Wie, jij of ik?quote:Op donderdag 21 mei 2009 23:09 schreef Laysa het volgende:
[..]
oehhhhhh...hep nog een hele bus....bofkont
Hoe kun je dat zien?quote:Op donderdag 21 mei 2009 23:09 schreef Danny het volgende:
[..]
ik had ruim 1100 hoor
was misschien afhankelijk van je verbinding??
Nee hoor, ik constateer slechts iets dat me opvalt.quote:Op donderdag 21 mei 2009 23:06 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Ik reageer spontaan op ieder geeuhhhh van Marielin.Uit Pim komt toch niks? Dus daar kan ik niet op reageren duhhhh![]()
Het zal me een worst zijn wie er wint want de winnaar zonder eventueel geld is voor mij wel duidelijk.Ik irriteer me mateloos aan dat ge euhhh .Verder nog iets?
Ja, maar daar krijg ik dan geen pijn in mijn kont van, denk eerder pijn in mijn hele lijf, wil meedoen hahaha wil overleven, wil opdrachten, wil, wil, wil Bloed aan de muur en herrie in de tentquote:Op donderdag 21 mei 2009 23:08 schreef JediMasterLucia het volgende:
[..]
ach, er komt nog een TBO 2 aan
mja, niet alleen is die poll vrij eenvoudig te manipuleren, maar het is natuurlijk niet vreemd. Pim heeft niet zoveel fans, maar marielin heeft veel haters die derhalve op pim zullen gaan stemmen.quote:Op donderdag 21 mei 2009 23:10 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ja he, stond er verbaasd van, er was echt maar 1 PimmetjeFan en nu staat hij op FOK bovenaan in de poll, kan het toch raar lopen.
ikke 18quote:Op donderdag 21 mei 2009 23:11 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ja, maar daar krijg ik dan geen pijn in mijn kont van, denk eerder pijn in mijn hele lijf, wil meedoen hahaha wil overleven, wil opdrachten, wil, wil, wil Bloed aan de muur en herrie in de tent![]()
![]()
Maar zal wel niet in aanmerking komen, ben te oud in hun ogen, terwijl ik me nog steeds 30 voel
Dat kan niet, er is een maximum qua codering.quote:Op donderdag 21 mei 2009 23:09 schreef Danny het volgende:
[..]
ik had ruim 1100 hoor
was misschien afhankelijk van je verbinding??
Hoelaat?quote:Op donderdag 21 mei 2009 23:08 schreef JediMasterLucia het volgende:
[..]
ach, er komt nog een TBO 2 aan
Dat zijn niet zozeer pro-Pim stemmen, maar meer anti-Peukentrien stemmen.quote:Op donderdag 21 mei 2009 23:10 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ja he, stond er verbaasd van, er was echt maar 1 PimmetjeFan en nu staat hij op FOK bovenaan in de poll, kan het toch raar lopen.
weet niet hoe oud je bent, maar ik zou het juist tof vinden als er meer mensen met levenservaring in de bunker komen, dan alleen dat jonge spul. Dus ga je gewoon opgeven. nee heb je, ja kun je krijgenquote:Op donderdag 21 mei 2009 23:11 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ja, maar daar krijg ik dan geen pijn in mijn kont van, denk eerder pijn in mijn hele lijf, wil meedoen hahaha wil overleven, wil opdrachten, wil, wil, wil Bloed aan de muur en herrie in de tent![]()
![]()
Maar zal wel niet in aanmerking komen, ben te oud in hun ogen, terwijl ik me nog steeds 30 voel
Prima toch,biertjeh of iets andersquote:Op donderdag 21 mei 2009 23:11 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Nee hoor, ik constateer slechts iets dat me opvalt.
Maar dat het jou worst is wie er wint 'met of zonder geld', maak je mij echt niet wijs![]()
Slaap lekker, en droom zachtquote:Op donderdag 21 mei 2009 23:14 schreef Laysa het volgende:
luitJES....ik ga naar boven....tot morgen...op de laatste bunkerdag![]()
zal best dat het niet (meer) kan, maar het was wel zoquote:Op donderdag 21 mei 2009 23:13 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dat kan niet, er is een maximum qua codering.
[ afbeelding ]
Laysaquote:Op donderdag 21 mei 2009 23:14 schreef Laysa het volgende:
slaap lekkerquote:Op donderdag 21 mei 2009 23:14 schreef Laysa het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |