Dat is het onzekere in Marielin. Dat is niet erg, hoop wel dat ze er van leert als ze alles terug zietquote:Op donderdag 21 mei 2009 23:51 schreef Peter6000 het volgende:
Marielin laat zich veel te veel uit balans brengen door 1 zo`n mailtje.
-8quote:Op donderdag 21 mei 2009 23:52 schreef Trekpopje het volgende:
OMG dit is toch niet om aan te horen? Moet dit nog bijna 24 uur doorgaan??![]()
![]()
quote:Op donderdag 21 mei 2009 23:52 schreef Trekpopje het volgende:
OMG dit is toch niet om aan te horen? Moet dit nog bijna 24 uur doorgaan??![]()
![]()
Het is ook niet erg, alleen het is zo onnodig.quote:Op donderdag 21 mei 2009 23:52 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Dat is het onzekere in Marielin. Dat is niet erg, hoop wel dat ze er van leert als ze alles terug ziet
Eensquote:Op donderdag 21 mei 2009 23:49 schreef Noelle06 het volgende:
[quote]Op donderdag 21 mei 2009 23:44 schreef JediMasterLucia het volgende:
[..]
Ben ik ook mee eens. Het is zielig voor die kinderen als ze alle dagen op het dagverblijf moeten doorbrengen9en als ouder zijnde mis je dan veel van je kind)
![]()
Ik heb in het verleden in kinderopvang gewerkt, dus ik weet hoe het is...
[/quote Ik heb er bewust voor gekozen om thuis te blijven als ik kinderen zou krijgen, en moest echt een stapje terug doen toen. Maar als ik terug kijk heb ik de tijd dat me kinderen gaan praten/lopen echt van genoten. Hoor veel vriendinnen om me heen die echt niet anders kunnen en om 18 uur hun kind ophalen, koken en hup naar beden in het weekend kapot moe zijn om nog wat te ondernemen met hun kinderen.
Dat denk ik ook wel en ik denk dat ze al veel geleerd heeft in de bunkerquote:Op donderdag 21 mei 2009 23:52 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Dat is het onzekere in Marielin. Dat is niet erg, hoop wel dat ze er van leert als ze alles terug ziet
Waar heb jij het nu ineens overquote:Op donderdag 21 mei 2009 23:54 schreef truwi het volgende:
who nee eline heeft niet lopen zeuren dat ze afgevallen was maar vanmiddag baalde ze nog dat haar broek afzakte whawhawha.
Ach ja, al die moeders die moeten werken van de politiek.... Mijn moeder was vroeger gewoon thuis als ik uut school met m'n [Eline mode] schooltasje[/Eline mode] kwam...quote:Op donderdag 21 mei 2009 23:44 schreef JediMasterLucia het volgende:
[..]
Ben ik ook mee eens. Het is zielig voor die kinderen als ze alle dagen op het dagverblijf moeten doorbrengen9en als ouder zijnde mis je dan veel van je kind)
![]()
Ik heb in het verleden in kinderopvang gewerkt, dus ik weet hoe het is...
[/quote Ik heb er bewust voor gekozen om thuis te blijven als ik kinderen zou krijgen, en moest echt een stapje terug doen toen. Maar als ik terug kijk heb ik de tijd dat me kinderen gaan praten/lopen echt van genoten. Hoor veel vriendinnen om me heen die echt niet anders kunnen en om 18 uur hun kind ophalen, koken en hup naar beden in het weekend kapot moe zijn om nog wat te ondernemen met hun kinderen.
WTF??? Iedere dag eten van de traiteur??quote:Op donderdag 21 mei 2009 23:55 schreef Nostalgist het volgende:
Marielin en haar vriend hebben nog zaken op afbetaling. En ze kopen voor 20-30 euro per dag aan eten.....
Kaviaar en kreeft ?quote:Op donderdag 21 mei 2009 23:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
WTF??? Iedere dag eten van de traiteur??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |