hoop het voor d'r!!quote:Op zaterdag 23 mei 2009 22:05 schreef DuchessX het volgende:
[..]
Zou het, zou het, zou het...????????![]()
![]()
Hier AE haar moederquote:Op zaterdag 23 mei 2009 22:04 schreef Vicky het volgende:
hmm volgens mij heb ik AE ook niet gezien vandaag.. of heb ik over haar heen gelezen??
oke.. dan wachten we gewoon ongeduldig afquote:Op zaterdag 23 mei 2009 22:07 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Hier AE haar moeder
Kom net toevallig hier ff bijlezen.
AE is vanmorgen wel hier geweest.... en is als het goed is nu naar een verjaardag.
Ik heb dezelfde zin bij mijn MSNnaam staanquote:Op zaterdag 23 mei 2009 22:07 schreef Vicky het volgende:
[..]
oke.. dan wachten we gewoon ongeduldig af
Hey, wat leuk! De a.s. omaquote:Op zaterdag 23 mei 2009 22:07 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Hier AE haar moeder
Kom net toevallig hier ff bijlezen.
AE is vanmorgen wel hier geweest.... en is als het goed is nu naar een verjaardag.
dit was dus AE vanmorgen....quote:Op zaterdag 23 mei 2009 10:09 schreef Angel-Eyez het volgende:
Sproet-je, Poppedein en Incantrix heel fijne vakantie allemaal!!!![]()
Ow en Sorbo ook al op vakantie dit weekend... ik wens jou ook alvast een fijne vakantie dus
* en meldt, nog niets aan de gang hier
Nou ja.... dan weten jullie 2 nu alvast wie ik ben voor als de liveverslagen gaan komenquote:Op zaterdag 23 mei 2009 22:08 schreef huuphuup het volgende:handig zo'n update moeder
![]()
Ik wou net zeggen dat ze hier vandaag nog 2 keer gepost had.
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 22:08 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ik heb dezelfde zin bij mijn MSNnaam staan
Heej Rockaquote:
whaha sorry hoorquote:Op zaterdag 23 mei 2009 22:09 schreef XXXKarinXXX het volgende:
[..]
dit was dus AE vanmorgen....
Paniekzaaiers!
Hier gebeurd echt helemaal niets. Moeten nu langzaam aan dingen bespreken als strippen, gyn, ziekenhuis etc. Alhoewel de hoop op een thuisbevalling wel blijft, was het niet direct wat we gepland hadden natuurlijkquote:Op zaterdag 23 mei 2009 22:03 schreef DuchessX het volgende:
Roonaan, is er al actie bij jullie? Ik ben zó benieuwd!!!!!!! Hoe gaat het met Roonaan-vrouw en Roonaan-beeb?
waarom als ik vragen mag?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 22:15 schreef Roönaän het volgende:
[..]
Hier gebeurd echt helemaal niets. Moeten nu langzaam aan dingen bespreken als strippen, gyn, ziekenhuis etc. Alhoewel de hoop op een thuisbevalling wel blijft, was het niet direct wat we gepland hadden natuurlijk
je was me voorquote:Op zaterdag 23 mei 2009 22:18 schreef huuphuup het volgende:
[..]
waarom als ik vragen mag?is er een indicatie voor?
Je vriendin is nu 40.3 toch als ik de OP zo zie. Dat is helemaal niet raar of abnormaal lijkt me. Wel oncomfortabel voor haar maar och.
Strippen kan pas als ze iets van 1 cm ontsluiting heeft en de meeste vk's doen dat geloof ik pas met 41 weken. Gewoon omdat het tot die tijd vrijwel altijd vanzelf op gang komt.
Ziekenhuis en gyn hoef je nog niet te bespreken lijkt me?
T/m 42 kun je gewoon probleemloos thuis bevallen hoor![]()
Succes voor je vriendinen sterkte met afwachten.
Maandag hebben we een afspraak bij de VK. Die had vorige week al aangegeven dat ze dit soort zaken toch even wilde bespreken als we nog niet bevallen zouden zijn. Puur om even op een lijn te komen met zijn allen. Dus moeten mijn vrouw en ik dat ook wel even onderling besproken hebben natuurlijk.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 22:18 schreef huuphuup het volgende:
[..]
waarom als ik vragen mag?is er een indicatie voor?
Je vriendin is nu 40.3 toch als ik de OP zo zie. Dat is helemaal niet raar of abnormaal lijkt me. Wel oncomfortabel voor haar maar och.
Strippen kan pas als ze iets van 1 cm ontsluiting heeft en de meeste vk's doen dat geloof ik pas met 41 weken. Gewoon omdat het tot die tijd vrijwel altijd vanzelf op gang komt.
Ziekenhuis en gyn hoef je nog niet te bespreken lijkt me?
T/m 42 kun je gewoon probleemloos thuis bevallen hoor![]()
Succes voor je vriendinen sterkte met afwachten.
oh op zo'n manier.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 22:23 schreef Roönaän het volgende:
[..]
Maandag hebben we een afspraak bij de VK. Die had vorige week al aangegeven dat ze dit soort zaken toch even wilde bespreken als we nog niet bevallen zouden zijn. Puur om even op een lijn te komen met zijn allen. Dus moeten mijn vrouw en ik dat ook wel even onderling besproken hebben natuurlijk.
uhh nou ja dan ben jij het nietquote:Op zaterdag 23 mei 2009 22:26 schreef huuphuup het volgende:
[..]
oh op zo'n manier.
Het klonk namelijk alsof je direct aan de bel wilde trekken omdat je vrouw nog niet bevallen is. Maar het is niet bepaald ongewoon om tot 41 weken te lopen met je eerste kind.
Nouja goed, fijn om op 1 lijn te zitten erover met je VK en verder, sterkte met het afwachten
Vicky sorrymaar het zijn wel olifantenpootjes op vochtkussentjes he. Man das net nike-air joh.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |