abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69280388
Ik wordt er langzaam moe van , al die vragen of ik een vriendin heb.
Ben sinds vorig jaar gescheiden, en het bevalt mij prima zo lekker alleen.
Maar toch komt iedereen altijd met die vraag of ik al een nieuwe vriendin heb.
Ik vindt het prima zo, en wil ook geen nieuwe relatie. Wil zelfs het liefst alleen blijven. Maar toch blijven die vragen komen of ik een nieuwe vriendin heb of dat ik iemand op het oog heb. Het lijkt erop dat je niet gelukkig kunt zijn zonder een realtie volgens de meeste.
Begrijp mij niet verkeerd , ik ben blij voor de mensen die een relatie hebben en gelukkig zijn . Maar ben ik daarom een buitenbeentje omdat ik dat allemaal niet meer wil ?

[ Bericht 0% gewijzigd door BekindRewind op 22-05-2009 01:57:31 ]
  vrijdag 22 mei 2009 @ 02:00:52 #2
158452 IQM
I am the one
pi_69280517
quote:
Op vrijdag 22 mei 2009 01:48 schreef BekindRewind het volgende:
Ik vindt het prima zo, en wil ook geen nieuwe relatie. Wil zelfs het liefst alleen blijven. Maar toch blijven die vragen komen of ik een nieuwe vriendin heb of dat ik iemand op het oog heb. Het lijkt erop dat je niet gelukkig kunt zijn zonder een realtie volgens de meeste.
Begrijp mij niet verkeerd , ik ben blij voor de mensen die een relatie hebben en gelukkig zijn . Maar ben ik daarom een buitenbeentje omdat ik dat allemaal niet meer wil ?
Trek je d'r gewoon niks van aan.

[ Bericht 94% gewijzigd door IQM op 22-05-2009 02:21:27 (Gequotet voor de zekerheid) ]
Scio Melius
Op zaterdag 6 juni 2009 15:53 schreef Emimich het volgende:
Gelul.
  vrijdag 22 mei 2009 @ 02:02:55 #3
181657 LordNemephis
computer says no
pi_69280540
Heb je alweer een vriendin dan?

Komt vanzelf wel weer als je eraan toe bent, voor de rest, maak je niet druk om dat soort vragen - en geniet van het lekker met niemand rekening hoeven te houden!
Programming today is a race between software engineers striving to build bigger and better idiot-proof programs, and the Universe trying to produce bigger and better idiots. So far, the Universe is winning.
  vrijdag 22 mei 2009 @ 02:16:09 #4
223335 B.E.D
Ik spring van de hoogste berg
pi_69280675
Geen relatie willen is raar.
Op zondag 21 juni 2009 14:23 schreef steeg het volgende:
haha als je BED in kleine letters schrijft... bed dan lijkt het ook op een bed! wooooowwwww!
pi_69280731
quote:
Op vrijdag 22 mei 2009 02:16 schreef B.E.D het volgende:
Waarom?
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
  vrijdag 22 mei 2009 @ 02:28:39 #6
214279 Kali-Mist1
Bromvlieg bemiddelaar.
pi_69280799
quote:
Op vrijdag 22 mei 2009 01:48 schreef BekindRewind het volgende:

Mensen vragen dat alleen maar omdat ze dan het onderwerp van de scheiding kunnen mijden!
No, you're not wrong Walter, you're just an asshole.
pi_69281943
Bagger verwijderd. Gewoon ontopic reageren.
pi_69282316
Ik herken het verhaal van de ts wel. Stel dat ik voor altijd alleen zou blijven, moet je de rest van je leven aan iedereen uitleg geven waarom dit is. Net alsof je jezelf verontschuldigen moet omdat je niemand hebt. Op mij heeft dit ook best wel een bepaalde druk. Wanneer ik wel eens zoen met een jongen, houd ik meteen alle opties open dat het wel iets kan worden... terwijl het dan echt niet die ene bijzondere is, waar ik liever op wacht.
  vrijdag 22 mei 2009 @ 08:43:50 #9
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_69282363
tuurlijk niet, het leven is veels te leuk om dat te doen wat anderen van je verwachten.
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_69282573
Natuurlijk is het niet raar om alleen te blijven en geen relatie te willen.
Ikzelf ben al zo'n 8 jaar alleen en ik vind het prima zo,ik heb 2 kinderen leuke baan,leuk huis en ik heb niet het idee dat ik iets mis.
Ik ken dat soort vragen wel maar die komen meestal van mensen die zelf nooit langer dan een paar maanden single zijn geweest en in de maanden dat ze het wel waren,waren ze wanhopig op zoek naar de volgende ware liefde
pi_69282861
Indien jij het niet erg zou vinden geen relatie te hebben, dan zou het jou ook niets uitmaken om te vertellen dat jij geen vriendin hebt. Het feit dat je aangeeft er moeite mee hebt dit uit te leggen aan jouw omgeving, impliceert dat jij er zelf ook mee zit dat je alleen bent.

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 22-05-2009 09:25:23 ]
  vrijdag 22 mei 2009 @ 09:44:22 #12
227106 BarbaRob
Meisjes plagen...
pi_69283237
Het is raar ja , omdat de meerderheid wel een relatie wil

PUNT
pi_69284440
Je bent pas vorig jaar gescheiden. Waarschijnlijk ligt de hele relatie met je ex-vrouw en alle problemen/toestanden erbij nog vers in je geheugen. Kan me dus goed voorstellen dat je even goed relatie moe bent, dus misschien komt de behoefte aan een partner vanzelf weer en zo niet, ook prima toch? Wees blij dat je tenminste niet zwaar wanhopig op zoek bent naar vervanging, zoals het gros van de mensen doet.

En idd de omgeving vindt het misschien confronterend om te horen dat jij niemand naast je nodig hebt, maar dat zegt meer over hen dan over jou.
pi_69284785
[quote]Op vrijdag 22 mei 2009 09:44 schreef BarbaRob het volgende:

PUNT
[/quote

Dat klopt dat de meerderheid wel een relatie wil,maar om iemand die dat niet wil nu raar te noemen?
Ik vind mensen die maar bij hun partner blijven om maar niet alleen te zijn,voor de kinderen het huis en de hypotheek eigenlijk ook maar raar.
Maar goed leven en laten leven denk ik altijd maar...
Ik trek mijn wenkbrauwen op bij mensen die altijd wat over hun partner te zeuren hebben maar wel op elk feestje weer met die o zo vervelende zeurende man/vrouw aan komen zetten net zoals hun de wenkbrauwen op trekken als ik voor de zoveelste keer alleen op een feestje kom.
pi_69285572
quote:
Op vrijdag 22 mei 2009 09:22 schreef SG-sam het volgende:
Indien jij het niet erg zou vinden geen relatie te hebben, dan zou het jou ook niets uitmaken om te vertellen dat jij geen vriendin hebt. Het feit dat je aangeeft er moeite mee hebt dit uit te leggen aan jouw omgeving, impliceert dat jij er zelf ook mee zit dat je alleen bent.
Ik heb er ook geen moeite mee om het uit te leggen, dat is het punt helemaal niet.
Ik wilde gewoon eens jullie mening hierover weten. De meeste mensen die het mij vragen zijn toch van die figuren die zelf zijn gescheiden en , binnen een paar maanden alweer een een nieuwe relatie hadden . omdat ze niet alleen kunnen zijn.
En idd zoals hierboven ook wordt aangegeven, wel vaak zeuren over de nieuwe partner.
Ik zeg dan gewoon , die heb je toch zelf uitgezocht.

Ook zal het bij niet liggen aan de scheiding hoor, we zijn als vrienden uit elkaar gegaan en hebben nog steeds gewoon contact met elkaar, zonder ruzie.
pi_69285676
quote:
Op vrijdag 22 mei 2009 09:44 schreef BarbaRob het volgende:

PUNT
Kijk, een robot
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 vrijdag 22 mei 2009 @ 11:38:50 #17
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_69285798
quote:
Op vrijdag 22 mei 2009 02:16 schreef B.E.D het volgende:
Ja, stel je voor dat je anders bent dat het gemiddelde gepeupel.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
  vrijdag 22 mei 2009 @ 11:40:26 #18
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_69285842
quote:
Op vrijdag 22 mei 2009 10:45 schreef heksehiel het volgende:
En idd de omgeving vindt het misschien confronterend om te horen dat jij niemand naast je nodig hebt, maar dat zegt meer over hen dan over jou.
Very true.
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
  vrijdag 22 mei 2009 @ 15:54:42 #19
223335 B.E.D
pi_69294613
quote:
Op vrijdag 22 mei 2009 02:21 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]

Waarom?
Een oosterse wijze man zei ooit:
'Honderd mannen kunnen een huis bouwen, om een thuis te krijgen heb je een vrouw nodig.'
haha als je BED in kleine letters schrijft... bed dan lijkt het ook op een bed! wooooowwwww!
  vrijdag 22 mei 2009 @ 16:32:12 #20
160834 Florian_
Anatomy is destiny
pi_69295934
-edit-

[ Bericht 89% gewijzigd door Mordreth op 22-05-2009 17:37:59 (reageer dan niet :)) ]
Primum non nocere
pi_69297775
quote:
Op vrijdag 22 mei 2009 11:38 schreef Netsplitter het volgende:

[..]

Ja, stel je voor dat je anders bent dat het gemiddelde gepeupel.
Als de meerderheid voor een bepaald iets is, en slechts een enkeling daar tegen is. Is dat toch domweg gewoon raar?

Maarja, de mensen die single willen blijven denk ik aan bijv. die zeiler die in z'n uppie rond de oceaan vaart. En dat vind ik maar een vreemde dodo.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 vrijdag 22 mei 2009 @ 17:38:43 #22
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_69297843
quote:
Op vrijdag 22 mei 2009 17:35 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Als de meerderheid voor een bepaald iets is, en slechts een enkeling daar tegen is. Is dat toch domweg gewoon raar?

Maarja, de mensen die single willen blijven denk ik aan bijv. die zeiler die in z'n uppie rond de oceaan vaart. En dat vind ik maar een vreemde dodo.
Stel je voor dat iemand z'n kop boven het maaiveld uit steekt.
Dan wordt die er dus door jou vanaf gehakt omdat het niet volgens de maatschappijstandaard is.
* Netsplitter mompelt iets over oogkleppen....
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_69297928
quote:
Op vrijdag 22 mei 2009 15:54 schreef B.E.D het volgende:

[..]

Een oosterse wijze man zei ooit:
'Honderd mannen kunnen een huis bouwen, om een thuis te krijgen heb je een vrouw nodig.'
Ze zijn te huur voor 100 euro per uur.

Ontopic: Ik hoor dat ook wel vaker van single vrienden/vriendinnen, telkens weer die vraag of ze al weer een vriend/vriendin hebben.
Existing in dimensions of addictive obsession
Your script will run short of ideas
The story will soon end itself
People to trust come short in number
pi_69297971
De meeste mensen kunnen alleen gewoon niet gelukkig zijn. Hierdoor blijven ze bij de eerste de beste die niet direct wegloopt als er hoi gezegd word. Ze kunnen niet begrijpen dat er mensen zijn die zonder partner ook gelukkig kunnen zijn.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_69298095
quote:
Op vrijdag 22 mei 2009 17:44 schreef vipergts het volgende:
De meeste mensen kunnen alleen gewoon niet gelukkig zijn. Hierdoor blijven ze bij de eerste de beste die niet direct wegloopt als er hoi gezegd word. Ze kunnen niet begrijpen dat er mensen zijn die zonder partner ook gelukkig kunnen zijn.
Het is wel een vereiste dat je gelukkig bent met jezelf. je partner moet een aanvulling zijn en niet hetgeen waarvoor je leeft.

Althans , zo zie ik het. Anders word de relatie toch niets en is het ook niet gebaseerd op gelijkheid.
  vrijdag 22 mei 2009 @ 17:52:18 #26
223335 B.E.D
pi_69298139
quote:

[..]

Ik vind het ook maar raar.
Ja tuurlijk is het fijn om soms alleen thuis te zijn. Dat je vrouw een weekend weg is, en jij lekker kunt doen wat je wilt zonder gezeur.
Lekker bier drinken voor de tv, frituur aan en hop die frikandellen in het vet, pizza als ontbijt, niks opruimen (pas een uur voordat ze weer thuis komt), scheten en boeren laten zonder commentaar.

Maar dat heb je na dat weekend wel weer gezien, en ben jij blij iemand om je heen te hebben.
Waarom zou er er voor kiezen om alleen thuis op de bank te zitten, zielig alleen te koken en te eten. Alleen in dat grote bed.
pi_69298342
quote:
Op vrijdag 22 mei 2009 17:52 schreef B.E.D het volgende:

[..]

Ja tuurlijk is het fijn om soms alleen thuis te zijn. Dat je vrouw een weekend weg is, en jij lekker kunt doen wat je wilt zonder gezeur.
Lekker bier drinken voor de tv, frituur aan en hop die frikandellen in het vet, pizza als ontbijt, niks opruimen (pas een uur voordat ze weer thuis komt), scheten en boeren laten zonder commentaar.

Maar dat heb je na dat weekend wel weer gezien, en ben jij blij iemand om je heen te hebben.
Waarom zou er er voor kiezen om alleen thuis op de bank te zitten, zielig alleen te koken en te eten. Alleen in dat grote bed.
Vrienden van me zeggen vaak tegen mij : je mag blij zijn dat je vrijgezel bent.
pi_69299086
Ik vind het ook maar vreemd dat de vraag "of ik al een nieuwe vriendin heb.." zo vaak voorbij komt. Alsof dat het belangrijkste streven van je leven is. Best sneu eigenlijk als je je leven lang bezig bent te voorkomen alleen te zijn.

Als ik naar mijn vrienden kijk ben ik blij geen vriendin te hebben. Die 'mogen' niks meer en 'moeten' van alles. Niet dat alle vrouwen zo zijn, maar ik heb liever geen vriendin dan zo'n vriendin.
pi_69299251
quote:

[..]

Nee hoor, kijk maar naar religie.
pi_69301380
quote:

[..]

Het is niet per definitie raar, het is afwijkend..
pi_69301825
quote:

[..]

pi_69302353
Ja het is raar om geen relatie te willen hebben.
Niet alleen hebben de meeste mensen een relatie en is dat voor hun normaal... de meeste mensen die lang single zijn, zijn veelal contact gestoord, asociaal of (vul maar in)... Dan blijft er een klein clubje mensen over die wel oké zijn maar gewoon geen relatie willen.

Conclusie: ja je zal raar gevonden worden door 95% van de mensen. niet alleen omdat je al snel in een hokje wordt gestopt (contact gestoord, computer nerd, asociaal etc), of omdat je gewoon "te anders" bent dan de mensen die wél een relatie hebben.

In mijn eigen omgeving zie ik eigenlijk alleen maar contact gestoorden, nerds, asocialen die geen relatie hebben. En geen mensen die "normaal" zijn die geen relatie willen. Over wie dit wat zegt weet ik ook niet.
  vrijdag 22 mei 2009 @ 20:20:29 #33
223335 B.E.D
pi_69302907
quote:
Op vrijdag 22 mei 2009 20:06 schreef witte_fantasie het volgende:

In mijn eigen omgeving zie ik eigenlijk alleen maar contact gestoorden, nerds, asocialen die geen relatie hebben. En geen mensen die "normaal" zijn die geen relatie willen. Over wie dit wat zegt weet ik ook niet.
Over de mensen met wie jij omgaat denk ik.
Ik ken genoeg normale (knappe) dudes en mooie chickies die maar geen geschikte partner kunnen vinden, maar wel willen.
  vrijdag 22 mei 2009 @ 20:23:10 #34
123170 alors
zlata1234
pi_69303025
quote:

[..]

wtf, waarom is dat nou weer zielig?

Ik vind het ook heerlijk om alleen te zijn, geen gezeik om je heen, lekker doen wat je zelf wilt, geen oppervlakkige verplichte sociale praatjes. Nu heb ik het niet alleen over een relatie, maar relaties in het algemeen.

Je moet geen relaties aangaan omdat je denkt dat dat sociaal wenselijk is, maar omdat je dat zelf wilt.
Ik kan me best voorstellen dat er mensen zijn die hun hele leven alleen zijn bepaald niet als straf zien.
know'm sayin?
word? word.
  vrijdag 22 mei 2009 @ 20:29:53 #35
151036 Gluckskafer
How would it be?
pi_69303331
quote:
Op vrijdag 22 mei 2009 20:23 schreef alors het volgende:

[..]

wtf, waarom is dat nou weer zielig?

Ik vind het ook heerlijk om alleen te zijn, geen gezeik om je heen, lekker doen wat je zelf wilt, geen oppervlakkige verplichte sociale praatjes. Nu heb ik het niet alleen over een relatie, maar relaties in het algemeen.

Je moet geen relaties aangaan omdat je denkt dat dat sociaal wenselijk is, maar omdat je dat zelf wilt.
Ik kan me best voorstellen dat er mensen zijn die hun hele leven alleen zijn bepaald niet als straf zien.
En vervolgens als iedereen om je heen samenwoont, kinderen heeft. Jij nog steeds in je eentje rondzwerft.
Alles alleen doen. In je eentje binnenkomen op feestjes. Is toch niet leuk.
pi_69303505
quote:
Op vrijdag 22 mei 2009 20:29 schreef Gluckskafer het volgende:

[..]

En vervolgens als iedereen om je heen samenwoont, kinderen heeft. Jij nog steeds in je eentje rondzwerft.
Als je bovenstaande als argument hebt om een relatie aan te gaan ben je wel heel triest bezig. Guttegut.
pi_69303979
Ik vind het niet vreemd als je geen relatie wil. Zeker niet als je in andere relaties een hoop ellende hebt meegemaakt. Het is net zoiets als ervoor kiezen dat je geen kinderen wilt.

Maar als je ervoor kiest om geen relatie te hebben, dan kan je natuurlijk verwachten dat mensen daarnaar vragen. Om eerlijk te zijn, doe ik dat ook wel eens bij mijn single vrienden...misschien moet ik dat maar es gewoon niet meer doen dan.
Karma will get back @ you
  vrijdag 22 mei 2009 @ 20:54:35 #38
151036 Gluckskafer
How would it be?
pi_69304291
quote:
Op vrijdag 22 mei 2009 20:34 schreef Disorder het volgende:

[..]

Als je bovenstaande als argument hebt om een relatie aan te gaan ben je wel heel triest bezig. Guttegut.
Samen van het leven genieten vindt jij triest?
pi_69304444
quote:

[..]

Naja, ik ken ook wel mensen die relatief tevreden zijn met single zijn en het ook geen probleem vinden om alleen binnen te komen op een feestje. Maar, dat zijn wel uitzonderingen. Overigens het feit dat je alleen op een feestje komt moet ook geen probleem zijn. Als je immers een relatie hebt kom je vaak genoeg op feestjes waar je door je partner meer gesleurd wordt waar je niemand van die hele bende kent.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
pi_69304692
quote:
Op vrijdag 22 mei 2009 20:54 schreef Gluckskafer het volgende:

[..]

Nee, ik denk dat hij meer op het statement doelt dat je alleen van het leven kan genieten als je een partner hebt (wat je met je post lijkt te impliceren)
pi_69304766
quote:
Op vrijdag 22 mei 2009 21:03 schreef Dingest het volgende:

[..]

Nee, ik denk dat hij meer op het statement doelt dat je alleen van het leven kan genieten als je een partner hebt (wat je met je post lijkt te impliceren)
Oef dat gaat wel heeeel ver, alleen van het leven genieten als je een partner hebt
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 22 mei 2009 @ 21:29:42 #42
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_69305774
Wanneer ik op dit moment van mijn leven single zou worden, zou ik zeker een aantal jaren single willen blijven.
pi_69308142
quote:

[..]

Hoezo rondzwerft? Hoezo alles alleen doen?

En wat is er erg aan in je eentje binnenkomen op feestjes? Moet jouw handje vastgehouden worden dan als je ergens komt?

Ik wil niet gaan beweren dat het triest is, maar het zijn wat mij betreft niet de juiste argumenten om een relatie aan te gaan. Een relatie hoort een aanvulling op je leven te zijn. Niet iedere vrouw is voor die betreffende man een aanvulling. En sommigen hebben die aanvulling ook niet nodig.
pi_69308484
quote:
Op vrijdag 22 mei 2009 20:20 schreef B.E.D het volgende:

[..]

Over de mensen met wie jij omgaat denk ik.
Ik ken genoeg normale (knappe) dudes en mooie chickies die maar geen geschikte partner kunnen vinden, maar wel willen.
Een gezonde dosis humor ontbreekt volgens mij bij jou.
Zelfspot, ironie etc. Verspilde moeite bij jou volgens mij.

De mensen die ik nog vergeten was in mijn lijstje: mensen die onmogelijke eisen aan een partner en/of relatie stellen. Ook die mensen blijven single todat ze a.) inbinden qua eisen, of b.) in een kist onder een groen tapijt liggen.
pi_69308518
quote:
Op vrijdag 22 mei 2009 20:46 schreef mysterieblonde het volgende:
Ik vind het niet vreemd als je geen relatie wil. Zeker niet als je in andere relaties een hoop ellende hebt meegemaakt. Het is net zoiets als ervoor kiezen dat je geen kinderen wilt.

Maar als je ervoor kiest om geen relatie te hebben, dan kan je natuurlijk verwachten dat mensen daarnaar vragen. Om eerlijk te zijn, doe ik dat ook wel eens bij mijn single vrienden...misschien moet ik dat maar es gewoon niet meer doen dan.
Dit dus. Het is toch niet raar dat mensen vragen of je een relatie hebt? Big deal. Als iemand single is is dat m.i. een hele normale vraag...

Ik kreeg die vraag ook vaak na m'n vorige relatie. Dat is inmiddels 3 jaar geleden, dus iedereen weet nu wel dat ik van het vrijgezellenbestaan geniet .
pi_69308602
quote:
Op vrijdag 22 mei 2009 20:46 schreef mysterieblonde het volgende:

Hmm je maakt een leuk punt. Het enige probleem wat ik ermee heb (idealist dat ik ben), is dat het nogal verbitterd overkomt.

Zo van... Ik voel me als single niet gelukkig, maar het is altijd nog beter als een partner hebben die (...) <- vul maar in.

In een utopie zou dit natuurlijk erg zonde zijn, als dat de enige reden is waarom je geen partner zou willen.
pi_69308642
quote:
Op vrijdag 22 mei 2009 22:38 schreef Landslide het volgende:

[..]

Dit dus. Het is toch niet raar dat mensen vragen of je een relatie hebt? Big deal. Als iemand single is is dat m.i. een hele normale vraag...

Ik kreeg die vraag ook vaak na m'n vorige relatie. Dat is inmiddels 3 jaar geleden, dus iedereen weet nu wel dat ik van het vrijgezellenbestaan geniet .
Ik vind dat ook niet raar. Vooral, omdat de meeste singles wel op zoek zijn of open staan voor een relatie/partner. Niet gelijk huisje boompje beestje, maar op z'n minst gezonde interesse in elkaar.
pi_69308935
Edit: niet het hele verhaal gelezen
pi_69309326
Tot nu toe vind ik het nog steeds prima om single te zijn en als dat niet meer zo is dan zijn mijn vriendinnen de eersten die het horen.
Het ligt soms ook wel eens aan mijn bui maar zo af en toe word ik kotsziek van die medelijdende blikken van mensen op feestjes en die vragen of ik nog steeds niet aan de man ben.
Ik vraag ook niet op elk feestje aan mensen waarom ze nog steeds een relatie hebben..
Ik neem aan dat die mensen gelukkig in hun relatie zijn en ik ben gelukkig in mijn eentje..
pi_69310396
quote:
Op vrijdag 22 mei 2009 20:54 schreef Gluckskafer het volgende:

[..]

Ja, dat is precies hetzelfde als wat jij zei Goed lezen bimbo.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')