Whooo, datum-vierling? Ik ben vóór, haha! Wel jammer dat ik het dan pas over een week lees, maar het zou wel echt supercool zijn

En Mikoxxx naar huis, yay! Súperfijn zeg, ben blij voor jou

Poppedein en Sproet, jullie ook een superfijne vakantie toegewenst!! Het gevoel van de laatste samenvakantie is erg herkenbaar, wij gaan normaal ook kamperen met de auto, maar hebben deze keer lekker voor een appartement en het vliegtuig gekozen..
Meimeltje, wát een snoetje heeft dat mannetje van jou, en het shirtje is echt té schattig

Nijna, gun jezelf je tranen, ook als je niet zwanger bent en nog een kind hebt om voor te zorgen is een verhuizing/verbouwing superheftig! Gewoon eruit gooien, je doet het hardstikke goed!
Vicky, geen bloeding meer en wel beweging

Lijnloos, alvast héél erg veel plezier met je echo, zoiets bijzonders, da' echt heel gaaf!
DuchessX, hf met de heringerichte studeerkamer en ik hoop dat je nu weer bijgeslapen bent!
Voor iedereen die ik niet heb onthouden een

en tot over een weekje! Ik ga nu heel voorzichtig proberen te eten, vlak na mijn laatste post hier begon het overgeven en de koorts, ik kon echt ff helemaal niks meer

nu dus leeg en heel veel honger, hopelijk kan ik dan iets eten en daarna mijn tas inpakken, want dat moet nog. We gaan ook maar even een lift naar Schiphol regelen, het openbaar vervoer zie ik nu even niet zitten.. Gelukkig schijnt het zonnetje en heb ik daarnet een cracker én water binnengehouden, dus we gaan ervoor

Liefs! Ik sluit me aan bij Poppedein en hoop op een boel verse kindjes bij thuiskomst!