abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69287612
quote:
Op vrijdag 22 mei 2009 11:58 schreef Tan het volgende:
BE en MissSly, dat blijft mooi... zucht, was ik maar zo ver Nog maar twintig weken wachten

Ja, ik wilde dat ik het ook al kon zien, maar mn boon is nog geen twee centimeter groot, dus dat gaat hier ook nog wel even duren
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  vrijdag 22 mei 2009 @ 12:58:49 #52
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_69288595
quote:
Op vrijdag 22 mei 2009 11:37 schreef mefke79 het volgende:
Be, dat lijkt me nou zo leuk, zo'n buik! Hier hebben we pas 1 keer een klein plopje gezien naast mijn navel. Was ook al heeel schattig hoor, maar van mij mag het meer worden.
Het komt, echt... ik dacht ook dat het bij mij nooooooooooit meer zou gebeuren.

Oh, en over die neusspray, als hij voorgeschreven is zou ik er idd niet al te moeilijk over doen.
Maar toen ik zwanger was van Sasha kreeg ik hem dus niet mee van de apotheek.
pi_69289379
MamaNik gefeliciteerd met Robin en Viggo!

AE gefeliciteerd met je verjaardag

Ik heb me de afgelopen tijd wezenloos gezocht naar baby kleerhangertjes (en dan liefst niet van die hele dure van Prenatal of Hema) en net bij de AH zag ik ze ineens zomaar liggen in een aanbiedingenrek 10 stuks voor 2,99. Heb er meteen 30 meegenomen. Misschien een tip voor voor anderen ook
pi_69289382
Nijna, Miss sly, feli met jullie 30 weken mijlpaal

Ohh BE da's leuk he Vanmorgen had ik echt uitstekende ledematen*, blijft raar

* = uitstekend als in steekt uit, niet als geweldig ofzo
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  vrijdag 22 mei 2009 @ 13:39:16 #55
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_69290035
quote:
Op vrijdag 22 mei 2009 12:30 schreef Vlindur het volgende:

[..]

Ja, ik wilde dat ik het ook al kon zien, maar mn boon is nog geen twee centimeter groot, dus dat gaat hier ook nog wel even duren
Ja, maar de groei gaat nu wel snel vind ik, het begint echt al een beetje een mensje te worden

Overigens heb ik een nieuwe eetverslaving Een blok kaas smelten in de pan of magnetron en dan naar binnen slurpen met een lepeltje
Om de één of andere reden vermoed ik dat het niet de gezondste snack is... maar wel erg lekker.

Ligt het trouwens aan mij of krijgen jullie ook wel eens een foutmelding als je wilt reageren bij een tweede poging lukt het dan ineens wel?
pi_69290397
quote:
Op vrijdag 22 mei 2009 13:39 schreef Tan het volgende:

[..]

Ja, maar de groei gaat nu wel snel vind ik, het begint echt al een beetje een mensje te worden

Overigens heb ik een nieuwe eetverslaving Een blok kaas smelten in de pan of magnetron en dan naar binnen slurpen met een lepeltje
Om de één of andere reden vermoed ik dat het niet de gezondste snack is... maar wel erg lekker.

Ligt het trouwens aan mij of krijgen jullie ook wel eens een foutmelding als je wilt reageren bij een tweede poging lukt het dan ineens wel?

Hoe verzin je dat nou weer! hihi!
Ik maak nu wel es gekookte eitjes, dat is wel lekker Met een flinke klodder halfvolle mayo he, dat mag!
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  vrijdag 22 mei 2009 @ 13:58:54 #57
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_69290706
hmmm ik heb nog geen andere eetgewoontes eigenlijk... eet alleen iets meer van wat ik anders ook al eet..
en ik heb deze week elke morgen een vruchtendrankje gedronken

heb trouwens best regelmatig last van duizeligheid bij opstaan (niet alleen uit bed,maar ook vanaf bank of stoel) .. naar gevoel en kan dan net op tijd weer gaan zitten of liggen... want wordt me dan echt zwart voor ogen...
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_69291570
neusspray 0.025% mag je gebruiken tijdens je zwangerschap, tis is neusspray voor babies.
BE, fijn dat jullie weer goedgekeurd zijn en een bobbelende buik is
AE, geen gerommel hier hoor, alleen een drukke baby.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  vrijdag 22 mei 2009 @ 14:38:46 #59
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_69292071
quote:
Op vrijdag 22 mei 2009 13:49 schreef Vlindur het volgende:

[..]

Hoe verzin je dat nou weer! hihi!
Ik maak nu wel es gekookte eitjes, dat is wel lekker Met een flinke klodder halfvolle mayo he, dat mag!
Dat eitje lust ik ook wel ja, maar ik snak dan meteen naar meer eitjes (zonder mayo trouwens).
  vrijdag 22 mei 2009 @ 14:41:36 #60
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_69292168
Kan iemand tegen mijn familie (inclusief man en kind) zeggen dat keihard gillen tegen mijn buik niet helpt?
"HAAAAARRRRYYYYYYY, KOM ER NOU EENS UIT JONGEN!"
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
  vrijdag 22 mei 2009 @ 14:55:23 #61
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_69292626
BJ, dat duizelige gevoel hoort er ook bij.
Kan aan een lage bloeddruk liggen. En sowieso, je lichaam maakt op dit moment heel veel meer extra bloed aan en het kost wat meer moeite om dat allemaal rondgepompt te krijgen.
Je zou evt. even bij de ha langs kunnen gaan om even je bloeddruk te laten checken. Als je weet waar het vandaan komt voelt het mss al minder eng aan. Naar is het wel.

Memmel, arme jij...
Ik wilde bijna mee gaan roepen.
  vrijdag 22 mei 2009 @ 14:57:25 #62
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_69292681
quote:
Op vrijdag 22 mei 2009 14:55 schreef Brighteyes het volgende:
Ik wilde bijna mee gaan roepen.
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_69293639
BE, hahaha. Ik vind het alleen maar heel erg snel gaan allemaal...

AE, succes met je check-up middag.

Miss_sly, jij natuurlijk ook van harte met je mijlpaal!!!
Ik heb bij de C1000 van die geparfumeerde zakjes vandaan met een vanilleluchtje, eigen merk. Maar die eco-dingen (of zoiets) van de Etos met nauwelijks geur vind ik eigenlijk prettiger. Vaak gooi ik poepluiers ook gewoon gelijk weg buiten in de grote bak.
Hier is de adressenlijst (etiketjes gemaakt) klaar, maar kaartje hebben we nog niet uitgezocht... lekker vlot zijn we (ahum). Ik zei al tegen lief dat we van het weekend maar eens wat uit moeten gaan zoeken...

Huup, ik vind die zwitsal doekjes echt niet lekker ruiken, hihi. De rest van zwitsal wel trouwens, vooral dat goede nacht spul, heerlijk!

Duch, het klinkt alsof je weer wat meer energie hebt...? Of heb je gewoon veel opruim en poetskriebels die sterker zijn dan het gebrek aan energie?
Babywasjes ga ik over 2 weken doen als we aangeland zijn in het nieuwe huis (en de achterstallige was dan is weggewerkt...).

Neusspray heb ik bij mn vorige zwangerschap aan de verloskundige gevraagd. Ze zei dat het voor een paar dagen wel kon. Ik gebruikte het alleen voordat ik naar bed ging dan was mn neus open als ik ging slapen en verder zoutoplossing. Incantrix, je kan het even navragen bij de apotheek. Al zou je die neusspray alleen kunnen gebruiken voor de tijd in het vliegtuig... scheelt vast wel wat...

Innepin, hihi, uitstekende ledematen!
Vanmiddag toen ik even op bed lag probeerde er volgens mij wel een kleintje door mn buik heen in het matras te trappen . En nu krijg ik regelmatig stompen/trappen op mn blaas (voelt niet heel prettig moet ik zeggen...).

Tan, slurpkaas...? Doe mij maar een tosti dan .

Memmel... kan je ze niet vertellen dat "Harry" alleen maar langer binnen blijft met al die herrie...
Fake it till you make it...
  vrijdag 22 mei 2009 @ 15:35:54 #64
124696 marlieske
Isa en Ties
pi_69293908
ik wacht met smart op verse babies dus Memmel van mij mag Harry hoor
Mama van Isa en Ties
pi_69294294
quote:
Op vrijdag 22 mei 2009 15:27 schreef Nijna het volgende:
...

Huup, ik vind die zwitsal doekjes echt niet lekker ruiken, hihi. De rest van zwitsal wel trouwens, vooral dat goede nacht spul, heerlijk!

...
dat nachtspul is tegenwoordig essentieel om even aan te snuiven voor ik ga slapen

Memmel haha ik kan me voorstellen dat je daar lichtelijke agressief van wordt

Ik heb het kraampakket binnen
en er zit een keileuk kadootje bij! Vind ik tenminste he. Ik had al een boek gekregen van mn verzekering over alles mbt de verzorging van je kindje van 0 tot 1 jaar. Truukjes tegen krampjes enzo al dat soort dingen, heel fijn boek <3 maar bij dit pakket zat ook nog es een reis-luiertas van Little Company. Ik voel me verwend
Het is deze, maar dan in chocolade-bruin.

Het "tasje" is dus een soort opvouwbare verschoningsmat waar je wat luiertjes en een rompertje tussen kunt klemmen. En met die twee losse zakjes erbij, en een ritsjes erin voor kleinere dingetjes.

-edit-
eigen foto's, omdat ik er zo blij mee ben

[ Bericht 5% gewijzigd door huuphuup op 22-05-2009 15:58:51 ]
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  vrijdag 22 mei 2009 @ 16:26:51 #66
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_69295755
Ik ben onderweg naar de 20 wekenecho. Spannend!
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_69295862
Ziet er leuk uit huup!
Veel plezier met gluren Rocka!
Oeh wij eten vanavond pannenkoeken... zal het helpen?
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_69295896
quote:
Op vrijdag 22 mei 2009 16:26 schreef RockabeIIa het volgende:
Ik ben onderweg naar de 20 wekenecho. Spannend!
Spannend! Geniet ervan
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  vrijdag 22 mei 2009 @ 16:40:07 #69
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_69296199
Whoe, rockabella, gaaf!! Veel plezier

En dat luiertasje is idd heel leuk, Huuphuup! Welke verzekeraar is dat?

Ondertussen ben ik weer thuis van de laatste vakantieboodschappen en heb voor bijna 40 euro aan homeopatische middeltjes als Euchina Force, thijmsiroop en andere 'lekkernijen'.. Ohja, de oordopjes heb ik er dus ook bij en daar ben ik nu al blij mee, want de oorpijn is wat erger geworden en trekt ondertussen naar mijn jukbeen :S Het is sowieso maar goed dat ik zelf het 1 en ander gehaald heb, want mijn huisarts had geen tijd voor een afspraak, was weggeroepen met een spoedgeval tijdens het telefonisch spreekuur en de assistente zou na overleg terugbellen maar die heb ik nooit meer gehoord.. En volgens mij ben ik nu koortsig, kan de thermometer niet vinden, mijn lief niet bereiken en nu moet ik even heel hard huilen denk ik :/
3!
pi_69296558
Aw Incantrix, wat vervelend dat je je zo ziekig voelt. Hoop dat het snel beter gaat en je gewoon lekker kan genieten van je vakantie!

Wij hebben net geshopt voor wat grotere kleertjes, ook allemaal leuke dingen gekocht. Al hoop ik wel dat ie gewoon toch in 50/56 gaat passen, want daar hebben we ook al zoveel leuke kleertjes van...
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_69296562
Leuk huup!
Rockaaa have fun!

Incantrix Beterschap...
pi_69296726
Incantrix, beterschap
Fake it till you make it...
pi_69296758
Incantrix, jeetje dat is balen zo vlak voor je vakantie... hopelijk gaat het na een nachtje goed slapen al een stuk beter

Thanks voor de lieve reacties op mn berichtje vanmorgen, voel me gelukkig al een stuk beter. Het weekend is begonnen en Puk zit me liefdevol te schoppen
  vrijdag 22 mei 2009 @ 17:14:24 #74
95408 Incantrix
pi_69297246
Aaaww, thnx meiden Toen ik net een beetje uitgehuild was belde de huisarts alsnog, heel fijn van hem want ze sluiten om 4 uur eigenlijk al. Ik weet in elk geval waar ik rekening mee moet houden voor tijdens het vliegen, mag inderdaad babyneusspray, paracetamol en euchina force (en andere homeopathie, mits de bijsluiter dit toestaat bij zwangerschap) gebruiken en hij dacht dat het in de warmte allemaal ook wat minder vervelend zou zijn..

Ga mijn vakantie echt niet in de weg laten zitten hierdoor en eigenlijk had ik daarstraks gewoon niet ijzerheinig tóch moeten gaan winkelen voor zonnebrand en andere vakantiegear, dan maar kopen op schiphol.. Was wel lief, zo'n jongetje met zo'n klembordje wilde me eigenlijk een lidmaatschap voor een goed doel verkopen, maar toen ik hem wegwoof en aankeek stopte hij meteen met zijn verhaal en vroeg "mevrouw? Gaat het wel goed?"

Denk dat ik de spiegel nog eventjes mijd dan

Martine, fijn dat jij je nu ook weer beter voelt, laten we dan samen weer vrolijk zijn

Beessie-Jen, ik las trouwens dat jij je ook echt al minder rottig voelt, ik ben echt zo blij voor jou! Hopelijk blijft het nu echt weg hoor!
3!
pi_69297425
quote:
Op vrijdag 22 mei 2009 13:21 schreef Xenia het volgende:
MamaNik gefeliciteerd met Robin en Viggo!

AE gefeliciteerd met je verjaardag

Ik heb me de afgelopen tijd wezenloos gezocht naar baby kleerhangertjes (en dan liefst niet van die hele dure van Prenatal of Hema) en net bij de AH zag ik ze ineens zomaar liggen in een aanbiedingenrek 10 stuks voor 2,99. Heb er meteen 30 meegenomen. Misschien een tip voor voor anderen ook
Die heb ik afgelopen week ook gekocht!
De allerkleinste kleertjes passen erop!

Ik heb ook haakjes van de Hema, Xenos en Ikea, maar die zijn allemaal net wat groter. En als je iets koopt bij H&M krijg je de hangertjes ook mee, dat zijn ook heel kleintjes.

Rocka 20 weken echo!! Ben benieuwd!!

Tan, slurpkaas? Gétsie...! Lijkt me echt niet zo lekker hoor...

Ja ik heb wel iets meer energie geloof ik, maar ook heul veul poets- en opruimdrang nooit gedacht dat ik dat ooit zo erg zou hebben dat ik zín zou hebben om te poetsen en op te ruimen

Martine fijn hé als je de baby zo kunt voelen?
Hier wordt er ook behoorlijk op los bewogen

AE en Memmel, wij willen beebs!!!!

Praten jullie tegen de (ongeboren) baby? Overal lees ik dat het goed is maar ik heb er toch moeite mee. Ik voel me zó gek als ik tegen mijn buik praat Net of ik in mezelf praat ofzo, kweet niet.

We hebben trouwens paneelgordijnen gehaald bij kwantum, van die kant en klare. Ben erg benieuwd hoe het wordt. Foto's volgen nog

[ Bericht 33% gewijzigd door DuchessX op 22-05-2009 17:30:34 ]
#geen
  vrijdag 22 mei 2009 @ 17:28:12 #76
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_69297599
Ik voel helemaal met je mee Incantrix!
Hopelijk valt het in de lucht allemaal een beetje mee, en vooral het dalen en net daarna iig.
Fijne vakantie!
pi_69297630
zoveel hangertjes heb je waarschijnlijk niet eens nodig. tenminste, ik niet. maar ik ben ook meer van vouwen en stapeltjes, misschien ligt 't daaraan.
  vrijdag 22 mei 2009 @ 17:30:29 #78
95408 Incantrix
pi_69297649
Dank je wel BE, ik maak me er maar gewoon niet te druk om En hoe is het met jou? Voel jij je ondertussen al wat beter?
3!
pi_69297686
quote:
Op vrijdag 22 mei 2009 17:29 schreef bixister het volgende:
zoveel hangertjes heb je waarschijnlijk niet eens nodig. tenminste, ik niet. maar ik ben ook meer van vouwen en stapeltjes, misschien ligt 't daaraan.
Ik heb er echt heel veel Vind het gewoon ook zo leuk om die minikleertjes te zien hangen
#geen
pi_69297693
quote:
Op vrijdag 22 mei 2009 17:30 schreef Incantrix het volgende:
Dank je wel BE, ik maak me er maar gewoon niet te druk om En hoe is het met jou? Voel jij je ondertussen al wat beter?
Voor jou van mij een
#geen
  vrijdag 22 mei 2009 @ 17:36:26 #81
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_69297790
Huup wat een leuke tas zeg. Ik kreeg alleen een suf boek over veiligheid in huis (en die had ik bij Linde ook al gekregen...)

Incantrix ondanks alles toch een fijne vakantie! Wij zijn gisteren teruggekomen van 2 weken Mallorca en het was super! Al heb ik wel het idee dat mijn buik enorm is gegroeid. Meerdere mensen vertelden dat ze het nog wel dapper vonden dat we nog op vakantie gingen terwijl ik pas 23 weken ben En de rust heeft ons meisje ook veel goeds gedaan geloof ik. Ze trappelt er heftig op los. Soms zie ik mijn buik al bij schopjes bewegen
pi_69298102
quote:
Op vrijdag 22 mei 2009 17:36 schreef Stiemie het volgende:
Huup wat een leuke tas zeg. Ik kreeg alleen een suf boek over veiligheid in huis (en die had ik bij Linde ook al gekregen...)

Incantrix ondanks alles toch een fijne vakantie! Wij zijn gisteren teruggekomen van 2 weken Mallorca en het was super! Al heb ik wel het idee dat mijn buik enorm is gegroeid. Meerdere mensen vertelden dat ze het nog wel dapper vonden dat we nog op vakantie gingen terwijl ik pas 23 weken ben En de rust heeft ons meisje ook veel goeds gedaan geloof ik. Ze trappelt er heftig op los. Soms zie ik mijn buik al bij schopjes bewegen
Oh ja dat wilde ik ook nog zeggen, leuke tas Hupie!

Lekker hé Stiemie babymovements

Mijn nichtje is nu 24 weken zwanger en die is met haar 2 kleine kinderen (en man) op vakantie naar Curacao. Kweetniet of ik dat zelf ook zo zou doen, maar ach als je je goed voelt...
#geen
  vrijdag 22 mei 2009 @ 17:53:17 #83
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_69298161
quote:
Op vrijdag 22 mei 2009 17:30 schreef Incantrix het volgende:
Ja, het gaat hier idd wel ietsje beter. Nu zonder paracetamol ongeveer het gevoel van gisteren met, vooruitgang dus!
  vrijdag 22 mei 2009 @ 17:57:18 #84
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_69298259
Duch ik had er geen problemen mee hoor. Als het goed is blijft ons meisje voorlopig nog even binnenzitten en of ze dat nou hier doet of in Spanje Na 30 weken zou ik wat minder enthousiast zijn om te gaan, maar nu was het heerlijk. Al merkte ik wel dat ik wat minder goed tegen de hitte kon. Gelukkig was het niet superheet, steeds zo rond de 22-27 graden.
  vrijdag 22 mei 2009 @ 17:58:24 #85
95408 Incantrix
pi_69298292
quote:
Op vrijdag 22 mei 2009 17:32 schreef DuchessX het volgende:

[..]

Voor jou van mij een
Duchess, een dikke terug voor jou Jij bent lief!
quote:
Op vrijdag 22 mei 2009 17:53 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Ja, het gaat hier idd wel ietsje beter. Nu zonder paracetamol ongeveer het gevoel van gisteren met, vooruitgang dus!
Jeej, dát is altijd goed natuurlijk Hopelijk zet die vooruitgang nu lekker door!

En Stieme, welkom thuis! Wat leuk dat de beeb nu echt helemaal los is zeg maar, haha! Vakantie roels gewoon errug hard
3!
pi_69298412
Nijna en Miss_Sly, gefeliciteerd met jullie mijlpalen, jeetje wat gaan jullie ineens hard (voor mijn gevoel dan he)

Leuke tas hoor Huup!

Hoe was de 20 weken echo Rocka? Lang naar kleine rocker mogen gluren?

Ik werd net gebeld door de vk met de gehele uitslag van de combinatietest, kans 1 op de 907 op een kindje met Down.
Ik ben blij met de uitslag en nog steeds blij dat ik toch die test heb laten doen
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_69298860
Verzekeraar is Delta Lloyd Incantrix

Duchess ik zou daar ook niet zo heel veel moeite mee hebben denk ik als je jezelf goed voelt verder dan zou ik het wel erg lekker vinden ook
Mijn lief praat tegen de baby, ik zelf praat niet als een idioot tegen mn buik ofzo. Mn baby hoort mijn stem sowieso de hele dag, dat is echt niet alleen als ik gericht tegen haar praat, dus ze is toch wel gewend aan mijn stem als ze geboren wordt

Poppejans fijn, goede uitslag.

Rocka, hopelijk was alles prima in orde en heb je lekker kunnen genieten van jullie mannetje
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  vrijdag 22 mei 2009 @ 18:22:00 #88
95408 Incantrix
pi_69298953
Oh, cool, dan krijg ik 'm ook! (Tenzij ze tussen nu en een paar maanden het pakket nog aanpassen )
3!
  vrijdag 22 mei 2009 @ 18:22:20 #89
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_69298959
Rocka, kom eens vertellen van je echo?!?!
pi_69299137
He ladies, nog even over die billendoekjes... Waarom voldoet een nat washandje eigenlijk niet gewoon? Of klink ik nu als een echte geitenwollensok..?
pi_69299173
zal ongetwijfeld voldoen Ssserpente, maar billendoekjes zijn denk ik gewoon gemakszucht
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_69299219
Poeeee... net terug van een dagje bruiloftszooi shoppen in Amsterdam met mijn moeder... heerlijk hoor, maar ben nu wel beetje erg op. Wel goed geslaagd, mooie schoenen (voor 's avonds, nu nog voor overdag) en mooie sieraden van mijn mam gekregen (schijnbaar traditie) en gewoon ook lekker.... Nu effe eten koken voor aanstaande-manlief en dan op de bank nagenieten!
pi_69299262
quote:
Op vrijdag 22 mei 2009 18:22 schreef Incantrix het volgende:
Oh, cool, dan krijg ik 'm ook! (Tenzij ze tussen nu en een paar maanden het pakket nog aanpassen )

dan kun je waarschijnlijk ook met een week of 16 een boek verwachten

Ssserpente, dat zal ook wel kunnen hoor, ik zou dan denk ik wel een hydrofiel washandje nemen en geen gewone, die lijken me te ruw zeg maar? Ik weet niet, ik vind die doekjes wel fijn omdat het wegwerp dingen zijn. Veel slechter voor het milieu, dat wel, maar in ons geval, met water beneden en comode boven enzo vind ik ze toch wel erg handig denk ik.
Oh en onderweg is t ook handig
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_69299294
ik was van de week gewoon de akte van erkenning ineens kwijt... Moest voor M. een lijstje maken met dingen die hij moet regelen.. 2 laden overhoop gehaald om de akte te vinden, maar nergens te bekennen.. wastie achter de kast gevallen..
Gelukkig heb ik 'm gevonden anders hadden we nog ff last minute een nieuwe aan moeten vragen..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  Moderator vrijdag 22 mei 2009 @ 19:05:12 #95
5428 crew  miss_sly
pi_69300263
voor de zieke meiden. Hopelijk knappen jullie snel op.

Rocka, hoe was de echo? Hopelijk alles goed en heb je lekker genoten.

Poppejans, gefeliciteerd met de goede uitslag Voelt toch fijn he?

Lijnloos, fijn dat je goed geslaagd bent. Inderdaad maar even goed uitrusten nu.

Wij waren ook de hele middag op sjouw, waarbij vooral veel gewacht moest worden. Jeumig, wat is dat staan vermoeiend en pijnlijjk aan het worden. Op het laatst was ik zo moe dat ik er van moest huilen Dus thuis meteen maar even bed in gedoken en meteen 2 uur geslapen.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  vrijdag 22 mei 2009 @ 19:28:00 #96
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_69300990
quote:
Op vrijdag 22 mei 2009 18:28 schreef Ssserpente het volgende:
He ladies, nog even over die billendoekjes... Waarom voldoet een nat washandje eigenlijk niet gewoon? Of klink ik nu als een echte geitenwollensok..?
Voor mij zou het niet volstaan omdat je dan dus voor elke luier een bakje met warm water klaar moet zetten, en dan steeds je washandje uitspoelen etc is wel veel gedoe, want 1 veeg met 1 nat washandje is never nooit niet genoeg voor de meeste luiers.
Dus ja, gemakszucht.
Het is wel een aantal keer voor gekomen dat billendoekjes niet volstonden maar toen heb ik kind ook in bad uitgekleed.

[ Bericht 0% gewijzigd door BE op 22-05-2009 19:34:18 ]
pi_69301091
da's gewoon véél meer gedoe, sserpente. en billendoekjes kun je lekker weggooien na gebruik.
  vrijdag 22 mei 2009 @ 19:38:54 #98
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_69301377
quote:
Op vrijdag 22 mei 2009 18:22 schreef Brighteyes het volgende:
Rocka, kom eens vertellen van je echo?!?!
Voor zo ver te zien was was alles goed.
Ik heb de armpjes en beentjes geteld en de niertjes, de maag en de hersentjes mogen bekijken en het was nog steeds een jongetje
Zijn buikje was goed gevuld en liep qua groei wat voor (goh, net als papa, mama en broer dus niks geks!).

Maandag moet ik wel even een nieuwe afspraak maken voor een echo omdat het ruggetje niet helemaal goed te zien was. Niks ernstigs dus, het was gewoon een eigenwijze drol die na lachen, gieren & brullen en alle kanten opdraaien gewoon op zijn ruggetje bleef liggen terwijl hij wel lekker wakker was.

Ohja, en zijn profiel *smelt* Ik ben zo benieuwd hoe hij echt is maar ik denk dat ie net zo'n bekkie met neusje heeft als B.
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_69301432
Klinkt helemaal goed Rocka Laat je nog een fotootje zien van dat lieve bekkie dan?
pi_69301662
quote:
Op vrijdag 22 mei 2009 19:28 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Voor mij zou het niet volstaan omdat je dan dus voor elke luier een bakje met warm water klaar moet zetten, en dan steeds je washandje uitspoelen etc is wel veel gedoe, want 1 veeg met 1 nat washandje is never nooit niet genoeg voor de meeste luiers.
Dus ja, gemakszucht.
Het is wel een aantal keer voor gekomen dat billendoekjes niet volstonden maar toen heb ik kind ook in bad uitgekleed.
Hm, misschien dat ik me het dan idd iets te rooskleurig voorstel!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')