Lief he?quote:
Nee, hoor, het is vandaagquote:Op vrijdag 22 mei 2009 08:20 schreef earthling39 het volgende:
morgen allemaal
mja zeg ik ook altijdquote:Op vrijdag 22 mei 2009 08:29 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, hoor, het is vandaag
Al zal SC met zijn berekeningen vast op morgen uitkomen
wedden als pim zo bij dr is komt de vraag waar blijven de boodschappenquote:Op vrijdag 22 mei 2009 08:43 schreef earthling39 het volgende:
al 5 minuten wakker en er is nog niet gezeurt
en dat er hopelijk sigaretten bij zittenquote:Op vrijdag 22 mei 2009 08:47 schreef koffieleutjuh het volgende:
[..]
wedden als pim zo bij dr is komt de vraag waar blijven de boodschappen
nee joh drank drank en drankquote:Op vrijdag 22 mei 2009 08:49 schreef earthling39 het volgende:
[..]
en dat er hopelijk sigaretten bij zitten
beschuitquote:Op vrijdag 22 mei 2009 08:54 schreef Deisyy het volgende:
Goedemorgen![]()
Ik vind dat er deze laatste morgen wel een heel luxe ontbijtje in mag voor de 2 finalisten
Het is dan nog beter om te PMenquote:Op vrijdag 22 mei 2009 01:59 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
8 .Het is al laat ,maar heb geprobeerd duidelijk te antwoorden en mijn excuses had ik al gegeven mocht jij niet die persoon zijn die ik dacht.
Ik ben gewoon behoorlijk achterdochtig geworden en heb ik mijn"hele goede " redenen voor ,nogmaals sorry..![]()
Het was zeker wel een lange rit. Je hebt ons mooie beelden geleverd hoorquote:Op vrijdag 22 mei 2009 09:06 schreef fadingleo het volgende:
De laatste dag. Wat gaat het worden ?
Ik ben enerzijds blij dat het voorbij is zometeen, anderzijds helaas pindakaas om geen reacties meer te kunnen lezen/posten op dit skonne forum.
Ochtendploegquote:
Ik begrijp dat je nog verder gaat met streams verslaan. Meestal begin ik om deze tijd. Ik zie wel wanneer je stopt dan.quote:
Ik was al gestopt. Dottey is nu bezigquote:Op vrijdag 22 mei 2009 09:20 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik begrijp dat je nog verder gaat met streams verslaan. Meestal begin ik om deze tijd. Ik zie wel wanneer je stopt dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |