Dat was ook zo (ouwe koeien DGK) maar Huub eruit, kon je stemmen op Jaap of Brain, niemand gunde het Brain dus werd er extra op Jaap gestemd.quote:Op donderdag 21 mei 2009 23:12 schreef Danny het volgende:
[..]
mja, niet alleen is die poll vrij eenvoudig te manipuleren, maar het is natuurlijk niet vreemd. Pim heeft niet zoveel fans, maar marielin heeft veel haters die derhalve op pim zullen gaan stemmen.
Als mijn favo eruit was gegaan had ik helemaal niet meer gestemd, maar goed.
Volgens mij was het hier eerst ook 1100 nogwat. Weet het eigenlijk wel zeker.quote:Op donderdag 21 mei 2009 23:13 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dat kan niet, er is een maximum qua codering.
[ afbeelding ]
Minder kan wel![]()
Hij heeft nog wel even op 759 ipv 749 gestaan![]()
O ,ik zie net je onderschrift.quote:Op donderdag 21 mei 2009 23:11 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Nee hoor, ik constateer slechts iets dat me opvalt.
Maar dat het jou worst is wie er wint 'met of zonder geld', maak je mij echt niet wijs![]()
Späterquote:Op donderdag 21 mei 2009 23:14 schreef Laysa het volgende:
luitJES....ik ga naar boven....tot morgen...op de laatste bunkerdag![]()
tuurlijk. zeg ook niet dat het niet logisch is, alleen zou IK het niet doen.quote:Op donderdag 21 mei 2009 23:17 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Dat was ook zo (ouwe koeien DGK) maar Huub eruit, kon je stemmen op Jaap of Brain, niemand gunde het Brain dus werd er extra op Jaap gestemd.
en zo zal het steeds gaan bij zulke RLs.
Hier thuis is de verdeling 50/50, maar goed, we hebben gelukkig nog een even aantal te besteden creditsquote:Op donderdag 21 mei 2009 23:07 schreef Peter6000 het volgende:
Iedereen al gestemd?
[FINALE-POLL] Wie mag van jou de Bunker winnen?
De voorkeur op FOK! is op dit moment voor Pim: 65-35.
nouja, gun ik het haar eens een keer, krijgt ze het nietquote:Op donderdag 21 mei 2009 23:17 schreef blomst het volgende:
[..]
Redactie leest hier vast niet meer mee
quote:Op donderdag 21 mei 2009 23:17 schreef Rica het volgende:
[..]
Volgens mij was het hier eerst ook 1100 nogwat. Weet het eigenlijk wel zeker.
Heel verstandigquote:Op donderdag 21 mei 2009 23:17 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
O ,ik zie net je onderschrift.
het maakt me dus echt niet uit,die tijd heb ik achterme gelaten na DGK.duhhhh
quote:Op donderdag 21 mei 2009 23:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hier thuis is de verdeling 50/50, maar goed, we hebben gelukkig nog een even aantal te besteden credits
Het ging over 18 voelen hequote:Op donderdag 21 mei 2009 23:18 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Omdat jij dan als tienjarige al op Fok! zat
Nee, dat begreep ik wel,quote:Op donderdag 21 mei 2009 23:17 schreef Danny het volgende:
[..]
tuurlijk. zeg ook niet dat het niet logisch is, alleen zou IK het niet doen.
Ok dan zal ik het mis hebben.quote:
anti-Peukentrienquote:Op donderdag 21 mei 2009 23:14 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dat zijn niet zozeer pro-Pim stemmen, maar meer anti-Peukentrien stemmen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |