abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 23 mei 2009 @ 19:08:38 #201
143848 huuphuup
Dorksided
pi_69330899
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 19:04 schreef McLaura het volgende:

[..]

Ik heb op de dag van de positieve test naar de Lammy met het klavertje op de buik staan kijken. Toen de test positief was, ben ik direct teruggegaan en heb hem gekocht! Dit is Lammy met muziekje, die ligt 's avonds vaak op mijn buik.
Leuk is dat

Dat staande schaap heeft mn lief gekocht voor de baby voor Kerst zeg maar. Het was echt zijn project haha hij is dagen bezig geweest met de perfecte knuffel vinden en dit is em geworden ze zijn zo lekker zacht.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zaterdag 23 mei 2009 @ 19:15:32 #202
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_69331104
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 19:02 schreef huuphuup het volgende:
Mooooi McLaura! Die binnenkant

Dat schaap is bij ons HET schaap dat wordt HET knuffeltje (hoop ik) en we hebben er ook een muziekmobile van
Ik zie het ook al helemaal voor me. Papa en mama steeds met die knuffel boven Barbabientje (ofzo) en Barbabientje die alleen maar de J.I.Joe pop wil. Ik hoop dat het werkt.

Overigens ben ik erg blij dat Eva (nog steeds) geen lievelingsknuffel heeft. Meer dan snuit in haar mond (= kussen) doet ze er niet mee. Verder liggen die dingen altijd overal verspreid en in haar bed mogen a) van ons geen spullen liggen en b) van zichzelf ook niet want alles wat in bed ligt gooit ze vakkundig door de spijlen weer naar buiten.
pi_69331154
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 19:08 schreef huuphuup het volgende:

[..]

Leuk is dat

Dat staande schaap heeft mn lief gekocht voor de baby voor Kerst zeg maar. Het was echt zijn project haha hij is dagen bezig geweest met de perfecte knuffel vinden en dit is em geworden ze zijn zo lekker zacht.
Ja, en ik ben al zo gek op schapen, dus ik hoop dat Sjakie het ook leuk vindt Happy Horse heeft sowieso heerlijk zachte knuffels.
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
  zaterdag 23 mei 2009 @ 19:20:38 #204
143848 huuphuup
Dorksided
pi_69331226
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 19:15 schreef amaranta het volgende:

[..]

Ik zie het ook al helemaal voor me. Papa en mama steeds met die knuffel boven Barbabientje (ofzo) en Barbabientje die alleen maar de J.I.Joe pop wil. Ik hoop dat het werkt.

Overigens ben ik erg blij dat Eva (nog steeds) geen lievelingsknuffel heeft. Meer dan snuit in haar mond (= kussen) doet ze er niet mee. Verder liggen die dingen altijd overal verspreid en in haar bed mogen a) van ons geen spullen liggen en b) van zichzelf ook niet want alles wat in bed ligt gooit ze vakkundig door de spijlen weer naar buiten.
Ghehehe ongetwijfeld
ik heb mn lief er ook al voor gewaarschuwd maar och, we zien wel. Dit is de enige die in haar bedje staat en ik slaap er nu af en toe mee. Hij ruikt nu naar mij Wie weet werkt het
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zaterdag 23 mei 2009 @ 19:25:30 #205
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_69331347
Ik lag net even met Sasha op bed en had zomaar ineens 2 (toch wel een klein beetje pijnlijke) harde buiten.
Wrsch van het stuk wandelen van vanmiddag.
Gek wat een verschillen toch, want bij Sasha heb ik er nooit last van gehad...
pi_69331938
Wat een mooie bolide voor Sjakie, McLaura!
Fake it till you make it...
pi_69332273
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 14:23 schreef amaranta het volgende:
En Duchessx, doe je het rustig aan met je hormoontjes? Lekker poetsen. Als Juup 'niks' te doen heeft mag hij hier ook wel even komen. Kan jij gelijk met Eef spelen
speaking of... tis een echte meid aan het worden, gisteren een behoorlijke rel gestampt in een schoenenzaak omdat ze haar nieuwe schoen (ze had er maar een aan) niet meer uit wilde

Ik voel me mwah. Misselijk en heel veel (echt heel veel) pijn aan mn been. Van mijn man moet ik de dokter bellen maar ik wacht even tot woensdag af wat de VK zegt. Zo spannend, eerste keer VK woensdag.
Strak plan

Hé meis wat rot dat je je zo beroerd voelt en zou je wel zo lang wachten met dat been van je?

MamaNik wat een goed nieuws weer!!!! Sterke mannetjes dan toch!

Vandaag heerlijk genoten van mijn achternichtje Super hoe een kindje van 4,5 maand al (oog-)contact maakt en vervolgens naar je lacht Onvoorstelbaar dat ik over een maand of 3 ook zo'n hummelte heb nou ja niet van 4,5 maand oud dan natuurlijk

...even verderlezen hoor

BJ, als je zo moe blijft, even je ijzergehalte laten controleren, mss is het wel te laag! Hartstikke vervelend zo moe zijn... Gewoon aan toegeven hoor.

Martine, ik denk dat jij een jongetje krijgt

McLaura wat krijgt Sjakie een geweldige kinderwagen!

[ Bericht 10% gewijzigd door DuchessX op 23-05-2009 20:02:29 ]
#geen
  zaterdag 23 mei 2009 @ 20:17:52 #208
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_69332998
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 19:25 schreef Brighteyes het volgende:
Ik lag net even met Sasha op bed en had zomaar ineens 2 (toch wel een klein beetje pijnlijke) harde buiten.
Wrsch van het stuk wandelen van vanmiddag.
Gek wat een verschillen toch, want bij Sasha heb ik er nooit last van gehad...
je baarmoeder is nu wat gevoeliger dan de eerste keer
I'm so glamourous I piss glitter!
  zaterdag 23 mei 2009 @ 21:02:45 #209
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_69334392
Ik word trouwens gek van de jeuk in mijn gezicht.
En soms hele nare prikkende vingertoppen. Volgens mij is dat helemaal niet zwangerschap gerelateerd, maar irritant is het wel.
Ik vermoed eig. dat er ergens op zolder een hoopje glasvezelstof heeft gelegen waar ik met mijn handen in heb gezeten. Het voelt af en toe zomaar uit het niets alsof ik met beide handen tegelijk een cactus beet pak.

Mss heb ik daarna ook over mijn gezicht gewreven, maar de jeuk gaat wel ook verder dan dat. Hals, decollete, mijn haren, mijn rug....
Brrr... mag wel weer snel over zijn. Het is niet constant, maar wel vaak genoeg om irritant te zijn.

Oh, en ik heb net mijn teennagels gelakt! Het lukte me nog!
pi_69334456
oehh glasvezel op je lijf is heel irritant! Hoop dat de jeuk snel overgaat BE!
En teennagels lakken krijg ik echt niet meer voor elkaar.. knippen is al uitdaging

AUW.. er zitten een paar billen tegen mijn ribben te duwen.. niet prettig..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_69334480
Hmm da's niet fijn dan BE!
Beetje kalmer aan dan toch misschien? (edit; dit ging nog over je post met de harde buiken)

Vicky, ze is je wel aan het plagen he....Die vermaakt zich nog wel bij je!

Wij zijn nog wel even behang wezen kijken, maar niet geslaagd.
Hoe moeilijk kan het zijn, groen met aquablauw/wit gestreept behang...
Maar we zoeken verder.

Men, ik keek vandaag in de spiegel...
Volgens mij ben ik wel 10 keer zo dik als gisteren
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_69334575
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 21:05 schreef XXXKarinXXX het volgende:

Vicky, ze is je wel aan het plagen he....Die vermaakt zich nog wel bij je!
ze is behoorlijk aan het plagen.. maar ik mag niet klagen, 's nachts is ze rustig, ben van de week voor het eerst wakker geworden van geschop
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  Moderator zaterdag 23 mei 2009 @ 21:10:01 #213
5428 crew  miss_sly
pi_69334624
Rocka mooie foto's

MacLaura, mooie bolide voor je zoon En leuk schaap, ik ben ook gek op schapen

Onvoorstelbaar he Duchess, dat je zelf ook een hummeltje hebt over een paar maanden Ik ben vandaag op kraamvisite geweest bij mijn vriendinnetje en even langs bij mijn zusje en als ik dan die twee knulletjes zie van amper 2 weken oud, kan ik het me ook niet voorstellen.

Vervelend van de harde buiken, BE. Had je dat bij Sasha helemaal niet? Maar wat Rocka zegt, bij de tweede is je baarmoeder gevoeliger.

Vandaag hadden wij de eerste les van de cursus. Ik vond het erg fijn. We hebben telkens 2 uur, waarvan het eerste uur theoretisch en tweede uur oefeningen. De oefeningen vond ik echt heel fijn. Vooral de massageoefening en de ontspanningsoefening aan het eind. Schaap vond het ook wel goed te doen, dus de cursus samen doen was een goed idee
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  zaterdag 23 mei 2009 @ 21:27:41 #214
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_69335210
Wat fijn dat je het leuk vond miss_sly.

En ja Karin... idd rustiger aan maar. Dat zei de vk vrijdag ook. Dat die nuchtere houding van mij wel leuk was, maar dat ik moest uitkijken dat ik niet toch te ver ging.

Ik had bij Sasha wel wat harde buiken op het eind, maar deze nu vanavond waren inclusief vaag bekend kramperig gevoel in mijn onderrug.
En daar heb ik 2 weken terug 's nachts ook al eens een uur mee/over wakker gelegen of ik het nou wel of niet goed voelde. Wel dus als ik het vanavond goed had zeg maar.
  zaterdag 23 mei 2009 @ 21:42:17 #215
143848 huuphuup
Dorksided
pi_69335636
vervelend BE idd beetje rustig aandoen

Ik heb geen enkels meer omg. Echt te erg
mn sokrandjes staan er gewoon nog steeds in terwijl ik ze vanmiddag rond 12 uur ofzo al heb uitgedaan. Mn hele voeten zijn opgezwollen, echt er zit geen overgang meer in mn onderbeen van been naar enkel naar voet zeg maar, het is nu gewoon 1 doorlopende voorstelling En mn ring krijg ik ook met geen mogelijkheid meer om. Brrr. Nu al zoveel vocht?
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_69335654
balen Huup!! En je ring maar aflaten hoor.. anders moeten ze 'm dalijk doorknippen en daar word je ook nie blij van.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  zaterdag 23 mei 2009 @ 21:45:22 #217
143848 huuphuup
Dorksided
pi_69335717
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 21:42 schreef Vicky het volgende:
balen Huup!! En je ring maar aflaten hoor.. anders moeten ze 'm dalijk doorknippen en daar word je ook nie blij van.
hij hangt aan mn ketting
mn mooie ring van mn lief
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zaterdag 23 mei 2009 @ 21:55:10 #218
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_69335972
Huup, de tip die onze pufjuf daarover gaf van de week, lekkere open deur, is plat op je rug gaan liggen een stukje met je benen fietsen en een kussen onder je voeteneind.
Wel balen joh!
  zaterdag 23 mei 2009 @ 21:59:02 #219
143848 huuphuup
Dorksided
pi_69336075
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 21:55 schreef Brighteyes het volgende:
Huup, de tip die onze pufjuf daarover gaf van de week, lekkere open deur, is plat op je rug gaan liggen een stukje met je benen fietsen en een kussen onder je voeteneind.
Wel balen joh!
ah ik lig nu met mn voeten over de bankrand zeg maar, omhoog een beetje. Maar erbij bewegen is beter dan dus? *zucht, steun* haha

En hoe zit dat nou met cafeine? Werkt dat vochtafdrijvend of vochtvasthoudend? Ik ben het vergeten... Misschien is het t proberen waard om dat even te laten staan ofzo.

Gaat wel weer over toch? Die vochtpootjes?
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_69336116
Ja hoor Huup!

Na de bevalling.
  zaterdag 23 mei 2009 @ 22:02:12 #221
143848 huuphuup
Dorksided
pi_69336147
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 22:00 schreef Reinhilde het volgende:
Ja hoor Huup!

Na de bevalling.
ghehe ja dat vind k prima, als het volgend jaar ofzo maar weg is
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_69336173
Hé BE, klinkt errrrrg vervelend die jeuk en die prikkende vingertoppen. Ik heb ergens gelezen dat dat wel zwangerschapsgerelateerd kan zijn...maar ik weet niet meer waar. En die harde buiken...rustiger aan doen denk ik...!
Ik moest wel even lachen dat je je tenen nog kon lakken vandaag! Ik denk dat dat bij mij ook nog wel net kan. En anders moet ik heeel erg onbescheiden zitten

Miss, 2 weekjes oud...zo tiny dan nog hé? Heb jij nog genoeg geduld om te wachten? je zult wel moeten maar toch

Huup met de vochtproblemen...

Karin jammer dat jullie nog geen behang naar jullie zin gevonden hebben! Is vaak zo hé, heb je iets in je hoofd en dan kan je het gewoon nergens krijgen

Vicky nog heel even...

Roonaan, is er al actie bij jullie? Ik ben zó benieuwd!!!!!!! Hoe gaat het met Roonaan-vrouw en Roonaan-beeb?

En AE...???? Heb ik jou vandaag al gezien hier eik?

Mikoxx lekker thuis...

Verse Babies
#geen
pi_69336217
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 21:59 schreef huuphuup het volgende:

[..]

ah ik lig nu met mn voeten over de bankrand zeg maar, omhoog een beetje. Maar erbij bewegen is beter dan dus? *zucht, steun* haha

En hoe zit dat nou met cafeine? Werkt dat vochtafdrijvend of vochtvasthoudend? Ik ben het vergeten... Misschien is het t proberen waard om dat even te laten staan ofzo.

Gaat wel weer over toch? Die vochtpootjes?
Gewoon lekprikken
#geen
pi_69336219
hmm volgens mij heb ik AE ook niet gezien vandaag.. of heb ik over haar heen gelezen??
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_69336239
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 22:04 schreef Vicky het volgende:
hmm volgens mij heb ik AE ook niet gezien vandaag.. of heb ik over haar heen gelezen??
Zou het, zou het, zou het...????????
#geen
pi_69336265
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 22:05 schreef DuchessX het volgende:

[..]

Zou het, zou het, zou het...????????
hoop het voor d'r!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_69336292
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 22:04 schreef Vicky het volgende:
Hier AE haar moeder

Kom net toevallig hier ff bijlezen.

AE is vanmorgen wel hier geweest.... en is als het goed is nu naar een verjaardag.
Don't walk in front of me, I may not follow... Don't walk behind me, I may not lead...
Just walk beside me and be my friend.
Games
pi_69336307
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 22:07 schreef PrintScreen het volgende:

[..]

Hier AE haar moeder

AE is vanmorgen wel hier geweest.... en is als het goed is nu naar een verjaardag.
oke.. dan wachten we gewoon ongeduldig af
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  zaterdag 23 mei 2009 @ 22:08:30 #229
143848 huuphuup
Dorksided
pi_69336322
handig zo'n update moeder

Ik wou net zeggen dat ze hier vandaag nog 2 keer gepost had.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_69336330
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 22:07 schreef Vicky het volgende:

[..]

oke.. dan wachten we gewoon ongeduldig af
Ik heb dezelfde zin bij mijn MSNnaam staan
Don't walk in front of me, I may not follow... Don't walk behind me, I may not lead...
Games
  zaterdag 23 mei 2009 @ 22:09:42 #231
190853 RockabeIIa
pi_69336348
quote:

[..]

Hier AE haar moeder

Hey, wat leuk! De a.s. oma
pi_69336358
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 10:09 schreef Angel-Eyez het volgende:
Sproet-je, Poppedein en Incantrix heel fijne vakantie allemaal!!!
Ow en Sorbo ook al op vakantie dit weekend... ik wens jou ook alvast een fijne vakantie dus

* en meldt, nog niets aan de gang hier
dit was dus AE vanmorgen....
Paniekzaaiers!
pi_69336359
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 22:08 schreef huuphuup het volgende:
handig zo'n update moeder

Ik wou net zeggen dat ze hier vandaag nog 2 keer gepost had.
Nou ja.... dan weten jullie 2 nu alvast wie ik ben voor als de liveverslagen gaan komen

-edit 2 is nu 4 geworden
Games
pi_69336378
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 22:08 schreef PrintScreen het volgende:

[..]

Ik heb dezelfde zin bij mijn MSNnaam staan

wachten duurt lang!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_69336387
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 22:09 schreef RockabeIIa het volgende:

[..]

Hey, wat leuk! De a.s. oma
Heej Rocka

Zo een leuk subforum dit
Games
pi_69336389
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 22:09 schreef XXXKarinXXX het volgende:

[..]

Paniekzaaiers!
whaha sorry hoor
zal nie tmeer panieken
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_69336399
Heh, handig, zo'n internettende moeder

Huup, voor je olifantenpootjes

Miss sly, fijn dat je cursus zo goed bevalt niks voor mij, twee uur lang
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_69336529
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 22:03 schreef DuchessX het volgende:
Roonaan, is er al actie bij jullie? Ik ben zó benieuwd!!!!!!! Hoe gaat het met Roonaan-vrouw en Roonaan-beeb?
Hier gebeurd echt helemaal niets. Moeten nu langzaam aan dingen bespreken als strippen, gyn, ziekenhuis etc. Alhoewel de hoop op een thuisbevalling wel blijft, was het niet direct wat we gepland hadden natuurlijk
  zaterdag 23 mei 2009 @ 22:18:10 #239
143848 huuphuup
Dorksided
pi_69336593
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 22:15 schreef Roönaän het volgende:

[..]

Hier gebeurd echt helemaal niets. Moeten nu langzaam aan dingen bespreken als strippen, gyn, ziekenhuis etc. Alhoewel de hoop op een thuisbevalling wel blijft, was het niet direct wat we gepland hadden natuurlijk
waarom als ik vragen mag? is er een indicatie voor?
Je vriendin is nu 40.3 toch als ik de OP zo zie. Dat is helemaal niet raar of abnormaal lijkt me. Wel oncomfortabel voor haar maar och.
Strippen kan pas als ze iets van 1 cm ontsluiting heeft en de meeste vk's doen dat geloof ik pas met 41 weken. Gewoon omdat het tot die tijd vrijwel altijd vanzelf op gang komt.
Ziekenhuis en gyn hoef je nog niet te bespreken lijkt me?
T/m 42 kun je gewoon probleemloos thuis bevallen hoor

Succes voor je vriendin en sterkte met afwachten.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_69336627
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 22:18 schreef huuphuup het volgende:

[..]

Je vriendin is nu 40.3 toch als ik de OP zo zie. Dat is helemaal niet raar of abnormaal lijkt me. Wel oncomfortabel voor haar maar och.
Strippen kan pas als ze iets van 1 cm ontsluiting heeft en de meeste vk's doen dat geloof ik pas met 41 weken. Gewoon omdat het tot die tijd vrijwel altijd vanzelf op gang komt.

je was me voor
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  zaterdag 23 mei 2009 @ 22:22:10 #241
143848 huuphuup
Dorksided
pi_69336709
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 22:19 schreef Vicky het volgende:

[..]

je was me voor
joh ik ben zo snel op die olifantenpootjes van me
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_69336720
whah.. wil je dan niet zo stampen?? Mijn tv stoort onwijs..

Maar Roonaan, ik ben met 41 weken gewoon thuis bevallen van Amber...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_69336758
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 22:18 schreef huuphuup het volgende:

[..]

Maandag hebben we een afspraak bij de VK. Die had vorige week al aangegeven dat ze dit soort zaken toch even wilde bespreken als we nog niet bevallen zouden zijn. Puur om even op een lijn te komen met zijn allen. Dus moeten mijn vrouw en ik dat ook wel even onderling besproken hebben natuurlijk.
edit: Wijzelf hopen en gokken nog wel op een thuisbevalling, maar je moet er wel over nadenken.
pi_69336779
Met 41w3d krijg je een CTG en een echo om te kijken of er genoeg vruchtwater is.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  zaterdag 23 mei 2009 @ 22:26:13 #245
143848 huuphuup
Dorksided
pi_69336830
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 22:23 schreef Roönaän het volgende:

[..]

Maandag hebben we een afspraak bij de VK. Die had vorige week al aangegeven dat ze dit soort zaken toch even wilde bespreken als we nog niet bevallen zouden zijn. Puur om even op een lijn te komen met zijn allen. Dus moeten mijn vrouw en ik dat ook wel even onderling besproken hebben natuurlijk.
oh op zo'n manier.

Het klonk namelijk alsof je direct aan de bel wilde trekken omdat je vrouw nog niet bevallen is. Maar het is niet bepaald ongewoon om tot 41 weken te lopen met je eerste kind.
Nouja goed, fijn om op 1 lijn te zitten erover met je VK en verder, sterkte met het afwachten

Vicky sorry maar het zijn wel olifantenpootjes op vochtkussentjes he. Man das net nike-air joh.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_69336857
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 22:26 schreef huuphuup het volgende:

[..]

oh op zo'n manier.

Het klonk namelijk alsof je direct aan de bel wilde trekken omdat je vrouw nog niet bevallen is. Maar het is niet bepaald ongewoon om tot 41 weken te lopen met je eerste kind.
Nouja goed, fijn om op 1 lijn te zitten erover met je VK en verder, sterkte met het afwachten

Vicky sorry maar het zijn wel olifantenpootjes op vochtkussentjes he. Man das net nike-air joh.
uhh nou ja dan ben jij het niet
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_69336958
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 22:26 schreef huuphuup het volgende:

[..]

oh op zo'n manier.
Ah sorry. Nee we zijn nog niet concreet bezig. Sorry als het zo overkwam.
  zaterdag 23 mei 2009 @ 22:36:10 #248
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_69337092
irritant Huup die vochtbeentjes
de vorige zwangerschap aardig wat last van gehad, tot op heden daar nog niet echt veel last van gehad.
net gisteravond na een hele dag efteling slenteren, had ik wat dikkere handen en voeten, maar nu zijn ze gelukkig weer normaal
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_69338201
wat een mooie wagen Laura! Daar zul je veel plezier van hebben! en het schaap ziet er heel erg uit!
Duurt het trouwens altijd zo lang voordat een wagen binnen is? ik dacht altijd: kijken, kopen, meenemen...
  zaterdag 23 mei 2009 @ 23:18:10 #250
124696 marlieske
Isa en Ties
pi_69338282
Huup brandnetelthee (getver) werkt vochtafdrijvend, groene appels eten wil ook nog wel eens helpen en soms helpt niets.... ik zal je de foto's besparen van mijn pootjes waarmee ik 3 maanden heb gelopen.
Als het heel erg word vraag dan om steunkousen niet mooi maar kan erger voorkomen zoals spataderen.

Rocka wat een mooie profiel foto's van jullie kleine man
Mama van Isa en Ties
  zaterdag 23 mei 2009 @ 23:22:04 #251
143848 huuphuup
Dorksided
pi_69338403
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 23:18 schreef marlieske het volgende:
Huup brandnetelthee (getver) werkt vochtafdrijvend, groene appels eten wil ook nog wel eens helpen en soms helpt niets.... ik zal je de foto's besparen van mijn pootjes waarmee ik 3 maanden heb gelopen.
Als het heel erg word vraag dan om steunkousen niet mooi maar kan erger voorkomen zoals spataderen.

Rocka wat een mooie profiel foto's van jullie kleine man
ja nee jouw foto's wil ik niet meer zien hoor haha och, met jou is het ook allemaal weer goed gekomen dus ik overleef het vast ook wel.
Brandnetel-thee. Is dat gewoon bij de supermarkt te koop? Ik zuip alles qua thee, ben een hoop gore chinese smaakjes gewend inmiddels die ik her en der toegeschoven krijg dus dit kan er ook wel bij.
Steunkousen zal ik onthouden. Ik heb het vorige keer al aangegeven bij mn VK van het vocht vasthouden maar ze vond het er gewoon bijhoren (hoort het natuurlijk ook daar niet van.)
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_69339247
Huup volgens mij ligt de brandnetelthee in het zonnatura-schap in de winkels
#geen
pi_69339308
quote:

[..]

Hier AE haar moeder

Hee super!!! Bedankt voor de geruststelling
Handig zo'n moeder Die van mij komt niet verder dan een mailtje sturen
#geen
pi_69339343
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 22:09 schreef XXXKarinXXX het volgende:

[..]

Paniekzaaiers!
Ja maar, ja maar, ja maar Het zou zo leuk geweest zijn hé!
#geen
pi_69339406
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 22:15 schreef Roönaän het volgende:

[..]

Ja dat zou wel een tegenvaller zijn dan hé?

Maar you never know...mss komt de beeb toch nog snel zelf...
#geen
pi_69340276
Jee Huup, we kunnen wel een olifantenpootjesclubje oprichten... hier is het ook zo erg! Hele dag bij die bruiloft geweest, dus nu zijn mijn enkels net zo dik als mijn kuiten (en mijn kuiten zijn sowieso al dik ), ziet er niet uit!
Bruiloft was wel geweldig mooi En ik weer huilie natuurlijk En toen heeft mijn Lief ook nog meegespeekd met de band, en dat was zoooo koel!

BE, wel naar je VK luisteren en lekker rustig aan doen he!

MamaNik, wat fijn dat je beebjes al uit de couveuse zijn!

Karin, ik heb me ook rot gezocht naar blauw/groen/wit gestreept behang, en uiteindelijk hebben we het gevonden, van Eiffinger...
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
  zondag 24 mei 2009 @ 00:37:20 #257
143848 huuphuup
Dorksided
pi_69340441

gezellig Tessie!
wat leuk van die bruiloft

ik zat net een paar minuten scheef op mn been op de grond en het voelde een beetje gek, en nu zit er een enorme deuk in mn been

*note to self, niet doen vlak voor ik weg moet
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_69340739
Huup! Die deuk! Haha ik moet er ook wel om lachen. Ziet er niet uit he! hier precies zo, alleen dan zijn mijn benen van zichzelf wel een stukje dikker dan die van jou, dus ziet het er nog lelijker uit! Zwanger zijn is gewoon niet zo charmant I guess
  zondag 24 mei 2009 @ 00:51:46 #259
143848 huuphuup
Dorksided
pi_69340794
Ja ik zit nu de hele tijd in mezelf te poken, kijken of ik een patroontje kan maken

en nee, allerminst charmant geloof ik achja, maandag maar eens op zoek naar die brandnetelthee (thnx Duch, even kijken bij de zonnatura dingen dus.) kijken of dat helpt.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zondag 24 mei 2009 @ 01:28:00 #260
4774 DuchessX
DuchessX
pi_69341579
Huup! Dat been!
Jeeminee ik had niet verwacht dat het zo erg zou zijn...! En Tessie ook al...!

Fijn dat je een leuke dag had Tes!!!

Ik moet nu écht écht écht naar bed, ik ben al 2 uur naar bed aan het gaan maar telkens komt er weer iets tussen moet ik nog even dit en nog even dat en nog even zus en nog even zo

Lijkt wel of ik de tijd die ik zo supermoe was wil inhalen, voel me zo hyperdepieper (maar tevens ook moe).
Nou ja maf mens ben ik

Trusten dames
#geen
pi_69343644
Goedemorgen!
39 weken zwanger vandaag
weinig te melden, niet super geslapen, draaien doet zo'n pijn en moest er een paar keer uit om te plassen en dan voel ik me helemaal een bejaarde voor ik eindelijk bij de wc ben ben ik 5 minute verder
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_69343658
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 23:15 schreef mijsje het volgende:
wat een mooie wagen Laura! Daar zul je veel plezier van hebben! en het schaap ziet er heel erg uit!
Duurt het trouwens altijd zo lang voordat een wagen binnen is? ik dacht altijd: kijken, kopen, meenemen...
Ligt eraan! Bij de 'massaproductie' wagens (Quinny, Mutsy, etc) is de levertijd veel korter, hooguit een week of 8. Vaak is het zelfs kiezen en meenemen, maar dat hangt er wel vanaf of de zaak een groot magazijn heeft

Mijn kar is iets minder populair (in Nederland) en is blijkbaar gewoon wat ingewikkelder, te meer omdat de binnenbekleding 'custom' is.
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
  zondag 24 mei 2009 @ 08:49:40 #263
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_69343846
*Meldt*

40 weken! Maar nog geen tekenen van een aanstaande bevalling.

Mijn dochter zit al "leeeeeeveeee gloooooiiiiiaaaaa" te zingen, dus die gaan we zo maar eens uit haar bed plukken voor haar feestje (weliswaar pas over 2 dagen, maar de visite komt strakjes al).
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_69343903
Rocka wat een mooie foto's, een wipneusje!
MamaNik wat fijn dat jouw mannetjes niet meer in de couveuse hoeven!!

Ik ben gisteren naar de dierentuin in Emmen geweest. Was erg leuk maar.. halverwege begonnen mijn banden toch wel erg pijn te doen. Op het laatst moest ik telkens even zitten om daarna weer verder te kunnen Nou las ik net op internet dat Anita buikbanden zouden kunnen helpen tegen bandenpijn, heeft iemand daar ervaring mee? Die dingen zijn wel erg duur zag ik
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
  zondag 24 mei 2009 @ 09:34:37 #265
223453 Guuzewuus
Noem me maar Goizewois :-p
pi_69344153
Anna, wat lief, verjaardagsliedjes zingen .

En Rocka wat een mooie foto's van jullie manneke. Ik weet eigenlijk helemaal niet hoe Brent eruit ziet, dus kan niks zien van gelijkenis . Maar dat wipneusje zie ik wel .

Vicky, AE, Memmel, en wie nog meer,.... spannend zo zeg de laatste loodjes .
  Moderator zondag 24 mei 2009 @ 09:47:37 #266
5428 crew  miss_sly
pi_69344285
MamaNik, wat goed dat je kleintjes uit de couveuse zijn! Ze doen het kennelijk erg goed, fijn hoor!

Vicky en Memmel weer gemeld, zonder baby of ophanden zijnde bevalling. Vandaag een verse beeb zou wel leuk zijn

Twinkly, vervelend van je bandenpijn. Rustig aan doen, bejaardentempo en eventueel wat ondersteuning. Ik heb een positiespijkerbroek die wel lekker wat ondersteuning geeft. Een buikband kan ook. Wee tnie thoe duur ze zijn, maar je doet er natuurlijk wel een tijdje mee

huupje, wat een deuk vervelend hoor, dat vocht vasthouden. En tessie ook al. Lijkt me erg naar, en eht echt warme weer moet og beginnen. Hoop dat de brandnetelthee werkt!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  zondag 24 mei 2009 @ 09:56:06 #267
143848 huuphuup
Dorksided
pi_69344376
Geen ervaring mee Twinkly ik heb wel gehoord dat ze inderdaad erg fijn zijn. Als je er eentje koopt dan zou ik denk ik naar een winkel gaan en niet online bestellen. Voor zoveel geld (ze kosten toch iets van 50 of 60 euro ofzo?) zou ik ze gewoon even gaan passen met een goed maatadvies erbij enzo.
Ik ben zelf aan het kijken naar van die sluitlakens, ik geloof dat Anita ze ook heeft. Heb gehoord dat dat ook erg fijn zit maar k moet me nog maar es goed inlezen daarover

En over dat vocht mja, ik zit met mn pootjes omhoog nu, en ik kijk het nog even aan, ik hoef pas over ruim 2 weken weer naar de VK, maar moet wel iets eerder nog bloed laten prikken op eiwitten en zulks, voor die 30-weken bloedtest.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_69344448
Twinkly, geen ervaring met die buikbanden...
Bejaardentempo hou ik hier zelf aan... .
Fake it till you make it...
pi_69344473
Heb je die deuk nu nog steeds dan Huup, of issie weggetrokken?
Lotte!
Noah!
pi_69344482
Jeej huup, dat is wel heel veel vocht. Hopelijk wordt het snel wat minder.

A-E al begonnen? Of heb ik over het hoofd gezien dat je al online bent geweest?

Hier vandaag 28 weken Het gaat nog steeds heel langzaam voor mn gevoel
pi_69344526
Chan, 28 weken is al bijna 75% Das juist superveel

En A-E idd nog niet gezien...zou het, zou het?
Lotte!
Noah!
  zondag 24 mei 2009 @ 10:12:50 #272
143848 huuphuup
Dorksided
pi_69344639
quote:
Op zondag 24 mei 2009 10:02 schreef Linda2205 het volgende:
Heb je die deuk nu nog steeds dan Huup, of issie weggetrokken?
nee hij s nu wel weer weggetrokken gelukkig haha

Chan ahw, over 2 weken ben je op 3-kwart en ergens in de week erna ben je 7 maanden en 2 weken daarna ben je alweer op je 50-dagen mijlpaal een week daarna ben je alweer 8 maanden (en ga je met verlof misschien wel?) een week daarna mag je alweer bevallen
ennehm... daarna heb je drie weken om af te tellen en kleertjes te wassen enzo
gaat keisnel joh!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_69345191
quote:
Op zondag 24 mei 2009 10:12 schreef huuphuup het volgende:

[..]

nee hij s nu wel weer weggetrokken gelukkig haha

Chan ahw, over 2 weken ben je op 3-kwart en ergens in de week erna ben je 7 maanden en 2 weken daarna ben je alweer op je 50-dagen mijlpaal een week daarna ben je alweer 8 maanden (en ga je met verlof misschien wel?) een week daarna mag je alweer bevallen
ennehm... daarna heb je drie weken om af te tellen en kleertjes te wassen enzo
gaat keisnel joh!

zo klinkt het ineens een stuk sneller
pi_69345269
Huup, je been jeetje joh! Ik hoop toch dat het wegtrekt. Ik ken iemand die tijdens zwangerschap zulke dikke enkels had, dat ze alleen nog open sandalen paste.

Mooie echo Rocka, dat neusje

Hier toch nog weer aan het kotsen, gister op mn werk met collega eindje gereden met clienten in de bus. Ze heeft 2x de bus in de berm moeten parkeren, daarna nog een keer gekotst in de tuin van het restaurant waar we op terras zaten.
En vanmorgen kwam de thee er meteen weer uit.
Bah , het ging nog wel zo goed van de week. Maarja het is v het goede doel he, ik weet waardoor het komt
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  zondag 24 mei 2009 @ 11:00:10 #275
65929 Angel-Eyez
Learn from mistakes...
pi_69345348
Memmel 40 weken vandaag

Vicky 39 weken

en Chan 28 weken

Wat een mijlpalen weer
Wel spannend allemaal

En sorry dames.. gelukkig was mijn moeder gisteravond zo lief om hier even te melden dat bij mij alles nog rustig was

En ook deze ochtend moet ik jullie weer teleurstellen, er is nog weinig wat op gerommel lijkt.
Vanmiddag krijg ik mijn zus op visite met de kids, inclusief mijn 4 mnd-oud-neefje ,dus ik heb vandaag geen tijd om te bevallen
Wel erg, ik heb gewoon gevraagd of ze zelf drinken mee konden nemen, omdat ik anders morgen weer de supermarkt zou moeten plunderen (zo ben ik anders nooit hoor?! )
No more games, no more drama...
pi_69345447
Poppejans wat naar zeg dat je steeds zo moet spugen. Ik kan me voorstellen dat je dat zat wordt.

Huup wat een vocht Wat Marlieske al zei: brandnetelthee en inderdaad pootjes omhoog. Maar laat je het ook even je verloskundige zien? (je had toch ook zo'n knallende hoofdpijn van de week of ben ik nou in de war met iemand anders?)

We waren gisteren naar een verjaardag toe en toen zat er zomaar ineens iemand voor het eerst aan mijn buik Ik dacht bij mezelf, waarom zit jij aan mijn vetjes met opgeblazen darmen Maar we zijn dus weer een ervaring rijker
pi_69345503
Wup , ik had misschien zo uit eerste reactie diegene een klets over zn vingers gegeven!

Huup, wat Wupwup ook al zegt, je moet het wel even laten zien bij de vk, kan ze wel zeggen dat het erbij hoort, maar je hebt het wel behoorlijk heftig zeg
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  zondag 24 mei 2009 @ 11:12:47 #278
143848 huuphuup
Dorksided
pi_69345588
Poppejanske wat vervelend van het spugen Ik had altijd diepvrieszakken in mn tas de eerste paar weken, omdat ik bang was om in de bus of de trein over mn nek te gaan. Gelukkig is het niet gebeurd maar het idee van twee van die zakjes in mn tas voelde toch wel fijn

Wupwup oohw afblijven! haha.

Ja ik heb net mn moeder even gebeld om te vragen of zij en mn oma ook zo'n last hadden van vocht, maar zij hadden er juist helemaal geen last van. Wup dat was ik idd met die hoofdpijn, maar ik denk toch dat dat lag aan een te warme/benauwde slaapkamer, ik heb er nu niet echt meer last van gelukkig. Ik kijk het vandaag gewoon nog even aan en ik vraag morgen bij het bloedprikken wel even of ze mn bloeddruk kunnen nemen.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zondag 24 mei 2009 @ 11:29:32 #279
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_69345916
goedemorgen dames

Oww Huup, wat lijkt me dat een naar gevoel, die opgezwollen benen.... ik heb er alleen ervaring mee na het vliegen en dat was al vervelend....
ik hoop voor je dat ze idd brandnetelthee hebben en dat het je gaat helpen....

wat grappig de moeder van AE altijd handig!

Poopejans wat vervelend dat je nog steeds zo misselijk bent...

en o ja, dames, bedankt voor de tips over de duizeligheid en vermoeidheid. Ik zal zelf morgen wel even mijn bloeddruk meten. (had ik allang willen doen, maar veel te druk op het werk natuurlijk....).
van8 eindelijk iets beter geslapen en de verjaardag gister ook overleefd (en het was nog best leuk)...
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  zondag 24 mei 2009 @ 11:44:57 #280
65929 Angel-Eyez
Learn from mistakes...
pi_69346274
Over aan buiken zitten trouwens, ik heb dat gelukkig maar weinig meegemaakt. En als het gebeurd ook weer geen moeite mee, maar dat ene aaitje over mijn buik die ze geven, wat denken ze, dat ze dan een schop voelen? Mijn kleine doet dat alleen onder mijn handen

Waar ik me meer aan stoor, is dat veel mensen me behandelen als een invalide "Waar wil je zitten, ow ik zal die tas even opzij zetten, want wil niet op mijn geweten hebben dat je straks valt. Het is nu zeker wel zwaar hè? "
Heel lief bedoeld weet ik, maar toevallig heb ik het geluk van een goede zwangerschap!!! En op 2 weekjes terug na (toen ik last had van de indalingsweeen) en de soms vervelende nachten, vind ik het nog steeds heel bijzonder om zwanger te zijn en kan ik er ook echt nog steeds van genieten

Ow en Huup... ineens veel vocht vasthouden is inderdaad wel iets om in de gaten te houden ja Zeker als dat gepaard gaat met hoofdpijn. En hou ook even in de gaten of je geen vlekjes, sterretjes ziet. Band om je buik voelt ter hoogte van je maag. Tintelende vingers. Ik zeg het maar (net lekker af te geven op bemoeizuchtige types ), maar dat riedeltje krijg ik nu elke controle te horen waar ik op moet letten. Dus als het zo blijft, zou ik inderdaad die bloeddruk even laten checken bij de vk.
  zondag 24 mei 2009 @ 12:02:52 #281
190853 RockabeIIa
pi_69346707
In mijn eerste zwangerschap vond ik het heel vreemd dat mensen zo maar aan mijn buik zaten. Nu vind ik het helemaal niet erg meer (ligt er wel aan wie het doet natuurlijk ). Ik herinner me nog dat ik zelf net 4 maand daarvoor bevallen was en mijn buuf toen hoogzwanger liep en ik gevraagd heb of ik mocht voelen. Het is zo gek dat het voor jou zo vertrouwd voelt, je eigen kindje in je buik maar ik wilde echt graag weten hoe een andermans buik met haar kind er in aanvoelde...
  zondag 24 mei 2009 @ 12:32:48 #282
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_69347512
Twinkly, geen ervaring met die banden, maar ik heb wel eens gelezen dat je die ook niet te vroeg moet gaan gebruiken, omdat de spieren dan juist slap worden omdat ze niks meer hoeven te doen. Vervelend is het wel natuurlijk!

BE, vervelend die harde buiken. Ik ken ze... En t is geen pretje, de tips van je vk zijn echt de moeite waard hoor (al voel je die harde buik pas NADAT je iets te veel hebt gedaan, da's het lastige ervan). Succes met rustig aan doen.

Wat zijn er veel dames die zich moeten melden zeg! Spannund! Wie zal de eerste zijn??

Mamanik, wat supergoed van je boys dat het zo goed gaat dat ze al in een wiegje mogen, Gaan ze samen of apart? En idd vervelend dat ze nog moeten blijven als jij naar huis moet, dat lijkt mij ook echt helemaaaaaal niet leuk... Woon je ver van het zkh?

Hier alles goed, gelukkig. Heb heerlijk geslapen in ons eigen bed (en ben er eens niet om 6.30 uit gegaan, want dat was de 'wektijd' in het zkh... ) Ga wel s middags nog steeds plat en doe echt niks, kijk wel uit want ik wil alleen nog maar terug om te bevallen, haha! Ik moet maandag even bellen voor een controle voor woensdag, even weer aan de ctg en een echo. Alleen maar goed natuurlijk. Maar als ze denken dat ik daarna blijf... no way! Ik hoop dat ze nu ik thuis ben nog lekker een paar weekjes blijven zitten (manlief heeft met ze afgesproken dat ze nog een week of 3 in mama's buik gaan blijven, ben benieuwd... )
Wil nog even zeggen dat alle steun die ik hier van jullie krijg enorm goed doet! Dankjulliewel daarvoor!
pi_69347644
Huup, jeumig Deuk
Twinkly, ik heb zo'n Anita buikbandding, voor heel af en toe, en ik vind het wel erg prettig moet ik zeggen

Ik word héél giftig als er iemand zonder te vragen aan m'n buik zit. Ik sluit niet uit dat ik dan ga grommen
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  zondag 24 mei 2009 @ 12:39:49 #284
190853 RockabeIIa
pi_69347704
twinkly, vraag raad aan je VK! Soms geven zij het advies en dan zijn die banden via de verzekeraar te vergoeden
Ik draag ze met regelmaat trouwens, als ik ver of lang ga lopen

Mikoxx, gaat helemaal goed komen met jullie
  zondag 24 mei 2009 @ 12:47:29 #285
248986 MamaNik
Kleuter en Peuter Tweelingmama
pi_69347899
Ze liggen apart in een wiegje ze lagen nog aan de monitor. Maar ga ze binnenkort wel even samen leggen om een leuke foto te maken.! Goed zo mikoxx goed rusten dan blijven ze nog lekker bij je. Wonen 10 minuten met de auto van het ziekenhuis. Maar net goed nieuws gehad als ze het goed blijven doen mogen ze waarschijnlijk volgende week al ergens naar huis. Ik hoop het zo. Duimen dus allemaal!
  zondag 24 mei 2009 @ 13:15:44 #286
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_69348564
Huup, nog even over je benen.
Over de rand van de bank is niet de beste optie. Dan lig je nl waarschijnlijk alsnog met ergens een drukpunt van die bank in je kuit en ga je de aderen nog meer afklemmen.
Omhoog en dan hooguit op je hielen steunen, maar nog beter is gewoon ondersteuning onder je hele been.

Bleekselderij en groene appels schijnen ook goed te werken.
pi_69348938
quote:
van AE

Waar ik me meer aan stoor, is dat veel mensen me behandelen als een invalide "Waar wil je zitten, ow ik zal die tas even opzij zetten, want wil niet op mijn geweten hebben dat je straks valt. Het is nu zeker wel zwaar hè? "
Heel lief bedoeld weet ik, maar toevallig heb ik het geluk van een goede zwangerschap!!!
Nou, hier nog één... ik liet wat vallen in de supermarkt en een vrouw op leeftijd pakte het voor me op. Ik werd gewoon bijna boos!
pi_69348971
BE, de bal van de fysio werkt ook daar erg goed voor. Tis een multifunctioneel ding
  zondag 24 mei 2009 @ 13:33:10 #289
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_69349044
*foto van enge deuk in Huup-been gemist heeft*

Ik dreigde een maand of 2-3 geleden ook wat vocht vast te gaan houden en toen hebben we snel een poef/voetenbankje gekocht voor bij t bankstel. Nu zit ik iedere keer met mijn beentjes lekker omhoog en dat werkt prima. Maar wat BE al zegt, zorgen dat het nergens knelt.
Vorig weekend heeft Lief een hangmat voor me gekocht voor in de tuin. Daarin lig je ook lekker met je benen omhoog (doe wel altijd een kussentje onder mijn knieen trouwens) en dat is ook erg fijn.

Mij is wel opgevallen dat ik me beter voel als ik veel met mijn benen omhoog zit, als in minder zwaar/vermoeid/lood in de schoenen. Ook een fijne bijwerking!

Overigens lig ik nu lekker in mijn hangmatje op het terras. De vijver van de buren klatert vrolijk, de vogeltjes fluiten en de clematis van de andere buren is over de muur hen gegroeid en zit aan onze kant vol bloemknoppen. Soms is het leven nog niet zo slecht
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
  zondag 24 mei 2009 @ 13:33:11 #290
143848 huuphuup
Dorksided
pi_69349046
quote:
Op zondag 24 mei 2009 13:15 schreef Brighteyes het volgende:
Huup, nog even over je benen.
Over de rand van de bank is niet de beste optie. Dan lig je nl waarschijnlijk alsnog met ergens een drukpunt van die bank in je kuit en ga je de aderen nog meer afklemmen.
Omhoog en dan hooguit op je hielen steunen, maar nog beter is gewoon ondersteuning onder je hele been.

Bleekselderij en groene appels schijnen ook goed te werken.
oh das niet zo bijdehand dan
ik had ze net de hele tijd op een kussen op de salontafel zeg maar, maar dat voelt niet hoog genoeg. Als je me volgt. Misschien maar es twee kussens proberen ofzo.

Ik vond toevallig bij het opruimen van mn kledingkast wat van die proefmonsterzakjes brandnetelthee wat een toeval haha. (en de lader van mn camera ein-de-lijk...)

-edit-
ca.ra hij staat er nog hoor post 257 ergens bijna bovenaan deze pagina ongeveer, maar hij staat onder een linkje
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zondag 24 mei 2009 @ 13:33:14 #291
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_69349049
quote:
Op zondag 24 mei 2009 13:30 schreef McLaura het volgende:
BE, de bal van de fysio werkt ook daar erg goed voor. Tis een multifunctioneel ding

Zolang het idd maar een beetje met je benen mee vormt en er niet drukpunten ontstaan.
pi_69349637
wow wat een deuk Huup!!!
Hoe lang duurde het voor die wegtrok? Of zittie er nog steeds?

Tessie, heb je voor mij een foto van dat behang? (even pm of in het kinderkamertopic?)

Poppejans, wat balen dat je weer moest overgeven....juk.
hopelijk is het snel weer over...

Vicky, Memmel, Roonaan en AngelEyez, wie zou er het eerste zijn met een verse baby???
Ik gok op Angel!
  zondag 24 mei 2009 @ 13:57:20 #293
65929 Angel-Eyez
Learn from mistakes...
pi_69349842
quote:
Op zondag 24 mei 2009 13:29 schreef McLaura het volgende:

[..]

Nou, hier nog één... ik liet wat vallen in de supermarkt en een vrouw op leeftijd pakte het voor me op. Ik werd gewoon bijna boos!
Hihi gelukkig ben ik dus echt niet de enige, maar vind het tegelijk dus ook sneu voor die mensen, want ze bedoelen het zo lief
quote:
Op zondag 24 mei 2009 13:51 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Vicky, Memmel, Roonaan en AngelEyez, wie zou er het eerste zijn met een verse baby???
Ik gok op Angel!
Voel me helemaal vereerd dat je op mij als eerste gokt
Ik heb vandaag heel veel familie over de vloer dus, mijn vader en moeder komen ook, kunnen die mijn zus en kids ook weer eens zien (ze durfden daar ook niet meer heen, omdat ik op alle dagen loop )

Dus zou wel wat zijn als ik straks begin met weeen ofzo
  zondag 24 mei 2009 @ 13:59:09 #294
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_69349902
Ow haha ja nu zie ik m. Das een flinke deuk idd. Het verschil tussen zwarte tekst en blauwe linkjes valt niet zo goed op ivm invallend zonlicht enzo.

En brandnetelthee is .... eh nouja... mwa. (bleek)selderij is ook vochtafdrijvend maar persoonlijk vind ik dat nog veeeel erger.
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
pi_69350435
Cara, dat klinkt lekker hoor, dat hangmatje in de tuin!
Ik zit thuis op de bank ook altijd met mijn voeten omhoog ( voor de nieuwe bank!) en dat helpt echt wel goed. Maar gister dus de hele dag op die bruiloft geweest en dan zie je gelijk heel goed het verschil, ze zijn nu nog steeds een beetje dik haha! Brandnetelthee en selderij lust ik niet, en voor appels ben ik allergisch, dus ik blijf wel lekker met de voetjes omhoog zitten.

Karin, en foto van het behang kan je op onze blog vinden, die onder het linkje in mijn sig staat. (de kleuren zijn alleen in het echt iets frisser zeg maar)

Mikoxx, fijn dat je weer thuis bent! Hopelijk vergeet je die wektijd van het ZH ook snel en kan je nog een klein beetje uitslapen. En vooral heel rustig aan doen natuurlijk. Die 3 weken zo mooi zijn he als dat lukt!
pi_69350558
quote:
Op zondag 24 mei 2009 14:18 schreef tessie het volgende:
Cara, dat klinkt lekker hoor, dat hangmatje in de tuin!
Ik zit thuis op de bank ook altijd met mijn voeten omhoog ( voor de nieuwe bank!) en dat helpt echt wel goed. Maar gister dus de hele dag op die bruiloft geweest en dan zie je gelijk heel goed het verschil, ze zijn nu nog steeds een beetje dik haha! Brandnetelthee en selderij lust ik niet, en voor appels ben ik allergisch, dus ik blijf wel lekker met de voetjes omhoog zitten.

Karin, en foto van het behang kan je op onze blog vinden, die onder het linkje in mijn sig staat. (de kleuren zijn alleen in het echt iets frisser zeg maar)

Mikoxx, fijn dat je weer thuis bent! Hopelijk vergeet je die wektijd van het ZH ook snel en kan je nog een klein beetje uitslapen. En vooral heel rustig aan doen natuurlijk. Die 3 weken zo mooi zijn he als dat lukt!
thanks Tessie, ik heb 'm gevonden!
Die ziet er wel leuk uit idd, en kan toch ook wel voor zowel jongen als meisje?
Ik zal hem eens aan mijn lover laten zien, kijken wat die ervan vindt...
De andere kant van de kamer wordt ws aquablauw met een zelfgeschilderde boom erop.
pi_69350650
Ik vind het ook voor een meisje leuk hoor, beetje stoer kan best ook voor een meisje vind ik! Wij hebben ook 1 muur blauw en dan nog 1 muur groen, dezelfde kleuren als in het behang. Zo´n boom op een blauwe muur lijkt me echt super tof!
pi_69351540
@ Mammanik, nog gefeliciteerd.

Wij zijn een paar dagen weg geweest met een club vrienden en 4 kids, erg leuk maar nu ik aan het zitten kom ben ik kapot.
Eerste nacht al door het bed gezakt dus paar nachten slecht geslapen maar buik begint nu toch echt wel wat te groeien en dinsdag de 20-weken echo, spannend hoor.
pi_69352729
quote:
Op zondag 24 mei 2009 13:33 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Zolang het idd maar een beetje met je benen mee vormt en er niet drukpunten ontstaan.
Precies! De bal is wat hoger dan de bank, en zo heb ik een heerlijke houding (om in mijn Lamborghini Gallardo rond te racen en de pliesie te pesten )

[uitleg] Ik ben Need For Speed junk, en ben in mijn nopjes nu er een nieuwe versie uit is [/uitleg]
pi_69354050
Huup, jeetje ik dacht dat ik vocht vast houd maar als ik die foto zie jemig dan valt het hier nog wel mee!

Vicky 39 weken

Memmel 40 weken

Chan 28 weken

Hier is de hoofdpijn gelukkig weer weg, ik was wel vroeg wakker maar ik dacht laat ik er maar uit gaan voordat ik straks wel weer hoofdpijn heb!
Net nog even lekker in de zon gezeten met mijn benen heerlijk Ik hoop dat het na deze week ook zo mooi weer blijft!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')