Trek je d'r gewoon niks van aan.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 01:48 schreef BekindRewind het volgende:
Ik wordt er langzaam moe van , al die vragen of ik een vriendin heb.
Ben sinds vorig jaar gescheiden, en het bevalt mij prima zo lekker alleen.
Maar toch komt iedereen altijd met die vraag of ik al een nieuwe vriendin heb.
Ik vindt het prima zo, en wil ook geen nieuwe relatie. Wil zelfs het liefst alleen blijven. Maar toch blijven die vragen komen of ik een nieuwe vriendin heb of dat ik iemand op het oog heb. Het lijkt erop dat je niet gelukkig kunt zijn zonder een realtie volgens de meeste.
Begrijp mij niet verkeerd , ik ben blij voor de mensen die een relatie hebben en gelukkig zijn . Maar ben ik daarom een buitenbeentje omdat ik dat allemaal niet meer wil ?
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 01:48 schreef BekindRewind het volgende:
Ik wordt er langzaam moe van , al die vragen of ik een vriendin heb.
Ben sinds vorig jaar gescheiden, en het bevalt mij prima zo lekker alleen.
Maar toch komt iedereen altijd met die vraag of ik al een nieuwe vriendin heb.
Ik vindt het prima zo, en wil ook geen nieuwe relatie. Wil zelfs het liefst alleen blijven. Maar toch blijven die vragen komen of ik een nieuwe vriendin heb of dat ik iemand op het oog heb. Het lijkt erop dat je niet gelukkig kunt zijn zonder een realtie volgens de meeste.
Begrijp mij niet verkeerd , ik ben blij voor de mensen die een relatie hebben en gelukkig zijn . Maar ben ik daarom een buitenbeentje omdat ik dat allemaal niet meer wil ?
Ik heb er ook geen moeite mee om het uit te leggen, dat is het punt helemaal niet.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 09:22 schreef SG-sam het volgende:
Indien jij het niet erg zou vinden geen relatie te hebben, dan zou het jou ook niets uitmaken om te vertellen dat jij geen vriendin hebt. Het feit dat je aangeeft er moeite mee hebt dit uit te leggen aan jouw omgeving, impliceert dat jij er zelf ook mee zit dat je alleen bent.
Kijk, een robotquote:Op vrijdag 22 mei 2009 09:44 schreef BarbaRob het volgende:
Het is raar ja , omdat de meerderheid wel een relatie wil
PUNT
Ja, stel je voor dat je anders bent dat het gemiddelde gepeupel.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 02:16 schreef B.E.D het volgende:
Geen relatie willen is raar.
Very true.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 10:45 schreef heksehiel het volgende:
En idd de omgeving vindt het misschien confronterend om te horen dat jij niemand naast je nodig hebt, maar dat zegt meer over hen dan over jou.
Een oosterse wijze man zei ooit:quote:
Als de meerderheid voor een bepaald iets is, en slechts een enkeling daar tegen is. Is dat toch domweg gewoon raar?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 11:38 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ja, stel je voor dat je anders bent dat het gemiddelde gepeupel.
Stel je voor dat iemand z'n kop boven het maaiveld uit steekt.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 17:35 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Als de meerderheid voor een bepaald iets is, en slechts een enkeling daar tegen is. Is dat toch domweg gewoon raar?
Maarja, de mensen die single willen blijven denk ik aan bijv. die zeiler die in z'n uppie rond de oceaan vaart. En dat vind ik maar een vreemde dodo.
Ze zijn te huur voor 100 euro per uur.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 15:54 schreef B.E.D het volgende:
[..]
Een oosterse wijze man zei ooit:
'Honderd mannen kunnen een huis bouwen, om een thuis te krijgen heb je een vrouw nodig.'
Het is wel een vereiste dat je gelukkig bent met jezelf. je partner moet een aanvulling zijn en niet hetgeen waarvoor je leeft.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 17:44 schreef vipergts het volgende:
De meeste mensen kunnen alleen gewoon niet gelukkig zijn. Hierdoor blijven ze bij de eerste de beste die niet direct wegloopt als er hoi gezegd word. Ze kunnen niet begrijpen dat er mensen zijn die zonder partner ook gelukkig kunnen zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |