Neee gekkie ,ik ben de wettelijke adoptie moeder van Huub ,zo dan is dat ook duidelijk na een jaar onder Mooiiiiii te postenquote:Op donderdag 21 mei 2009 23:18 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Heel verstandig![]()
Maar ben je nu wel of niet de moeder/familie van Pim?
quote:Op donderdag 21 mei 2009 23:22 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Neee gekkie ,ik ben de wettelijke adoptie moeder van Huub ,zo dan is dat ook duidelijk na een jaar onder Mooiiiiii te posten
quote:Op donderdag 21 mei 2009 23:23 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ge-wel-dige TT![]()
![]()
tsjauwwwwwwwwwwwwwwwwwwww![]()
nu ben ik echt weg
Allang hoor .Huub gaf het zelf toequote:Op donderdag 21 mei 2009 23:23 schreef Toverheks het volgende:
[..]
dus je bent nu wettelijk hahaha oh wat ben je toch lief he.
slaap lekkerquote:Op donderdag 21 mei 2009 23:22 schreef D. het volgende:
Anyway, ik ga ook maar ff uitrusten voor morgen
Nee joh dat is was toch die van die brief terug aan lieke in de kooi.quote:Op donderdag 21 mei 2009 23:22 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Neee gekkie ,ik ben de wettelijke adoptie moeder van Huub ,zo dan is dat ook duidelijk na een jaar onder Mooiiiiii te posten
oke, Gefeli dan, ja ben blij voor je hoorquote:Op donderdag 21 mei 2009 23:25 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Allang hoor .Huub gaf het zelf toe
Ja ,dus ha haquote:Op donderdag 21 mei 2009 23:26 schreef lies1958 het volgende:
[..]
Nee joh dat is was toch die van die brief terug aan lieke in de kooi.
Ik wordt soieso al niet goed van die nachtklokquote:Op donderdag 21 mei 2009 23:26 schreef JediMasterLucia het volgende:
tijdslimiet??![]()
en dan 3 van de grote blikken bier zien weg te krijgen??
slaap lekkerquote:Op donderdag 21 mei 2009 23:22 schreef D. het volgende:
Anyway, ik ga ook maar ff uitrusten voor morgen
Huub van Doorne, oprichter van de DAF fabrieken.quote:Op donderdag 21 mei 2009 23:26 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oke, Gefeli dan, ja ben blij voor je hooralleen vraagje, Wie is Huub??
Mijn adoptie zoon dus,zie hem niet veel hoor ,druk is iequote:Op donderdag 21 mei 2009 23:26 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Zoiets,iets anders gespeld en we zijn hier wel op FOK hequote:Op donderdag 21 mei 2009 23:28 schreef lies1958 het volgende:
[..]
Even gezocht Erie Berie heette je toen toch
quote:Op donderdag 21 mei 2009 23:28 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Huub van Doorne, oprichter van de DAF fabrieken.Mag ik door voor de koelkast?
![]()
quote:Op donderdag 21 mei 2009 23:28 schreef blomst het volgende:
Welterusten![]()
Dat Pim morgen maar van Marielin mag winnen, Misschien dat Danny internetstoring kan krijgen
die???? dat is de Crew van Daar komen de Schutters, je weet wel die engelse serie met die ouwe mannetjes.quote:
Eensch, ze zijn gezellig aan het kletsenquote:Op donderdag 21 mei 2009 23:34 schreef Toverheks het volgende:
He ff wat anders. ze hebben het gezellig met zijn 2e, leuke gespekken
Maar wel heel jammer dat Eline weg is, en dat met maar 26 stemmen verschilquote:Op donderdag 21 mei 2009 23:29 schreef lies1958 het volgende:
Marielin en Pim hebben het nu toch wel gezellig met elkaar zo aan de tafel.
quote:Op donderdag 21 mei 2009 23:26 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ja, is beter nu Elientje weg naar huisje is, endelijk eens gewone echte gesprekken, en als je goed luisterd, ze is niet dom hoor Marlilien (al klaagd ze zelf over lage opleiding etc) ze weet wel hoe het echte leven werkt.quote:Op donderdag 21 mei 2009 23:37 schreef JediMasterLucia het volgende:
[..]
Eensch, ze zijn gezellig aan het kletsen
Ben heel benieuwd naar de stats morgen, kort tegen het eind.quote:Op donderdag 21 mei 2009 23:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Voor de liefhebbers, de tussenstand van de laatste dag De deelnemersranking
Met of zonder LeopardTank, die af en toe binnen komt walsen.quote:Op donderdag 21 mei 2009 23:41 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Zo zou ik de volgende Bunker nou graag willen zien.
Ja als je voor Eline was is dat wel zuur.quote:Op donderdag 21 mei 2009 23:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Maar wel heel jammer dat Eline weg is, en dat met maar 26 stemmen verschil
Ben ik ook mee eens. Het is zielig voor die kinderen als ze alle dagen op het dagverblijf moeten doorbrengenquote:Op donderdag 21 mei 2009 23:41 schreef Noelle06 het volgende:
Eens met Marielin haar mening over Kleine kinderen en opvang![]()
Soms kan het niet anders omdat men van 1 inkomen niet kan rondkomen.
Idd. vond het zuur voor Peter maar beter voor hem zelf had nooit fase 3 en 4 overleefd.quote:Op donderdag 21 mei 2009 23:43 schreef Rica het volgende:
[..]
Ja als je voor Eline was is dat wel zuur.
Was met Peter zijn exit ook zo. Een miniem verschil met Jeroen.
Ik heb nog even een salade gemaaakt,nu ga ik luisteren op de streamsquote:Op donderdag 21 mei 2009 23:40 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ja, is beter nu Elientje weg naar huisje is, endelijk eens gewone echte gesprekken, en als je goed luisterd, ze is niet dom hoor Marlilien (al klaagd ze zelf over lage opleiding etc) ze weet wel hoe het echte leven werkt.
Echt, die heeft ze allemaal op het rijtje betreft de buitenwereld en hoe ze alles aanpakt, denk ook dat zij een meisje is die geen inplusiefe dingen doet maar eerst nadenkt of het haalbaar is of niet.quote:Op donderdag 21 mei 2009 23:41 schreef Noelle06 het volgende:
Mooie gesprekken nu tussen Marielin en Pim.
Eens met Marielin haar mening over Kleine kinderen en opvang![]()
Soms kan het niet anders omdat men van 1 inkomen niet kan rondkomen.
Maar Peter vond het niet zo erg om te gaan volgens mij..... die liep al te miepen dat hij weg wilde.quote:Op donderdag 21 mei 2009 23:43 schreef Rica het volgende:
[..]
Ja als je voor Eline was is dat wel zuur.
Was met Peter zijn exit ook zo. Een miniem verschil met Jeroen.
Ja zeven geloof ik.quote:Op donderdag 21 mei 2009 23:44 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Idd. vond het zuur voor Peter maar beter voor hem zelf had nooit fase 3 en 4 overleefd.
Was het verschil toen niet 7 stemmen ?
Precies. En niet van dat provisorische gefröbel in Paleis Soestdijk II, maar gewoon meteen raketbasis Pydna als locatie.quote:Op donderdag 21 mei 2009 23:43 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Met of zonder LeopardTank, die af en toe binnen komt walsen.![]()
Oh ik zie het helemaal voor me nu, Bart met alleen dat koppie eruit, takken in zijn helm, en sigaar in de mond en bevelen schreeuwen.
Tijgeren door de modder, tegen muren aan klimmen, marcheren etc.etc.kijk vind dat wel een echt leuk Format en wil daar graag vrijblijvend en voor niks wel een paar ideeen voor insturenquote:Op donderdag 21 mei 2009 23:47 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Precies. En niet van dat provisorische gefröbel in Paleis Soestdijk II, maar gewoon meteen raketbasis Pydna als locatie.
Ik ook, erg jammer.quote:Op donderdag 21 mei 2009 23:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Maar Peter vond het niet zo erg om te gaan volgens mij..... die liep al te miepen dat hij weg wilde.
Dit vind ik gewoon jammer, en ik was niet eens voor Eline![]()
Onzekerheid hequote:Op donderdag 21 mei 2009 23:51 schreef Peter6000 het volgende:
Marielin laat zich veel te veel uit balans brengen door 1 zo`n mailtje.
Dat is het onzekere in Marielin. Dat is niet erg, hoop wel dat ze er van leert als ze alles terug zietquote:Op donderdag 21 mei 2009 23:51 schreef Peter6000 het volgende:
Marielin laat zich veel te veel uit balans brengen door 1 zo`n mailtje.
-8quote:Op donderdag 21 mei 2009 23:52 schreef Trekpopje het volgende:
OMG dit is toch niet om aan te horen? Moet dit nog bijna 24 uur doorgaan??![]()
![]()
quote:Op donderdag 21 mei 2009 23:52 schreef Trekpopje het volgende:
OMG dit is toch niet om aan te horen? Moet dit nog bijna 24 uur doorgaan??![]()
![]()
Het is ook niet erg, alleen het is zo onnodig.quote:Op donderdag 21 mei 2009 23:52 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Dat is het onzekere in Marielin. Dat is niet erg, hoop wel dat ze er van leert als ze alles terug ziet
Eensquote:Op donderdag 21 mei 2009 23:49 schreef Noelle06 het volgende:
[quote]Op donderdag 21 mei 2009 23:44 schreef JediMasterLucia het volgende:
[..]
Ben ik ook mee eens. Het is zielig voor die kinderen als ze alle dagen op het dagverblijf moeten doorbrengen9en als ouder zijnde mis je dan veel van je kind)
![]()
Ik heb in het verleden in kinderopvang gewerkt, dus ik weet hoe het is...
[/quote Ik heb er bewust voor gekozen om thuis te blijven als ik kinderen zou krijgen, en moest echt een stapje terug doen toen. Maar als ik terug kijk heb ik de tijd dat me kinderen gaan praten/lopen echt van genoten. Hoor veel vriendinnen om me heen die echt niet anders kunnen en om 18 uur hun kind ophalen, koken en hup naar beden in het weekend kapot moe zijn om nog wat te ondernemen met hun kinderen.
Dat denk ik ook wel en ik denk dat ze al veel geleerd heeft in de bunkerquote:Op donderdag 21 mei 2009 23:52 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Dat is het onzekere in Marielin. Dat is niet erg, hoop wel dat ze er van leert als ze alles terug ziet
Waar heb jij het nu ineens overquote:Op donderdag 21 mei 2009 23:54 schreef truwi het volgende:
who nee eline heeft niet lopen zeuren dat ze afgevallen was maar vanmiddag baalde ze nog dat haar broek afzakte whawhawha.
Ach ja, al die moeders die moeten werken van de politiek.... Mijn moeder was vroeger gewoon thuis als ik uut school met m'n [Eline mode] schooltasje[/Eline mode] kwam...quote:Op donderdag 21 mei 2009 23:44 schreef JediMasterLucia het volgende:
[..]
Ben ik ook mee eens. Het is zielig voor die kinderen als ze alle dagen op het dagverblijf moeten doorbrengen9en als ouder zijnde mis je dan veel van je kind)
![]()
Ik heb in het verleden in kinderopvang gewerkt, dus ik weet hoe het is...
[/quote Ik heb er bewust voor gekozen om thuis te blijven als ik kinderen zou krijgen, en moest echt een stapje terug doen toen. Maar als ik terug kijk heb ik de tijd dat me kinderen gaan praten/lopen echt van genoten. Hoor veel vriendinnen om me heen die echt niet anders kunnen en om 18 uur hun kind ophalen, koken en hup naar beden in het weekend kapot moe zijn om nog wat te ondernemen met hun kinderen.
WTF??? Iedere dag eten van de traiteur??quote:Op donderdag 21 mei 2009 23:55 schreef Nostalgist het volgende:
Marielin en haar vriend hebben nog zaken op afbetaling. En ze kopen voor 20-30 euro per dag aan eten.....
Kaviaar en kreeft ?quote:Op donderdag 21 mei 2009 23:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
WTF??? Iedere dag eten van de traiteur??
omdat ze een nieuwe broek had gekocht en der broek paste niet meer omdat ze was afgevallen.quote:Op donderdag 21 mei 2009 23:55 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Waar heb jij het nu ineens overEline
Slaap lekkerquote:Op donderdag 21 mei 2009 23:56 schreef Toverheks het volgende:
Lieve Leuke mensen, Ik zie het in mijn glazen bolletje, ik vlieg naar bed, moet morgen helemaal fris en fruitig zijn voor de laatste Bunkerdag.
Dus slaap lekker allemaal
Slaap lekkerquote:Op donderdag 21 mei 2009 23:56 schreef Toverheks het volgende:
Lieve Leuke mensen, Ik zie het in mijn glazen bolletje, ik vlieg naar bed, moet morgen helemaal fris en fruitig zijn voor de laatste Bunkerdag.
Met z'n tweeen 20 tot 30 euro per dag aan eten is wel heeeeellll veelquote:Op donderdag 21 mei 2009 23:55 schreef Nostalgist het volgende:
Marielin en haar vriend hebben nog zaken op afbetaling. En ze kopen voor 20-30 euro per dag aan eten.....
En Sushi natuurlijkquote:
"Moed en schande" er nog bij ?quote:
Hoop het ook, een (terecht) negatief geluidje en ze maakt er een drama van. Is niet nodig, Ze kan presteren en heeft dat laten zien.quote:Op donderdag 21 mei 2009 23:52 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Ik vind niet dat de politiek daar wat over te zeggen moet hebbenquote:Op donderdag 21 mei 2009 23:55 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Ach ja, al die moeders die moeten werken van de politiek.... Mijn moeder was vroeger gewoon thuis als ik uut school met m'n [Eline mode] schooltasje[/Eline mode] kwam...
Online shoppen is coolquote:Op donderdag 21 mei 2009 23:59 schreef lies1958 het volgende:
gsus jurkje voor 70 euro dan wil ik weten waar ze dat gekocht heeft. Mijn dochters betalen er altijd wat meer voor.
Vera mode en only is lekker goedkoop ben ik altijd blij als ze daar heen gaan. Trouwens hebben ze ook hele leuke dingen hoor.
slaap lekkerquote:Op donderdag 21 mei 2009 23:56 schreef Toverheks het volgende:
Nee, ze heeft een gesprek met Pim, maar met Pim z'n woorden per minuut score komt dat dus neer op een monoloog van Marielinquote:Op donderdag 21 mei 2009 23:59 schreef Stefan het volgende:
Zit Marielin nu helemaal alleen in de bunker
quote:Op donderdag 21 mei 2009 23:59 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Met z'n tweeen 20 tot 30 euro per dag aan eten is wel heeeeellll veel
haal je nou Eline en Marielin door elkaarquote:Op donderdag 21 mei 2009 23:58 schreef truwi het volgende:
[..]
omdat ze een nieuwe broek had gekocht en der broek paste niet meer omdat ze was afgevallen.
quote:
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 00:01 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja hoor, ik neem aan dat je Moët et Chandon bedoelt?
Ja, het is absurd.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 00:03 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
![]()
Anders zou ik moeilijk tot zo'n bedrag komen...
Vergeet niet het 10-tje aan sigaretten wat ze er allebei per dag doorheen draaien...quote:Op donderdag 21 mei 2009 23:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
En Sushi natuurlijk![]()
Maar darn, voor zo'n bedrag pd eten met z'n 2en.... geen wonder dat je dan vindt dat 1 inkomen niet genoeg is om een gezin te onderhouden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |