quote:
Op vrijdag 22 mei 2009  20:16 schreef mikoxx het volgende:De gyneacoloog kwam vandaag met een leuke mededeling: Je bent nu de 34 weken gepasseerd, wat mij betreft mag je lekker naar huis om daar de bevalling af te wachten. Wel rustig aan blijven doen natuurlijk, net als in het zkh, maar wel lekker in mn eigen huisje en slapen in mn eigen bed! Ooooh ik ben zo blij!!
 en nu ga ik even bijlezen, er zijn nog 8 wachtenden voor mij.....  
Hiep hiep hoera!!! 

Wat een geweldig nieuws! 

Rocka wat fijn een goede echo 

Dus nog even wachten en dan ruggetje kijken 

AE zolang de beeb maar goed en gezond ter wereld komt toch 

Lijnloos fijn dat je lekker geshopt hebt voor die heel bijzondere gelegenheid 

Poppejans wat fijn die goede uitslag!!! 
 mag ik vragen wat je leeftijd is?
 mag ik vragen wat je leeftijd is?Meimel wat een geweldige manier om de komst van jullie tweede kindje aan te kondigen!!! 

En wat een knap mannetje heb je daar 

Arme Nijna, ik leef echt met je mee hoor. Verhuizen is sowieso al een ingrijpende gebeurtenis maar als je dan ook nog zwanger bent is het dubbel zwaar 

Miss, kan me je tranen heel goed voorstellen. Hopelijk voel je je nu weer iets beter 

Vicky geen bloedverlies meer en een goed beweeglijke beeb. Mooi zo!!! 

Ik heb zo goed als ik kon mijn man 
geholpen gecommandeerd uitgelegd hoe de nieuwe studeerkamer moet worden 
Lees: 3 boekenkasten en een zwaar bureau, beiden met inhoud, bureaustoel etc etc moesten naar zolder gesleept worden   
  en heb zelf ook wel wat gedaan  
 de kasten uitmesten en in een vuilniszak dumpen wat weg kon
  de kasten uitmesten en in een vuilniszak dumpen wat weg kon. Ben er toch goed moe van, de hele tijd staan maar het resultaat mag er 
over een paar dagen wezen 

Morgen ga ik naar mijn nichtje, haar dochtertje is nu 4,5 maand 

Alleen jammer dat mijn kadootje nog niet bezorgd is, ik heb een tasje met haar naam erop laten maken 
 Zó leuk al die babyspulletjes
Zó leuk al die babyspulletjes  [ Bericht 9% gewijzigd door DuchessX op 22-05-2009 22:55:20 ]
[ Bericht 9% gewijzigd door DuchessX op 22-05-2009 22:55:20 ]