abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 23 mei 2009 @ 19:08:38 #201
143848 huuphuup
Dorksided
pi_69330899
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 19:04 schreef McLaura het volgende:

[..]

Ik heb op de dag van de positieve test naar de Lammy met het klavertje op de buik staan kijken. Toen de test positief was, ben ik direct teruggegaan en heb hem gekocht! Dit is Lammy met muziekje, die ligt 's avonds vaak op mijn buik.
Leuk is dat

Dat staande schaap heeft mn lief gekocht voor de baby voor Kerst zeg maar. Het was echt zijn project haha hij is dagen bezig geweest met de perfecte knuffel vinden en dit is em geworden ze zijn zo lekker zacht.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zaterdag 23 mei 2009 @ 19:15:32 #202
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_69331104
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 19:02 schreef huuphuup het volgende:
Mooooi McLaura! Die binnenkant

Dat schaap is bij ons HET schaap dat wordt HET knuffeltje (hoop ik) en we hebben er ook een muziekmobile van
Ik zie het ook al helemaal voor me. Papa en mama steeds met die knuffel boven Barbabientje (ofzo) en Barbabientje die alleen maar de J.I.Joe pop wil. Ik hoop dat het werkt.

Overigens ben ik erg blij dat Eva (nog steeds) geen lievelingsknuffel heeft. Meer dan snuit in haar mond (= kussen) doet ze er niet mee. Verder liggen die dingen altijd overal verspreid en in haar bed mogen a) van ons geen spullen liggen en b) van zichzelf ook niet want alles wat in bed ligt gooit ze vakkundig door de spijlen weer naar buiten.
pi_69331154
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 19:08 schreef huuphuup het volgende:

[..]

Leuk is dat

Dat staande schaap heeft mn lief gekocht voor de baby voor Kerst zeg maar. Het was echt zijn project haha hij is dagen bezig geweest met de perfecte knuffel vinden en dit is em geworden ze zijn zo lekker zacht.
Ja, en ik ben al zo gek op schapen, dus ik hoop dat Sjakie het ook leuk vindt Happy Horse heeft sowieso heerlijk zachte knuffels.
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
  zaterdag 23 mei 2009 @ 19:20:38 #204
143848 huuphuup
Dorksided
pi_69331226
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 19:15 schreef amaranta het volgende:

[..]

Ik zie het ook al helemaal voor me. Papa en mama steeds met die knuffel boven Barbabientje (ofzo) en Barbabientje die alleen maar de J.I.Joe pop wil. Ik hoop dat het werkt.

Overigens ben ik erg blij dat Eva (nog steeds) geen lievelingsknuffel heeft. Meer dan snuit in haar mond (= kussen) doet ze er niet mee. Verder liggen die dingen altijd overal verspreid en in haar bed mogen a) van ons geen spullen liggen en b) van zichzelf ook niet want alles wat in bed ligt gooit ze vakkundig door de spijlen weer naar buiten.
Ghehehe ongetwijfeld
ik heb mn lief er ook al voor gewaarschuwd maar och, we zien wel. Dit is de enige die in haar bedje staat en ik slaap er nu af en toe mee. Hij ruikt nu naar mij Wie weet werkt het
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zaterdag 23 mei 2009 @ 19:25:30 #205
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_69331347
Ik lag net even met Sasha op bed en had zomaar ineens 2 (toch wel een klein beetje pijnlijke) harde buiten.
Wrsch van het stuk wandelen van vanmiddag.
Gek wat een verschillen toch, want bij Sasha heb ik er nooit last van gehad...
pi_69331938
Wat een mooie bolide voor Sjakie, McLaura!
Fake it till you make it...
pi_69332273
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 14:23 schreef amaranta het volgende:
En Duchessx, doe je het rustig aan met je hormoontjes? Lekker poetsen. Als Juup 'niks' te doen heeft mag hij hier ook wel even komen. Kan jij gelijk met Eef spelen
speaking of... tis een echte meid aan het worden, gisteren een behoorlijke rel gestampt in een schoenenzaak omdat ze haar nieuwe schoen (ze had er maar een aan) niet meer uit wilde

Ik voel me mwah. Misselijk en heel veel (echt heel veel) pijn aan mn been. Van mijn man moet ik de dokter bellen maar ik wacht even tot woensdag af wat de VK zegt. Zo spannend, eerste keer VK woensdag.
Strak plan

Hé meis wat rot dat je je zo beroerd voelt en zou je wel zo lang wachten met dat been van je?

MamaNik wat een goed nieuws weer!!!! Sterke mannetjes dan toch!

Vandaag heerlijk genoten van mijn achternichtje Super hoe een kindje van 4,5 maand al (oog-)contact maakt en vervolgens naar je lacht Onvoorstelbaar dat ik over een maand of 3 ook zo'n hummelte heb nou ja niet van 4,5 maand oud dan natuurlijk

...even verderlezen hoor

BJ, als je zo moe blijft, even je ijzergehalte laten controleren, mss is het wel te laag! Hartstikke vervelend zo moe zijn... Gewoon aan toegeven hoor.

Martine, ik denk dat jij een jongetje krijgt

McLaura wat krijgt Sjakie een geweldige kinderwagen!

[ Bericht 10% gewijzigd door DuchessX op 23-05-2009 20:02:29 ]
#geen
  zaterdag 23 mei 2009 @ 20:17:52 #208
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_69332998
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 19:25 schreef Brighteyes het volgende:
Ik lag net even met Sasha op bed en had zomaar ineens 2 (toch wel een klein beetje pijnlijke) harde buiten.
Wrsch van het stuk wandelen van vanmiddag.
Gek wat een verschillen toch, want bij Sasha heb ik er nooit last van gehad...
je baarmoeder is nu wat gevoeliger dan de eerste keer
I'm so glamourous I piss glitter!
  zaterdag 23 mei 2009 @ 21:02:45 #209
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_69334392
Ik word trouwens gek van de jeuk in mijn gezicht.
En soms hele nare prikkende vingertoppen. Volgens mij is dat helemaal niet zwangerschap gerelateerd, maar irritant is het wel.
Ik vermoed eig. dat er ergens op zolder een hoopje glasvezelstof heeft gelegen waar ik met mijn handen in heb gezeten. Het voelt af en toe zomaar uit het niets alsof ik met beide handen tegelijk een cactus beet pak.

Mss heb ik daarna ook over mijn gezicht gewreven, maar de jeuk gaat wel ook verder dan dat. Hals, decollete, mijn haren, mijn rug....
Brrr... mag wel weer snel over zijn. Het is niet constant, maar wel vaak genoeg om irritant te zijn.

Oh, en ik heb net mijn teennagels gelakt! Het lukte me nog!
pi_69334456
oehh glasvezel op je lijf is heel irritant! Hoop dat de jeuk snel overgaat BE!
En teennagels lakken krijg ik echt niet meer voor elkaar.. knippen is al uitdaging

AUW.. er zitten een paar billen tegen mijn ribben te duwen.. niet prettig..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_69334480
Hmm da's niet fijn dan BE!
Beetje kalmer aan dan toch misschien? (edit; dit ging nog over je post met de harde buiken)

Vicky, ze is je wel aan het plagen he....Die vermaakt zich nog wel bij je!

Wij zijn nog wel even behang wezen kijken, maar niet geslaagd.
Hoe moeilijk kan het zijn, groen met aquablauw/wit gestreept behang...
Maar we zoeken verder.

Men, ik keek vandaag in de spiegel...
Volgens mij ben ik wel 10 keer zo dik als gisteren
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_69334575
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 21:05 schreef XXXKarinXXX het volgende:

Vicky, ze is je wel aan het plagen he....Die vermaakt zich nog wel bij je!
ze is behoorlijk aan het plagen.. maar ik mag niet klagen, 's nachts is ze rustig, ben van de week voor het eerst wakker geworden van geschop
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  Moderator zaterdag 23 mei 2009 @ 21:10:01 #213
5428 crew  miss_sly
pi_69334624
Rocka mooie foto's

MacLaura, mooie bolide voor je zoon En leuk schaap, ik ben ook gek op schapen

Onvoorstelbaar he Duchess, dat je zelf ook een hummeltje hebt over een paar maanden Ik ben vandaag op kraamvisite geweest bij mijn vriendinnetje en even langs bij mijn zusje en als ik dan die twee knulletjes zie van amper 2 weken oud, kan ik het me ook niet voorstellen.

Vervelend van de harde buiken, BE. Had je dat bij Sasha helemaal niet? Maar wat Rocka zegt, bij de tweede is je baarmoeder gevoeliger.

Vandaag hadden wij de eerste les van de cursus. Ik vond het erg fijn. We hebben telkens 2 uur, waarvan het eerste uur theoretisch en tweede uur oefeningen. De oefeningen vond ik echt heel fijn. Vooral de massageoefening en de ontspanningsoefening aan het eind. Schaap vond het ook wel goed te doen, dus de cursus samen doen was een goed idee
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  zaterdag 23 mei 2009 @ 21:27:41 #214
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_69335210
Wat fijn dat je het leuk vond miss_sly.

En ja Karin... idd rustiger aan maar. Dat zei de vk vrijdag ook. Dat die nuchtere houding van mij wel leuk was, maar dat ik moest uitkijken dat ik niet toch te ver ging.

Ik had bij Sasha wel wat harde buiken op het eind, maar deze nu vanavond waren inclusief vaag bekend kramperig gevoel in mijn onderrug.
En daar heb ik 2 weken terug 's nachts ook al eens een uur mee/over wakker gelegen of ik het nou wel of niet goed voelde. Wel dus als ik het vanavond goed had zeg maar.
  zaterdag 23 mei 2009 @ 21:42:17 #215
143848 huuphuup
Dorksided
pi_69335636
vervelend BE idd beetje rustig aandoen

Ik heb geen enkels meer omg. Echt te erg
mn sokrandjes staan er gewoon nog steeds in terwijl ik ze vanmiddag rond 12 uur ofzo al heb uitgedaan. Mn hele voeten zijn opgezwollen, echt er zit geen overgang meer in mn onderbeen van been naar enkel naar voet zeg maar, het is nu gewoon 1 doorlopende voorstelling En mn ring krijg ik ook met geen mogelijkheid meer om. Brrr. Nu al zoveel vocht?
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_69335654
balen Huup!! En je ring maar aflaten hoor.. anders moeten ze 'm dalijk doorknippen en daar word je ook nie blij van.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  zaterdag 23 mei 2009 @ 21:45:22 #217
143848 huuphuup
Dorksided
pi_69335717
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 21:42 schreef Vicky het volgende:
balen Huup!! En je ring maar aflaten hoor.. anders moeten ze 'm dalijk doorknippen en daar word je ook nie blij van.
hij hangt aan mn ketting
mn mooie ring van mn lief
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zaterdag 23 mei 2009 @ 21:55:10 #218
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_69335972
Huup, de tip die onze pufjuf daarover gaf van de week, lekkere open deur, is plat op je rug gaan liggen een stukje met je benen fietsen en een kussen onder je voeteneind.
Wel balen joh!
  zaterdag 23 mei 2009 @ 21:59:02 #219
143848 huuphuup
Dorksided
pi_69336075
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 21:55 schreef Brighteyes het volgende:
Huup, de tip die onze pufjuf daarover gaf van de week, lekkere open deur, is plat op je rug gaan liggen een stukje met je benen fietsen en een kussen onder je voeteneind.
Wel balen joh!
ah ik lig nu met mn voeten over de bankrand zeg maar, omhoog een beetje. Maar erbij bewegen is beter dan dus? *zucht, steun* haha

En hoe zit dat nou met cafeine? Werkt dat vochtafdrijvend of vochtvasthoudend? Ik ben het vergeten... Misschien is het t proberen waard om dat even te laten staan ofzo.

Gaat wel weer over toch? Die vochtpootjes?
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_69336116
Ja hoor Huup!

Na de bevalling.
  zaterdag 23 mei 2009 @ 22:02:12 #221
143848 huuphuup
Dorksided
pi_69336147
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 22:00 schreef Reinhilde het volgende:
Ja hoor Huup!

Na de bevalling.
ghehe ja dat vind k prima, als het volgend jaar ofzo maar weg is
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_69336173
Hé BE, klinkt errrrrg vervelend die jeuk en die prikkende vingertoppen. Ik heb ergens gelezen dat dat wel zwangerschapsgerelateerd kan zijn...maar ik weet niet meer waar. En die harde buiken...rustiger aan doen denk ik...!
Ik moest wel even lachen dat je je tenen nog kon lakken vandaag! Ik denk dat dat bij mij ook nog wel net kan. En anders moet ik heeel erg onbescheiden zitten

Miss, 2 weekjes oud...zo tiny dan nog hé? Heb jij nog genoeg geduld om te wachten? je zult wel moeten maar toch

Huup met de vochtproblemen...

Karin jammer dat jullie nog geen behang naar jullie zin gevonden hebben! Is vaak zo hé, heb je iets in je hoofd en dan kan je het gewoon nergens krijgen

Vicky nog heel even...

Roonaan, is er al actie bij jullie? Ik ben zó benieuwd!!!!!!! Hoe gaat het met Roonaan-vrouw en Roonaan-beeb?

En AE...???? Heb ik jou vandaag al gezien hier eik?

Mikoxx lekker thuis...

Verse Babies
#geen
pi_69336217
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 21:59 schreef huuphuup het volgende:

[..]

ah ik lig nu met mn voeten over de bankrand zeg maar, omhoog een beetje. Maar erbij bewegen is beter dan dus? *zucht, steun* haha

En hoe zit dat nou met cafeine? Werkt dat vochtafdrijvend of vochtvasthoudend? Ik ben het vergeten... Misschien is het t proberen waard om dat even te laten staan ofzo.

Gaat wel weer over toch? Die vochtpootjes?
Gewoon lekprikken
#geen
pi_69336219
hmm volgens mij heb ik AE ook niet gezien vandaag.. of heb ik over haar heen gelezen??
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_69336239
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 22:04 schreef Vicky het volgende:
hmm volgens mij heb ik AE ook niet gezien vandaag.. of heb ik over haar heen gelezen??
Zou het, zou het, zou het...????????
#geen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')