Sour Mash..... Jack is geen whiskey.....quote:
Ja de COS zal wel snel vol open...quote:Op vrijdag 22 mei 2009 00:16 schreef Jaydie het volgende:
Gezellig ,kunnen we weer naar gesnurk luisteren
Ik begrijp ook heel goed dat veel ouders allebei moeten werken.En dat sommige mensen alles willen geven aan hun kinderen en daarom "moeten" werken is ook hun keus ,maar niet de mijne.Ik heb ook niet altijd kinderfeestje gegeven ad 150 E + kado en het feest voor familie.Het familie feest was het feest. en gezellig genoeg.Het heeft voor en nadelen om thuis te blijven.Maar ik was er /ben er altijd.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 00:10 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Dat is ook zo, soms kan het echt niet anders. Een stap terug doen is vaak heel moeilijk als je al aan je top zit met vaste lasten, wat er ingeslopen is de laatste jaren door overheid en mensen zelf om aan hun top te gaan lenen zonder gekeken te hebben of het ook op 1 salaris nog op te brengen is.
of ook gewoon naar bed gaanquote:Op vrijdag 22 mei 2009 00:16 schreef Jaydie het volgende:
Gezellig ,kunnen we weer naar gesnurk luisteren
Zit zeker wat in.Het is voor een vrouw tegenwoordig net zo belangrijk om je te ontwikkelen naast je gezin.Zeker als er eentje weg valt. Je word ook deels gedwongen helaas.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 00:14 schreef Trekpopje het volgende:
[..]
Thuisblijven maakt je als vrouw ook afhankelijker. Maar veelal merkt men dat pas na de scheiding, en dan komt het gekerm.
Kop dicht Trekpopje, je bent totaal off topic. Kon het echter even niet laten.
Oops, my bad.... ik drink alleen bierquote:Op vrijdag 22 mei 2009 00:17 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Sour Mash..... Jack is geen whiskey.....
willen ze eindelijk zelf nog niet naar bed ...quote:
Keith heeft aan mij ooit om een tandenborstel gevraagd..spannend he ha haquote:
Vals alarmquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |