he Vicky, mijn collega gaat elk jaar naar Balkonia en hij is érg te spreken over. Voor hem niks anders meer.
Wat een hunk Rocka, als mijn beeb een meisje is (en jouw hunk op meisjes valt) dan wil ik hem alvast claimen

voor haar

Huup, ik zag een leuk tasje voorbij komen, wat een leuk hebbedingetje voor in je kraampakket.
En en en ik las iets over hangers. Ik had toendertijd bij Eva van die elcheapo hangers bij de babydump gekocht. Bleek achteraf dat ze niet om de stang van de kast heen pasten. Nu heb ik gewoon een allegaartje van hangers die bij de kleren zaten, van die h&m troep etc.
Mamanik, dat is ook een mooie mijlpaal! Dan heb je echt sterke boys.
En Mikoxx mag naar huis! Maar wel rusit aan doen hoor.
En Duchessx, doe je het rustig aan met je hormoontjes? Lekker poetsen. Als Juup 'niks' te doen heeft mag hij hier ook wel even komen. Kan jij gelijk met Eef spelen
speaking of... tis een echte meid aan het worden, gisteren een behoorlijke rel gestampt in een schoenenzaak omdat ze haar nieuwe schoen (ze had er maar een aan) niet meer uit wilde
Eh, je kan je hele zw.schap die vitaminen blijven slikken Guus, maar in ieder geval foliumzuur tot 12 weken.
En lijnloos, heb je ook een jurk?? Spannend he trouwen! Ik kijk graag 'say yes to the dress' op zo'n discovery zender. Altijd leuk die bridezillas.
En een goede vakantie gewenst aan de vakantiegangers.
En Tan, het klinkt een beetje smerig. Gesmolten kaas. Maar als dat jouw ding is deze zwangerschap! Dan eh...

Ik heb nog niks bijzonders, behalve dan dat frambozensmaak wel lekker is.
En, verder ben ik het ff kwijt.
Ik voel me mwah. Misselijk en heel veel (echt heel veel) pijn aan mn been. Van mijn man moet ik de dokter bellen maar ik wacht even tot woensdag af wat de VK zegt. Zo spannend, eerste keer VK woensdag.