ach, er komt nog een TBO 2 aanquote:Op donderdag 21 mei 2009 23:05 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hahahaha, nee dat is het niet, maar baal een beetje, aan de ene kant vind ik het jammer als De Bunker afgelopen is, helaas pindakaas maar is zo, aan de andere kant ook wel weer lekker, want dan heb ik niet meer zo pijn in mijn kont van het hele tijd zitten en turen naar die Grot met zijn bewoners.
Ook niet goed zeker?quote:Op donderdag 21 mei 2009 23:05 schreef Pearlbitch het volgende:
Bierrrr!!! Helaas geen sigaretten, maar dat maakt niet uit..
Eerst 740, toch net iets beter, maar toch redelijk nuquote:Op donderdag 21 mei 2009 23:06 schreef Rica het volgende:
[..]
Ja 632 kbps hier nu. Volgens mij was het eerst bijna dubbel zoveel.
slagroom erop?quote:Op donderdag 21 mei 2009 23:06 schreef Laysa het volgende:
* gaat de keuken overhoop halen voor lekker eten*
er staat 58-34quote:Op donderdag 21 mei 2009 23:07 schreef Peter6000 het volgende:
Iedereen al gestemd?
[FINALE-POLL] Wie mag van jou de Bunker winnen?
De voorkeur op FOK! is op dit moment voor Pim: 65-35.
Ja he, stond er verbaasd van, er was echt maar 1 PimmetjeFan en nu staat hij op FOK bovenaan in de poll, kan het toch raar lopen.quote:Op donderdag 21 mei 2009 23:07 schreef Peter6000 het volgende:
Iedereen al gestemd?
[FINALE-POLL] Wie mag van jou de Bunker winnen?
De voorkeur op FOK! is op dit moment voor Pim: 65-35.
Vertel.quote:Op donderdag 21 mei 2009 23:07 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Oh, ik ben ook geen fan van dat lachje, maar deze opstelling contrasteert nogal met de eerdere posts van "mooiiii".
Wie, jij of ik?quote:Op donderdag 21 mei 2009 23:09 schreef Laysa het volgende:
[..]
oehhhhhh...hep nog een hele bus....bofkont
Hoe kun je dat zien?quote:Op donderdag 21 mei 2009 23:09 schreef Danny het volgende:
[..]
ik had ruim 1100 hoor
was misschien afhankelijk van je verbinding??
Nee hoor, ik constateer slechts iets dat me opvalt.quote:Op donderdag 21 mei 2009 23:06 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Ik reageer spontaan op ieder geeuhhhh van Marielin.Uit Pim komt toch niks? Dus daar kan ik niet op reageren duhhhh![]()
Het zal me een worst zijn wie er wint want de winnaar zonder eventueel geld is voor mij wel duidelijk.Ik irriteer me mateloos aan dat ge euhhh .Verder nog iets?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |