abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69336265
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 22:05 schreef DuchessX het volgende:

[..]

Zou het, zou het, zou het...????????
hoop het voor d'r!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_69336292
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 22:04 schreef Vicky het volgende:
hmm volgens mij heb ik AE ook niet gezien vandaag.. of heb ik over haar heen gelezen??
Hier AE haar moeder

Kom net toevallig hier ff bijlezen.

AE is vanmorgen wel hier geweest.... en is als het goed is nu naar een verjaardag.
Don't walk in front of me, I may not follow... Don't walk behind me, I may not lead...
Just walk beside me and be my friend.
Games
pi_69336307
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 22:07 schreef PrintScreen het volgende:

[..]

Hier AE haar moeder

AE is vanmorgen wel hier geweest.... en is als het goed is nu naar een verjaardag.
oke.. dan wachten we gewoon ongeduldig af
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  zaterdag 23 mei 2009 @ 22:08:30 #229
143848 huuphuup
Dorksided
pi_69336322
handig zo'n update moeder

Ik wou net zeggen dat ze hier vandaag nog 2 keer gepost had.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_69336330
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 22:07 schreef Vicky het volgende:

[..]

oke.. dan wachten we gewoon ongeduldig af
Ik heb dezelfde zin bij mijn MSNnaam staan
Don't walk in front of me, I may not follow... Don't walk behind me, I may not lead...
Games
  zaterdag 23 mei 2009 @ 22:09:42 #231
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_69336348
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 22:07 schreef PrintScreen het volgende:

[..]

Hier AE haar moeder

Hey, wat leuk! De a.s. oma
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_69336358
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 10:09 schreef Angel-Eyez het volgende:
Sproet-je, Poppedein en Incantrix heel fijne vakantie allemaal!!!
Ow en Sorbo ook al op vakantie dit weekend... ik wens jou ook alvast een fijne vakantie dus

* en meldt, nog niets aan de gang hier
dit was dus AE vanmorgen....
Paniekzaaiers!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_69336359
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 22:08 schreef huuphuup het volgende:
handig zo'n update moeder

Ik wou net zeggen dat ze hier vandaag nog 2 keer gepost had.
Nou ja.... dan weten jullie 2 nu alvast wie ik ben voor als de liveverslagen gaan komen

-edit 2 is nu 4 geworden
Games
pi_69336378
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 22:08 schreef PrintScreen het volgende:

[..]

Ik heb dezelfde zin bij mijn MSNnaam staan

wachten duurt lang!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_69336387
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 22:09 schreef RockabeIIa het volgende:

[..]

Hey, wat leuk! De a.s. oma
Heej Rocka

Zo een leuk subforum dit
Games
pi_69336389
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 22:09 schreef XXXKarinXXX het volgende:

[..]

dit was dus AE vanmorgen....
Paniekzaaiers!
whaha sorry hoor
zal nie tmeer panieken
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_69336399
Heh, handig, zo'n internettende moeder

Huup, voor je olifantenpootjes

Miss sly, fijn dat je cursus zo goed bevalt niks voor mij, twee uur lang
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_69336529
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 22:03 schreef DuchessX het volgende:
Roonaan, is er al actie bij jullie? Ik ben zó benieuwd!!!!!!! Hoe gaat het met Roonaan-vrouw en Roonaan-beeb?
Hier gebeurd echt helemaal niets. Moeten nu langzaam aan dingen bespreken als strippen, gyn, ziekenhuis etc. Alhoewel de hoop op een thuisbevalling wel blijft, was het niet direct wat we gepland hadden natuurlijk
  zaterdag 23 mei 2009 @ 22:18:10 #239
143848 huuphuup
Dorksided
pi_69336593
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 22:15 schreef Roönaän het volgende:

[..]

Hier gebeurd echt helemaal niets. Moeten nu langzaam aan dingen bespreken als strippen, gyn, ziekenhuis etc. Alhoewel de hoop op een thuisbevalling wel blijft, was het niet direct wat we gepland hadden natuurlijk
waarom als ik vragen mag? is er een indicatie voor?
Je vriendin is nu 40.3 toch als ik de OP zo zie. Dat is helemaal niet raar of abnormaal lijkt me. Wel oncomfortabel voor haar maar och.
Strippen kan pas als ze iets van 1 cm ontsluiting heeft en de meeste vk's doen dat geloof ik pas met 41 weken. Gewoon omdat het tot die tijd vrijwel altijd vanzelf op gang komt.
Ziekenhuis en gyn hoef je nog niet te bespreken lijkt me?
T/m 42 kun je gewoon probleemloos thuis bevallen hoor

Succes voor je vriendin en sterkte met afwachten.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_69336627
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 22:18 schreef huuphuup het volgende:

[..]

Je vriendin is nu 40.3 toch als ik de OP zo zie. Dat is helemaal niet raar of abnormaal lijkt me. Wel oncomfortabel voor haar maar och.
Strippen kan pas als ze iets van 1 cm ontsluiting heeft en de meeste vk's doen dat geloof ik pas met 41 weken. Gewoon omdat het tot die tijd vrijwel altijd vanzelf op gang komt.

je was me voor
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  zaterdag 23 mei 2009 @ 22:22:10 #241
143848 huuphuup
Dorksided
pi_69336709
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 22:19 schreef Vicky het volgende:

[..]

je was me voor
joh ik ben zo snel op die olifantenpootjes van me
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_69336720
whah.. wil je dan niet zo stampen?? Mijn tv stoort onwijs..

Maar Roonaan, ik ben met 41 weken gewoon thuis bevallen van Amber...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_69336758
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 22:18 schreef huuphuup het volgende:

[..]

Maandag hebben we een afspraak bij de VK. Die had vorige week al aangegeven dat ze dit soort zaken toch even wilde bespreken als we nog niet bevallen zouden zijn. Puur om even op een lijn te komen met zijn allen. Dus moeten mijn vrouw en ik dat ook wel even onderling besproken hebben natuurlijk.
edit: Wijzelf hopen en gokken nog wel op een thuisbevalling, maar je moet er wel over nadenken.
pi_69336779
Met 41w3d krijg je een CTG en een echo om te kijken of er genoeg vruchtwater is.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  zaterdag 23 mei 2009 @ 22:26:13 #245
143848 huuphuup
Dorksided
pi_69336830
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 22:23 schreef Roönaän het volgende:

[..]

Maandag hebben we een afspraak bij de VK. Die had vorige week al aangegeven dat ze dit soort zaken toch even wilde bespreken als we nog niet bevallen zouden zijn. Puur om even op een lijn te komen met zijn allen. Dus moeten mijn vrouw en ik dat ook wel even onderling besproken hebben natuurlijk.
oh op zo'n manier.

Het klonk namelijk alsof je direct aan de bel wilde trekken omdat je vrouw nog niet bevallen is. Maar het is niet bepaald ongewoon om tot 41 weken te lopen met je eerste kind.
Nouja goed, fijn om op 1 lijn te zitten erover met je VK en verder, sterkte met het afwachten

Vicky sorry maar het zijn wel olifantenpootjes op vochtkussentjes he. Man das net nike-air joh.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_69336857
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 22:26 schreef huuphuup het volgende:

[..]

oh op zo'n manier.

Het klonk namelijk alsof je direct aan de bel wilde trekken omdat je vrouw nog niet bevallen is. Maar het is niet bepaald ongewoon om tot 41 weken te lopen met je eerste kind.
Nouja goed, fijn om op 1 lijn te zitten erover met je VK en verder, sterkte met het afwachten

Vicky sorry maar het zijn wel olifantenpootjes op vochtkussentjes he. Man das net nike-air joh.
uhh nou ja dan ben jij het niet
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_69336958
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 22:26 schreef huuphuup het volgende:

[..]

oh op zo'n manier.
Ah sorry. Nee we zijn nog niet concreet bezig. Sorry als het zo overkwam.
  zaterdag 23 mei 2009 @ 22:36:10 #248
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_69337092
irritant Huup die vochtbeentjes
de vorige zwangerschap aardig wat last van gehad, tot op heden daar nog niet echt veel last van gehad.
net gisteravond na een hele dag efteling slenteren, had ik wat dikkere handen en voeten, maar nu zijn ze gelukkig weer normaal
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_69338201
wat een mooie wagen Laura! Daar zul je veel plezier van hebben! en het schaap ziet er heel erg uit!
Duurt het trouwens altijd zo lang voordat een wagen binnen is? ik dacht altijd: kijken, kopen, meenemen...
  zaterdag 23 mei 2009 @ 23:18:10 #250
124696 marlieske
Isa en Ties
pi_69338282
Huup brandnetelthee (getver) werkt vochtafdrijvend, groene appels eten wil ook nog wel eens helpen en soms helpt niets.... ik zal je de foto's besparen van mijn pootjes waarmee ik 3 maanden heb gelopen.
Als het heel erg word vraag dan om steunkousen niet mooi maar kan erger voorkomen zoals spataderen.

Rocka wat een mooie profiel foto's van jullie kleine man
Mama van Isa en Ties
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')