Idd. vond het zuur voor Peter maar beter voor hem zelf had nooit fase 3 en 4 overleefd.quote:Op donderdag 21 mei 2009 23:43 schreef Rica het volgende:
[..]
Ja als je voor Eline was is dat wel zuur.
Was met Peter zijn exit ook zo. Een miniem verschil met Jeroen.
Ik heb nog even een salade gemaaakt,nu ga ik luisteren op de streamsquote:Op donderdag 21 mei 2009 23:40 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ja, is beter nu Elientje weg naar huisje is, endelijk eens gewone echte gesprekken, en als je goed luisterd, ze is niet dom hoor Marlilien (al klaagd ze zelf over lage opleiding etc) ze weet wel hoe het echte leven werkt.
Echt, die heeft ze allemaal op het rijtje betreft de buitenwereld en hoe ze alles aanpakt, denk ook dat zij een meisje is die geen inplusiefe dingen doet maar eerst nadenkt of het haalbaar is of niet.quote:Op donderdag 21 mei 2009 23:41 schreef Noelle06 het volgende:
Mooie gesprekken nu tussen Marielin en Pim.
Eens met Marielin haar mening over Kleine kinderen en opvang![]()
Soms kan het niet anders omdat men van 1 inkomen niet kan rondkomen.
Maar Peter vond het niet zo erg om te gaan volgens mij..... die liep al te miepen dat hij weg wilde.quote:Op donderdag 21 mei 2009 23:43 schreef Rica het volgende:
[..]
Ja als je voor Eline was is dat wel zuur.
Was met Peter zijn exit ook zo. Een miniem verschil met Jeroen.
Ja zeven geloof ik.quote:Op donderdag 21 mei 2009 23:44 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Idd. vond het zuur voor Peter maar beter voor hem zelf had nooit fase 3 en 4 overleefd.
Was het verschil toen niet 7 stemmen ?
Precies. En niet van dat provisorische gefröbel in Paleis Soestdijk II, maar gewoon meteen raketbasis Pydna als locatie.quote:Op donderdag 21 mei 2009 23:43 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Met of zonder LeopardTank, die af en toe binnen komt walsen.![]()
Oh ik zie het helemaal voor me nu, Bart met alleen dat koppie eruit, takken in zijn helm, en sigaar in de mond en bevelen schreeuwen.
Tijgeren door de modder, tegen muren aan klimmen, marcheren etc.etc.kijk vind dat wel een echt leuk Format en wil daar graag vrijblijvend en voor niks wel een paar ideeen voor insturenquote:Op donderdag 21 mei 2009 23:47 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Precies. En niet van dat provisorische gefröbel in Paleis Soestdijk II, maar gewoon meteen raketbasis Pydna als locatie.
Ik ook, erg jammer.quote:Op donderdag 21 mei 2009 23:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Maar Peter vond het niet zo erg om te gaan volgens mij..... die liep al te miepen dat hij weg wilde.
Dit vind ik gewoon jammer, en ik was niet eens voor Eline![]()
Onzekerheid hequote:Op donderdag 21 mei 2009 23:51 schreef Peter6000 het volgende:
Marielin laat zich veel te veel uit balans brengen door 1 zo`n mailtje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |