Leuk is datquote:Op zaterdag 23 mei 2009 19:04 schreef McLaura het volgende:
[..]
Ik heb op de dag van de positieve test naar de Lammy met het klavertje op de buik staan kijken. Toen de test positief was, ben ik direct teruggegaan en heb hem gekocht! Dit is Lammy met muziekje, die ligt 's avonds vaak op mijn buik.
Ik zie het ook al helemaal voor me. Papa en mama steeds met die knuffel boven Barbabientje (ofzo) en Barbabientje die alleen maar de J.I.Joe pop wil. Ik hoop dat het werkt.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 19:02 schreef huuphuup het volgende:
Mooooi McLaura! Die binnenkant
Dat schaap is bij ons HET schaapdat wordt HET knuffeltje (hoop ik) en we hebben er ook een muziekmobile van
Ja, en ik ben al zo gek op schapen, dus ik hoop dat Sjakie het ook leuk vindtquote:Op zaterdag 23 mei 2009 19:08 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Leuk is dat![]()
Dat staande schaap heeft mn lief gekocht voor de baby voor Kerst zeg maar. Het was echt zijn project haha hij is dagen bezig geweest met de perfecte knuffel vinden en dit is em gewordenze zijn zo lekker zacht.
Ghehehe ongetwijfeldquote:Op zaterdag 23 mei 2009 19:15 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik zie het ook al helemaal voor me. Papa en mama steeds met die knuffel boven Barbabientje (ofzo) en Barbabientje die alleen maar de J.I.Joe pop wil. Ik hoop dat het werkt.
Overigens ben ik erg blij dat Eva (nog steeds) geen lievelingsknuffel heeft. Meer dan snuit in haar mond (= kussen) doet ze er niet mee. Verder liggen die dingen altijd overal verspreid en in haar bed mogen a) van ons geen spullen liggen en b) van zichzelf ook niet want alles wat in bed ligt gooit ze vakkundig door de spijlen weer naar buiten.
Strak planquote:Op zaterdag 23 mei 2009 14:23 schreef amaranta het volgende:
En Duchessx, doe je het rustig aan met je hormoontjes? Lekker poetsen. Als Juup 'niks' te doen heeft mag hij hier ook wel even komen. Kan jij gelijk met Eef spelen
speaking of... tis een echte meid aan het worden, gisteren een behoorlijke rel gestampt in een schoenenzaak omdat ze haar nieuwe schoen (ze had er maar een aan) niet meer uit wilde![]()
Ik voel me mwah. Misselijk en heel veel (echt heel veel) pijn aan mn been. Van mijn man moet ik de dokter bellen maar ik wacht even tot woensdag af wat de VK zegt. Zo spannend, eerste keer VK woensdag.
je baarmoeder is nu wat gevoeliger dan de eerste keerquote:Op zaterdag 23 mei 2009 19:25 schreef Brighteyes het volgende:
Ik lag net even met Sasha op bed en had zomaar ineens 2 (toch wel een klein beetje pijnlijke) harde buiten.
Wrsch van het stuk wandelen van vanmiddag.
Gek wat een verschillen toch, want bij Sasha heb ik er nooit last van gehad...
ze is behoorlijk aan het plagen.. maar ik mag niet klagen, 's nachts is ze rustig, ben van de week voor het eerst wakker geworden van geschopquote:Op zaterdag 23 mei 2009 21:05 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Vicky, ze is je wel aan het plagen he....Die vermaakt zich nog wel bij je!
hij hangt aan mn kettingquote:Op zaterdag 23 mei 2009 21:42 schreef Vicky het volgende:
balen Huup!! En je ring maar aflaten hoor.. anders moeten ze 'm dalijk doorknippen en daar word je ook nie blij van.
ah ik lig nu met mn voeten over de bankrand zeg maar, omhoog een beetje. Maar erbij bewegen is beter dan dus? *zucht, steun* hahaquote:Op zaterdag 23 mei 2009 21:55 schreef Brighteyes het volgende:
Huup, de tip die onze pufjuf daarover gaf van de week, lekkere open deur, is plat op je rug gaan liggen een stukje met je benen fietsen en een kussen onder je voeteneind.
Wel balen joh!
Gewoon lekprikkenquote:Op zaterdag 23 mei 2009 21:59 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ah ik lig nu met mn voeten over de bankrand zeg maar, omhoog een beetje. Maar erbij bewegen is beter dan dus? *zucht, steun* haha
En hoe zit dat nou met cafeine? Werkt dat vochtafdrijvend of vochtvasthoudend? Ik ben het vergeten... Misschien is het t proberen waard om dat even te laten staan ofzo.
Gaat wel weer over toch? Die vochtpootjes?
Zou het, zou het, zou het...????????quote:Op zaterdag 23 mei 2009 22:04 schreef Vicky het volgende:
hmm volgens mij heb ik AE ook niet gezien vandaag.. of heb ik over haar heen gelezen??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |