abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69305851
Awww wat lief dat grote broer shirt!
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
  vrijdag 22 mei 2009 @ 21:38:14 #127
143848 huuphuup
Dorksided
pi_69306084
ahw wat lief met dat shirt zo
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  vrijdag 22 mei 2009 @ 21:42:57 #128
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_69306240
quote:
Op vrijdag 22 mei 2009 21:18 schreef huuphuup het volgende:
Nijna

Rocka fijn dat het verplaatst is. wat een bewegelijke placenta heb jij
De placenta zelf beweegt niet. De baarmoeder groeit gewoon heel hard

Meimeltje, wat heerlijk he, dat het nu out in the open mag zijn en is
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_69306531
Meimeltje, wat een heerlijk ventje, en zo lekker stoer ook zo.
Oh ja, ipv woensdag mogen we maandag al voor de eerste echo (omdat we woensdag niet meer konden en maandag de enige optie was nog, zo vervelend...)! Nog maar 3 dagen en dan kunnen we onze frummel zien Ben zo benieuwd... maar ook wel een heel spannend. Eerst nog even van het weekend genieten met allemaal leuke dingen en zelfs lekker hotel voor zaterdag en zondag
  vrijdag 22 mei 2009 @ 21:58:16 #130
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_69306804
Mikoxx, wat heerlijk voor je! Lekker rustig aan nu thuis je kinderen afwachten!
pi_69307025
Rocka fijn dat de echo goed was En ook dat de placenta verplaatst is

Mikoxx wat super dat je nu lekker naar huis mag
  vrijdag 22 mei 2009 @ 22:14:57 #132
100412 mefke79
komt goed!
pi_69307478
Mikoxx, je eigen bed slaapt toch het lekkerst, fijn!
Rocka, heerlijk zo klein en al zo eigenwijs. En AE, hopelijk begint het gewoon spontaan en thuis.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_69307698
quote:
Op vrijdag 22 mei 2009 21:25 schreef Ssserpente het volgende:
Hoe is 't met jou idd, Vicky? Weer helemaal gerustgesteld?

Mijn placenta ligt ook voor de uitgang. Dwz, deels voor, deels aan de zijkant (links) en deels aan de onderkant. Bij een normaalliggende placenta wordt aangeraden om om je linkerzij te slapen. Hoe zit dat dan als je placenta linksvoor ligt?

Edit: Kyllian . Wat een wijs maar bescheiden koppie heeft ie!
Geen bloed meer te zien gelukkig en een heerlijk druk kindje in mijn buik dat me soms aardig zeer doet met haar gedraai
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_69308377
quote:
Op vrijdag 22 mei 2009 17:53 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Ja, het gaat hier idd wel ietsje beter. Nu zonder paracetamol ongeveer het gevoel van gisteren met, vooruitgang dus!
#geen
pi_69308381
quote:
Op vrijdag 22 mei 2009 21:24 schreef Meimeltje het volgende:

Nijna jij dus ook druk met verhuizen. Vervelend en vermoeiend he. Sterkte ermee. Wanneer gaan jullie over?

*spam*
Gave spam hoor!

We krijgen eind volgende week de sleutel en gaan de week erop over. Dus het is aftellen...
En jullie?
Fake it till you make it...
pi_69308670
quote:
Op vrijdag 22 mei 2009 20:16 schreef mikoxx het volgende:
De gyneacoloog kwam vandaag met een leuke mededeling: Je bent nu de 34 weken gepasseerd, wat mij betreft mag je lekker naar huis om daar de bevalling af te wachten. Wel rustig aan blijven doen natuurlijk, net als in het zkh, maar wel lekker in mn eigen huisje en slapen in mn eigen bed! Ooooh ik ben zo blij!!
en nu ga ik even bijlezen, er zijn nog 8 wachtenden voor mij.....
Hiep hiep hoera!!!
Wat een geweldig nieuws!

Rocka wat fijn een goede echo Dus nog even wachten en dan ruggetje kijken

AE zolang de beeb maar goed en gezond ter wereld komt toch

Lijnloos fijn dat je lekker geshopt hebt voor die heel bijzondere gelegenheid

Poppejans wat fijn die goede uitslag!!! mag ik vragen wat je leeftijd is?

Meimel wat een geweldige manier om de komst van jullie tweede kindje aan te kondigen!!! En wat een knap mannetje heb je daar

Arme Nijna, ik leef echt met je mee hoor. Verhuizen is sowieso al een ingrijpende gebeurtenis maar als je dan ook nog zwanger bent is het dubbel zwaar

Miss, kan me je tranen heel goed voorstellen. Hopelijk voel je je nu weer iets beter

Vicky geen bloedverlies meer en een goed beweeglijke beeb. Mooi zo!!!

Ik heb zo goed als ik kon mijn man geholpen gecommandeerd uitgelegd hoe de nieuwe studeerkamer moet worden Lees: 3 boekenkasten en een zwaar bureau, beiden met inhoud, bureaustoel etc etc moesten naar zolder gesleept worden en heb zelf ook wel wat gedaan de kasten uitmesten en in een vuilniszak dumpen wat weg kon. Ben er toch goed moe van, de hele tijd staan maar het resultaat mag er over een paar dagen wezen

Morgen ga ik naar mijn nichtje, haar dochtertje is nu 4,5 maand
Alleen jammer dat mijn kadootje nog niet bezorgd is, ik heb een tasje met haar naam erop laten maken
Zó leuk al die babyspulletjes

[ Bericht 9% gewijzigd door DuchessX op 22-05-2009 22:55:20 ]
#geen
pi_69308928
Vicky gelukkig was alles goed!

Nijna: wij zijn al druk aan het klussen en willen eind volgende week verhuizen. 2 juni is de overdracht van ons oude huis, dus dan moet alles echt leeg en schoon zijn.
pi_69309239
quote:
Op vrijdag 22 mei 2009 22:49 schreef Meimeltje het volgende:
Vicky gelukkig was alles goed!

Nijna: wij zijn al druk aan het klussen en willen eind volgende week verhuizen. 2 juni is de overdracht van ons oude huis, dus dan moet alles echt leeg en schoon zijn.
Oeh nog een verhuizer! Succes Meimel
#geen
pi_69309593
Meimeltje, dat schiet al aardig op. Succes
Fake it till you make it...
  vrijdag 22 mei 2009 @ 23:07:21 #140
65929 Angel-Eyez
Learn from mistakes...
pi_69309802
Meimeltje, wat een geweldige foto's... echt gaaf om het op die manier te vertellen!!! Dat blije koppie van Kyllian ook

En mijn beeb gaat vandaag niet meer komen nee Wat ik wel tof vind, is dat ik mijn wondertje echt de hele dag door gevoeld heb, vast speciaal voor mijn verjaardag

Oh en weet niet of ik dat al gezegd had, maar ontzettend bedankt voor alle felicitaties, voelde me mede dankzij jullie nog echt jarig ook (ook al vierde ik het niet)

[ Bericht 10% gewijzigd door Angel-Eyez op 22-05-2009 23:46:45 ]
No more games, no more drama...
  vrijdag 22 mei 2009 @ 23:26:45 #141
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_69310785
Nou AE, morgen dan maar?

Nijna, , soms wordt het gewoon even teveel. Uithuilen en weer doorgaan!
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
  vrijdag 22 mei 2009 @ 23:44:11 #142
65929 Angel-Eyez
Learn from mistakes...
pi_69311583
quote:
Op vrijdag 22 mei 2009 23:26 schreef Memmel het volgende:
Nou AE, morgen dan maar?
Ja zondag is jouw dag al hè?
  vrijdag 22 mei 2009 @ 23:49:53 #143
11753 Roonaan
Strictly
pi_69311836
Datum drieling van maken?
  vrijdag 22 mei 2009 @ 23:52:19 #144
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_69311961
Ja, kunnen we proberen toch?
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
  vrijdag 22 mei 2009 @ 23:53:21 #145
65929 Angel-Eyez
Learn from mistakes...
pi_69312009
Vicky kan ook nog wel mee!
pi_69313020
* DuchessX wacht vol spanning af op de datumvierling
#geen
  zaterdag 23 mei 2009 @ 02:09:20 #147
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_69316071
sjonge kon niet lekker slapen.... ben nogal verkouden....

vanmiddag waren wij er niet ivm een bezoekje aan de efteling en toen hebben schoonouders zich uitgeleefd met onze toestemming in het kinderkamertje....
Het behang zit erop, en het is echt heel leuk geworden enzo...
maar het kwam even lekker boven op me vallen.....
het komt ineens allemaal heel dichtbij, een 2de kinderkamer, totaal anders, een nieuw kindje,
dus even flink moeten huilen, en het even moeten bezinken.
zal morgen tussendoor wel wat foto's proberen te maken, want morgen word er nog behangen.
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_69317860
Goedemorgen!
Mikoxx, wat fijn dat je weer thuis bent!
Ik even naar jullie want ik ga zo naar schiphol om een weekje van de zon te gaan genieten. Wel een gek idee dat het onze laatste vakantie samen is.

Ik hoop in ieder geval dat er heel veel verse beebjes zijn als ik weer terug ben.

Gisteravond de babykamer en de bugaboo gekocht . Ben er zo blij mee, lijkt me zo heerlijk om een echt babykamertje te hebben in ons huis.

En nu ga ik de laatste dingetjes in orde maken.
Beter 10 sproetjes op je neus dan 1 in de lucht
pi_69317897
Hele fijne vakantie Sproet-je!

Goedemorgen trouwens, nog geen baby te zien hier...
Oeh een datum 4-ling, ja is te doen maar dan moet er toch wel enige activiteit gaan plaatsvinden hier.. en er gebeurd helemaal niets
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  zaterdag 23 mei 2009 @ 07:28:21 #150
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_69317920
Veel plezier Sproetje, lekker hoor, nog even weg!

Mikoxx, wat heerlijk dat je weer thuis bent.

Een datumvierling is ook wel leuk ja, Vikcy, je weet het nooit, misschien sta je zo op en breken je vliezen, ben je nog als eerste ook
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')