okeequote:Op donderdag 21 mei 2009 22:56 schreef D. het volgende:
[..]
Zeg, da's niet de bedoeling, op de streams letten he![]()
Dat bedoel ik, lelijke snelle beeldenquote:
quote:Op donderdag 21 mei 2009 22:53 schreef akveor het volgende:
[..]
Dat is ook wat ik een beetje dacht toen ik de sancties van het dagduel hoorde. Het gaat eigenlijk nergens meer over.
Laat ze gewoon nog wat extra duels doen. Gewoon voor de eer, het prestige en ter onzer vermaak.
Als ze dat doen worden ze overladen met kritiek, omdat het niet eerlijk is.quote:Op donderdag 21 mei 2009 22:52 schreef blomst het volgende:
Nou, hup regie, het bier naar binnen, en spontaan een pakje sigaretten, ze had een hele slof bij zich.
Chips erbij, en laat ze maar genieten, alhoewel, laat de chips maar, dat kraakt in onze oren
Tussen 13 en 14 uur ofzo?quote:Op donderdag 21 mei 2009 23:00 schreef Danny het volgende:
De beeldkwaliteit is er na vanmorgen idd fors op achteruit gegaan helaas
ja, jij zei datquote:Op donderdag 21 mei 2009 22:58 schreef Laysa het volgende:
[..]
nee ik lust echt geen varkensvlees ....zo over het algemeen genomen![]()
whehehe....ik zei........
ja, dat is wel weer zoquote:Op donderdag 21 mei 2009 23:00 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Als ze dat doen worden ze overladen met kritiek, omdat het niet eerlijk is.
Het begint nu wel érg op te vallen dat je je de afgelopen weken nogal op de vlakte hebt gehouden qua negatieve posts, terwijl je nu opeens elke post benut om Marielin af te vallen.quote:
Komt door het bakken van de speklapjes, de bunker staat blauwquote:Op donderdag 21 mei 2009 23:00 schreef Danny het volgende:
De beeldkwaliteit is er na vanmorgen idd fors op achteruit gegaan helaas
jaaaaaaaaquote:Op donderdag 21 mei 2009 23:03 schreef D. het volgende:
Gooi dat bier er nou maar in, da's lekker bij het eten
Nee, de kwaliteit is letterlijk minder.quote:Op donderdag 21 mei 2009 23:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Komt door het bakken van de speklapjes, de bunker staat blauw
Ach welnee man. Mooiiii is fan van Pim. Logisch dat ze dan tegen Marielin is zonder zo diep te denken als jij doet.quote:Op donderdag 21 mei 2009 23:02 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Het begint nu wel érg op te vallen dat je je de afgelopen weken nogal op de vlakte hebt gehouden qua negatieve posts, terwijl je nu opeens elke post benut om Marielin af te vallen.
Zou het kunnen zijn dat je nu weinig subtiel probeert het anti-Marielin sentiment te mobiliseren/uit te venten om de stemming te beïnvloeden in het voordeel van Pim?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |