BE, hahaha. Ik vind het alleen maar heel erg snel gaan allemaal...
AE, succes met je check-up middag.
Miss_sly, jij natuurlijk ook van harte met je mijlpaal!!!
Ik heb bij de C1000 van die geparfumeerde zakjes vandaan met een vanilleluchtje, eigen merk. Maar die eco-dingen (of zoiets) van de Etos met nauwelijks geur vind ik eigenlijk prettiger. Vaak gooi ik poepluiers ook gewoon gelijk weg buiten in de grote bak.
Hier is de adressenlijst (etiketjes gemaakt) klaar, maar kaartje hebben we nog niet uitgezocht... lekker vlot zijn we (ahum). Ik zei al tegen lief dat we van het weekend maar eens wat uit moeten gaan zoeken...
Huup, ik vind die zwitsal doekjes echt niet lekker ruiken, hihi. De rest van zwitsal wel trouwens, vooral dat goede nacht spul, heerlijk!
Duch, het klinkt alsof je weer wat meer energie hebt...? Of heb je gewoon veel opruim en poetskriebels die sterker zijn dan het gebrek aan energie?
Babywasjes ga ik over 2 weken doen als we aangeland zijn in het nieuwe huis (en de achterstallige was dan is weggewerkt...).
Neusspray heb ik bij mn vorige zwangerschap aan de verloskundige gevraagd. Ze zei dat het voor een paar dagen wel kon. Ik gebruikte het alleen voordat ik naar bed ging dan was mn neus open als ik ging slapen en verder zoutoplossing. Incantrix, je kan het even navragen bij de apotheek. Al zou je die neusspray alleen kunnen gebruiken voor de tijd in het vliegtuig... scheelt vast wel wat...
Innepin, hihi, uitstekende ledematen!
Vanmiddag toen ik even op bed lag probeerde er volgens mij wel een kleintje door mn buik heen in het matras te trappen

. En nu krijg ik regelmatig stompen/trappen op mn blaas (voelt niet heel prettig moet ik zeggen...).
Tan, slurpkaas...? Doe mij maar een tosti dan

.
Memmel... kan je ze niet vertellen dat "Harry" alleen maar langer binnen blijft met al die herrie...