abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 22 mei 2009 @ 17:28:12 #76
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_69297599
Ik voel helemaal met je mee Incantrix!
Hopelijk valt het in de lucht allemaal een beetje mee, en vooral het dalen en net daarna iig.
Fijne vakantie!
pi_69297630
zoveel hangertjes heb je waarschijnlijk niet eens nodig. tenminste, ik niet. maar ik ben ook meer van vouwen en stapeltjes, misschien ligt 't daaraan.
  vrijdag 22 mei 2009 @ 17:30:29 #78
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_69297649
Dank je wel BE, ik maak me er maar gewoon niet te druk om En hoe is het met jou? Voel jij je ondertussen al wat beter?
3!
pi_69297686
quote:
Op vrijdag 22 mei 2009 17:29 schreef bixister het volgende:
zoveel hangertjes heb je waarschijnlijk niet eens nodig. tenminste, ik niet. maar ik ben ook meer van vouwen en stapeltjes, misschien ligt 't daaraan.
Ik heb er echt heel veel Vind het gewoon ook zo leuk om die minikleertjes te zien hangen
#geen
pi_69297693
quote:
Op vrijdag 22 mei 2009 17:30 schreef Incantrix het volgende:
Dank je wel BE, ik maak me er maar gewoon niet te druk om En hoe is het met jou? Voel jij je ondertussen al wat beter?
Voor jou van mij een
#geen
  vrijdag 22 mei 2009 @ 17:36:26 #81
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_69297790
Huup wat een leuke tas zeg. Ik kreeg alleen een suf boek over veiligheid in huis (en die had ik bij Linde ook al gekregen...)

Incantrix ondanks alles toch een fijne vakantie! Wij zijn gisteren teruggekomen van 2 weken Mallorca en het was super! Al heb ik wel het idee dat mijn buik enorm is gegroeid. Meerdere mensen vertelden dat ze het nog wel dapper vonden dat we nog op vakantie gingen terwijl ik pas 23 weken ben En de rust heeft ons meisje ook veel goeds gedaan geloof ik. Ze trappelt er heftig op los. Soms zie ik mijn buik al bij schopjes bewegen
pi_69298102
quote:
Op vrijdag 22 mei 2009 17:36 schreef Stiemie het volgende:
Huup wat een leuke tas zeg. Ik kreeg alleen een suf boek over veiligheid in huis (en die had ik bij Linde ook al gekregen...)

Incantrix ondanks alles toch een fijne vakantie! Wij zijn gisteren teruggekomen van 2 weken Mallorca en het was super! Al heb ik wel het idee dat mijn buik enorm is gegroeid. Meerdere mensen vertelden dat ze het nog wel dapper vonden dat we nog op vakantie gingen terwijl ik pas 23 weken ben En de rust heeft ons meisje ook veel goeds gedaan geloof ik. Ze trappelt er heftig op los. Soms zie ik mijn buik al bij schopjes bewegen
Oh ja dat wilde ik ook nog zeggen, leuke tas Hupie!

Lekker hé Stiemie babymovements

Mijn nichtje is nu 24 weken zwanger en die is met haar 2 kleine kinderen (en man) op vakantie naar Curacao. Kweetniet of ik dat zelf ook zo zou doen, maar ach als je je goed voelt...
#geen
  vrijdag 22 mei 2009 @ 17:53:17 #83
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_69298161
quote:
Op vrijdag 22 mei 2009 17:30 schreef Incantrix het volgende:
Ja, het gaat hier idd wel ietsje beter. Nu zonder paracetamol ongeveer het gevoel van gisteren met, vooruitgang dus!
  vrijdag 22 mei 2009 @ 17:57:18 #84
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_69298259
Duch ik had er geen problemen mee hoor. Als het goed is blijft ons meisje voorlopig nog even binnenzitten en of ze dat nou hier doet of in Spanje Na 30 weken zou ik wat minder enthousiast zijn om te gaan, maar nu was het heerlijk. Al merkte ik wel dat ik wat minder goed tegen de hitte kon. Gelukkig was het niet superheet, steeds zo rond de 22-27 graden.
  vrijdag 22 mei 2009 @ 17:58:24 #85
95408 Incantrix
pi_69298292
quote:
Op vrijdag 22 mei 2009 17:32 schreef DuchessX het volgende:

[..]

Voor jou van mij een
Duchess, een dikke terug voor jou Jij bent lief!
quote:
Op vrijdag 22 mei 2009 17:53 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Ja, het gaat hier idd wel ietsje beter. Nu zonder paracetamol ongeveer het gevoel van gisteren met, vooruitgang dus!
Jeej, dát is altijd goed natuurlijk Hopelijk zet die vooruitgang nu lekker door!

En Stieme, welkom thuis! Wat leuk dat de beeb nu echt helemaal los is zeg maar, haha! Vakantie roels gewoon errug hard
3!
pi_69298412
Nijna en Miss_Sly, gefeliciteerd met jullie mijlpalen, jeetje wat gaan jullie ineens hard (voor mijn gevoel dan he)

Leuke tas hoor Huup!

Hoe was de 20 weken echo Rocka? Lang naar kleine rocker mogen gluren?

Ik werd net gebeld door de vk met de gehele uitslag van de combinatietest, kans 1 op de 907 op een kindje met Down.
Ik ben blij met de uitslag en nog steeds blij dat ik toch die test heb laten doen
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_69298860
Verzekeraar is Delta Lloyd Incantrix

Duchess ik zou daar ook niet zo heel veel moeite mee hebben denk ik als je jezelf goed voelt verder dan zou ik het wel erg lekker vinden ook
Mijn lief praat tegen de baby, ik zelf praat niet als een idioot tegen mn buik ofzo. Mn baby hoort mijn stem sowieso de hele dag, dat is echt niet alleen als ik gericht tegen haar praat, dus ze is toch wel gewend aan mijn stem als ze geboren wordt

Poppejans fijn, goede uitslag.

Rocka, hopelijk was alles prima in orde en heb je lekker kunnen genieten van jullie mannetje
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  vrijdag 22 mei 2009 @ 18:22:00 #88
95408 Incantrix
pi_69298953
Oh, cool, dan krijg ik 'm ook! (Tenzij ze tussen nu en een paar maanden het pakket nog aanpassen )
3!
  vrijdag 22 mei 2009 @ 18:22:20 #89
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_69298959
Rocka, kom eens vertellen van je echo?!?!
pi_69299137
He ladies, nog even over die billendoekjes... Waarom voldoet een nat washandje eigenlijk niet gewoon? Of klink ik nu als een echte geitenwollensok..?
pi_69299173
zal ongetwijfeld voldoen Ssserpente, maar billendoekjes zijn denk ik gewoon gemakszucht
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_69299219
Poeeee... net terug van een dagje bruiloftszooi shoppen in Amsterdam met mijn moeder... heerlijk hoor, maar ben nu wel beetje erg op. Wel goed geslaagd, mooie schoenen (voor 's avonds, nu nog voor overdag) en mooie sieraden van mijn mam gekregen (schijnbaar traditie) en gewoon ook lekker.... Nu effe eten koken voor aanstaande-manlief en dan op de bank nagenieten!
pi_69299262
quote:
Op vrijdag 22 mei 2009 18:22 schreef Incantrix het volgende:
Oh, cool, dan krijg ik 'm ook! (Tenzij ze tussen nu en een paar maanden het pakket nog aanpassen )

dan kun je waarschijnlijk ook met een week of 16 een boek verwachten

Ssserpente, dat zal ook wel kunnen hoor, ik zou dan denk ik wel een hydrofiel washandje nemen en geen gewone, die lijken me te ruw zeg maar? Ik weet niet, ik vind die doekjes wel fijn omdat het wegwerp dingen zijn. Veel slechter voor het milieu, dat wel, maar in ons geval, met water beneden en comode boven enzo vind ik ze toch wel erg handig denk ik.
Oh en onderweg is t ook handig
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_69299294
ik was van de week gewoon de akte van erkenning ineens kwijt... Moest voor M. een lijstje maken met dingen die hij moet regelen.. 2 laden overhoop gehaald om de akte te vinden, maar nergens te bekennen.. wastie achter de kast gevallen..
Gelukkig heb ik 'm gevonden anders hadden we nog ff last minute een nieuwe aan moeten vragen..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  Moderator vrijdag 22 mei 2009 @ 19:05:12 #95
5428 crew  miss_sly
pi_69300263
voor de zieke meiden. Hopelijk knappen jullie snel op.

Rocka, hoe was de echo? Hopelijk alles goed en heb je lekker genoten.

Poppejans, gefeliciteerd met de goede uitslag Voelt toch fijn he?

Lijnloos, fijn dat je goed geslaagd bent. Inderdaad maar even goed uitrusten nu.

Wij waren ook de hele middag op sjouw, waarbij vooral veel gewacht moest worden. Jeumig, wat is dat staan vermoeiend en pijnlijjk aan het worden. Op het laatst was ik zo moe dat ik er van moest huilen Dus thuis meteen maar even bed in gedoken en meteen 2 uur geslapen.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  vrijdag 22 mei 2009 @ 19:28:00 #96
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_69300990
quote:
Op vrijdag 22 mei 2009 18:28 schreef Ssserpente het volgende:
He ladies, nog even over die billendoekjes... Waarom voldoet een nat washandje eigenlijk niet gewoon? Of klink ik nu als een echte geitenwollensok..?
Voor mij zou het niet volstaan omdat je dan dus voor elke luier een bakje met warm water klaar moet zetten, en dan steeds je washandje uitspoelen etc is wel veel gedoe, want 1 veeg met 1 nat washandje is never nooit niet genoeg voor de meeste luiers.
Dus ja, gemakszucht.
Het is wel een aantal keer voor gekomen dat billendoekjes niet volstonden maar toen heb ik kind ook in bad uitgekleed.

[ Bericht 0% gewijzigd door BE op 22-05-2009 19:34:18 ]
pi_69301091
da's gewoon véél meer gedoe, sserpente. en billendoekjes kun je lekker weggooien na gebruik.
  vrijdag 22 mei 2009 @ 19:38:54 #98
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_69301377
quote:
Op vrijdag 22 mei 2009 18:22 schreef Brighteyes het volgende:
Rocka, kom eens vertellen van je echo?!?!
Voor zo ver te zien was was alles goed.
Ik heb de armpjes en beentjes geteld en de niertjes, de maag en de hersentjes mogen bekijken en het was nog steeds een jongetje
Zijn buikje was goed gevuld en liep qua groei wat voor (goh, net als papa, mama en broer dus niks geks!).

Maandag moet ik wel even een nieuwe afspraak maken voor een echo omdat het ruggetje niet helemaal goed te zien was. Niks ernstigs dus, het was gewoon een eigenwijze drol die na lachen, gieren & brullen en alle kanten opdraaien gewoon op zijn ruggetje bleef liggen terwijl hij wel lekker wakker was.

Ohja, en zijn profiel *smelt* Ik ben zo benieuwd hoe hij echt is maar ik denk dat ie net zo'n bekkie met neusje heeft als B.
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_69301432
Klinkt helemaal goed Rocka Laat je nog een fotootje zien van dat lieve bekkie dan?
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_69301662
quote:
Op vrijdag 22 mei 2009 19:28 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Voor mij zou het niet volstaan omdat je dan dus voor elke luier een bakje met warm water klaar moet zetten, en dan steeds je washandje uitspoelen etc is wel veel gedoe, want 1 veeg met 1 nat washandje is never nooit niet genoeg voor de meeste luiers.
Dus ja, gemakszucht.
Het is wel een aantal keer voor gekomen dat billendoekjes niet volstonden maar toen heb ik kind ook in bad uitgekleed.
Hm, misschien dat ik me het dan idd iets te rooskleurig voorstel!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')