Kloptquote:Op woensdag 20 mei 2009 23:06 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
is dat je eigen frustratie die spreekt soms?![]()
het geloof in echte liefde op jonge leeftijd verloren enzo?
wil natuurlijk niet zeggen dat het bij een ander ook zo gaat vind ik dan weer
Niet doorvertellen he? Ik heb ingebroken bij de bieb en ben daar ingelogd...quote:Op woensdag 20 mei 2009 23:06 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Oploskoffie? achjee... dat is wel héél erg... je hebt wél een plek om te slapen jôh? of gebruik je de PC van het opvangcentrum?
Volgens Lies1958 is het tegen Eline gezegd, dus nu weet ik het ook niet meer zeker.quote:Op woensdag 20 mei 2009 23:07 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Toch weer jammer dat ze ook daarin ook aangestuurd worden
hahaha je bent er ingetraptquote:Op woensdag 20 mei 2009 23:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik had de poll nog niet gezien, maar ik zat er zelf net ook aan te denken.
Ze de laatste dag laten leven in luxe.
Ik ben ff stemmen
edit: Er is helemaal geen fase V optie![]()
En dat is dus absolute onzin en dat is vanavond ook wel gebleken dacht ik.quote:Op woensdag 20 mei 2009 22:56 schreef annie68 het volgende:
[..]
haha ik woon in heemstede die kakkers in Aerdenhout en Bloemendaal en ook Heemstede zijn de gierig om maar een cent uit te geven.
quote:Op woensdag 20 mei 2009 23:10 schreef D. het volgende:
[..]
Klopt
En nee, het hoeft niet, maar als ik om mij heen kij zijn er weining mensen die een relatie hebben met hun 'jeugdliefde'
Jammer, kan zo leuk zijn.quote:Op woensdag 20 mei 2009 23:10 schreef D. het volgende:
[..]
Klopt
En nee, het hoeft niet, maar als ik om mij heen kij zijn er weining mensen die een relatie hebben met hun 'jeugdliefde'
quote:
koffie-apparaat met instant koffiequote:Op woensdag 20 mei 2009 23:10 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Niet doorvertellen he? Ik heb ingebroken bij de bieb en ben daar ingelogd...
En koffie-apparaat stond nog aan.
Maakt niet uit, thnx iig.quote:
Ja dat is van de week al geweest. Eline vertelde het net nog een keer.quote:Op woensdag 20 mei 2009 23:10 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Volgens Lies1958 is het tegen Eline gezegd, dus nu weet ik het ook niet meer zeker.
Soms ben ik net blondquote:Op woensdag 20 mei 2009 23:10 schreef evaxsis het volgende:
[..]
hahaha je bent er ingetrapt![]()
gewoon voor fase II kiezen dan hebben ze het best goed
da's een feit.quote:Op woensdag 20 mei 2009 23:10 schreef D. het volgende:
[..]
Klopt
En nee, het hoeft niet, maar als ik om mij heen kijk zijn er weinig mensen die een relatie hebben met hun 'jeugdliefde'
Dat was mijn mening ook toen ik een relatie kreeg met het meisje van mijn dromen.quote:
Er is een club? Coolquote:Op woensdag 20 mei 2009 23:13 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
da's een feit.ow enne... join the club.
Aan reuma en echte liefde gelooft men pas wanneer men ze heeft opgelopen.quote:Op woensdag 20 mei 2009 23:10 schreef D. het volgende:
[..]
Klopt
En nee, het hoeft niet, maar als ik om mij heen kijk zijn er weinig mensen die een relatie hebben met hun 'jeugdliefde'
Ja, zie het als een beetje het tegenovergestelde van de Mile High Clubquote:
Ik zie het niet meer gebeurenquote:
Die van mij nietquote:Op woensdag 20 mei 2009 23:13 schreef D. het volgende:
[..]
Dat was mijn mening ook toen ik een relatie kreeg met het meisje van mijn dromen.
De meeste dromen zijn bedrog
Als het bier er eenmaal staat is het meer dan welkom hoorquote:Op woensdag 20 mei 2009 23:16 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Zo te horen hebben ze er niet zoveel puf meer voor.
Eff gewoon zeggen.,nee laat mensen maar eff nadenken voordat ik het gedaan heb,quote:Op woensdag 20 mei 2009 23:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zeg nou eens gewoon wat je kwijt wilt.
Ik word hier zo nieuwsgierig van
De Bunker is keihard... zuipen zullen ze...quote:Op woensdag 20 mei 2009 23:16 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Zo te horen hebben ze er niet zoveel puf meer voor.
23.17 en nog steeds geen bier..... De redactie doet ook nooit wat ze volgens de poll moeten doenquote:
ziggo customer servicequote:Op woensdag 20 mei 2009 23:16 schreef LekkerSimpel het volgende:
Marielin zei dus net dat ze werk doet achter haar PC.
Goh.... wist ik nog niet.
2 cent per bericht of ¤10.000
ik snap er ook niks van en mijn nieuwsgierige aard is toch ook wel gekieteldquote:Op woensdag 20 mei 2009 23:17 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Eff gewoon zeggen.,nee laat mensen maar eff nadenken voordat ik het gedaan heb,
Jammerquote:
We zijn hier niet om na te denken hequote:Op woensdag 20 mei 2009 23:17 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Eff gewoon zeggen.,nee laat mensen maar eff nadenken voordat ik het gedaan heb,
Ik was er ff vantussen, was er bier beloofd? Doorkomen dan!!!quote:Op woensdag 20 mei 2009 23:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
23.17 en nog steeds geen bier..... De redactie doet ook nooit wat ze volgens de poll moeten doen
Nu weet je hoe dat komtquote:
quote:Op woensdag 20 mei 2009 23:17 schreef akveor het volgende:
[..]
De Bunker is keihard... zuipen zullen ze...
Bunker, come in, bunker.....quote:Op woensdag 20 mei 2009 23:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
23.17 en nog steeds geen bier..... De redactie doet ook nooit wat ze volgens de poll moeten doen
inclusief excuusbrief aan Marielin vanwege het keihard liegen tegen haar?quote:
quote:
Van de tig mensen die we sinds vrijdagochtend hebben gesproken, waren de enige twee vrouwen het meest behulpzaam.quote:Op woensdag 20 mei 2009 23:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Heb je met een maandje een storing, krijg je Marielin aan de telefoon
Wat denk je zelf?quote:Op woensdag 20 mei 2009 23:21 schreef Danny het volgende:
[..]
inclusief excuusbrief aan Marielin vanwege het keihard liegen tegen haar?
En wanneer de matrassen, de kleding, en eten van fase 2. Het is tenslotte na 23:00uur en daar is ook voor gestemd. En wat ook heel belangrijk is weer gewoon gebruik van het toilet want die emmer loopt over. Misschien handig als je dat even doorgeeft daar boven, want ze zijn nogal druk aan het praten en beneden heeft daar al een paar keer over gebeld.quote:
ze zitten in Eindhoven, Brabants kwartiertje nooit van gehoord?quote:
oeh, behulpzame vrouwenquote:Op woensdag 20 mei 2009 23:21 schreef Disana het volgende:
[..]
Van de tig mensen die we sinds vrijdagochtend hebben gesproken, waren de enige twee vrouwen het meest behulpzaam.
Dan zal Disana haar nog weleens aan de telefoon krijgenquote:
Weer druk op de waterleiding en naar de gewone plee danquote:Op woensdag 20 mei 2009 23:21 schreef snetje het volgende:
Marilien moet nodig plassen maar de emmer zit schijnbaar vol... geeft aan dat zij niet meer durft te bellen ... Pim en Eline blijven zitten ....
Daaromquote:Op woensdag 20 mei 2009 23:22 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
ze zitten in Eindhoven, Brabants kwartiertje nooit van gehoord?
mee eens klopt geen reet van het hele verhaal.quote:Op woensdag 20 mei 2009 23:19 schreef Danny het volgende:
[..]
zo zou ik ook kijken als er keihard tegen me gelogen werd
Ja, aan het verkeerde adres. Wij hebben de hele dag naar Ziggo gebeld waar de aannemer bleef, en niemand wist het. Bleek dat hij 's ochtends vroeg al was geweest, alleen niet waar hij wezen moest. Ook Ziggo's fout, bleek later en te laat. Het wordt nu op zijn vroegst maandag.quote:
Warmquote:
Bij Ziggo? wij krijgen een of andere Groningse, niet dat het uuitmaakt wie, maar het loopt daar voor geen ene meter.quote:Op woensdag 20 mei 2009 23:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Heb je met een maandje een storing, krijg je Marielin aan de telefoon
Zou daar een probleempje mee zijn misschien?quote:Op woensdag 20 mei 2009 23:22 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Weer druk op de waterleiding en naar de gewone plee danKom op redactie!
quote:Op woensdag 20 mei 2009 23:23 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, aan het verkeerde adres. Wij hebben de hele dag naar Ziggo gebeld waar de aannemer bleef, en niemand wist het. Bleek dat hij 's ochtends vroeg al was geweest, alleen niet waar hij wezen moest. Ook Ziggo's fout, bleek later en te laat. Het wordt nu op zijn vroegst maandag.
Ze lijkt me wel iemand die je verder zal proberen te helpen i.p.v. zo'n haantje waarvan wij er talloze hebben gesproken.quote:Op woensdag 20 mei 2009 23:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan zal Disana haar nog weleens aan de telefoon krijgen
Nee, omdat ze dat soort mensen op de helpdesk hebben zittenquote:Op woensdag 20 mei 2009 23:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh oh..... sinds Marielin in de bunker zit??
wraak is zoetquote:Op woensdag 20 mei 2009 23:23 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Bij Ziggo? wij krijgen een of andere Groningse, niet dat het uuitmaakt wie, maar het loopt daar voor geen ene meter.
Wij zijn ook blij met Ziggoquote:Op woensdag 20 mei 2009 23:23 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, aan het verkeerde adres. Wij hebben de hele dag naar Ziggo gebeld waar de aannemer bleef, en niemand wist het. Bleek dat hij 's ochtends vroeg al was geweest, alleen niet waar hij wezen moest. Ook Ziggo's fout, bleek later en te laat. Het wordt nu op zijn vroegst maandag.
Zou het probleempje het alcoholgehalte in de redactieleden kunnen zijn?quote:Op woensdag 20 mei 2009 23:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zou daar een probleempje mee zijn misschien?
Zie, dat bedoel ik...... die monteur van Disana was vast naar het juiste adres gestuurd als Marielin gewoon op d'r werk was geweestquote:Op woensdag 20 mei 2009 23:23 schreef Rena_750 het volgende:
[..]
Warm![]()
Ziggo dispatch.
Dus aansturen van een monteur als er een groepstoring is geconstateerd, geen contact met klanten alleen met monteurs
Vrijdag ook.quote:Op woensdag 20 mei 2009 23:24 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ja, morgen een vrije dag natuurlijk....
Als het water al dagen afgesloten is en die pot toch gevuld is welquote:Op woensdag 20 mei 2009 23:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zou daar een probleempje mee zijn misschien?
Dan vooral niet op Marielin stemmen, des te eerder zit ze weer achter de knoppenquote:Op woensdag 20 mei 2009 23:24 schreef Disana het volgende:
[..]
Ze lijkt me wel iemand die je verder zal proberen te helpen i.p.v. zo'n haantje waarvan wij er talloze hebben gesproken.
Het zou me niets verbazen als het toilet kapot was....quote:Op woensdag 20 mei 2009 23:26 schreef Lavenderr het volgende:
Laat de laatste drie toch gewoon weer naar een gewoon toilet gaan. Dit is toch smerig op zo'n emmer en waarom?
Kan daar dan een poll voor komen?
Oww.quote:Op woensdag 20 mei 2009 23:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan vooral niet op Marielin stemmen, des te eerder zit ze weer achter de knoppen
dat was met die fles wijn met Peter's tekstje wel leuk ja, had het wel verwacht eikquote:
eens, geef ze alle 3 ff een warme douche, zodat ze schoon in hun kleren kunnenquote:Op woensdag 20 mei 2009 23:04 schreef lies1958 het volgende:
Nou kom maar op met het eten, stroom, matrassen en nog meer wat ze kwijt zijn. Wc gewoon weer aan.
Hun eigen kleren weer terug en vooral schone kleren terug. Ook al hun ingenomen items en privilege's
Ze gaan weer terug naar fase II
En laat ze in ieder geval even lekker douchen.
Ja, daar was die poll toch voor?!quote:Op woensdag 20 mei 2009 23:28 schreef Nostalgist het volgende:
Biertjes om het vertrek van Jeroen te vieren ??????
dat denk ik ook nietquote:Op woensdag 20 mei 2009 23:28 schreef Bunker-Renate het volgende:
mooi, die hebben nu niet veel nodig om teut te worden
mja, de leugens richting kijkers EN deelnemers maken ze hiermee natuurlijk niet zomaar goed.quote:Op woensdag 20 mei 2009 23:28 schreef Nostalgist het volgende:
Biertjes om het vertrek van Jeroen te vieren ??????
quote:
Nou, dan moet dat gemaakt worden, dat is toch niet zo'n probleem? Ik vind die emmer echt waardeloos. De lucht die je er van hebt en het is toch ook niet nodig dat de laatste drie op een soort latrine moeten zitten? Ze hebben al genoeg ontberingen gehad naar mijn smaak, laat de laatste dagen alsjeblieft een beetje leuk voor ze zijn.quote:Op woensdag 20 mei 2009 23:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het zou me niets verbazen als het toilet kapot was....
Gooi de warme douch even aan en laat ze ff schoon fase II in gaan.quote:Op woensdag 20 mei 2009 23:30 schreef MeraViglioSa het volgende:
oh bah. redactie gooi ff de kraan open aub, kan Eline dr handen wassen.
Het alfamannetje heeft het té druk met zijn bier.....quote:Op woensdag 20 mei 2009 23:30 schreef snetje het volgende:
gentlemen Pim laat de dames het vieze werk doen
Die douche van de "defect" sticker??quote:Op woensdag 20 mei 2009 23:32 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Gooi de warme douch even aan en laat ze ff schoon fase II in gaan.
Zogenaamd, want op de electrische kookplaat staat ook "defebtquote:Op woensdag 20 mei 2009 23:31 schreef Leandra het volgende:
Wel een puinhoop in de badkamer.....
Die lijkt al aardig verbouwd te zijn (kennelijk zonder resultaat) want defect
+1.quote:Op woensdag 20 mei 2009 23:32 schreef kahaarin het volgende:
[..]
dat hoort niet in deze 'fase'quote:Op woensdag 20 mei 2009 23:32 schreef JediMasterLucia het volgende:
kunnen ze niet gewoon weer op een gewone WC gaan plassen??
dit is nog ranziger dan een chemisch toilet
en op de 'tv' ook.quote:Op woensdag 20 mei 2009 23:33 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Zogenaamd, want op de electrische kookplaat staat ook "defebt
Idd, als je een bacterie op wil lopen aan je blaas moet je vooral op zo'n emmer laten zeiken samenquote:Op woensdag 20 mei 2009 23:32 schreef JediMasterLucia het volgende:
kunnen ze niet gewoon weer op een gewone WC gaan plassen??
dit is nog ranziger dan een chemisch toilet
Opdrinken, dat is deze fasequote:
Geef pim dan eerst even een geheime opdracht dat ie de gordijnen moet stelen.quote:Op woensdag 20 mei 2009 23:32 schreef kahaarin het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 20 mei 2009 23:32 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Stelletjes softiesquote:
Een latrine, zelfs dat mag hier in Nederland niet meer, bij een militaire oefening in het bos staan er dixiesquote:Op woensdag 20 mei 2009 23:32 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nou, dan moet dat gemaakt worden, dat is toch niet zo'n probleem? Ik vind die emmer echt waardeloos. De lucht die je er van hebt en het is toch ook niet nodig dat de laatste drie op een soort latrine moeten zitten? Ze hebben al genoeg ontberingen gehad naar mijn smaak, laat de laatste dagen alsjeblieft een beetje leuk voor ze zijn.
Daar heb ik zo m'n twijfels over; in principe is er geen reden om ze niet van het toilet gebruik te laten maken, ze mogen immers ook binnen ziitten.quote:
eens, ik vind dit ook te lang duren, van mij mogen ze alles wel weer terug inclusief een heerlijke warme douchequote:Op woensdag 20 mei 2009 23:34 schreef lies1958 het volgende:
Er is gestemd voor terug naar Fase II.
stemmen kon tot 23:00 uur.
Dus waarom niet nu in laten gaan en de mensen hun matrassen geven. Schone kleren, WC, douchen en ga zo maar door.
ik dacht ook dat je het over de inhoud van de blikjes had.quote:
Ze hebben er toch al vanaf het begin al problemen meequote:Op woensdag 20 mei 2009 23:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
Daar heb ik zo m'n twijfels over; in principe is er geen reden om ze niet van het toilet gebruik te laten maken, ze mogen immers ook binnen ziitten.
Het zou me niets verbazen als ze een afwateringsprobleempje hebben daar onder het maaiveld.
Zou zowel de "defecte" douche als het niet kunnen gebruiken van het toilet verklaren.
Bij mij ookquote:Op woensdag 20 mei 2009 23:37 schreef MeraViglioSa het volgende:
hey, de bunker achtergond is weg? of ligt dat aan mij
Wilde het net postenquote:Op woensdag 20 mei 2009 23:37 schreef MeraViglioSa het volgende:
dankjewelquote:Op woensdag 20 mei 2009 23:30 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
dat denk ik ook niet, leuke foto van je
bij mij ook ...Danny is doorgeslagenquote:Op woensdag 20 mei 2009 23:37 schreef MeraViglioSa het volgende:
Is Danny er klaar meequote:
Hier ookquote:Op woensdag 20 mei 2009 23:37 schreef MeraViglioSa het volgende:
beetje flauw, het is nog twee volle dagen.quote:Op woensdag 20 mei 2009 23:39 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
bij mij ook ...Danny is doorgeslagen
Ik snap niks meer van haar, wat moet je nu nog wel gelovenquote:Op woensdag 20 mei 2009 23:39 schreef LekkerSimpel het volgende:
Zei Marielin niet dat ze niet naar Fankrijk zou gaan?
Nu gaat ze ineens wel?
Wellicht is de info wel correct, maar hangt ie op de verkeerde plaatsquote:Op woensdag 20 mei 2009 23:37 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Nee, dat de informatie op de sticker niet geheel correct is.
ow wanner komt die kraay danquote:Op woensdag 20 mei 2009 23:41 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ze liggen allemaal omRecord gehaald
![]()
Zeker een werkend toiletquote:Op woensdag 20 mei 2009 23:41 schreef lies1958 het volgende:
Echt niet normaal dat schreeuwen boven van pizza pizza. Ze zouden eens aan het werk moeten gaan en de mensen hun spullen van fase II moeten geven. Te beginnen met een werkend toilet.
Kun je nagaanquote:Op woensdag 20 mei 2009 23:36 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Een latrine, zelfs dat mag hier in Nederland niet meer, bij een militaire oefening in het bos staan er dixies
Ik probeer het nog 1 keer uit te leggen, maar als er geen normale reactie op komt negeer ik je voortaan.quote:Op woensdag 20 mei 2009 23:41 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ik snap niks meer van haar, wat moet je nu nog wel geloven
Viel mij niet op, ik had mijn venster net zo klein als het tekstvensterquote:Op woensdag 20 mei 2009 23:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik vind het wel lekker rustig, m'n normale achtgrond
Ze kunnen er beter een "Dutch Auction" met teruglopende prijs van maken. Bij ¤ 500,00 ga ik dan wel eens boven de biedknop hangen.quote:Op woensdag 20 mei 2009 23:41 schreef Nostalgist het volgende:
Zit ff te kijken hoeveel dat schilderij op de achtergrond moet opleveren....
Schilderij veilig van kunstenaar Roel Hofman op internet programma thebunkeronline.tv tbv stichting S.O.K.k
Huidig bod 4000,- euro
Goh, daar wordt sinds het openingsbod ook niet veel op geboden.....
iddquote:Op woensdag 20 mei 2009 23:42 schreef lies1958 het volgende:
Is het logo wijzigen in dat van Fok een statement of zo.
Danny, en ja Danny is Fok, Netzo als Sly NL is.quote:Op woensdag 20 mei 2009 23:42 schreef lies1958 het volgende:
In blunders van de redactie:quote:
quote:Op woensdag 20 mei 2009 22:54 schreef Danny het volgende:
[..]
ik lieg niet. principekwestie. ik heb een teringhekel aan liegen en wordt liever verrotgescholden dan dat men tegen me liegt. Je zult mij ook niet op een leugen betrappen, want ik haat liegen. En nu moet ik me gaan afvragen of ik me over dat principe heen kan zetten ten faveure van het succes van anderen, waar ik het niet eens doe of accepteer ten faveure van mezelf.
Als dit een Danny-actie is vind ik het wel een beetje kinderachtig.quote:Op woensdag 20 mei 2009 23:42 schreef lies1958 het volgende:
quote:Op woensdag 20 mei 2009 23:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik vind het wel lekker rustig, m'n normale achtgrond
lies je bent te liefquote:Op woensdag 20 mei 2009 23:41 schreef lies1958 het volgende:
Echt niet normaal dat schreeuwen boven van pizza pizza. Ze zouden eens aan het werk moeten gaan en de mensen hun spullen van fase II moeten geven. Te beginnen met een werkend toilet.
Eensch... 4000.... Tssssquote:Op woensdag 20 mei 2009 23:44 schreef Jian het volgende:
[..]
Ze kunnen er beter een "Dutch Auction" met teruglopende prijs van maken. Bij ¤ 500,00 ga ik dan wel eens boven de biedknop hangen.
quote:Op woensdag 20 mei 2009 23:41 schreef D. het volgende:
[..]
Wellicht is de info wel correct, maar hangt ie op de verkeerde plaats
Zet dan een chemisch toilet neer, dat is een stuk hygiënischer dan die ranzige emmerquote:Op woensdag 20 mei 2009 23:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
Daar heb ik zo m'n twijfels over; in principe is er geen reden om ze niet van het toilet gebruik te laten maken, ze mogen immers ook binnen ziitten.
Het zou me niets verbazen als ze een afwateringsprobleempje hebben daar onder het maaiveld.
Zou zowel de "defecte" douche als het niet kunnen gebruiken van het toilet verklaren.
preciesquote:Op woensdag 20 mei 2009 23:45 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Op een werkende douche, er is er vast wel ergens 1 kapot.
Idd, zou een prima oplossing zijnquote:Op woensdag 20 mei 2009 23:46 schreef JediMasterLucia het volgende:
[..]
Zet dan een chemisch toilet neer, dat is een stuk hygiënischer dan die ranzige emmer
Sorry als je niet wilt reageren dan niet,quote:Op woensdag 20 mei 2009 23:43 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik probeer het nog 1 keer uit te leggen, maar als er geen normale reactie op komt negeer ik je voortaan.
Ze heeft gisteren in een verhitte discussie gezegd, dat ze niet mee wilde. Dat gebeurde omdat Jeroen (in het spel) erg liep te zuigen.
Nu is ze meer ontspannen, en relativeert ze eea.
Daar klagen ze hier wel vaker over vooral mijn man als ik mijn pinpas weer met de dochters mee geef naar de stad toe. Incl auto en een volle tank.quote:
Leuk idee. Heb het geroepen hier, Jeroen gaat zo even proosten over de intercom!quote:
hij is een beetje donker, jammer. even gamma's aanpassenquote:
quote:Op woensdag 20 mei 2009 23:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
Heul niet joh, zit jij m'n quotes een beetje te editten![]()
![]()
Ik hoor 'm net binnenkomen jaquote:Op woensdag 20 mei 2009 23:48 schreef blomst het volgende:
Oje, is Danny naar de bunker?
Gert, zijn jullie nu ook al aan het boren?quote:Op woensdag 20 mei 2009 23:47 schreef Gert het volgende:
[..]
Leuk idee. Heb het geroepen hier, Jeroen gaat zo even proosten over de intercom!
Ik hoop hetquote:
hij is gemaakt in The Bunker. ik snap verder geen reet van Gamma's wat zijn dat?quote:Op woensdag 20 mei 2009 23:47 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
hij is een beetje donker, jammer. even gamma's aanpassen
Klusteam Vlemmix, voor al uw badkamerrenovatiesquote:Op woensdag 20 mei 2009 23:48 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
![]()
![]()
Wat een raar geluid...... Een boor ?
Nee joh, dat is danny die daar binnen stormtquote:Op woensdag 20 mei 2009 23:48 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
![]()
![]()
Wat een raar geluid...... Een boor ?
Hier op Fok? En waarom heb ik die nog nooit gezien danquote:Op woensdag 20 mei 2009 23:48 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Normaal op achtergrond links en rechts
Nee, hij heeft gelijk. Al doet ie dat wel op een typische Danny manierquote:
Leukquote:Op woensdag 20 mei 2009 23:47 schreef Gert het volgende:
[..]
Leuk idee. Heb het geroepen hier, Jeroen gaat zo even proosten over de intercom!
Ja, in legerkleding, gezeteld in een Abraham tank (Leopard II mag ook), voorzien van de juiste munitie.quote:Op woensdag 20 mei 2009 23:48 schreef blomst het volgende:
Oje, is Danny naar de bunker?
Waarschijnlijk omdat Danny het ergens niet mee eens is.quote:Op woensdag 20 mei 2009 23:50 schreef Lavenderr het volgende:
Huh? Zijn de steentjes ineens weg? Waarom?
Danny woont in Zwolle toch? De Bunker is in Eindhoven, ik denk dat hij nu niet meer daar heen is gegaan....? Ik weet het niet hoor.quote:
Oeh..... Waren die ook bij "Uitstel van executie? "quote:Op woensdag 20 mei 2009 23:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Klusteam Vlemmix, voor al uw badkamerrenovaties
o dear !! niet doen ! ...Pim wil al naar boven .............quote:Op woensdag 20 mei 2009 23:47 schreef Gert het volgende:
[..]
kleurweergavequote:Op woensdag 20 mei 2009 23:49 schreef Bunker-Renate het volgende:
[..]
hij is gemaakt in The Bunker. ik snap verder geen reet van Gamma's wat zijn dat?
Nee, dan moest het met de 100% korting actie voor Martijn, en daar had Johan geen zin inquote:Op woensdag 20 mei 2009 23:52 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Oeh..... Waren die ook bij "Uitstel van executie? "
Verder niets meer te horen.... Kennelijk een geintje van Jeroen.....
Dan heeft hij een serieus probleem met zijn flatulentie.....quote:Op woensdag 20 mei 2009 23:50 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Nee joh, dat is danny die daar binnen stormt
Nu eff de mol ontmaskeren dannyquote:
Danny laat ons gewoon even wakker worden, wat een licht ineensquote:Op woensdag 20 mei 2009 23:51 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat Danny het ergens niet mee eens is.![]()
Het is wel weer ff wennen hoor, het wit doet gewoon pijn aan mijn ogen.
Jammer dan dat wij maar één stream kunnen zienquote:Op woensdag 20 mei 2009 23:51 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, in legerkleding, gezeteld in een Abraham tank (Leopard II mag ook), voorzien van de juiste munitie.
Danny die Marilien er nu uit gaat halen met een huammer?quote:Op woensdag 20 mei 2009 23:50 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Nee joh, dat is danny die daar binnen stormt
Vertel nou eens, wat zit je niet lekker dan ?quote:Op woensdag 20 mei 2009 23:53 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Nu eff de mol ontmaskeren dannyGeen Peter maar Heidi denk ik en als ik zeur,jammer dan.Iets zit me niet lekker,voor de zoveelste keer.
Pfffff..... zeg dan gewoon wat je bedoeltquote:Op woensdag 20 mei 2009 23:53 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Nu eff de mol ontmaskeren dannyGeen Peter maar Heidi denk ik en als ik zeur,jammer dan.Iets zit me niet lekker,voor de zoveelste keer.
ajb, jij je steentjesquote:Op woensdag 20 mei 2009 23:52 schreef Laysa het volgende:
OMG....de steentjes zijn weg....bel de krant....de tievie.....albert verlinde en laat in godsnaam Balkende een verklaring afleggen.....de steentjes zijn weg.......hoe nu verder..............
ja, komt wij hadden een streepje voor.quote:Op woensdag 20 mei 2009 23:54 schreef D. het volgende:
Ik snap het nog steeds niet hoor. Jullie zagen kennelijk ergens steentjes, dus ik heb ergens iets genist
quote:Op woensdag 20 mei 2009 23:54 schreef snetje het volgende:
[..]
Danny die Marilien er nu uit gaat halen met een huammer?
quote:Op woensdag 20 mei 2009 23:52 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik wil die Jeroen z'n stem eigenlijk helemaal niet meer horen, kunnen ze hem niet zo'n blik bier achter in z'n strot slaan?
Dat er mensen zijn die niet helemaal conform contract zouden werken?quote:Op woensdag 20 mei 2009 23:53 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |