje in de tuin!
Ik zit thuis op de bank ook altijd met mijn voeten omhoog (voor de nieuwe bank!) en dat helpt echt wel goed. Maar gister dus de hele dag op die bruiloft geweest en dan zie je gelijk heel goed het verschil, ze zijn nu nog steeds een beetje dik haha! Brandnetelthee en selderij lust ik niet, en voor appels ben ik allergisch, dus ik blijf wel lekker met de voetjes omhoog zitten.
Karin, en foto van het behang kan je op onze blog vinden, die onder het linkje in mijn sig staat. (de kleuren zijn alleen in het echt iets frisser zeg maar)
Mikoxx, fijn dat je weer thuis bent! Hopelijk vergeet je die wektijd van het ZH ook snel en kan je nog een klein beetje uitslapen. En vooral heel rustig aan doen natuurlijk. Die 3 weken zo mooi zijn he als dat lukt!
Precies! De bal is wat hoger dan de bank, en zo heb ik een heerlijke houding (om in mijn Lamborghini Gallardo rond te racen en de pliesie te pestenquote:Op zondag 24 mei 2009 13:33 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Zolang het idd maar een beetje met je benen mee vormt en er niet drukpunten ontstaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |