omdat ze een nieuwe broek had gekocht en der broek paste niet meer omdat ze was afgevallen.quote:Op donderdag 21 mei 2009 23:55 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Waar heb jij het nu ineens overEline
Slaap lekkerquote:Op donderdag 21 mei 2009 23:56 schreef Toverheks het volgende:
Lieve Leuke mensen, Ik zie het in mijn glazen bolletje, ik vlieg naar bed, moet morgen helemaal fris en fruitig zijn voor de laatste Bunkerdag.
Dus slaap lekker allemaal
Slaap lekkerquote:Op donderdag 21 mei 2009 23:56 schreef Toverheks het volgende:
Lieve Leuke mensen, Ik zie het in mijn glazen bolletje, ik vlieg naar bed, moet morgen helemaal fris en fruitig zijn voor de laatste Bunkerdag.
Met z'n tweeen 20 tot 30 euro per dag aan eten is wel heeeeellll veelquote:Op donderdag 21 mei 2009 23:55 schreef Nostalgist het volgende:
Marielin en haar vriend hebben nog zaken op afbetaling. En ze kopen voor 20-30 euro per dag aan eten.....
En Sushi natuurlijkquote:
"Moed en schande" er nog bij ?quote:
Hoop het ook, een (terecht) negatief geluidje en ze maakt er een drama van. Is niet nodig, Ze kan presteren en heeft dat laten zien.quote:Op donderdag 21 mei 2009 23:52 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Dat is het onzekere in Marielin. Dat is niet erg, hoop wel dat ze er van leert als ze alles terug ziet
Ik vind niet dat de politiek daar wat over te zeggen moet hebbenquote:Op donderdag 21 mei 2009 23:55 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Ach ja, al die moeders die moeten werken van de politiek.... Mijn moeder was vroeger gewoon thuis als ik uut school met m'n [Eline mode] schooltasje[/Eline mode] kwam...
Online shoppen is coolquote:Op donderdag 21 mei 2009 23:59 schreef lies1958 het volgende:
gsus jurkje voor 70 euro dan wil ik weten waar ze dat gekocht heeft. Mijn dochters betalen er altijd wat meer voor.
Vera mode en only is lekker goedkoop ben ik altijd blij als ze daar heen gaan. Trouwens hebben ze ook hele leuke dingen hoor.
slaap lekkerquote:Op donderdag 21 mei 2009 23:56 schreef Toverheks het volgende:
Nee, ze heeft een gesprek met Pim, maar met Pim z'n woorden per minuut score komt dat dus neer op een monoloog van Marielinquote:Op donderdag 21 mei 2009 23:59 schreef Stefan het volgende:
Zit Marielin nu helemaal alleen in de bunker
quote:Op donderdag 21 mei 2009 23:59 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Met z'n tweeen 20 tot 30 euro per dag aan eten is wel heeeeellll veel
haal je nou Eline en Marielin door elkaarquote:Op donderdag 21 mei 2009 23:58 schreef truwi het volgende:
[..]
omdat ze een nieuwe broek had gekocht en der broek paste niet meer omdat ze was afgevallen.
quote:
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 00:01 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja hoor, ik neem aan dat je Moët et Chandon bedoelt?
Ja, het is absurd.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 00:03 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
![]()
Anders zou ik moeilijk tot zo'n bedrag komen...
Vergeet niet het 10-tje aan sigaretten wat ze er allebei per dag doorheen draaien...quote:Op donderdag 21 mei 2009 23:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
En Sushi natuurlijk![]()
Maar darn, voor zo'n bedrag pd eten met z'n 2en.... geen wonder dat je dan vindt dat 1 inkomen niet genoeg is om een gezin te onderhouden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |