Nou, hier nog één... ik liet wat vallen in de supermarkt en een vrouw op leeftijd pakte het voor me op. Ik werd gewoon bijna boos!quote:van AE
Waar ik me meer aan stoor, is dat veel mensen me behandelen als een invalide "Waar wil je zitten, ow ik zal die tas even opzij zetten, want wil niet op mijn geweten hebben dat je straks valt. Het is nu zeker wel zwaar hè? "
Heel lief bedoeld weet ik, maar toevallig heb ik het geluk van een goede zwangerschap!!!
oh das niet zo bijdehand danquote:Op zondag 24 mei 2009 13:15 schreef Brighteyes het volgende:
Huup, nog even over je benen.
Over de rand van de bank is niet de beste optie. Dan lig je nl waarschijnlijk alsnog met ergens een drukpunt van die bank in je kuit en ga je de aderen nog meer afklemmen.
Omhoog en dan hooguit op je hielen steunen, maar nog beter is gewoon ondersteuning onder je hele been.
Bleekselderij en groene appels schijnen ook goed te werken.
quote:Op zondag 24 mei 2009 13:30 schreef McLaura het volgende:
BE, de bal van de fysio werkt ook daar erg goed voor. Tis een multifunctioneel ding
Hihi gelukkig ben ik dus echt niet de enige, maar vind het tegelijk dus ook sneu voor die mensen, want ze bedoelen het zo liefquote:Op zondag 24 mei 2009 13:29 schreef McLaura het volgende:
[..]
Nou, hier nog één... ik liet wat vallen in de supermarkt en een vrouw op leeftijd pakte het voor me op. Ik werd gewoon bijna boos!
Voel me helemaal vereerd dat je op mij als eerste goktquote:Op zondag 24 mei 2009 13:51 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Vicky, Memmel, Roonaan en AngelEyez, wie zou er het eerste zijn met een verse baby???
Ik gok op Angel!
thanks Tessie, ik heb 'm gevonden!quote:Op zondag 24 mei 2009 14:18 schreef tessie het volgende:
Cara, dat klinkt lekker hoor, dat hangmatje in de tuin!
Ik zit thuis op de bank ook altijd met mijn voeten omhoog (voor de nieuwe bank!) en dat helpt echt wel goed. Maar gister dus de hele dag op die bruiloft geweest en dan zie je gelijk heel goed het verschil, ze zijn nu nog steeds een beetje dik haha! Brandnetelthee en selderij lust ik niet, en voor appels ben ik allergisch, dus ik blijf wel lekker met de voetjes omhoog zitten.
Karin, en foto van het behang kan je op onze blog vinden, die onder het linkje in mijn sig staat. (de kleuren zijn alleen in het echt iets frisser zeg maar)
Mikoxx, fijn dat je weer thuis bent! Hopelijk vergeet je die wektijd van het ZH ook snel en kan je nog een klein beetje uitslapen. En vooral heel rustig aan doen natuurlijk. Die 3 weken zo mooi zijn he als dat lukt!
Precies! De bal is wat hoger dan de bank, en zo heb ik een heerlijke houding (om in mijn Lamborghini Gallardo rond te racen en de pliesie te pestenquote:Op zondag 24 mei 2009 13:33 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Zolang het idd maar een beetje met je benen mee vormt en er niet drukpunten ontstaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |