Neee gekkie ,ik ben de wettelijke adoptie moeder van Huub ,zo dan is dat ook duidelijk na een jaar onder Mooiiiiii te postenquote:Op donderdag 21 mei 2009 23:18 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Heel verstandig![]()
Maar ben je nu wel of niet de moeder/familie van Pim?
quote:Op donderdag 21 mei 2009 23:22 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Neee gekkie ,ik ben de wettelijke adoptie moeder van Huub ,zo dan is dat ook duidelijk na een jaar onder Mooiiiiii te posten
quote:Op donderdag 21 mei 2009 23:23 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ge-wel-dige TT![]()
![]()
tsjauwwwwwwwwwwwwwwwwwwww![]()
nu ben ik echt weg
Allang hoor .Huub gaf het zelf toequote:Op donderdag 21 mei 2009 23:23 schreef Toverheks het volgende:
[..]
dus je bent nu wettelijk hahaha oh wat ben je toch lief he.
slaap lekkerquote:Op donderdag 21 mei 2009 23:22 schreef D. het volgende:
Anyway, ik ga ook maar ff uitrusten voor morgen
Nee joh dat is was toch die van die brief terug aan lieke in de kooi.quote:Op donderdag 21 mei 2009 23:22 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Neee gekkie ,ik ben de wettelijke adoptie moeder van Huub ,zo dan is dat ook duidelijk na een jaar onder Mooiiiiii te posten
oke, Gefeli dan, ja ben blij voor je hoorquote:Op donderdag 21 mei 2009 23:25 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Allang hoor .Huub gaf het zelf toe
Ja ,dus ha haquote:Op donderdag 21 mei 2009 23:26 schreef lies1958 het volgende:
[..]
Nee joh dat is was toch die van die brief terug aan lieke in de kooi.
Ik wordt soieso al niet goed van die nachtklokquote:Op donderdag 21 mei 2009 23:26 schreef JediMasterLucia het volgende:
tijdslimiet??![]()
en dan 3 van de grote blikken bier zien weg te krijgen??
slaap lekkerquote:Op donderdag 21 mei 2009 23:22 schreef D. het volgende:
Anyway, ik ga ook maar ff uitrusten voor morgen
Huub van Doorne, oprichter van de DAF fabrieken.quote:Op donderdag 21 mei 2009 23:26 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oke, Gefeli dan, ja ben blij voor je hooralleen vraagje, Wie is Huub??
Mijn adoptie zoon dus,zie hem niet veel hoor ,druk is iequote:Op donderdag 21 mei 2009 23:26 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Zoiets,iets anders gespeld en we zijn hier wel op FOK hequote:Op donderdag 21 mei 2009 23:28 schreef lies1958 het volgende:
[..]
Even gezocht Erie Berie heette je toen toch
quote:Op donderdag 21 mei 2009 23:28 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Huub van Doorne, oprichter van de DAF fabrieken.Mag ik door voor de koelkast?
![]()
quote:Op donderdag 21 mei 2009 23:28 schreef blomst het volgende:
Welterusten![]()
Dat Pim morgen maar van Marielin mag winnen, Misschien dat Danny internetstoring kan krijgen
die???? dat is de Crew van Daar komen de Schutters, je weet wel die engelse serie met die ouwe mannetjes.quote:
Eensch, ze zijn gezellig aan het kletsenquote:Op donderdag 21 mei 2009 23:34 schreef Toverheks het volgende:
He ff wat anders. ze hebben het gezellig met zijn 2e, leuke gespekken
Maar wel heel jammer dat Eline weg is, en dat met maar 26 stemmen verschilquote:Op donderdag 21 mei 2009 23:29 schreef lies1958 het volgende:
Marielin en Pim hebben het nu toch wel gezellig met elkaar zo aan de tafel.
quote:Op donderdag 21 mei 2009 23:26 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ja, is beter nu Elientje weg naar huisje is, endelijk eens gewone echte gesprekken, en als je goed luisterd, ze is niet dom hoor Marlilien (al klaagd ze zelf over lage opleiding etc) ze weet wel hoe het echte leven werkt.quote:Op donderdag 21 mei 2009 23:37 schreef JediMasterLucia het volgende:
[..]
Eensch, ze zijn gezellig aan het kletsen
Ben heel benieuwd naar de stats morgen, kort tegen het eind.quote:Op donderdag 21 mei 2009 23:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Voor de liefhebbers, de tussenstand van de laatste dag De deelnemersranking
Met of zonder LeopardTank, die af en toe binnen komt walsen.quote:Op donderdag 21 mei 2009 23:41 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Zo zou ik de volgende Bunker nou graag willen zien.
Ja als je voor Eline was is dat wel zuur.quote:Op donderdag 21 mei 2009 23:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Maar wel heel jammer dat Eline weg is, en dat met maar 26 stemmen verschil
Ben ik ook mee eens. Het is zielig voor die kinderen als ze alle dagen op het dagverblijf moeten doorbrengenquote:Op donderdag 21 mei 2009 23:41 schreef Noelle06 het volgende:
Eens met Marielin haar mening over Kleine kinderen en opvang![]()
Soms kan het niet anders omdat men van 1 inkomen niet kan rondkomen.
Idd. vond het zuur voor Peter maar beter voor hem zelf had nooit fase 3 en 4 overleefd.quote:Op donderdag 21 mei 2009 23:43 schreef Rica het volgende:
[..]
Ja als je voor Eline was is dat wel zuur.
Was met Peter zijn exit ook zo. Een miniem verschil met Jeroen.
Ik heb nog even een salade gemaaakt,nu ga ik luisteren op de streamsquote:Op donderdag 21 mei 2009 23:40 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ja, is beter nu Elientje weg naar huisje is, endelijk eens gewone echte gesprekken, en als je goed luisterd, ze is niet dom hoor Marlilien (al klaagd ze zelf over lage opleiding etc) ze weet wel hoe het echte leven werkt.
Echt, die heeft ze allemaal op het rijtje betreft de buitenwereld en hoe ze alles aanpakt, denk ook dat zij een meisje is die geen inplusiefe dingen doet maar eerst nadenkt of het haalbaar is of niet.quote:Op donderdag 21 mei 2009 23:41 schreef Noelle06 het volgende:
Mooie gesprekken nu tussen Marielin en Pim.
Eens met Marielin haar mening over Kleine kinderen en opvang![]()
Soms kan het niet anders omdat men van 1 inkomen niet kan rondkomen.
Maar Peter vond het niet zo erg om te gaan volgens mij..... die liep al te miepen dat hij weg wilde.quote:Op donderdag 21 mei 2009 23:43 schreef Rica het volgende:
[..]
Ja als je voor Eline was is dat wel zuur.
Was met Peter zijn exit ook zo. Een miniem verschil met Jeroen.
Ja zeven geloof ik.quote:Op donderdag 21 mei 2009 23:44 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Idd. vond het zuur voor Peter maar beter voor hem zelf had nooit fase 3 en 4 overleefd.
Was het verschil toen niet 7 stemmen ?
Precies. En niet van dat provisorische gefröbel in Paleis Soestdijk II, maar gewoon meteen raketbasis Pydna als locatie.quote:Op donderdag 21 mei 2009 23:43 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Met of zonder LeopardTank, die af en toe binnen komt walsen.![]()
Oh ik zie het helemaal voor me nu, Bart met alleen dat koppie eruit, takken in zijn helm, en sigaar in de mond en bevelen schreeuwen.
Tijgeren door de modder, tegen muren aan klimmen, marcheren etc.etc.kijk vind dat wel een echt leuk Format en wil daar graag vrijblijvend en voor niks wel een paar ideeen voor insturenquote:Op donderdag 21 mei 2009 23:47 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Precies. En niet van dat provisorische gefröbel in Paleis Soestdijk II, maar gewoon meteen raketbasis Pydna als locatie.
Ik ook, erg jammer.quote:Op donderdag 21 mei 2009 23:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Maar Peter vond het niet zo erg om te gaan volgens mij..... die liep al te miepen dat hij weg wilde.
Dit vind ik gewoon jammer, en ik was niet eens voor Eline![]()
Onzekerheid hequote:Op donderdag 21 mei 2009 23:51 schreef Peter6000 het volgende:
Marielin laat zich veel te veel uit balans brengen door 1 zo`n mailtje.
Dat is het onzekere in Marielin. Dat is niet erg, hoop wel dat ze er van leert als ze alles terug zietquote:Op donderdag 21 mei 2009 23:51 schreef Peter6000 het volgende:
Marielin laat zich veel te veel uit balans brengen door 1 zo`n mailtje.
-8quote:Op donderdag 21 mei 2009 23:52 schreef Trekpopje het volgende:
OMG dit is toch niet om aan te horen? Moet dit nog bijna 24 uur doorgaan??![]()
![]()
quote:Op donderdag 21 mei 2009 23:52 schreef Trekpopje het volgende:
OMG dit is toch niet om aan te horen? Moet dit nog bijna 24 uur doorgaan??![]()
![]()
Het is ook niet erg, alleen het is zo onnodig.quote:Op donderdag 21 mei 2009 23:52 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Dat is het onzekere in Marielin. Dat is niet erg, hoop wel dat ze er van leert als ze alles terug ziet
Eensquote:Op donderdag 21 mei 2009 23:49 schreef Noelle06 het volgende:
[quote]Op donderdag 21 mei 2009 23:44 schreef JediMasterLucia het volgende:
[..]
Ben ik ook mee eens. Het is zielig voor die kinderen als ze alle dagen op het dagverblijf moeten doorbrengen9en als ouder zijnde mis je dan veel van je kind)
![]()
Ik heb in het verleden in kinderopvang gewerkt, dus ik weet hoe het is...
[/quote Ik heb er bewust voor gekozen om thuis te blijven als ik kinderen zou krijgen, en moest echt een stapje terug doen toen. Maar als ik terug kijk heb ik de tijd dat me kinderen gaan praten/lopen echt van genoten. Hoor veel vriendinnen om me heen die echt niet anders kunnen en om 18 uur hun kind ophalen, koken en hup naar beden in het weekend kapot moe zijn om nog wat te ondernemen met hun kinderen.
Dat denk ik ook wel en ik denk dat ze al veel geleerd heeft in de bunkerquote:Op donderdag 21 mei 2009 23:52 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Dat is het onzekere in Marielin. Dat is niet erg, hoop wel dat ze er van leert als ze alles terug ziet
Waar heb jij het nu ineens overquote:Op donderdag 21 mei 2009 23:54 schreef truwi het volgende:
who nee eline heeft niet lopen zeuren dat ze afgevallen was maar vanmiddag baalde ze nog dat haar broek afzakte whawhawha.
Ach ja, al die moeders die moeten werken van de politiek.... Mijn moeder was vroeger gewoon thuis als ik uut school met m'n [Eline mode] schooltasje[/Eline mode] kwam...quote:Op donderdag 21 mei 2009 23:44 schreef JediMasterLucia het volgende:
[..]
Ben ik ook mee eens. Het is zielig voor die kinderen als ze alle dagen op het dagverblijf moeten doorbrengen9en als ouder zijnde mis je dan veel van je kind)
![]()
Ik heb in het verleden in kinderopvang gewerkt, dus ik weet hoe het is...
[/quote Ik heb er bewust voor gekozen om thuis te blijven als ik kinderen zou krijgen, en moest echt een stapje terug doen toen. Maar als ik terug kijk heb ik de tijd dat me kinderen gaan praten/lopen echt van genoten. Hoor veel vriendinnen om me heen die echt niet anders kunnen en om 18 uur hun kind ophalen, koken en hup naar beden in het weekend kapot moe zijn om nog wat te ondernemen met hun kinderen.
WTF??? Iedere dag eten van de traiteur??quote:Op donderdag 21 mei 2009 23:55 schreef Nostalgist het volgende:
Marielin en haar vriend hebben nog zaken op afbetaling. En ze kopen voor 20-30 euro per dag aan eten.....
Kaviaar en kreeft ?quote:Op donderdag 21 mei 2009 23:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
WTF??? Iedere dag eten van de traiteur??
omdat ze een nieuwe broek had gekocht en der broek paste niet meer omdat ze was afgevallen.quote:Op donderdag 21 mei 2009 23:55 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Waar heb jij het nu ineens overEline
Slaap lekkerquote:Op donderdag 21 mei 2009 23:56 schreef Toverheks het volgende:
Lieve Leuke mensen, Ik zie het in mijn glazen bolletje, ik vlieg naar bed, moet morgen helemaal fris en fruitig zijn voor de laatste Bunkerdag.
Dus slaap lekker allemaal
Slaap lekkerquote:Op donderdag 21 mei 2009 23:56 schreef Toverheks het volgende:
Lieve Leuke mensen, Ik zie het in mijn glazen bolletje, ik vlieg naar bed, moet morgen helemaal fris en fruitig zijn voor de laatste Bunkerdag.
Met z'n tweeen 20 tot 30 euro per dag aan eten is wel heeeeellll veelquote:Op donderdag 21 mei 2009 23:55 schreef Nostalgist het volgende:
Marielin en haar vriend hebben nog zaken op afbetaling. En ze kopen voor 20-30 euro per dag aan eten.....
En Sushi natuurlijkquote:
"Moed en schande" er nog bij ?quote:
Hoop het ook, een (terecht) negatief geluidje en ze maakt er een drama van. Is niet nodig, Ze kan presteren en heeft dat laten zien.quote:Op donderdag 21 mei 2009 23:52 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Ik vind niet dat de politiek daar wat over te zeggen moet hebbenquote:Op donderdag 21 mei 2009 23:55 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Ach ja, al die moeders die moeten werken van de politiek.... Mijn moeder was vroeger gewoon thuis als ik uut school met m'n [Eline mode] schooltasje[/Eline mode] kwam...
Online shoppen is coolquote:Op donderdag 21 mei 2009 23:59 schreef lies1958 het volgende:
gsus jurkje voor 70 euro dan wil ik weten waar ze dat gekocht heeft. Mijn dochters betalen er altijd wat meer voor.
Vera mode en only is lekker goedkoop ben ik altijd blij als ze daar heen gaan. Trouwens hebben ze ook hele leuke dingen hoor.
slaap lekkerquote:Op donderdag 21 mei 2009 23:56 schreef Toverheks het volgende:
Nee, ze heeft een gesprek met Pim, maar met Pim z'n woorden per minuut score komt dat dus neer op een monoloog van Marielinquote:Op donderdag 21 mei 2009 23:59 schreef Stefan het volgende:
Zit Marielin nu helemaal alleen in de bunker
quote:Op donderdag 21 mei 2009 23:59 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Met z'n tweeen 20 tot 30 euro per dag aan eten is wel heeeeellll veel
haal je nou Eline en Marielin door elkaarquote:Op donderdag 21 mei 2009 23:58 schreef truwi het volgende:
[..]
omdat ze een nieuwe broek had gekocht en der broek paste niet meer omdat ze was afgevallen.
quote:
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 00:01 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja hoor, ik neem aan dat je Moët et Chandon bedoelt?
Ja, het is absurd.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 00:03 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
![]()
Anders zou ik moeilijk tot zo'n bedrag komen...
Vergeet niet het 10-tje aan sigaretten wat ze er allebei per dag doorheen draaien...quote:Op donderdag 21 mei 2009 23:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
En Sushi natuurlijk![]()
Maar darn, voor zo'n bedrag pd eten met z'n 2en.... geen wonder dat je dan vindt dat 1 inkomen niet genoeg is om een gezin te onderhouden
Voor de veranderingquote:Op vrijdag 22 mei 2009 00:05 schreef Peter6000 het volgende:
Marielin zit in een verhalende rol, en Pim in een luisterende/ vragende.
Niet heel erg offtopic hoor. Een reactie op een gesprek op de streams. Bovendien heb je helemaal gelijk!quote:Op vrijdag 22 mei 2009 00:00 schreef JediMasterLucia het volgende:
[..]
Ik vind niet dat de politiek daar wat over te zeggen moet hebbenof werken en geld het allerbelangrijkste is in het leven
![]()
de keuze moet bij de ouders liggen.
kinderen zijn de volwassenen van de toekomst, dus opvoeden van kinderen mag beter gewaardeerd worden dan het hebben van een baan![]()
(ik ga nu wel erg offtopic geloof ik)
"En ze kent ook de eigenaren van de belangrijkste disco's in Marbelja en Torremolinos"quote:Op vrijdag 22 mei 2009 00:05 schreef mooiiiiii het volgende:
marielin had het over Keith Richard.Keith heeft ooit iets aan mij gevraagd.
Het ging om 20-30 euro pd aan eten..... laat het 20 zijn en dat tientje aan sigaretten, dan is het nog waanzinnig veelquote:Op vrijdag 22 mei 2009 00:04 schreef Trekpopje het volgende:
[..]
Vergeet niet het 10-tje aan sigaretten wat ze er allebei per dag doorheen draaien...
het klonk ook weer zo lekker strengquote:Op vrijdag 22 mei 2009 00:06 schreef Peter6000 het volgende:
Bedtijd.
Willen gaan feesten daarboven ofzo.
Het is de laatste streamavond, hier.
Je stelt dus eigenlijk dat een éénoudergezin niet zou kunnen rondkomen??quote:Op vrijdag 22 mei 2009 00:06 schreef Jaydie het volgende:
Ik wil niet veel zeggen,maar tegenwoordig red je het niet om als moeder thuis te blijven.Ik kan het weten namelijk..Ik heb een zoontje van bijna 3 en moet toch echt bij verdienen omdat alles zo verschrikkelijk duur is geworden.veel gezinnen hebben geen keus of je moet asl man een dik vet salaris hebben.Ik blijf ook liever thuis.Wat betreft de regering ,die maakt alles moeilijker helaas .Ik erger me er af en toe kapot aan.
En max 3 jaar.....quote:Op vrijdag 22 mei 2009 00:08 schreef ruudpuntenel het volgende:
Vanaf haar 15de "in vaste relaties gezeten"
Ik moet ineens aan Amanda denken.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 00:08 schreef ruudpuntenel het volgende:
Vanaf haar 15de "in vaste relaties gezeten"
Aan mij gevraaagd bedoel ik niet marielin mee maar mezelfquote:Op vrijdag 22 mei 2009 00:08 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
"En ze kent ook de eigenaren van de belangrijkste disco's in Marbelja en Torremolinos"
En als je dan terugrekent vanaf haar 24 jaar (en 7 jaar niet op vakantie geweest)... dan heeft ze het dus over een tijd waarin ze hooguit 16 jaar is geweestquote:Op vrijdag 22 mei 2009 00:08 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
"En ze kent ook de eigenaren van de belangrijkste disco's in Marbelja en Torremolinos"
Dat is ook zo, soms kan het echt niet anders. Een stap terug doen is vaak heel moeilijk als je al aan je top zit met vaste lasten, wat er ingeslopen is de laatste jaren door overheid en mensen zelf om aan hun top te gaan lenen zonder gekeken te hebben of het ook op 1 salaris nog op te brengen is.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 00:06 schreef Jaydie het volgende:
Ik wil niet veel zeggen,maar tegenwoordig red je het niet om als moeder thuis te blijven.Ik kan het weten namelijk..Ik heb een zoontje van bijna 3 en moet toch echt bij verdienen omdat alles zo verschrikkelijk duur is geworden.veel gezinnen hebben geen keus of je moet asl man een dik vet salaris hebben.Ik blijf ook liever thuis.Wat betreft de regering ,die maakt alles moeilijker helaas .Ik erger me er af en toe kapot aan.
Toen pappie en mammie het nog betaaldenquote:Op vrijdag 22 mei 2009 00:09 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
En als je dan terugrekent vanaf haar 24 jaar (en 7 jaar niet op vakantie geweest)... dan heeft ze het dus over een tijd waarin ze hooguit 16 jaar is geweest
Marielin is wel even vrijgezel geweest... "Ze ging toen helemaal los"quote:
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 00:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je stelt dus eigenlijk dat een éénoudergezin niet zou kunnen rondkomen??
dat is balen dat de regering juist mensen dwingt om te gaan werken met het duurder laten worden van alles.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 00:06 schreef Jaydie het volgende:
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 00:12 schreef R0T29 het volgende:
Ik heb m'n maten die vroeger ieder jaar naar Lloret gingen wel eens gehoord over "the Mariel inn", schijnt een geile tent te zijn geweest.
Thuisblijven maakt je als vrouw ook afhankelijker. Maar veelal merkt men dat pas na de scheiding, en dan komt het gekerm.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 00:06 schreef Jaydie het volgende:
Ja, ze zijn naar bed gestuurdquote:Op vrijdag 22 mei 2009 00:13 schreef Jaydie het volgende:
[..]
Het is mogelijk ,maar extra's word lastiger en daar werk ik voor.Ook voor extra buffertje voorals er iets kapot gaat in huis.Sparen voor studie voor mijn zoontje voor later.Het is wel offtopic weer.
Nu al slapen in de bunker?
Ah ! Wat ?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 00:09 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Aan mij gevraaagd bedoel ik niet marielin mee maar mezelf
Sour Mash..... Jack is geen whiskey.....quote:
Ja de COS zal wel snel vol open...quote:Op vrijdag 22 mei 2009 00:16 schreef Jaydie het volgende:
Gezellig ,kunnen we weer naar gesnurk luisteren
Ik begrijp ook heel goed dat veel ouders allebei moeten werken.En dat sommige mensen alles willen geven aan hun kinderen en daarom "moeten" werken is ook hun keus ,maar niet de mijne.Ik heb ook niet altijd kinderfeestje gegeven ad 150 E + kado en het feest voor familie.Het familie feest was het feest. en gezellig genoeg.Het heeft voor en nadelen om thuis te blijven.Maar ik was er /ben er altijd.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 00:10 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Dat is ook zo, soms kan het echt niet anders. Een stap terug doen is vaak heel moeilijk als je al aan je top zit met vaste lasten, wat er ingeslopen is de laatste jaren door overheid en mensen zelf om aan hun top te gaan lenen zonder gekeken te hebben of het ook op 1 salaris nog op te brengen is.
of ook gewoon naar bed gaanquote:Op vrijdag 22 mei 2009 00:16 schreef Jaydie het volgende:
Gezellig ,kunnen we weer naar gesnurk luisteren
Zit zeker wat in.Het is voor een vrouw tegenwoordig net zo belangrijk om je te ontwikkelen naast je gezin.Zeker als er eentje weg valt. Je word ook deels gedwongen helaas.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 00:14 schreef Trekpopje het volgende:
[..]
Thuisblijven maakt je als vrouw ook afhankelijker. Maar veelal merkt men dat pas na de scheiding, en dan komt het gekerm.
Kop dicht Trekpopje, je bent totaal off topic. Kon het echter even niet laten.
Oops, my bad.... ik drink alleen bierquote:Op vrijdag 22 mei 2009 00:17 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Sour Mash..... Jack is geen whiskey.....
willen ze eindelijk zelf nog niet naar bed ...quote:
Keith heeft aan mij ooit om een tandenborstel gevraagd..spannend he ha haquote:
Vals alarmquote:
Ah, dan ken je vast het label dat Keith symboliseert....quote:Op vrijdag 22 mei 2009 00:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oops, my bad.... ik drink alleen bier![]()
En rosé, en baco, en Southern Comfort met cranberry juice, en razz-up![]()
Je hebt gelijk ,maar ik wil ook graag dat mijn kindje kan studeren .Ik ga niet werken voor dure cadeautjes btw.Wel om op vakantie te kunnen ...quote:Op vrijdag 22 mei 2009 00:17 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Ik begrijp ook heel goed dat veel ouders allebei moeten werken.En dat sommige mensen alles willen geven aan hun kinderen en daarom "moeten" werken is ook hun keus ,maar niet de mijne.Ik heb ook niet altijd kinderfeestje gegeven ad 150 E + kado en het feest voor familie.Het familie feest was het feest. en gezellig genoeg.Het heeft voor en nadelen om thuis te blijven.Maar ik was er /ben er altijd.
Is een "toothbrush" in de "Sex drugs and Rock and Roll" scene niet gewoon een pijpbeurt?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 00:20 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Keith heeft aan mij ooit om een tandenborstel gevraagd..spannend he ha ha
Dat zou je wel verwachten nu het einde naderd, maar nee ze zijn terug naar Fase 2quote:Op vrijdag 22 mei 2009 00:20 schreef R0T29 het volgende:
Kom op met dat GAS.. Maak ze nog even helemaal gek! FASE VII graag.
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 00:23 schreef Jaydie het volgende:
[..]
Je hebt gelijk ,maar ik wil ook graag dat mijn kindje kan studeren .Ik ga niet werken voor dure cadeautjes btw.Wel om op vakantie te kunnen ...
Moderatie heb ik hier niet gezien in de COS.... Maar je hebt gelijkquote:Op vrijdag 22 mei 2009 00:22 schreef Peter6000 het volgende:
ZO MENSEN, IK SPEEL BIJ GEBREK AAN MODERATIE MAAR FF VOOR MODERATOR
De mensen die willen blijven napraten over de Bunker kunnen in dit topic terecht.
En de mensen die graag willen babbelen over andere zaken, zijn welkom in de Slowchat:
[TBO SC#38] Official fann of zhe bunker.
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 00:19 schreef Jaydie het volgende:
[..]
Zit zeker wat in.Het is voor een vrouw tegenwoordig net zo belangrijk om je te ontwikkelen naast je gezin.Zeker als er eentje weg valt. Je word ook deels gedwongen helaas.
Ik ga ook maar naar bed ,morgen wer vroeg dag.Trusten iedereen bye bye
Nooit van gehoordquote:Op vrijdag 22 mei 2009 00:23 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Ah, dan ken je vast het label dat Keith symboliseert....![]()
[ afbeelding ]
De bewoners gaan slapen.
Marielin wenst Pim een goede nachtrust:
"May the best man win"
Ik begrijp je best hoor en oordeel niet ,thuisblijven heeft ook nadelen.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 00:23 schreef Jaydie het volgende:
[..]
Je hebt gelijk ,maar ik wil ook graag dat mijn kindje kan studeren .Ik ga niet werken voor dure cadeautjes btw.Wel om op vakantie te kunnen ...
Ja, vind ik toch wel bijzonderquote:Op vrijdag 22 mei 2009 00:20 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Keith heeft aan mij ooit om een tandenborstel gevraagd..spannend he ha ha
Ik denk beiden.....quote:Op vrijdag 22 mei 2009 00:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die Marielin toch, bedoelt ze dat ze een jongens-meisje is, of heeft ze zichzelf alweer bij voorbaat tot verliezer uitgeroepen?
Ik gok zo dat de redactie inmiddels ook op hun tandvlees looptquote:Op vrijdag 22 mei 2009 00:27 schreef R0T29 het volgende:
Nou redactie, waar blijft de "Nachtelijke Terror Ja/Nee" Poll?
Ben bang dat je daar wel eens gelijk in kan hebben!quote:Op vrijdag 22 mei 2009 00:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik gok zo dat de redactie inmiddels ook op hun tandvlees loopt
Trustequote:Op vrijdag 22 mei 2009 00:31 schreef JediMasterLucia het volgende:
Nu liggen onze overlevers te pitten, dus ik ga ook maar mijn bed op zoeken.
Slaap lekker allemaal
Snap je punt, maar door hun gesprekken kwamen we op dit puntquote:Op vrijdag 22 mei 2009 00:22 schreef Peter6000 het volgende:
ZO MENSEN, IK SPEEL BIJ GEBREK AAN MODERATIE MAAR FF VOOR MODERATOR
De mensen die willen blijven napraten over de Bunker kunnen in dit topic terecht.
En de mensen die graag willen babbelen over andere zaken, zijn welkom in de Slowchat:
Lekker slapenquote:Op vrijdag 22 mei 2009 00:31 schreef JediMasterLucia het volgende:
Nu liggen onze overlevers te pitten, dus ik ga ook maar mijn bed op zoeken.
Slaap lekker allemaal
Het is ook niet niks, zo'n eerste RLS....quote:Op vrijdag 22 mei 2009 00:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik gok zo dat de redactie inmiddels ook op hun tandvlees loopt
Wat een eenheid weer in de COS...... en dat op de laatste avondquote:Op vrijdag 22 mei 2009 00:31 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Ben bang dat je daar wel eens gelijk in kan hebben!
Ik heb ook zo'n knobbeltje maar dan links op m'n borstkas of is het kastquote:Op vrijdag 22 mei 2009 00:27 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ja, vind ik toch wel bijzonder![]()
Maar goed, even on-t :
[ afbeelding ]
Laatste keer dat wij, de streamers dan, Marielin naar bed zien gaan.
Helaas, kunnen we dat niet doen aangezien het een drukke dag wordt morgenquote:Op vrijdag 22 mei 2009 00:27 schreef R0T29 het volgende:
Nou redactie, waar blijft de "Nachtelijke Terror Ja/Nee" Poll?
Bij die 20-30 euro zullen ook de sigaretten wel bij zitten? Dan kom je er met haar rooktempo al redelijk snel aan. Zeker als haar vriend ook nog rooktquote:Op donderdag 21 mei 2009 23:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
WTF??? Iedere dag eten van de traiteur??
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 00:38 schreef ruudpuntenel het volgende:
Sono molto contento con la puntata di oggi. Anch'io vado a letto adesso. Buonanotte a tutti e a domani. Ciao.![]()
Goed ideequote:Op vrijdag 22 mei 2009 00:35 schreef R0T29 het volgende:
Mensen prettige nacht verder, ga nog even kijken of ik een paar dronken Duitsers leeg kan trekken aan de pokertafel.
ze stapte heel galant haar bed in .... dat de cappers dat nu net gemist hebbenquote:Op vrijdag 22 mei 2009 00:27 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ja, vind ik toch wel bijzonder![]()
Maar goed, even on-t :
[ afbeelding ]
Laatste keer dat wij, de streamers dan, Marielin naar bed zien gaan.
Dat ik tevreden ben met de uitzending van vandaag en nu naar mijn nest ga. Welterusten allemaal en tot morgen.quote:
Je bent tevreden begrijp ik en jij ook lekker slapen .Ado maniequote:Op vrijdag 22 mei 2009 00:38 schreef ruudpuntenel het volgende:
Sono molto contento con la puntata di oggi. Anch'io vado a letto adesso. Buonanotte a tutti e a domani. Ciao.![]()
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 22 mei 2009 00:42 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dat ik tevreden ben met de uitzending van vandaag en nu naar mijn nest ga. Welterusten allemaal en tot morgen.
quote:Maakt me niet uit,ik wil duidelijkheid van Dotje .Dodaars.Dottey Dot .Erna heb ik het nog niet gekregen.
En ps .Ik had geen gedonder opNL .SLY heeft gedonder! Ik vermaak me prima want Pimmie zit in de finale Doei doei trustehh
De Steen des Aanstoots die Bunker heetquote:Op vrijdag 22 mei 2009 01:02 schreef FuTilE het volgende:
Ter afsluiting van de dag, een lossy sfeercap:
[ afbeelding ]
uhuh.. heel de dag..quote:Op vrijdag 22 mei 2009 01:42 schreef snetje het volgende:
je zit nog tussen al die andere harwerkende gekken? ..
aan Dottey dus![]()
Zo zo, dat is niet zo mooiiiiquote:Op vrijdag 22 mei 2009 01:22 schreef Dottey het volgende:
Beste Moooiiiiii (en de rest die moooiiii op haar woord geloofde)
In alle drukte van een jewelste... heb ik geen tijd gehad om te kijken op COS. (het spijt mij helemaal niet dat ik mede ga delen dat ik deze ook niet helemaal ga napluizen. Belangrijke vragen komen wel PM en tot nu toe heb ik die alleen van vriendjes en vriendinnetjes.) Echter werd ik er op gewezen dat onze lieftallige mooiiiii (bijna oma) om aandacht zit te springen. Ik heb even de juiste postbadzijdes erbij gekregen.
[..]
Allereerst vind ik het jammerlijk dat jij zo met een vinger wijst zonder duidelijke rede om mij van iets te beschuldigen. Persoonlijke vetes met die andere dame moet je echt niet hier uitvechten lijkt mij door zomaar iemand aan te wijzen als "mogelijke kandidaat zwartmakerij".
De enige die mij bijnamen geeft hier op Dottey en Dot na is Bobby
Als ik zo de na die eerste post doorspit zie ik alleen maar de woorden.. "Meerdere malen heb ik haar wat gevraagd... " daarop kan ik alleen maar antwoorden.. Ik check Echt niet elke COS op elke letter en post (omdat ik daar echt geen tijd voor heb om maar helemaal niet te spreken over de zin na een enorm lange werkdag).
Dat mijn hondje nieuw voor jou is... dat kan ik begrijpen. Eerder is hij niet op tv geweest![]()
Mijn hondje is bijna 4 en ik heb hem al vanaf 14 a 15 weken oud.. zie het nut niet in van die vraag.
Bergbeklimmen? Geen idee.. nog nooit verder gekomen dan op mijn 12de jaar eens op een feestje indoorklimmen.
Ik heb eerst aan Gert, Shoarmahoer en Mera honderd keer gevraagd. "Hoe heet die forum dan waar ik vandaan zou moeten zijn:+" Ik had er eerlijk gezegd nog nooit van gehoord ook.
Dan wil ik het graag laten bij er even op wijzen, dat belangrijke vragen gewoon even PM gestuurd moeten worden. Vingerwijzen zonder "bewijzen" niet echt best voor het imago is van de wijzer en de aangewezen personen. Ik hoop dat jij zo weer met een gerust hart kan posten op COS.
Bedankt voor iedereen die net zo verbaasd was om deze flauwekul en onzin te beantwoorden uit naam van mij.
ip checken heeft bij mij geen zin. Ik zit op een vage manier op het internet dus elke keer dat ik internetverbinding maak krijg ik een nieuwe ip.![]()
8 .Het is al laat ,maar heb geprobeerd duidelijk te antwoorden en mijn excuses had ik al gegeven mocht jij niet die persoon zijn die ik dacht.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 01:22 schreef Dottey het volgende:
Beste Moooiiiiii (en de rest die moooiiii op haar woord geloofde)
In alle drukte van een jewelste... heb ik geen tijd gehad om te kijken op COS. (het spijt mij helemaal niet dat ik mede ga delen dat ik deze ook niet helemaal ga napluizen. Belangrijke vragen komen wel PM en tot nu toe heb ik die alleen van vriendjes en vriendinnetjes.) Echter werd ik er op gewezen dat onze lieftallige mooiiiii (bijna oma) om aandacht zit te springen. Ik heb even de juiste postbadzijdes erbij gekregen.
[..]
1Beste Dottey,dat je geen tijd had om te lezen op COS dat kan,maar dan heb je ook gemist dat ik mijn excuses maakte als je dus niet die persoon zou zijn die ik dacht..Ik omschrijf mezelf niet als lieftallig,en zit niet om aandacht te springen..Waar zeg of vraag ik dat?
Allereerst vind ik het jammerlijk dat jij zo met een vinger wijst zonder duidelijke rede om mij van iets te beschuldigen. Persoonlijke vetes met die andere dame moet je echt niet hier uitvechten lijkt mij door zomaar iemand aan te wijzen als "mogelijke kandidaat zwartmakerij".
De enige die mij bijnamen geeft hier op Dottey en Dot na is Bobby
2,Ik noemde dus ook iemand een poos terug Dot of dotje vandaar ook verwarring.
Ik wees niet met een vinger,vroeg me iets af en dat is wat anders.Ik heb verder geen persoonlijke vete en heb iedereen die ook maar iets met NL te maken heeft "vriendje of lid van radioNL verwijderd uit mijn hyves"Heb ik een goede reden voor,mijn reden dus goed genoeg.
Als ik zo de na die eerste post doorspit zie ik alleen maar de woorden.. "Meerdere malen heb ik haar wat gevraagd... " daarop kan ik alleen maar antwoorden.. Ik check Echt niet elke COS op elke letter en post (omdat ik daar echt geen tijd voor heb om maar helemaal niet te spreken over de zin na een enorm lange werkdag).
3Op een voor mij "belangrijke vraag zag ik geen antwoord dus ging ik meer twijfelen.Thats me.
Lange werkdag in de bunker? ze waren alleen maar aan het puzzellen.Prive werkdag kan ik niet inschatten en dan begrijp ik dat wel.En ik begrijp dat je je rust wil net als ieder ander,
Dat mijn hondje nieuw voor jou is... dat kan ik begrijpen. Eerder is hij niet op tv geweest![]()
Mijn hondje is bijna 4 en ik heb hem al vanaf 14 a 15 weken oud.. zie het nut niet in van die vraag.
4[iDoor toevalligheden raakte ik in de war,door jouw
naam en iemand die ook zo'n naam heeft en een jongere hond."blijkt nu.
Bergbeklimmen? Geen idee.. nog nooit verder gekomen dan op mijn 12de jaar eens op een feestje indoorklimmen.
5.dat doet diegene die dus ook Dotje genoemd word ,vandaar over Heidi ..tis wat.
Ik heb eerst aan Gert, Shoarmahoer en Mera honderd keer gevraagd. "Hoe heet die forum dan waar ik vandaan zou moeten zijn:+" Ik had er eerlijk gezegd nog nooit van gehoord ook.
6 Het forum waar ik het niet meer over wil hebbenSlylence dus..
Dan wil ik het graag laten bij er even op wijzen, dat belangrijke vragen gewoon even PM gestuurd moeten worden. Vingerwijzen zonder "bewijzen" niet echt best voor het imago is van de wijzer en de aangewezen personen. Ik hoop dat jij zo weer met een gerust hart kan posten op COS.
7 Ik zeg eerlijk dat het zweet me in de handen stond toen ik dit aankaartte,kun je nagaan wat een inpact een vroeger forum op me had,vandaar.De enige reden dat ik vaag was is dat ik niet huppekee alles durfde te vragen wat me dwars zat.Mijn fout ,opkroppen en dan "hoe noem je dat"..
Bedankt voor iedereen die net zo verbaasd was om deze flauwekul en onzin te beantwoorden uit naam van mij.
ip checken heeft bij mij geen zin. Ik zit op een vage manier op het internet dus elke keer dat ik internetverbinding maak krijg ik een nieuwe ip.![]()
neuroot!quote:Op vrijdag 22 mei 2009 01:59 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Het is al laat ,maar heb geprobeerd duidelijk te antwoorden en mijn excuses had ik al gegeven mocht jij niet die persoon zijn die ik dacht.
Ik ben gewoon behoorlijk achterdochtig geworden en heb ik mijn"hele goede " redenen voor ,nogmaals sorry..
Ja dat is wel een beetje gemakkelijk dan?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 01:59 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Het is al laat ,maar heb geprobeerd duidelijk te antwoorden en mijn excuses had ik al gegeven mocht jij niet die persoon zijn die ik dacht.
Ik ben gewoon behoorlijk achterdochtig geworden en heb ik mijn"hele goede " redenen voor ,nogmaals sorry..
wat eend zegt, proberen je er met een jantje van leiden af te makenquote:Op vrijdag 22 mei 2009 02:01 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ja dat is wel een beetje gemakkelijk dan?
Ik weet nou niet meer wat ik kan geloven
Zometeen word je wel helemaal niet echt oma
pas getrouwd las ik en je verveelt je nu al de pleurisquote:Op vrijdag 22 mei 2009 01:56 schreef versabommie het volgende:
Even voor de duidelijkheid, want ik zit al drie dagen loos te fokken... hebben we nu een rel of maken jullie me blij met een dode mus?
En ls: ik heb geen beef met jou zand erover rukker
niet echt... heb vandaag een dag vrijquote:Op vrijdag 22 mei 2009 02:03 schreef snetje het volgende:
[..]
pas getrouwd las ik en je verveelt je nu al de pleuris
Ja oke, maar daarom hoef je niet meteen haar telefoonnummer op het net te gooienquote:
was het maar zulks feest als ik d'r telefoonnummer zou hebben zou ik zelf steeds bellenquote:Op vrijdag 22 mei 2009 02:03 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ja oke, maar daarom hoef je niet meteen haar telefoonnummer op het net te gooien![]()
Dat vond ik wel een beetje een minne actie van je
Heb je haar nummer niet?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 02:05 schreef versabommie het volgende:
[..]
was het maar zulks feest als ik d'r telefoonnummer zou hebben zou ik zelf steeds bellen
geef 'ns?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 02:06 schreef PC eend het volgende:
[..]
Heb je haar nummer niet?
Die is all over the internet
3 dagen schreef je ....quote:Op vrijdag 22 mei 2009 02:03 schreef versabommie het volgende:
[..]
niet echt... heb vandaag een dag vrij
Ah, das mooiiiiquote:Op vrijdag 22 mei 2009 02:10 schreef PC eend het volgende:
Riagg
Peyerstraat 53
6101 GB Echt
T 0475 - 482683
triest hequote:Op vrijdag 22 mei 2009 02:10 schreef snetje het volgende:
[..]
3 dagen schreef je ....
maaru is Fok nu echt zo saai geworden...dat je nu in een cos moet gaan graaien naar vertier?
ja nou ... getrouwd he ....quote:
Word ik ook niet echt,de mensen die mij kennen weten wat ik bedoel.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 02:01 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ja dat is wel een beetje gemakkelijk dan?
Ik weet nou niet meer wat ik kan geloven
Zometeen word je wel helemaal niet echt oma
Dat is niet zo mooi, en het komt allemaal door huubquote:
hoezo ? als je getrouwd bent doe je geen cos meer? stopt je leven? bekrompen trien!quote:Op vrijdag 22 mei 2009 02:18 schreef snetje het volgende:
[..]
ja nou ... getrouwd he ....
geeft niks hoor ... ik begrijp je wel ..
Volgens mij ligt het er dik bovenopquote:Op vrijdag 22 mei 2009 02:18 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Word ik ook niet echt,de mensen die mij kennen weten wat ik bedoel.
Ben je daar bekend?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 02:10 schreef PC eend het volgende:
Riagg
Peyerstraat 53
6101 GB Echt
T 0475 - 482683
Ik zit in de afdeling Noord-Hollandquote:
Moet ik eerst scheiden,eff aan mijn man vragenquote:Op vrijdag 22 mei 2009 02:22 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik zit in de afdeling Noord-Holland
Misschien kunnen we een keer meeten
Dresscode: straightjacket
easy echtscheiding en hop je bent er voor 1400 euri van af!quote:Op vrijdag 22 mei 2009 02:24 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Moet ik eerst scheiden,eff aan mijn man vragen
Jamaar, jamaar, iemand zomaar beschuldigen klinkt niet zo heeel erg liefquote:Op vrijdag 22 mei 2009 02:22 schreef mooiiiiii het volgende:
Ik ben een hark vaak meestal.maar ja ook wel lief hoor en wat slapen ze lekker die marielin en pim .
Maar ja ,man stoftzuigd en strijkt meer dan ik "what to do ,what to doquote:Op vrijdag 22 mei 2009 02:24 schreef versabommie het volgende:
[..]
easy echtscheiding en hop je bent er voor 1400 euri van af!
nee ik had vragen en bedenkingen.en behoorlijke twijfel.Dat is iets anders en zal in het vervolg iets directer proberen te zijn.Voor mij ook een leerproces hoor dat internetgedoequote:Op vrijdag 22 mei 2009 02:25 schreef PC eend het volgende:
[..]
Jamaar, jamaar, iemand zomaar beschuldigen klinkt niet zo heeel erg lief
wat jij vind, moeje aan de politie geven, dwaasje!quote:Op vrijdag 22 mei 2009 02:37 schreef Peter6000 het volgende:
Had ik de populatie eindelijk zover dat ze weggingen uit de COS, komen de oudjes hier 'spelen'.
De slowchat is elders:
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 02:19 schreef versabommie het volgende:
[..]
hoezo ? als je getrouwd bent doe je geen cos meer? stopt je leven? bekrompen trien!
stel een simpele vraag waar jij vanuit gaatquote:Op vrijdag 22 mei 2009 02:43 schreef snetje het volgende:
[..]
rel lekker met je wijfie en niet met mij ....
Sank joequote:Op vrijdag 22 mei 2009 02:44 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Slow Chat
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 02:42 schreef HiDiHo het volgende:
Poll: COS en SC gaan prima samenEens Oneens Geen mening
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Ik vond ergens dat peter wel een punt had, dus ik denk ik dim ff zodat hij een heldere analyse van slapende mensen op de streams zou kunnen gevenquote:Op vrijdag 22 mei 2009 03:04 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Waarom mag Mip daar slapen? Tis een complot
Ach... een kleine gasaanval zou toch best een leuk afsluiterte zijn... Het blijft bunkeren!quote:Op vrijdag 22 mei 2009 03:07 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik vond ergens dat peter wel een punt had, dus ik denk ik dim ff zodat hij een heldere analyse van slapende mensen op de streams zou geven
Gelukkig hebben we jou nog
Ligt er een beetje aan hoeveel doden er gaan vallenquote:Op vrijdag 22 mei 2009 03:34 schreef cobain1994 het volgende:
Word er op tv ook nog iets aan de finale gedaan?
Zie kwijlbek verlinde alweer voor me...Exclusieve camerabeelden...quote:Op vrijdag 22 mei 2009 03:40 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ligt er een beetje aan hoeveel doden er gaan vallen
dus, sc daar, inhoudelijk hierquote:Op vrijdag 22 mei 2009 02:37 schreef Peter6000 het volgende:
Had ik de populatie eindelijk zover dat ze weggingen uit de COS, komen de oudjes hier 'spelen'.
De slowchat is elders:
Ze hadden best een item over de bunker kunnen maken, had ik eigenlijk stiekum wel verwachtquote:Op vrijdag 22 mei 2009 04:01 schreef cobain1994 het volgende:
[..]
Zie kwijlbek verlinde alweer voor me...Exclusieve camerabeelden...
Lief he?quote:
Nee, hoor, het is vandaagquote:Op vrijdag 22 mei 2009 08:20 schreef earthling39 het volgende:
morgen allemaal
mja zeg ik ook altijdquote:Op vrijdag 22 mei 2009 08:29 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, hoor, het is vandaag
Al zal SC met zijn berekeningen vast op morgen uitkomen
wedden als pim zo bij dr is komt de vraag waar blijven de boodschappenquote:Op vrijdag 22 mei 2009 08:43 schreef earthling39 het volgende:
al 5 minuten wakker en er is nog niet gezeurt
en dat er hopelijk sigaretten bij zittenquote:Op vrijdag 22 mei 2009 08:47 schreef koffieleutjuh het volgende:
[..]
wedden als pim zo bij dr is komt de vraag waar blijven de boodschappen
nee joh drank drank en drankquote:Op vrijdag 22 mei 2009 08:49 schreef earthling39 het volgende:
[..]
en dat er hopelijk sigaretten bij zitten
beschuitquote:Op vrijdag 22 mei 2009 08:54 schreef Deisyy het volgende:
Goedemorgen![]()
Ik vind dat er deze laatste morgen wel een heel luxe ontbijtje in mag voor de 2 finalisten
Het is dan nog beter om te PMenquote:Op vrijdag 22 mei 2009 01:59 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
8 .Het is al laat ,maar heb geprobeerd duidelijk te antwoorden en mijn excuses had ik al gegeven mocht jij niet die persoon zijn die ik dacht.
Ik ben gewoon behoorlijk achterdochtig geworden en heb ik mijn"hele goede " redenen voor ,nogmaals sorry..![]()
Het was zeker wel een lange rit. Je hebt ons mooie beelden geleverd hoorquote:Op vrijdag 22 mei 2009 09:06 schreef fadingleo het volgende:
De laatste dag. Wat gaat het worden ?
Ik ben enerzijds blij dat het voorbij is zometeen, anderzijds helaas pindakaas om geen reacties meer te kunnen lezen/posten op dit skonne forum.
Ochtendploegquote:
Ik begrijp dat je nog verder gaat met streams verslaan. Meestal begin ik om deze tijd. Ik zie wel wanneer je stopt dan.quote:
Ik was al gestopt. Dottey is nu bezigquote:Op vrijdag 22 mei 2009 09:20 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik begrijp dat je nog verder gaat met streams verslaan. Meestal begin ik om deze tijd. Ik zie wel wanneer je stopt dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |