Leuk is datquote:Op zaterdag 23 mei 2009 19:04 schreef McLaura het volgende:
[..]
Ik heb op de dag van de positieve test naar de Lammy met het klavertje op de buik staan kijken. Toen de test positief was, ben ik direct teruggegaan en heb hem gekocht! Dit is Lammy met muziekje, die ligt 's avonds vaak op mijn buik.

ze zijn zo lekker zacht.
 ze zijn zo lekker zacht.

Ik zie het ook al helemaal voor me. Papa en mama steeds met die knuffel boven Barbabientje (ofzo) en Barbabientje die alleen maar de J.I.Joe pop wil. Ik hoop dat het werkt.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 19:02 schreef huuphuup het volgende:
Mooooi McLaura! Die binnenkant
Dat schaap is bij ons HET schaapdat wordt HET knuffeltje (hoop ik) en we hebben er ook een muziekmobile van

Ja, en ik ben al zo gek op schapen, dus ik hoop dat Sjakie het ook leuk vindtquote:Op zaterdag 23 mei 2009 19:08 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Leuk is dat
Dat staande schaap heeft mn lief gekocht voor de baby voor Kerst zeg maar. Het was echt zijn project haha hij is dagen bezig geweest met de perfecte knuffel vinden en dit is em gewordenze zijn zo lekker zacht.
 Happy Horse heeft sowieso heerlijk zachte knuffels.
 Happy Horse heeft sowieso heerlijk zachte knuffels.

Ghehehe ongetwijfeldquote:Op zaterdag 23 mei 2009 19:15 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik zie het ook al helemaal voor me. Papa en mama steeds met die knuffel boven Barbabientje (ofzo) en Barbabientje die alleen maar de J.I.Joe pop wil. Ik hoop dat het werkt.
Overigens ben ik erg blij dat Eva (nog steeds) geen lievelingsknuffel heeft. Meer dan snuit in haar mond (= kussen) doet ze er niet mee. Verder liggen die dingen altijd overal verspreid en in haar bed mogen a) van ons geen spullen liggen en b) van zichzelf ook niet want alles wat in bed ligt gooit ze vakkundig door de spijlen weer naar buiten.

Wie weet werkt het
 Wie weet werkt het  

Strak planquote:Op zaterdag 23 mei 2009 14:23 schreef amaranta het volgende:
En Duchessx, doe je het rustig aan met je hormoontjes? Lekker poetsen. Als Juup 'niks' te doen heeft mag hij hier ook wel even komen. Kan jij gelijk met Eef spelen
speaking of... tis een echte meid aan het worden, gisteren een behoorlijke rel gestampt in een schoenenzaak omdat ze haar nieuwe schoen (ze had er maar een aan) niet meer uit wilde
Ik voel me mwah. Misselijk en heel veel (echt heel veel) pijn aan mn been. Van mijn man moet ik de dokter bellen maar ik wacht even tot woensdag af wat de VK zegt. Zo spannend, eerste keer VK woensdag.

Super hoe een kindje van 4,5 maand al (oog-)contact maakt en vervolgens naar je lacht
 Super hoe een kindje van 4,5 maand al (oog-)contact maakt en vervolgens naar je lacht  Onvoorstelbaar dat ik over een maand of 3 ook zo'n hummelte heb
 Onvoorstelbaar dat ik over een maand of 3 ook zo'n hummelte heb  nou ja niet van 4,5 maand oud dan natuurlijk
 nou ja niet van 4,5 maand oud dan natuurlijk 

Gewoon aan toegeven hoor.
 Gewoon aan toegeven hoor.

je baarmoeder is nu wat gevoeliger dan de eerste keerquote:Op zaterdag 23 mei 2009 19:25 schreef Brighteyes het volgende:
Ik lag net even met Sasha op bed en had zomaar ineens 2 (toch wel een klein beetje pijnlijke) harde buiten.
Wrsch van het stuk wandelen van vanmiddag.
Gek wat een verschillen toch, want bij Sasha heb ik er nooit last van gehad...

Het lukte me nog!
 Het lukte me nog!  

ze is behoorlijk aan het plagen.. maar ik mag niet klagen, 's nachts is ze rustig, ben van de week voor het eerst wakker geworden van geschopquote:Op zaterdag 23 mei 2009 21:05 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Vicky, ze is je wel aan het plagen he....Die vermaakt zich nog wel bij je!

En leuk schaap, ik ben ook gek op schapen
 En leuk schaap, ik ben ook gek op schapen  

Ik ben vandaag op kraamvisite geweest bij mijn vriendinnetje en even langs bij mijn zusje en als ik dan die twee knulletjes zie van amper 2 weken oud, kan ik het me ook niet voorstellen.
 Ik ben vandaag op kraamvisite geweest bij mijn vriendinnetje en even langs bij mijn zusje en als ik dan die twee knulletjes zie van amper 2 weken oud, kan ik het me ook niet voorstellen. 

Wel dus als ik het vanavond goed had zeg maar.
 Wel dus als ik het vanavond goed had zeg maar.  

idd beetje rustig aandoen
 idd beetje rustig aandoen 
 omg. Echt te erg
 omg. Echt te erg 
 En mn ring krijg ik ook met geen mogelijkheid meer om. Brrr. Nu al zoveel vocht?
 En mn ring krijg ik ook met geen mogelijkheid meer om. Brrr. Nu al zoveel vocht?  

hij hangt aan mn kettingquote:Op zaterdag 23 mei 2009 21:42 schreef Vicky het volgende:
balen Huup!! En je ring maar aflaten hoor.. anders moeten ze 'm dalijk doorknippen en daar word je ook nie blij van.

ah ik lig nu met mn voeten over de bankrand zeg maar, omhoog een beetje. Maar erbij bewegen is beter dan dus? *zucht, steun* hahaquote:Op zaterdag 23 mei 2009 21:55 schreef Brighteyes het volgende:
Huup, de tip die onze pufjuf daarover gaf van de week, lekkere open deur, is plat op je rug gaan liggen een stukje met je benen fietsen en een kussen onder je voeteneind.
Wel balen joh!

En die harde buiken...rustiger aan doen denk ik...!
  En die harde buiken...rustiger aan doen denk ik...!  Ik denk dat dat bij mij ook nog wel net kan. En anders moet ik heeel erg onbescheiden zitten
 Ik denk dat dat bij mij ook nog wel net kan. En anders moet ik heeel erg onbescheiden zitten 
 Miss, 2 weekjes oud...zo tiny dan nog hé?
 Miss, 2 weekjes oud...zo tiny dan nog hé?  Heb jij nog genoeg geduld om te wachten?
 Heb jij nog genoeg geduld om te wachten?  je zult wel moeten maar toch
 je zult wel moeten maar toch 

Heb ik jou vandaag al gezien hier eik?
 Heb ik jou vandaag al gezien hier eik?  

Verse Babies
 Verse Babies  

Gewoon lekprikkenquote:Op zaterdag 23 mei 2009 21:59 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ah ik lig nu met mn voeten over de bankrand zeg maar, omhoog een beetje. Maar erbij bewegen is beter dan dus? *zucht, steun* haha
En hoe zit dat nou met cafeine? Werkt dat vochtafdrijvend of vochtvasthoudend? Ik ben het vergeten... Misschien is het t proberen waard om dat even te laten staan ofzo.
Gaat wel weer over toch? Die vochtpootjes?

Zou het, zou het, zou het...????????quote:Op zaterdag 23 mei 2009 22:04 schreef Vicky het volgende:
hmm volgens mij heb ik AE ook niet gezien vandaag.. of heb ik over haar heen gelezen??

hoop het voor d'r!!quote:Op zaterdag 23 mei 2009 22:05 schreef DuchessX het volgende:
[..]
Zou het, zou het, zou het...????????

Hier AE haar moederquote:Op zaterdag 23 mei 2009 22:04 schreef Vicky het volgende:
hmm volgens mij heb ik AE ook niet gezien vandaag.. of heb ik over haar heen gelezen??

oke.. dan wachten we gewoon ongeduldig afquote:Op zaterdag 23 mei 2009 22:07 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Hier AE haar moeder
Kom net toevallig hier ff bijlezen.
AE is vanmorgen wel hier geweest.... en is als het goed is nu naar een verjaardag.

Ik heb dezelfde zin bij mijn MSNnaam staanquote:Op zaterdag 23 mei 2009 22:07 schreef Vicky het volgende:
[..]
oke.. dan wachten we gewoon ongeduldig af

Hey, wat leuk! De a.s. omaquote:Op zaterdag 23 mei 2009 22:07 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Hier AE haar moeder
AE is vanmorgen wel hier geweest.... en is als het goed is nu naar een verjaardag.

dit was dus AE vanmorgen....quote:Op zaterdag 23 mei 2009 10:09 schreef Angel-Eyez het volgende:
Sproet-je, Poppedein en Incantrix heel fijne vakantie allemaal!!!
Ow en Sorbo ook al op vakantie dit weekend... ik wens jou ook alvast een fijne vakantie dus
* en meldt, nog niets aan de gang hier

Nou ja.... dan weten jullie 2 nu alvast wie ik ben voor als de liveverslagen gaan komenquote:Op zaterdag 23 mei 2009 22:08 schreef huuphuup het volgende:handig zo'n update moeder

Ik wou net zeggen dat ze hier vandaag nog 2 keer gepost had.

quote:Op zaterdag 23 mei 2009 22:08 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ik heb dezelfde zin bij mijn MSNnaam staan

Heej Rockaquote:

whaha sorry hoorquote:Op zaterdag 23 mei 2009 22:09 schreef XXXKarinXXX het volgende:
[..]
dit was dus AE vanmorgen....
Paniekzaaiers!

Hier gebeurd echt helemaal niets. Moeten nu langzaam aan dingen bespreken als strippen, gyn, ziekenhuis etc. Alhoewel de hoop op een thuisbevalling wel blijft, was het niet direct wat we gepland hadden natuurlijkquote:Op zaterdag 23 mei 2009 22:03 schreef DuchessX het volgende:
Roonaan, is er al actie bij jullie? Ik ben zó benieuwd!!!!!!! Hoe gaat het met Roonaan-vrouw en Roonaan-beeb?

waarom als ik vragen mag?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 22:15 schreef Roönaän het volgende:
[..]
Hier gebeurd echt helemaal niets. Moeten nu langzaam aan dingen bespreken als strippen, gyn, ziekenhuis etc. Alhoewel de hoop op een thuisbevalling wel blijft, was het niet direct wat we gepland hadden natuurlijk
 is er een indicatie voor?
 is er een indicatie voor?  
  en sterkte met afwachten.
 en sterkte met afwachten.

je was me voorquote:Op zaterdag 23 mei 2009 22:18 schreef huuphuup het volgende:
[..]
waarom als ik vragen mag?is er een indicatie voor?
Je vriendin is nu 40.3 toch als ik de OP zo zie. Dat is helemaal niet raar of abnormaal lijkt me. Wel oncomfortabel voor haar maar och.
Strippen kan pas als ze iets van 1 cm ontsluiting heeft en de meeste vk's doen dat geloof ik pas met 41 weken. Gewoon omdat het tot die tijd vrijwel altijd vanzelf op gang komt.
Ziekenhuis en gyn hoef je nog niet te bespreken lijkt me?
T/m 42 kun je gewoon probleemloos thuis bevallen hoor
Succes voor je vriendinen sterkte met afwachten.

Maandag hebben we een afspraak bij de VK. Die had vorige week al aangegeven dat ze dit soort zaken toch even wilde bespreken als we nog niet bevallen zouden zijn. Puur om even op een lijn te komen met zijn allen. Dus moeten mijn vrouw en ik dat ook wel even onderling besproken hebben natuurlijk.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 22:18 schreef huuphuup het volgende:
[..]
waarom als ik vragen mag?is er een indicatie voor?
Je vriendin is nu 40.3 toch als ik de OP zo zie. Dat is helemaal niet raar of abnormaal lijkt me. Wel oncomfortabel voor haar maar och.
Strippen kan pas als ze iets van 1 cm ontsluiting heeft en de meeste vk's doen dat geloof ik pas met 41 weken. Gewoon omdat het tot die tijd vrijwel altijd vanzelf op gang komt.
Ziekenhuis en gyn hoef je nog niet te bespreken lijkt me?
T/m 42 kun je gewoon probleemloos thuis bevallen hoor
Succes voor je vriendinen sterkte met afwachten.

oh op zo'n manier.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 22:23 schreef Roönaän het volgende:
[..]
Maandag hebben we een afspraak bij de VK. Die had vorige week al aangegeven dat ze dit soort zaken toch even wilde bespreken als we nog niet bevallen zouden zijn. Puur om even op een lijn te komen met zijn allen. Dus moeten mijn vrouw en ik dat ook wel even onderling besproken hebben natuurlijk.

maar het zijn wel olifantenpootjes op vochtkussentjes he. Man das net nike-air joh.
 maar het zijn wel olifantenpootjes op vochtkussentjes he. Man das net nike-air joh.  

uhh nou ja dan ben jij het nietquote:Op zaterdag 23 mei 2009 22:26 schreef huuphuup het volgende:
[..]
oh op zo'n manier.
Het klonk namelijk alsof je direct aan de bel wilde trekken omdat je vrouw nog niet bevallen is. Maar het is niet bepaald ongewoon om tot 41 weken te lopen met je eerste kind.
Nouja goed, fijn om op 1 lijn te zitten erover met je VK en verder, sterkte met het afwachten
Vicky sorrymaar het zijn wel olifantenpootjes op vochtkussentjes he. Man das net nike-air joh.

uit!
 uit! 

ja nee jouw foto's wil ik niet meer zien hoorquote:Op zaterdag 23 mei 2009 23:18 schreef marlieske het volgende:
Huup brandnetelthee (getver) werkt vochtafdrijvend, groene appels eten wil ook nog wel eens helpen en soms helpt niets.... ik zal je de foto's besparen van mijn pootjes waarmee ik 3 maanden heb gelopen.
Als het heel erg word vraag dan om steunkousen niet mooi maar kan erger voorkomen zoals spataderen.
Rocka wat een mooie profiel foto's van jullie kleine man
 haha
 haha  och, met jou is het ook allemaal weer goed gekomen dus ik overleef het vast ook wel.
 och, met jou is het ook allemaal weer goed gekomen dus ik overleef het vast ook wel.  

Hee super!!!quote:Op zaterdag 23 mei 2009 22:07 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Hier AE haar moeder
 Bedankt voor de geruststelling
 Bedankt voor de geruststelling 
 Die van mij komt niet verder dan een mailtje sturen
  Die van mij komt niet verder dan een mailtje sturen  

Ja maar, ja maar, ja maarquote:Op zaterdag 23 mei 2009 22:09 schreef XXXKarinXXX het volgende:
[..]
dit was dus AE vanmorgen....
Paniekzaaiers!
 Het zou zo leuk geweest zijn hé!
  Het zou zo leuk geweest zijn hé!  

quote:Op zaterdag 23 mei 2009 22:15 schreef Roönaän het volgende:
[..]
Hier gebeurd echt helemaal niets. Moeten nu langzaam aan dingen bespreken als strippen, gyn, ziekenhuis etc. Alhoewel de hoop op een thuisbevalling wel blijft, was het niet direct wat we gepland hadden natuurlijk

), ziet er niet uit!
 ), ziet er niet uit! En ik weer huilie natuurlijk
 En ik weer huilie natuurlijk   En toen heeft mijn Lief ook nog meegespeekd met de band, en dat was zoooo koel!
 En toen heeft mijn Lief ook nog meegespeekd met de band, en dat was zoooo koel!   

Huup! Die deuk! Haha ik moet er ook wel om lachen. Ziet er niet uit he! hier precies zo, alleen dan zijn mijn benen van zichzelf wel een stukje dikker dan die van jou, dus ziet het er nog lelijker uit!
  Huup! Die deuk! Haha ik moet er ook wel om lachen. Ziet er niet uit he! hier precies zo, alleen dan zijn mijn benen van zichzelf wel een stukje dikker dan die van jou, dus ziet het er nog lelijker uit!   Zwanger zijn is gewoon niet zo charmant I guess
  Zwanger zijn is gewoon niet zo charmant I guess  

achja, maandag maar eens op zoek naar die brandnetelthee (thnx Duch, even kijken bij de zonnatura dingen dus.) kijken of dat helpt.
 achja, maandag maar eens op zoek naar die brandnetelthee (thnx Duch, even kijken bij de zonnatura dingen dus.) kijken of dat helpt.

Dat been!
 Dat been!  

39 weken zwanger vandaag
 39 weken zwanger vandaag 
 voor ik eindelijk bij de wc ben ben ik 5 minute verder
 voor ik eindelijk bij de wc ben ben ik 5 minute verder  

Ligt eraan! Bij de 'massaproductie' wagens (Quinny, Mutsy, etc) is de levertijd veel korter, hooguit een week of 8. Vaak is het zelfs kiezen en meenemen, maar dat hangt er wel vanaf of de zaak een groot magazijn heeftquote:Op zaterdag 23 mei 2009 23:15 schreef mijsje het volgende:
wat een mooie wagen Laura! Daar zul je veel plezier van hebben! en het schaap ziet er heel erguit!
Duurt het trouwens altijd zo lang voordat een wagen binnen is? ik dacht altijd: kijken, kopen, meenemen...

Nou las ik net op internet dat Anita buikbanden zouden kunnen helpen tegen bandenpijn, heeft iemand daar ervaring mee? Die dingen zijn wel erg duur zag ik
 Nou las ik net op internet dat Anita buikbanden zouden kunnen helpen tegen bandenpijn, heeft iemand daar ervaring mee? Die dingen zijn wel erg duur zag ik   

.
. . Maar dat wipneusje zie ik wel
 . Maar dat wipneusje zie ik wel   .
 . .
 .

vervelend hoor, dat vocht vasthouden. En tessie ook al. Lijkt me erg naar, en eht echt warme weer moet og beginnen. Hoop dat de brandnetelthee werkt!
 vervelend hoor, dat vocht vasthouden. En tessie ook al. Lijkt me erg naar, en eht echt warme weer moet og beginnen. Hoop dat de brandnetelthee werkt!

ik heb wel gehoord dat ze inderdaad erg fijn zijn. Als je er eentje koopt dan zou ik denk ik naar een winkel gaan en niet online bestellen. Voor zoveel geld (ze kosten toch iets van 50 of 60 euro ofzo?) zou ik ze gewoon even gaan passen met een goed maatadvies erbij enzo.
 ik heb wel gehoord dat ze inderdaad erg fijn zijn. Als je er eentje koopt dan zou ik denk ik naar een winkel gaan en niet online bestellen. Voor zoveel geld (ze kosten toch iets van 50 of 60 euro ofzo?) zou ik ze gewoon even gaan passen met een goed maatadvies erbij enzo. 

.
.

Het gaat nog steeds heel langzaam voor mn gevoel
 Het gaat nog steeds heel langzaam voor mn gevoel  

nee hij s nu wel weer weggetrokken gelukkig hahaquote:Op zondag 24 mei 2009 10:02 schreef Linda2205 het volgende:
Heb je die deuk nu nog steeds dan Huup, of issie weggetrokken?

en 2 weken daarna ben je alweer op je 50-dagen mijlpaal
 en 2 weken daarna ben je alweer op je 50-dagen mijlpaal  een week daarna ben je alweer 8 maanden (en ga je met verlof misschien wel?)
 een week daarna ben je alweer 8 maanden (en ga je met verlof misschien wel?)  een week daarna mag je alweer bevallen
 een week daarna mag je alweer bevallen  

quote:Op zondag 24 mei 2009 10:12 schreef huuphuup het volgende:
[..]
nee hij s nu wel weer weggetrokken gelukkig haha
Chan ahw, over 2 weken ben je op 3-kwart en ergens in de week erna ben je 7 maandenen 2 weken daarna ben je alweer op je 50-dagen mijlpaal
een week daarna ben je alweer 8 maanden (en ga je met verlof misschien wel?)
een week daarna mag je alweer bevallen

ennehm... daarna heb je drie weken om af te tellen en kleertjes te wassen enzo
gaat keisnel joh!

jeetje joh! Ik hoop toch dat het wegtrekt. Ik ken iemand die tijdens zwangerschap zulke dikke enkels had, dat ze alleen nog open sandalen paste.
  jeetje joh! Ik hoop toch dat het wegtrekt. Ik ken iemand die tijdens zwangerschap zulke dikke enkels had, dat ze alleen nog open sandalen paste. 

Bah , het ging nog wel zo goed van de week. Maarja het is v het goede doel he, ik weet waardoor het komt
  Bah , het ging nog wel zo goed van de week. Maarja het is v het goede doel he, ik weet waardoor het komt  

gisteravond zo lief om hier even te melden dat bij mij alles nog rustig was
 gisteravond zo lief om hier even te melden dat bij mij alles nog rustig was 
 ,dus ik heb vandaag geen tijd om te bevallen
 ,dus ik heb vandaag geen tijd om te bevallen 
 (zo ben ik anders nooit hoor?!
 (zo ben ik anders nooit hoor?!   
   )
 )

Wat Marlieske al zei: brandnetelthee en inderdaad pootjes omhoog. Maar laat je het ook even je verloskundige zien? (je had toch ook zo'n knallende hoofdpijn van de week of ben ik nou in de war met iemand anders?)
 Wat Marlieske al zei: brandnetelthee en inderdaad pootjes omhoog. Maar laat je het ook even je verloskundige zien? (je had toch ook zo'n knallende hoofdpijn van de week of ben ik nou in de war met iemand anders?) ineens
  ineens   iemand
  iemand   voor het eerst
  voor het eerst   aan mijn buik
  aan mijn buik   Ik dacht bij mezelf, waarom zit jij aan mijn vetjes met opgeblazen darmen
 Ik dacht bij mezelf, waarom zit jij aan mijn vetjes met opgeblazen darmen   Maar we zijn dus weer een ervaring rijker
 Maar we zijn dus weer een ervaring rijker   

, ik had misschien zo uit eerste reactie diegene een klets over zn vingers gegeven!
 , ik had misschien zo uit eerste reactie diegene een klets over zn vingers gegeven! 

Ik had altijd diepvrieszakken in mn tas de eerste paar weken, omdat ik bang was om in de bus of de trein over mn nek te gaan. Gelukkig is het niet gebeurd maar het idee van twee van die zakjes in mn tas voelde toch wel fijn
 Ik had altijd diepvrieszakken in mn tas de eerste paar weken, omdat ik bang was om in de bus of de trein over mn nek te gaan. Gelukkig is het niet gebeurd maar het idee van twee van die zakjes in mn tas voelde toch wel fijn  
  afblijven! haha.
 afblijven! haha. 

altijd handig!
 altijd handig!  

Mijn kleine doet dat alleen onder mijn handen
 Mijn kleine doet dat alleen onder mijn handen 
 "Waar wil je zitten, ow ik zal die tas even opzij zetten, want wil niet op mijn geweten hebben dat je straks valt. Het is nu zeker wel zwaar hè? "
 "Waar wil je zitten, ow ik zal die tas even opzij zetten, want wil niet op mijn geweten hebben dat je straks valt. Het is nu zeker wel zwaar hè? "
 Zeker als dat gepaard gaat met hoofdpijn. En hou ook even in de gaten of je geen vlekjes, sterretjes ziet. Band om je buik voelt ter hoogte van je maag. Tintelende vingers. Ik zeg het maar (net lekker af te geven op bemoeizuchtige types
 Zeker als dat gepaard gaat met hoofdpijn. En hou ook even in de gaten of je geen vlekjes, sterretjes ziet. Band om je buik voelt ter hoogte van je maag. Tintelende vingers. Ik zeg het maar (net lekker af te geven op bemoeizuchtige types  ), maar dat riedeltje krijg ik nu elke controle te horen waar ik op moet letten. Dus als het zo blijft, zou ik inderdaad die bloeddruk even laten checken bij de vk.
 ), maar dat riedeltje krijg ik nu elke controle te horen waar ik op moet letten. Dus als het zo blijft, zou ik inderdaad die bloeddruk even laten checken bij de vk.

). Ik herinner me nog dat ik zelf net 4 maand daarvoor bevallen was en mijn buuf toen hoogzwanger liep en ik gevraagd heb of ik mocht voelen. Het is zo gek dat het voor jou zo vertrouwd voelt, je eigen kindje in je buik maar ik wilde echt graag weten hoe een andermans buik met haar kind er in aanvoelde...
 ). Ik herinner me nog dat ik zelf net 4 maand daarvoor bevallen was en mijn buuf toen hoogzwanger liep en ik gevraagd heb of ik mocht voelen. Het is zo gek dat het voor jou zo vertrouwd voelt, je eigen kindje in je buik maar ik wilde echt graag weten hoe een andermans buik met haar kind er in aanvoelde...  

En t is geen pretje, de tips van je vk zijn echt de moeite waard hoor (al voel je die harde buik pas NADAT je iets te veel hebt gedaan, da's het lastige ervan). Succes met rustig aan doen.
  En t is geen pretje, de tips van je vk zijn echt de moeite waard hoor (al voel je die harde buik pas NADAT je iets te veel hebt gedaan, da's het lastige ervan). Succes met rustig aan doen. ) Ga wel s middags  nog steeds plat en doe echt niks, kijk wel uit want ik wil alleen nog maar terug om te bevallen, haha! Ik moet maandag even bellen voor een controle voor woensdag, even weer aan de ctg en een echo. Alleen maar goed natuurlijk. Maar als ze denken dat ik daarna blijf... no way!
 ) Ga wel s middags  nog steeds plat en doe echt niks, kijk wel uit want ik wil alleen nog maar terug om te bevallen, haha! Ik moet maandag even bellen voor een controle voor woensdag, even weer aan de ctg en een echo. Alleen maar goed natuurlijk. Maar als ze denken dat ik daarna blijf... no way!   Ik hoop dat ze nu ik thuis ben nog lekker een paar weekjes blijven zitten (manlief heeft met ze afgesproken dat ze nog een week of 3 in mama's buik gaan blijven, ben benieuwd...
  Ik hoop dat ze nu ik thuis ben nog lekker een paar weekjes blijven zitten (manlief heeft met ze afgesproken dat ze nog een week of 3 in mama's buik gaan blijven, ben benieuwd...   )
 ) 

Nou, hier nog één... ik liet wat vallen in de supermarkt en een vrouw op leeftijd pakte het voor me op. Ik werd gewoon bijna boos!quote:van AE
Waar ik me meer aan stoor, is dat veel mensen me behandelen als een invalide "Waar wil je zitten, ow ik zal die tas even opzij zetten, want wil niet op mijn geweten hebben dat je straks valt. Het is nu zeker wel zwaar hè? "
Heel lief bedoeld weet ik, maar toevallig heb ik het geluk van een goede zwangerschap!!!

oh das niet zo bijdehand danquote:Op zondag 24 mei 2009 13:15 schreef Brighteyes het volgende:
Huup, nog even over je benen.
Over de rand van de bank is niet de beste optie. Dan lig je nl waarschijnlijk alsnog met ergens een drukpunt van die bank in je kuit en ga je de aderen nog meer afklemmen.
Omhoog en dan hooguit op je hielen steunen, maar nog beter is gewoon ondersteuning onder je hele been.
Bleekselderij en groene appels schijnen ook goed te werken.

wat een toeval haha. (en de lader van mn camera
 wat een toeval haha. (en de lader van mn camera  ein-de-lijk...)
 ein-de-lijk...) post 257 ergens bijna bovenaan deze pagina ongeveer, maar hij staat onder een linkje
 post 257 ergens bijna bovenaan deze pagina ongeveer, maar hij staat onder een linkje  

quote:Op zondag 24 mei 2009 13:30 schreef McLaura het volgende:
BE, de bal van de fysio werkt ook daar erg goed voor. Tis een multifunctioneel ding

Hihi gelukkig ben ik dus echt niet de enige, maar vind het tegelijk dus ook sneu voor die mensen, want ze bedoelen het zo liefquote:Op zondag 24 mei 2009 13:29 schreef McLaura het volgende:
[..]
Nou, hier nog één... ik liet wat vallen in de supermarkt en een vrouw op leeftijd pakte het voor me op. Ik werd gewoon bijna boos!

Voel me helemaal vereerd dat je op mij als eerste goktquote:Op zondag 24 mei 2009 13:51 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Vicky, Memmel, Roonaan en AngelEyez, wie zou er het eerste zijn met een verse baby???
Ik gok op Angel!

)
 ) 

voor de nieuwe bank!) en dat helpt echt wel goed. Maar gister dus de hele dag op die bruiloft geweest en dan zie je gelijk heel goed het verschil, ze zijn nu nog steeds een beetje dik haha! Brandnetelthee en selderij lust ik niet, en voor appels ben ik allergisch, dus ik blijf wel lekker met de voetjes omhoog zitten.
  voor de nieuwe bank!) en dat helpt echt wel goed. Maar gister dus de hele dag op die bruiloft geweest en dan zie je gelijk heel goed het verschil, ze zijn nu nog steeds een beetje dik haha! Brandnetelthee en selderij lust ik niet, en voor appels ben ik allergisch, dus ik blijf wel lekker met de voetjes omhoog zitten. 

thanks Tessie, ik heb 'm gevonden!quote:Op zondag 24 mei 2009 14:18 schreef tessie het volgende:
Cara, dat klinkt lekker hoor, dat hangmatje in de tuin!
Ik zit thuis op de bank ook altijd met mijn voeten omhoog (voor de nieuwe bank!) en dat helpt echt wel goed. Maar gister dus de hele dag op die bruiloft geweest en dan zie je gelijk heel goed het verschil, ze zijn nu nog steeds een beetje dik haha! Brandnetelthee en selderij lust ik niet, en voor appels ben ik allergisch, dus ik blijf wel lekker met de voetjes omhoog zitten.
Karin, en foto van het behang kan je op onze blog vinden, die onder het linkje in mijn sig staat. (de kleuren zijn alleen in het echt iets frisser zeg maar)
Mikoxx, fijn dat je weer thuis bent! Hopelijk vergeet je die wektijd van het ZH ook snel en kan je nog een klein beetje uitslapen. En vooral heel rustig aan doen natuurlijk. Die 3 weken zo mooi zijn he als dat lukt!

Precies! De bal is wat hoger dan de bank, en zo heb ik een heerlijke houding (om in mijn Lamborghini Gallardo rond te racen en de pliesie te pestenquote:Op zondag 24 mei 2009 13:33 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Zolang het idd maar een beetje met je benen mee vormt en er niet drukpunten ontstaan.
 )
 )  [/uitleg]
[/uitleg]

Ik hoop dat het na deze week ook zo mooi weer blijft!
 Ik hoop dat het na deze week ook zo mooi weer blijft!

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |