Vanmorgen was het nog slechterquote:Op donderdag 21 mei 2009 23:04 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Nee, de kwaliteit is letterlijk minder.
quote:Op donderdag 21 mei 2009 23:00 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
p p p f f t t t t t![]()
Ziet er uit als een scheet![]()
Ben absoluut geen Pim fan, maar het lachje valt gewoon op nu er geen andere irriterende overlevers meer zijn. Het valt gewoon nu erg op. Dus ik snap "mooiiiiii" wel.quote:Op donderdag 21 mei 2009 23:02 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Het begint nu wel érg op te vallen dat je je de afgelopen weken nogal op de vlakte hebt gehouden qua negatieve posts, terwijl je nu opeens elke post benut om Marielin af te vallen.
Zou het kunnen zijn dat je nu weinig subtiel probeert het anti-Marielin sentiment te mobiliseren/uit te venten om de stemming te beïnvloeden in het voordeel van Pim?
Ja dat is ook zo, maar ik vond het wel een mooie smoesquote:Op donderdag 21 mei 2009 23:04 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ja 632 kbps hier nu. Volgens mij was het eerst bijna dubbel zoveel.quote:Op donderdag 21 mei 2009 23:04 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik reageer spontaan op ieder geeuhhhh van Marielin.Uit Pim komt toch niks? Dus daar kan ik niet op reageren duhhhhquote:Op donderdag 21 mei 2009 23:02 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Het begint nu wel érg op te vallen dat je je de afgelopen weken nogal op de vlakte hebt gehouden qua negatieve posts, terwijl je nu opeens elke post benut om Marielin af te vallen.
Zou het kunnen zijn dat je nu weinig subtiel probeert het anti-Marielin sentiment te mobiliseren/uit te venten om de stemming te beïnvloeden in het voordeel van Pim?
Ah vandaar, dan hebben ze heb anders/verkeerd teruggezetquote:
Wie is voor jou de winnaar?quote:Op donderdag 21 mei 2009 23:06 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Ik reageer spontaan op ieder geeuhhhh van Marielin.Uit Pim komt toch niks? Dus daar kan ik niet op reageren duhhhh![]()
Het zal me een wost zijn wie er wint want de winnar zonder eventueel geld is voor mij wel duidelijk.Ik irriteer me nateloos aan dat ge euhhh .Verder nog iets?
Het was 749quote:Op donderdag 21 mei 2009 23:06 schreef Rica het volgende:
[..]
Ja 632 kbps hier nu. Volgens mij was het eerst bijna dubbel zoveel.
Oh, ik ben ook geen fan van dat lachje, maar deze opstelling contrasteert nogal met de eerdere posts van "mooiiii".quote:Op donderdag 21 mei 2009 23:05 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Ben absoluut geen Pim fan, maar het lachje valt gewoon op nu er geen andere irriterende overlevers meer zijn. Het valt gewoon nu erg op. Dus ik snap "mooiiiiii" wel.
kwestie van een polletjequote:Op donderdag 21 mei 2009 23:00 schreef Peter6000 het volgende:
Als ze dat doen worden ze overladen met kritiek, omdat het niet eerlijk is.
ach, er komt nog een TBO 2 aanquote:Op donderdag 21 mei 2009 23:05 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hahahaha, nee dat is het niet, maar baal een beetje, aan de ene kant vind ik het jammer als De Bunker afgelopen is, helaas pindakaas maar is zo, aan de andere kant ook wel weer lekker, want dan heb ik niet meer zo pijn in mijn kont van het hele tijd zitten en turen naar die Grot met zijn bewoners.
Ook niet goed zeker?quote:Op donderdag 21 mei 2009 23:05 schreef Pearlbitch het volgende:
Bierrrr!!! Helaas geen sigaretten, maar dat maakt niet uit..
Eerst 740, toch net iets beter, maar toch redelijk nuquote:Op donderdag 21 mei 2009 23:06 schreef Rica het volgende:
[..]
Ja 632 kbps hier nu. Volgens mij was het eerst bijna dubbel zoveel.
slagroom erop?quote:Op donderdag 21 mei 2009 23:06 schreef Laysa het volgende:
* gaat de keuken overhoop halen voor lekker eten*
er staat 58-34quote:Op donderdag 21 mei 2009 23:07 schreef Peter6000 het volgende:
Iedereen al gestemd?
[FINALE-POLL] Wie mag van jou de Bunker winnen?
De voorkeur op FOK! is op dit moment voor Pim: 65-35.
Ja he, stond er verbaasd van, er was echt maar 1 PimmetjeFan en nu staat hij op FOK bovenaan in de poll, kan het toch raar lopen.quote:Op donderdag 21 mei 2009 23:07 schreef Peter6000 het volgende:
Iedereen al gestemd?
[FINALE-POLL] Wie mag van jou de Bunker winnen?
De voorkeur op FOK! is op dit moment voor Pim: 65-35.
Vertel.quote:Op donderdag 21 mei 2009 23:07 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Oh, ik ben ook geen fan van dat lachje, maar deze opstelling contrasteert nogal met de eerdere posts van "mooiiii".
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |