ja nee jouw foto's wil ik niet meer zien hoorquote:Op zaterdag 23 mei 2009 23:18 schreef marlieske het volgende:
Huup brandnetelthee (getver) werkt vochtafdrijvend, groene appels eten wil ook nog wel eens helpen en soms helpt niets.... ik zal je de foto's besparen van mijn pootjes waarmee ik 3 maanden heb gelopen.
Als het heel erg word vraag dan om steunkousen niet mooi maar kan erger voorkomen zoals spataderen.
Rocka wat een mooie profiel foto's van jullie kleine man
Hee super!!!quote:Op zaterdag 23 mei 2009 22:07 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Hier AE haar moeder
Kom net toevallig hier ff bijlezen.
AE is vanmorgen wel hier geweest.... en is als het goed is nu naar een verjaardag.
Ja maar, ja maar, ja maarquote:Op zaterdag 23 mei 2009 22:09 schreef XXXKarinXXX het volgende:
[..]
dit was dus AE vanmorgen....
Paniekzaaiers!
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 22:15 schreef Roönaän het volgende:
[..]
Hier gebeurd echt helemaal niets. Moeten nu langzaam aan dingen bespreken als strippen, gyn, ziekenhuis etc. Alhoewel de hoop op een thuisbevalling wel blijft, was het niet direct wat we gepland hadden natuurlijk
Ligt eraan! Bij de 'massaproductie' wagens (Quinny, Mutsy, etc) is de levertijd veel korter, hooguit een week of 8. Vaak is het zelfs kiezen en meenemen, maar dat hangt er wel vanaf of de zaak een groot magazijn heeftquote:Op zaterdag 23 mei 2009 23:15 schreef mijsje het volgende:
wat een mooie wagen Laura! Daar zul je veel plezier van hebben! en het schaap ziet er heel erguit!
Duurt het trouwens altijd zo lang voordat een wagen binnen is? ik dacht altijd: kijken, kopen, meenemen...
nee hij s nu wel weer weggetrokken gelukkig hahaquote:Op zondag 24 mei 2009 10:02 schreef Linda2205 het volgende:
Heb je die deuk nu nog steeds dan Huup, of issie weggetrokken?
quote:Op zondag 24 mei 2009 10:12 schreef huuphuup het volgende:
[..]
nee hij s nu wel weer weggetrokken gelukkig haha
Chan ahw, over 2 weken ben je op 3-kwart en ergens in de week erna ben je 7 maandenen 2 weken daarna ben je alweer op je 50-dagen mijlpaal
een week daarna ben je alweer 8 maanden (en ga je met verlof misschien wel?)
een week daarna mag je alweer bevallen
![]()
ennehm... daarna heb je drie weken om af te tellen en kleertjes te wassen enzo![]()
gaat keisnel joh!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |