Neee gekkie ,ik ben de wettelijke adoptie moeder van Huub ,zo dan is dat ook duidelijk na een jaar onder Mooiiiiii te postenquote:Op donderdag 21 mei 2009 23:18 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Heel verstandig![]()
Maar ben je nu wel of niet de moeder/familie van Pim?
quote:Op donderdag 21 mei 2009 23:22 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Neee gekkie ,ik ben de wettelijke adoptie moeder van Huub ,zo dan is dat ook duidelijk na een jaar onder Mooiiiiii te posten
quote:Op donderdag 21 mei 2009 23:23 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ge-wel-dige TT![]()
![]()
tsjauwwwwwwwwwwwwwwwwwwww![]()
nu ben ik echt weg
Allang hoor .Huub gaf het zelf toequote:Op donderdag 21 mei 2009 23:23 schreef Toverheks het volgende:
[..]
dus je bent nu wettelijk hahaha oh wat ben je toch lief he.
slaap lekkerquote:Op donderdag 21 mei 2009 23:22 schreef D. het volgende:
Anyway, ik ga ook maar ff uitrusten voor morgen
Nee joh dat is was toch die van die brief terug aan lieke in de kooi.quote:Op donderdag 21 mei 2009 23:22 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Neee gekkie ,ik ben de wettelijke adoptie moeder van Huub ,zo dan is dat ook duidelijk na een jaar onder Mooiiiiii te posten
oke, Gefeli dan, ja ben blij voor je hoorquote:Op donderdag 21 mei 2009 23:25 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Allang hoor .Huub gaf het zelf toe
Ja ,dus ha haquote:Op donderdag 21 mei 2009 23:26 schreef lies1958 het volgende:
[..]
Nee joh dat is was toch die van die brief terug aan lieke in de kooi.
Ik wordt soieso al niet goed van die nachtklokquote:Op donderdag 21 mei 2009 23:26 schreef JediMasterLucia het volgende:
tijdslimiet??![]()
en dan 3 van de grote blikken bier zien weg te krijgen??
slaap lekkerquote:Op donderdag 21 mei 2009 23:22 schreef D. het volgende:
Anyway, ik ga ook maar ff uitrusten voor morgen
Huub van Doorne, oprichter van de DAF fabrieken.quote:Op donderdag 21 mei 2009 23:26 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oke, Gefeli dan, ja ben blij voor je hooralleen vraagje, Wie is Huub??
Mijn adoptie zoon dus,zie hem niet veel hoor ,druk is iequote:Op donderdag 21 mei 2009 23:26 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oke, Gefeli dan, ja ben blij voor je hooralleen vraagje, Wie is Huub??
Zoiets,iets anders gespeld en we zijn hier wel op FOK hequote:Op donderdag 21 mei 2009 23:28 schreef lies1958 het volgende:
[..]
Even gezocht Erie Berie heette je toen toch
quote:Op donderdag 21 mei 2009 23:28 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Huub van Doorne, oprichter van de DAF fabrieken.Mag ik door voor de koelkast?
![]()
quote:Op donderdag 21 mei 2009 23:28 schreef blomst het volgende:
Welterusten![]()
Dat Pim morgen maar van Marielin mag winnen, Misschien dat Danny internetstoring kan krijgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |