Ik gok zo dat de redactie inmiddels ook op hun tandvlees looptquote:Op vrijdag 22 mei 2009 00:27 schreef R0T29 het volgende:
Nou redactie, waar blijft de "Nachtelijke Terror Ja/Nee" Poll?
Ben bang dat je daar wel eens gelijk in kan hebben!quote:Op vrijdag 22 mei 2009 00:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik gok zo dat de redactie inmiddels ook op hun tandvlees loopt
Trustequote:Op vrijdag 22 mei 2009 00:31 schreef JediMasterLucia het volgende:
Nu liggen onze overlevers te pitten, dus ik ga ook maar mijn bed op zoeken.
Slaap lekker allemaal
Snap je punt, maar door hun gesprekken kwamen we op dit puntquote:Op vrijdag 22 mei 2009 00:22 schreef Peter6000 het volgende:
ZO MENSEN, IK SPEEL BIJ GEBREK AAN MODERATIE MAAR FF VOOR MODERATOR
De mensen die willen blijven napraten over de Bunker kunnen in dit topic terecht.
En de mensen die graag willen babbelen over andere zaken, zijn welkom in de Slowchat:
[TBO SC#38] Official fann of zhe bunker.
Lekker slapenquote:Op vrijdag 22 mei 2009 00:31 schreef JediMasterLucia het volgende:
Nu liggen onze overlevers te pitten, dus ik ga ook maar mijn bed op zoeken.
Slaap lekker allemaal
Het is ook niet niks, zo'n eerste RLS....quote:Op vrijdag 22 mei 2009 00:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik gok zo dat de redactie inmiddels ook op hun tandvlees loopt
Wat een eenheid weer in de COS...... en dat op de laatste avondquote:Op vrijdag 22 mei 2009 00:31 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Ben bang dat je daar wel eens gelijk in kan hebben!
Ik heb ook zo'n knobbeltje maar dan links op m'n borstkas of is het kastquote:Op vrijdag 22 mei 2009 00:27 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ja, vind ik toch wel bijzonder![]()
Maar goed, even on-t :
[ afbeelding ]
Laatste keer dat wij, de streamers dan, Marielin naar bed zien gaan.
Helaas, kunnen we dat niet doen aangezien het een drukke dag wordt morgenquote:Op vrijdag 22 mei 2009 00:27 schreef R0T29 het volgende:
Nou redactie, waar blijft de "Nachtelijke Terror Ja/Nee" Poll?
Bij die 20-30 euro zullen ook de sigaretten wel bij zitten? Dan kom je er met haar rooktempo al redelijk snel aan. Zeker als haar vriend ook nog rooktquote:Op donderdag 21 mei 2009 23:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
WTF??? Iedere dag eten van de traiteur??
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 00:38 schreef ruudpuntenel het volgende:
Sono molto contento con la puntata di oggi. Anch'io vado a letto adesso. Buonanotte a tutti e a domani. Ciao.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |