volgens mn moeder hebben wij alledrie thuis zeker in het begin met gemak tien poepluiers per dag gehadquote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:47 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Hm, misschien dat ik me het dan idd iets te rooskleurig voorstel!
Nee maakt me inderdaad niet meer uit hoor, inderdaad als de kleine er maar gezond en wel uitkomt, dat is wat teltquote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:57 schreef RockabeIIa het volgende:
AE, uiteindelijk maakt het niet zo uit waar je bevalt, toch? Als je beebje er maar fatsoenlijk en veilig uit komt
Haha nou van mij mag het hoor, maar ik ga nergens op rekenenquote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:03 schreef Brighteyes het volgende:
AE, wat jammer dat het er op uit lijkt te draaien dat je niet thuis kunt gaan bevallen. Maar ja... je weet nooit he!
Was het niet ook Tex die niet al te lang geleden dacht dat dat bij haar ook zo zou zijn en die had toen ook ineens een kindje.
Gaat er eig. iemand met je mee voor de bevalling? Of doe je het echt helemaal alleen?
Enneh, als je het niet wil zeggen, moet je het zeggen he.Ik heb geen idee of dit evt. een impertinente vraag is.
Ohja! Helemaal vergeten te melden! Die lag dit keer dus wat meer naar achterquote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:06 schreef Lois het volgende:
Rocka hoe was het met de placenta? Nog steeds laag of al wat hoger?
De placenta zelf beweegt niet. De baarmoeder groeit gewoon heel hardquote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:18 schreef huuphuup het volgende:
Nijna![]()
Rocka fijn dat het verplaatst is.wat een bewegelijke placenta heb jij
Geen bloed meer te zien gelukkig en een heerlijk druk kindje in mijn buik dat me soms aardig zeer doet met haar gedraaiquote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:25 schreef Ssserpente het volgende:
Hoe is 't met jou idd, Vicky? Weer helemaal gerustgesteld?
Mijn placenta ligt ook voor de uitgang. Dwz, deels voor, deels aan de zijkant (links) en deels aan de onderkant. Bij een normaalliggende placenta wordt aangeraden om om je linkerzij te slapen. Hoe zit dat dan als je placenta linksvoor ligt?
Edit: Kyllian. Wat een wijs maar bescheiden koppie heeft ie!
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 17:53 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ja, het gaat hier idd wel ietsje beter. Nu zonder paracetamol ongeveer het gevoel van gisteren met, vooruitgang dus!![]()
Gave spam hoor!quote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:24 schreef Meimeltje het volgende:
Nijna jij dus ook druk met verhuizen. Vervelend en vermoeiend he. Sterkte ermee. Wanneer gaan jullie over?
*spam*
Hiep hiep hoera!!!quote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:16 schreef mikoxx het volgende:
De gyneacoloog kwam vandaag met een leuke mededeling: Je bent nu de 34 weken gepasseerd, wat mij betreft mag je lekker naar huis om daar de bevalling af te wachten. Wel rustig aan blijven doen natuurlijk, net als in het zkh, maar wel lekker in mn eigen huisje en slapen in mn eigen bed! Ooooh ik ben zo blij!!
en nu ga ik even bijlezen, er zijn nog 8 wachtenden voor mij.....
Oeh nog een verhuizer! Succes Meimelquote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:49 schreef Meimeltje het volgende:
Vicky gelukkig was alles goed!
Nijna: wij zijn al druk aan het klussen en willen eind volgende week verhuizen. 2 juni is de overdracht van ons oude huis, dus dan moet alles echt leeg en schoon zijn.
Ja zondag is jouw dag al hè?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:26 schreef Memmel het volgende:
Nou AE, morgen dan maar?
lol.. zou wel willen maar denk neit dat dat gaat lukken vandaagquote:Op zaterdag 23 mei 2009 09:12 schreef Brighteyes het volgende:
En eenvoor de meiden die aan het wachten zijn.
Lekker buiten gaan zitten zo, onder een parasolletje, pootjes omhoog en je laten verwennen maar!
Ik ben idd erg blij dat ik eerder terecht kan! Misschien ben ik dan nog maar 5 weken zwanger, maar zou ook 9 weken kunnen zijn. Maar in ieder geval weet ik dan hoe het zit! Wat een onzekere periode zeg, die beginperiode. En ik heb enorme last van misselijkheid, etc!quote:Op zaterdag 23 mei 2009 10:33 schreef huuphuup het volgende:
Fijn NieuweUser dat je dan eerder bij je gyn terecht kunt![]()
Dan gok ik dat je verder bent dan 5 wekenquote:Op zaterdag 23 mei 2009 10:36 schreef NieuweUser het volgende:
[..]
Ik ben idd erg blij dat ik eerder terecht kan! Misschien ben ik dan nog maar 5 weken zwanger, maar zou ook 9 weken kunnen zijn. Maar in ieder geval weet ik dan hoe het zit! Wat een onzekere periode zeg, die beginperiode. En ik heb enorme last van misselijkheid, etc!
Ja hoor, ik ben 25quote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:43 schreef DuchessX het volgende:
Poppejans wat fijn die goede uitslag!!!mag ik vragen wat je leeftijd is?
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 12:53 schreef MamaNik het volgende:
Goed nieuws de jongens gaan uit de couveuse en gaan naar een wiegje ze slaan het warmtebedje over.! Jahoe!! Helemaal blij. (heb geen smilies op telefoon)
ach als dat het ergste isquote:Op zaterdag 23 mei 2009 13:09 schreef Chan het volgende:
Guuzewuus dat heb ik ook, straie op mn billen van een groeispurt van toen... Is echt geen gezicht
Spannend!quote:Op zaterdag 23 mei 2009 18:02 schreef martine1984 het volgende:
Mioxx, wat fijn dat je naar huis mag om daar de bevalling af te wachten.
Mamanix, super nieuws! je hebt sterke mannen op deze wereld gezet.
Alle vakantie gangers, geniet ervan
Rocka, wat een mooie plaatjes van je kindje. Je kan alles heel duidelijk zien.
A.s. maandag mag ik voor de 20 weken echo, ben nu al een beetje zenuwachtig. Maar heb er wel super veel zin in om weer even naar onze Puk te kijken. Wat denken jullie een jongen of een meisje?
Ik heb op de dag van de positieve test naar de Lammy met het klavertje op de buik staan kijken. Toen de test positief was, ben ik direct teruggegaan en heb hem gekocht! Dit is Lammy met muziekje, die ligt 's avonds vaak op mijn buik.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 19:02 schreef huuphuup het volgende:
Mooooi McLaura! Die binnenkant
Dat schaap is bij ons HET schaapdat wordt HET knuffeltje (hoop ik) en we hebben er ook een muziekmobile van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |