abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 23 mei 2009 @ 23:22:04 #251
143848 huuphuup
Dorksided
pi_69338403
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 23:18 schreef marlieske het volgende:
Huup brandnetelthee (getver) werkt vochtafdrijvend, groene appels eten wil ook nog wel eens helpen en soms helpt niets.... ik zal je de foto's besparen van mijn pootjes waarmee ik 3 maanden heb gelopen.
Als het heel erg word vraag dan om steunkousen niet mooi maar kan erger voorkomen zoals spataderen.

Rocka wat een mooie profiel foto's van jullie kleine man
ja nee jouw foto's wil ik niet meer zien hoor haha och, met jou is het ook allemaal weer goed gekomen dus ik overleef het vast ook wel.
Brandnetel-thee. Is dat gewoon bij de supermarkt te koop? Ik zuip alles qua thee, ben een hoop gore chinese smaakjes gewend inmiddels die ik her en der toegeschoven krijg dus dit kan er ook wel bij.
Steunkousen zal ik onthouden. Ik heb het vorige keer al aangegeven bij mn VK van het vocht vasthouden maar ze vond het er gewoon bijhoren (hoort het natuurlijk ook daar niet van.)
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_69339247
Huup volgens mij ligt de brandnetelthee in het zonnatura-schap in de winkels
#geen
pi_69339308
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 22:07 schreef PrintScreen het volgende:

[..]

Hier AE haar moeder

Kom net toevallig hier ff bijlezen.

AE is vanmorgen wel hier geweest.... en is als het goed is nu naar een verjaardag.
Hee super!!! Bedankt voor de geruststelling
Handig zo'n moeder Die van mij komt niet verder dan een mailtje sturen
#geen
pi_69339343
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 22:09 schreef XXXKarinXXX het volgende:

[..]

dit was dus AE vanmorgen....
Paniekzaaiers!
Ja maar, ja maar, ja maar Het zou zo leuk geweest zijn hé!
#geen
pi_69339406
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 22:15 schreef Roönaän het volgende:

[..]

Hier gebeurd echt helemaal niets. Moeten nu langzaam aan dingen bespreken als strippen, gyn, ziekenhuis etc. Alhoewel de hoop op een thuisbevalling wel blijft, was het niet direct wat we gepland hadden natuurlijk

Ja dat zou wel een tegenvaller zijn dan hé?

Maar you never know...mss komt de beeb toch nog snel zelf...
#geen
pi_69340276
Jee Huup, we kunnen wel een olifantenpootjesclubje oprichten... hier is het ook zo erg! Hele dag bij die bruiloft geweest, dus nu zijn mijn enkels net zo dik als mijn kuiten (en mijn kuiten zijn sowieso al dik ), ziet er niet uit!
Bruiloft was wel geweldig mooi En ik weer huilie natuurlijk En toen heeft mijn Lief ook nog meegespeekd met de band, en dat was zoooo koel!

BE, wel naar je VK luisteren en lekker rustig aan doen he!

MamaNik, wat fijn dat je beebjes al uit de couveuse zijn!

Karin, ik heb me ook rot gezocht naar blauw/groen/wit gestreept behang, en uiteindelijk hebben we het gevonden, van Eiffinger...
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
  zondag 24 mei 2009 @ 00:37:20 #257
143848 huuphuup
Dorksided
pi_69340441

gezellig Tessie!
wat leuk van die bruiloft

ik zat net een paar minuten scheef op mn been op de grond en het voelde een beetje gek, en nu zit er een enorme deuk in mn been

*note to self, niet doen vlak voor ik weg moet
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_69340739
Huup! Die deuk! Haha ik moet er ook wel om lachen. Ziet er niet uit he! hier precies zo, alleen dan zijn mijn benen van zichzelf wel een stukje dikker dan die van jou, dus ziet het er nog lelijker uit! Zwanger zijn is gewoon niet zo charmant I guess
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
  zondag 24 mei 2009 @ 00:51:46 #259
143848 huuphuup
Dorksided
pi_69340794
Ja ik zit nu de hele tijd in mezelf te poken, kijken of ik een patroontje kan maken

en nee, allerminst charmant geloof ik achja, maandag maar eens op zoek naar die brandnetelthee (thnx Duch, even kijken bij de zonnatura dingen dus.) kijken of dat helpt.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zondag 24 mei 2009 @ 01:28:00 #260
4774 DuchessX
DuchessX
pi_69341579
Huup! Dat been!
Jeeminee ik had niet verwacht dat het zo erg zou zijn...! En Tessie ook al...!

Fijn dat je een leuke dag had Tes!!!

Ik moet nu écht écht écht naar bed, ik ben al 2 uur naar bed aan het gaan maar telkens komt er weer iets tussen moet ik nog even dit en nog even dat en nog even zus en nog even zo

Lijkt wel of ik de tijd die ik zo supermoe was wil inhalen, voel me zo hyperdepieper (maar tevens ook moe).
Nou ja maf mens ben ik

Trusten dames
#geen
pi_69343644
Goedemorgen!
39 weken zwanger vandaag
weinig te melden, niet super geslapen, draaien doet zo'n pijn en moest er een paar keer uit om te plassen en dan voel ik me helemaal een bejaarde voor ik eindelijk bij de wc ben ben ik 5 minute verder
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_69343658
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 23:15 schreef mijsje het volgende:
wat een mooie wagen Laura! Daar zul je veel plezier van hebben! en het schaap ziet er heel erg uit!
Duurt het trouwens altijd zo lang voordat een wagen binnen is? ik dacht altijd: kijken, kopen, meenemen...
Ligt eraan! Bij de 'massaproductie' wagens (Quinny, Mutsy, etc) is de levertijd veel korter, hooguit een week of 8. Vaak is het zelfs kiezen en meenemen, maar dat hangt er wel vanaf of de zaak een groot magazijn heeft

Mijn kar is iets minder populair (in Nederland) en is blijkbaar gewoon wat ingewikkelder, te meer omdat de binnenbekleding 'custom' is.
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
  zondag 24 mei 2009 @ 08:49:40 #263
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_69343846
*Meldt*

40 weken! Maar nog geen tekenen van een aanstaande bevalling.

Mijn dochter zit al "leeeeeeveeee gloooooiiiiiaaaaa" te zingen, dus die gaan we zo maar eens uit haar bed plukken voor haar feestje (weliswaar pas over 2 dagen, maar de visite komt strakjes al).
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_69343903
Rocka wat een mooie foto's, een wipneusje!
MamaNik wat fijn dat jouw mannetjes niet meer in de couveuse hoeven!!

Ik ben gisteren naar de dierentuin in Emmen geweest. Was erg leuk maar.. halverwege begonnen mijn banden toch wel erg pijn te doen. Op het laatst moest ik telkens even zitten om daarna weer verder te kunnen Nou las ik net op internet dat Anita buikbanden zouden kunnen helpen tegen bandenpijn, heeft iemand daar ervaring mee? Die dingen zijn wel erg duur zag ik
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
  zondag 24 mei 2009 @ 09:34:37 #265
223453 Guuzewuus
Noem me maar Goizewois :-p
pi_69344153
Anna, wat lief, verjaardagsliedjes zingen .

En Rocka wat een mooie foto's van jullie manneke. Ik weet eigenlijk helemaal niet hoe Brent eruit ziet, dus kan niks zien van gelijkenis . Maar dat wipneusje zie ik wel .

Vicky, AE, Memmel, en wie nog meer,.... spannend zo zeg de laatste loodjes .
  Moderator zondag 24 mei 2009 @ 09:47:37 #266
5428 crew  miss_sly
pi_69344285
MamaNik, wat goed dat je kleintjes uit de couveuse zijn! Ze doen het kennelijk erg goed, fijn hoor!

Vicky en Memmel weer gemeld, zonder baby of ophanden zijnde bevalling. Vandaag een verse beeb zou wel leuk zijn

Twinkly, vervelend van je bandenpijn. Rustig aan doen, bejaardentempo en eventueel wat ondersteuning. Ik heb een positiespijkerbroek die wel lekker wat ondersteuning geeft. Een buikband kan ook. Wee tnie thoe duur ze zijn, maar je doet er natuurlijk wel een tijdje mee

huupje, wat een deuk vervelend hoor, dat vocht vasthouden. En tessie ook al. Lijkt me erg naar, en eht echt warme weer moet og beginnen. Hoop dat de brandnetelthee werkt!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  zondag 24 mei 2009 @ 09:56:06 #267
143848 huuphuup
Dorksided
pi_69344376
Geen ervaring mee Twinkly ik heb wel gehoord dat ze inderdaad erg fijn zijn. Als je er eentje koopt dan zou ik denk ik naar een winkel gaan en niet online bestellen. Voor zoveel geld (ze kosten toch iets van 50 of 60 euro ofzo?) zou ik ze gewoon even gaan passen met een goed maatadvies erbij enzo.
Ik ben zelf aan het kijken naar van die sluitlakens, ik geloof dat Anita ze ook heeft. Heb gehoord dat dat ook erg fijn zit maar k moet me nog maar es goed inlezen daarover

En over dat vocht mja, ik zit met mn pootjes omhoog nu, en ik kijk het nog even aan, ik hoef pas over ruim 2 weken weer naar de VK, maar moet wel iets eerder nog bloed laten prikken op eiwitten en zulks, voor die 30-weken bloedtest.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_69344448
Twinkly, geen ervaring met die buikbanden...
Bejaardentempo hou ik hier zelf aan... .
Fake it till you make it...
pi_69344473
Heb je die deuk nu nog steeds dan Huup, of issie weggetrokken?
Lotte!
Noah!
pi_69344482
Jeej huup, dat is wel heel veel vocht. Hopelijk wordt het snel wat minder.

A-E al begonnen? Of heb ik over het hoofd gezien dat je al online bent geweest?

Hier vandaag 28 weken Het gaat nog steeds heel langzaam voor mn gevoel
pi_69344526
Chan, 28 weken is al bijna 75% Das juist superveel

En A-E idd nog niet gezien...zou het, zou het?
Lotte!
Noah!
  zondag 24 mei 2009 @ 10:12:50 #272
143848 huuphuup
Dorksided
pi_69344639
quote:
Op zondag 24 mei 2009 10:02 schreef Linda2205 het volgende:
Heb je die deuk nu nog steeds dan Huup, of issie weggetrokken?
nee hij s nu wel weer weggetrokken gelukkig haha

Chan ahw, over 2 weken ben je op 3-kwart en ergens in de week erna ben je 7 maanden en 2 weken daarna ben je alweer op je 50-dagen mijlpaal een week daarna ben je alweer 8 maanden (en ga je met verlof misschien wel?) een week daarna mag je alweer bevallen
ennehm... daarna heb je drie weken om af te tellen en kleertjes te wassen enzo
gaat keisnel joh!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_69345191
quote:
Op zondag 24 mei 2009 10:12 schreef huuphuup het volgende:

[..]

nee hij s nu wel weer weggetrokken gelukkig haha

Chan ahw, over 2 weken ben je op 3-kwart en ergens in de week erna ben je 7 maanden en 2 weken daarna ben je alweer op je 50-dagen mijlpaal een week daarna ben je alweer 8 maanden (en ga je met verlof misschien wel?) een week daarna mag je alweer bevallen
ennehm... daarna heb je drie weken om af te tellen en kleertjes te wassen enzo
gaat keisnel joh!

zo klinkt het ineens een stuk sneller
pi_69345269
Huup, je been jeetje joh! Ik hoop toch dat het wegtrekt. Ik ken iemand die tijdens zwangerschap zulke dikke enkels had, dat ze alleen nog open sandalen paste.

Mooie echo Rocka, dat neusje

Hier toch nog weer aan het kotsen, gister op mn werk met collega eindje gereden met clienten in de bus. Ze heeft 2x de bus in de berm moeten parkeren, daarna nog een keer gekotst in de tuin van het restaurant waar we op terras zaten.
En vanmorgen kwam de thee er meteen weer uit.
Bah , het ging nog wel zo goed van de week. Maarja het is v het goede doel he, ik weet waardoor het komt
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  zondag 24 mei 2009 @ 11:00:10 #275
65929 Angel-Eyez
Learn from mistakes...
pi_69345348
Memmel 40 weken vandaag

Vicky 39 weken

en Chan 28 weken

Wat een mijlpalen weer
Wel spannend allemaal

En sorry dames.. gelukkig was mijn moeder gisteravond zo lief om hier even te melden dat bij mij alles nog rustig was

En ook deze ochtend moet ik jullie weer teleurstellen, er is nog weinig wat op gerommel lijkt.
Vanmiddag krijg ik mijn zus op visite met de kids, inclusief mijn 4 mnd-oud-neefje ,dus ik heb vandaag geen tijd om te bevallen
Wel erg, ik heb gewoon gevraagd of ze zelf drinken mee konden nemen, omdat ik anders morgen weer de supermarkt zou moeten plunderen (zo ben ik anders nooit hoor?! )
No more games, no more drama...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')