abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69345447
Poppejans wat naar zeg dat je steeds zo moet spugen. Ik kan me voorstellen dat je dat zat wordt.

Huup wat een vocht Wat Marlieske al zei: brandnetelthee en inderdaad pootjes omhoog. Maar laat je het ook even je verloskundige zien? (je had toch ook zo'n knallende hoofdpijn van de week of ben ik nou in de war met iemand anders?)

We waren gisteren naar een verjaardag toe en toen zat er zomaar ineens iemand voor het eerst aan mijn buik Ik dacht bij mezelf, waarom zit jij aan mijn vetjes met opgeblazen darmen Maar we zijn dus weer een ervaring rijker
pi_69345503
Wup , ik had misschien zo uit eerste reactie diegene een klets over zn vingers gegeven!

Huup, wat Wupwup ook al zegt, je moet het wel even laten zien bij de vk, kan ze wel zeggen dat het erbij hoort, maar je hebt het wel behoorlijk heftig zeg
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  zondag 24 mei 2009 @ 11:12:47 #278
143848 huuphuup
Dorksided
pi_69345588
Poppejanske wat vervelend van het spugen Ik had altijd diepvrieszakken in mn tas de eerste paar weken, omdat ik bang was om in de bus of de trein over mn nek te gaan. Gelukkig is het niet gebeurd maar het idee van twee van die zakjes in mn tas voelde toch wel fijn

Wupwup oohw afblijven! haha.

Ja ik heb net mn moeder even gebeld om te vragen of zij en mn oma ook zo'n last hadden van vocht, maar zij hadden er juist helemaal geen last van. Wup dat was ik idd met die hoofdpijn, maar ik denk toch dat dat lag aan een te warme/benauwde slaapkamer, ik heb er nu niet echt meer last van gelukkig. Ik kijk het vandaag gewoon nog even aan en ik vraag morgen bij het bloedprikken wel even of ze mn bloeddruk kunnen nemen.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zondag 24 mei 2009 @ 11:29:32 #279
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_69345916
goedemorgen dames

Oww Huup, wat lijkt me dat een naar gevoel, die opgezwollen benen.... ik heb er alleen ervaring mee na het vliegen en dat was al vervelend....
ik hoop voor je dat ze idd brandnetelthee hebben en dat het je gaat helpen....

wat grappig de moeder van AE altijd handig!

Poopejans wat vervelend dat je nog steeds zo misselijk bent...

en o ja, dames, bedankt voor de tips over de duizeligheid en vermoeidheid. Ik zal zelf morgen wel even mijn bloeddruk meten. (had ik allang willen doen, maar veel te druk op het werk natuurlijk....).
van8 eindelijk iets beter geslapen en de verjaardag gister ook overleefd (en het was nog best leuk)...
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  zondag 24 mei 2009 @ 11:44:57 #280
65929 Angel-Eyez
Learn from mistakes...
pi_69346274
Over aan buiken zitten trouwens, ik heb dat gelukkig maar weinig meegemaakt. En als het gebeurd ook weer geen moeite mee, maar dat ene aaitje over mijn buik die ze geven, wat denken ze, dat ze dan een schop voelen? Mijn kleine doet dat alleen onder mijn handen

Waar ik me meer aan stoor, is dat veel mensen me behandelen als een invalide "Waar wil je zitten, ow ik zal die tas even opzij zetten, want wil niet op mijn geweten hebben dat je straks valt. Het is nu zeker wel zwaar hè? "
Heel lief bedoeld weet ik, maar toevallig heb ik het geluk van een goede zwangerschap!!! En op 2 weekjes terug na (toen ik last had van de indalingsweeen) en de soms vervelende nachten, vind ik het nog steeds heel bijzonder om zwanger te zijn en kan ik er ook echt nog steeds van genieten

Ow en Huup... ineens veel vocht vasthouden is inderdaad wel iets om in de gaten te houden ja Zeker als dat gepaard gaat met hoofdpijn. En hou ook even in de gaten of je geen vlekjes, sterretjes ziet. Band om je buik voelt ter hoogte van je maag. Tintelende vingers. Ik zeg het maar (net lekker af te geven op bemoeizuchtige types ), maar dat riedeltje krijg ik nu elke controle te horen waar ik op moet letten. Dus als het zo blijft, zou ik inderdaad die bloeddruk even laten checken bij de vk.
No more games, no more drama...
  zondag 24 mei 2009 @ 12:02:52 #281
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_69346707
In mijn eerste zwangerschap vond ik het heel vreemd dat mensen zo maar aan mijn buik zaten. Nu vind ik het helemaal niet erg meer (ligt er wel aan wie het doet natuurlijk ). Ik herinner me nog dat ik zelf net 4 maand daarvoor bevallen was en mijn buuf toen hoogzwanger liep en ik gevraagd heb of ik mocht voelen. Het is zo gek dat het voor jou zo vertrouwd voelt, je eigen kindje in je buik maar ik wilde echt graag weten hoe een andermans buik met haar kind er in aanvoelde...
I'm so glamourous I piss glitter!
  zondag 24 mei 2009 @ 12:32:48 #282
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_69347512
Twinkly, geen ervaring met die banden, maar ik heb wel eens gelezen dat je die ook niet te vroeg moet gaan gebruiken, omdat de spieren dan juist slap worden omdat ze niks meer hoeven te doen. Vervelend is het wel natuurlijk!

BE, vervelend die harde buiken. Ik ken ze... En t is geen pretje, de tips van je vk zijn echt de moeite waard hoor (al voel je die harde buik pas NADAT je iets te veel hebt gedaan, da's het lastige ervan). Succes met rustig aan doen.

Wat zijn er veel dames die zich moeten melden zeg! Spannund! Wie zal de eerste zijn??

Mamanik, wat supergoed van je boys dat het zo goed gaat dat ze al in een wiegje mogen, Gaan ze samen of apart? En idd vervelend dat ze nog moeten blijven als jij naar huis moet, dat lijkt mij ook echt helemaaaaaal niet leuk... Woon je ver van het zkh?

Hier alles goed, gelukkig. Heb heerlijk geslapen in ons eigen bed (en ben er eens niet om 6.30 uit gegaan, want dat was de 'wektijd' in het zkh... ) Ga wel s middags nog steeds plat en doe echt niks, kijk wel uit want ik wil alleen nog maar terug om te bevallen, haha! Ik moet maandag even bellen voor een controle voor woensdag, even weer aan de ctg en een echo. Alleen maar goed natuurlijk. Maar als ze denken dat ik daarna blijf... no way! Ik hoop dat ze nu ik thuis ben nog lekker een paar weekjes blijven zitten (manlief heeft met ze afgesproken dat ze nog een week of 3 in mama's buik gaan blijven, ben benieuwd... )
Wil nog even zeggen dat alle steun die ik hier van jullie krijg enorm goed doet! Dankjulliewel daarvoor!
pi_69347644
Huup, jeumig Deuk
Twinkly, ik heb zo'n Anita buikbandding, voor heel af en toe, en ik vind het wel erg prettig moet ik zeggen

Ik word héél giftig als er iemand zonder te vragen aan m'n buik zit. Ik sluit niet uit dat ik dan ga grommen
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  zondag 24 mei 2009 @ 12:39:49 #284
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_69347704
twinkly, vraag raad aan je VK! Soms geven zij het advies en dan zijn die banden via de verzekeraar te vergoeden
Ik draag ze met regelmaat trouwens, als ik ver of lang ga lopen

Mikoxx, gaat helemaal goed komen met jullie
I'm so glamourous I piss glitter!
  zondag 24 mei 2009 @ 12:47:29 #285
248986 MamaNik
Kleuter en Peuter Tweelingmama
pi_69347899
Ze liggen apart in een wiegje ze lagen nog aan de monitor. Maar ga ze binnenkort wel even samen leggen om een leuke foto te maken.! Goed zo mikoxx goed rusten dan blijven ze nog lekker bij je. Wonen 10 minuten met de auto van het ziekenhuis. Maar net goed nieuws gehad als ze het goed blijven doen mogen ze waarschijnlijk volgende week al ergens naar huis. Ik hoop het zo. Duimen dus allemaal!
  zondag 24 mei 2009 @ 13:15:44 #286
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_69348564
Huup, nog even over je benen.
Over de rand van de bank is niet de beste optie. Dan lig je nl waarschijnlijk alsnog met ergens een drukpunt van die bank in je kuit en ga je de aderen nog meer afklemmen.
Omhoog en dan hooguit op je hielen steunen, maar nog beter is gewoon ondersteuning onder je hele been.

Bleekselderij en groene appels schijnen ook goed te werken.
pi_69348938
quote:
van AE

Waar ik me meer aan stoor, is dat veel mensen me behandelen als een invalide "Waar wil je zitten, ow ik zal die tas even opzij zetten, want wil niet op mijn geweten hebben dat je straks valt. Het is nu zeker wel zwaar hè? "
Heel lief bedoeld weet ik, maar toevallig heb ik het geluk van een goede zwangerschap!!!
Nou, hier nog één... ik liet wat vallen in de supermarkt en een vrouw op leeftijd pakte het voor me op. Ik werd gewoon bijna boos!
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_69348971
BE, de bal van de fysio werkt ook daar erg goed voor. Tis een multifunctioneel ding
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
  zondag 24 mei 2009 @ 13:33:10 #289
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_69349044
*foto van enge deuk in Huup-been gemist heeft*

Ik dreigde een maand of 2-3 geleden ook wat vocht vast te gaan houden en toen hebben we snel een poef/voetenbankje gekocht voor bij t bankstel. Nu zit ik iedere keer met mijn beentjes lekker omhoog en dat werkt prima. Maar wat BE al zegt, zorgen dat het nergens knelt.
Vorig weekend heeft Lief een hangmat voor me gekocht voor in de tuin. Daarin lig je ook lekker met je benen omhoog (doe wel altijd een kussentje onder mijn knieen trouwens) en dat is ook erg fijn.

Mij is wel opgevallen dat ik me beter voel als ik veel met mijn benen omhoog zit, als in minder zwaar/vermoeid/lood in de schoenen. Ook een fijne bijwerking!

Overigens lig ik nu lekker in mijn hangmatje op het terras. De vijver van de buren klatert vrolijk, de vogeltjes fluiten en de clematis van de andere buren is over de muur hen gegroeid en zit aan onze kant vol bloemknoppen. Soms is het leven nog niet zo slecht
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
  zondag 24 mei 2009 @ 13:33:11 #290
143848 huuphuup
Dorksided
pi_69349046
quote:
Op zondag 24 mei 2009 13:15 schreef Brighteyes het volgende:
Huup, nog even over je benen.
Over de rand van de bank is niet de beste optie. Dan lig je nl waarschijnlijk alsnog met ergens een drukpunt van die bank in je kuit en ga je de aderen nog meer afklemmen.
Omhoog en dan hooguit op je hielen steunen, maar nog beter is gewoon ondersteuning onder je hele been.

Bleekselderij en groene appels schijnen ook goed te werken.
oh das niet zo bijdehand dan
ik had ze net de hele tijd op een kussen op de salontafel zeg maar, maar dat voelt niet hoog genoeg. Als je me volgt. Misschien maar es twee kussens proberen ofzo.

Ik vond toevallig bij het opruimen van mn kledingkast wat van die proefmonsterzakjes brandnetelthee wat een toeval haha. (en de lader van mn camera ein-de-lijk...)

-edit-
ca.ra hij staat er nog hoor post 257 ergens bijna bovenaan deze pagina ongeveer, maar hij staat onder een linkje
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zondag 24 mei 2009 @ 13:33:14 #291
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_69349049
quote:
Op zondag 24 mei 2009 13:30 schreef McLaura het volgende:
BE, de bal van de fysio werkt ook daar erg goed voor. Tis een multifunctioneel ding

Zolang het idd maar een beetje met je benen mee vormt en er niet drukpunten ontstaan.
pi_69349637
wow wat een deuk Huup!!!
Hoe lang duurde het voor die wegtrok? Of zittie er nog steeds?

Tessie, heb je voor mij een foto van dat behang? (even pm of in het kinderkamertopic?)

Poppejans, wat balen dat je weer moest overgeven....juk.
hopelijk is het snel weer over...

Vicky, Memmel, Roonaan en AngelEyez, wie zou er het eerste zijn met een verse baby???
Ik gok op Angel!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  zondag 24 mei 2009 @ 13:57:20 #293
65929 Angel-Eyez
Learn from mistakes...
pi_69349842
quote:
Op zondag 24 mei 2009 13:29 schreef McLaura het volgende:

[..]

Nou, hier nog één... ik liet wat vallen in de supermarkt en een vrouw op leeftijd pakte het voor me op. Ik werd gewoon bijna boos!
Hihi gelukkig ben ik dus echt niet de enige, maar vind het tegelijk dus ook sneu voor die mensen, want ze bedoelen het zo lief
quote:
Op zondag 24 mei 2009 13:51 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Vicky, Memmel, Roonaan en AngelEyez, wie zou er het eerste zijn met een verse baby???
Ik gok op Angel!
Voel me helemaal vereerd dat je op mij als eerste gokt
Ik heb vandaag heel veel familie over de vloer dus, mijn vader en moeder komen ook, kunnen die mijn zus en kids ook weer eens zien (ze durfden daar ook niet meer heen, omdat ik op alle dagen loop )

Dus zou wel wat zijn als ik straks begin met weeen ofzo
No more games, no more drama...
  zondag 24 mei 2009 @ 13:59:09 #294
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_69349902
Ow haha ja nu zie ik m. Das een flinke deuk idd. Het verschil tussen zwarte tekst en blauwe linkjes valt niet zo goed op ivm invallend zonlicht enzo.

En brandnetelthee is .... eh nouja... mwa. (bleek)selderij is ook vochtafdrijvend maar persoonlijk vind ik dat nog veeeel erger.
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
pi_69350435
Cara, dat klinkt lekker hoor, dat hangmatje in de tuin!
Ik zit thuis op de bank ook altijd met mijn voeten omhoog ( voor de nieuwe bank!) en dat helpt echt wel goed. Maar gister dus de hele dag op die bruiloft geweest en dan zie je gelijk heel goed het verschil, ze zijn nu nog steeds een beetje dik haha! Brandnetelthee en selderij lust ik niet, en voor appels ben ik allergisch, dus ik blijf wel lekker met de voetjes omhoog zitten.

Karin, en foto van het behang kan je op onze blog vinden, die onder het linkje in mijn sig staat. (de kleuren zijn alleen in het echt iets frisser zeg maar)

Mikoxx, fijn dat je weer thuis bent! Hopelijk vergeet je die wektijd van het ZH ook snel en kan je nog een klein beetje uitslapen. En vooral heel rustig aan doen natuurlijk. Die 3 weken zo mooi zijn he als dat lukt!
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_69350558
quote:
Op zondag 24 mei 2009 14:18 schreef tessie het volgende:
Cara, dat klinkt lekker hoor, dat hangmatje in de tuin!
Ik zit thuis op de bank ook altijd met mijn voeten omhoog ( voor de nieuwe bank!) en dat helpt echt wel goed. Maar gister dus de hele dag op die bruiloft geweest en dan zie je gelijk heel goed het verschil, ze zijn nu nog steeds een beetje dik haha! Brandnetelthee en selderij lust ik niet, en voor appels ben ik allergisch, dus ik blijf wel lekker met de voetjes omhoog zitten.

Karin, en foto van het behang kan je op onze blog vinden, die onder het linkje in mijn sig staat. (de kleuren zijn alleen in het echt iets frisser zeg maar)

Mikoxx, fijn dat je weer thuis bent! Hopelijk vergeet je die wektijd van het ZH ook snel en kan je nog een klein beetje uitslapen. En vooral heel rustig aan doen natuurlijk. Die 3 weken zo mooi zijn he als dat lukt!
thanks Tessie, ik heb 'm gevonden!
Die ziet er wel leuk uit idd, en kan toch ook wel voor zowel jongen als meisje?
Ik zal hem eens aan mijn lover laten zien, kijken wat die ervan vindt...
De andere kant van de kamer wordt ws aquablauw met een zelfgeschilderde boom erop.
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_69350650
Ik vind het ook voor een meisje leuk hoor, beetje stoer kan best ook voor een meisje vind ik! Wij hebben ook 1 muur blauw en dan nog 1 muur groen, dezelfde kleuren als in het behang. Zo´n boom op een blauwe muur lijkt me echt super tof!
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_69351540
@ Mammanik, nog gefeliciteerd.

Wij zijn een paar dagen weg geweest met een club vrienden en 4 kids, erg leuk maar nu ik aan het zitten kom ben ik kapot.
Eerste nacht al door het bed gezakt dus paar nachten slecht geslapen maar buik begint nu toch echt wel wat te groeien en dinsdag de 20-weken echo, spannend hoor.
pi_69352729
quote:
Op zondag 24 mei 2009 13:33 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Zolang het idd maar een beetje met je benen mee vormt en er niet drukpunten ontstaan.
Precies! De bal is wat hoger dan de bank, en zo heb ik een heerlijke houding (om in mijn Lamborghini Gallardo rond te racen en de pliesie te pesten )

[uitleg] Ik ben Need For Speed junk, en ben in mijn nopjes nu er een nieuwe versie uit is [/uitleg]
pi_69354050
Huup, jeetje ik dacht dat ik vocht vast houd maar als ik die foto zie jemig dan valt het hier nog wel mee!

Vicky 39 weken

Memmel 40 weken

Chan 28 weken

Hier is de hoofdpijn gelukkig weer weg, ik was wel vroeg wakker maar ik dacht laat ik er maar uit gaan voordat ik straks wel weer hoofdpijn heb!
Net nog even lekker in de zon gezeten met mijn benen heerlijk Ik hoop dat het na deze week ook zo mooi weer blijft!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')