Tussen 13 en 14 uur ofzo?quote:Op donderdag 21 mei 2009 23:00 schreef Danny het volgende:
De beeldkwaliteit is er na vanmorgen idd fors op achteruit gegaan helaas
ja, jij zei datquote:Op donderdag 21 mei 2009 22:58 schreef Laysa het volgende:
[..]
nee ik lust echt geen varkensvlees ....zo over het algemeen genomen![]()
whehehe....ik zei........
ja, dat is wel weer zoquote:Op donderdag 21 mei 2009 23:00 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Als ze dat doen worden ze overladen met kritiek, omdat het niet eerlijk is.
Het begint nu wel érg op te vallen dat je je de afgelopen weken nogal op de vlakte hebt gehouden qua negatieve posts, terwijl je nu opeens elke post benut om Marielin af te vallen.quote:
Komt door het bakken van de speklapjes, de bunker staat blauwquote:Op donderdag 21 mei 2009 23:00 schreef Danny het volgende:
De beeldkwaliteit is er na vanmorgen idd fors op achteruit gegaan helaas
jaaaaaaaaquote:Op donderdag 21 mei 2009 23:03 schreef D. het volgende:
Gooi dat bier er nou maar in, da's lekker bij het eten
Nee, de kwaliteit is letterlijk minder.quote:Op donderdag 21 mei 2009 23:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Komt door het bakken van de speklapjes, de bunker staat blauw
Ach welnee man. Mooiiii is fan van Pim. Logisch dat ze dan tegen Marielin is zonder zo diep te denken als jij doet.quote:Op donderdag 21 mei 2009 23:02 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Het begint nu wel érg op te vallen dat je je de afgelopen weken nogal op de vlakte hebt gehouden qua negatieve posts, terwijl je nu opeens elke post benut om Marielin af te vallen.
Zou het kunnen zijn dat je nu weinig subtiel probeert het anti-Marielin sentiment te mobiliseren/uit te venten om de stemming te beïnvloeden in het voordeel van Pim?
Vanmorgen was het nog slechterquote:Op donderdag 21 mei 2009 23:04 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Nee, de kwaliteit is letterlijk minder.
quote:Op donderdag 21 mei 2009 23:00 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
p p p f f t t t t t![]()
Ziet er uit als een scheet![]()
Ben absoluut geen Pim fan, maar het lachje valt gewoon op nu er geen andere irriterende overlevers meer zijn. Het valt gewoon nu erg op. Dus ik snap "mooiiiiii" wel.quote:Op donderdag 21 mei 2009 23:02 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Het begint nu wel érg op te vallen dat je je de afgelopen weken nogal op de vlakte hebt gehouden qua negatieve posts, terwijl je nu opeens elke post benut om Marielin af te vallen.
Zou het kunnen zijn dat je nu weinig subtiel probeert het anti-Marielin sentiment te mobiliseren/uit te venten om de stemming te beïnvloeden in het voordeel van Pim?
Ja dat is ook zo, maar ik vond het wel een mooie smoesquote:Op donderdag 21 mei 2009 23:04 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ja 632 kbps hier nu. Volgens mij was het eerst bijna dubbel zoveel.quote:Op donderdag 21 mei 2009 23:04 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik reageer spontaan op ieder geeuhhhh van Marielin.Uit Pim komt toch niks? Dus daar kan ik niet op reageren duhhhhquote:Op donderdag 21 mei 2009 23:02 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Ah vandaar, dan hebben ze heb anders/verkeerd teruggezetquote:
Wie is voor jou de winnaar?quote:Op donderdag 21 mei 2009 23:06 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Ik reageer spontaan op ieder geeuhhhh van Marielin.Uit Pim komt toch niks? Dus daar kan ik niet op reageren duhhhh![]()
Het zal me een wost zijn wie er wint want de winnar zonder eventueel geld is voor mij wel duidelijk.Ik irriteer me nateloos aan dat ge euhhh .Verder nog iets?
Het was 749quote:Op donderdag 21 mei 2009 23:06 schreef Rica het volgende:
[..]
Ja 632 kbps hier nu. Volgens mij was het eerst bijna dubbel zoveel.
Oh, ik ben ook geen fan van dat lachje, maar deze opstelling contrasteert nogal met de eerdere posts van "mooiiii".quote:Op donderdag 21 mei 2009 23:05 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Ben absoluut geen Pim fan, maar het lachje valt gewoon op nu er geen andere irriterende overlevers meer zijn. Het valt gewoon nu erg op. Dus ik snap "mooiiiiii" wel.
kwestie van een polletjequote:Op donderdag 21 mei 2009 23:00 schreef Peter6000 het volgende:
Als ze dat doen worden ze overladen met kritiek, omdat het niet eerlijk is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |