Zie, dat bedoel ik...... die monteur van Disana was vast naar het juiste adres gestuurd als Marielin gewoon op d'r werk was geweestquote:Op woensdag 20 mei 2009 23:23 schreef Rena_750 het volgende:
[..]
Warm![]()
Ziggo dispatch.
Dus aansturen van een monteur als er een groepstoring is geconstateerd, geen contact met klanten alleen met monteurs
Vrijdag ook.quote:Op woensdag 20 mei 2009 23:24 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ja, morgen een vrije dag natuurlijk....
Als het water al dagen afgesloten is en die pot toch gevuld is welquote:Op woensdag 20 mei 2009 23:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zou daar een probleempje mee zijn misschien?
Dan vooral niet op Marielin stemmen, des te eerder zit ze weer achter de knoppenquote:Op woensdag 20 mei 2009 23:24 schreef Disana het volgende:
[..]
Ze lijkt me wel iemand die je verder zal proberen te helpen i.p.v. zo'n haantje waarvan wij er talloze hebben gesproken.
Het zou me niets verbazen als het toilet kapot was....quote:Op woensdag 20 mei 2009 23:26 schreef Lavenderr het volgende:
Laat de laatste drie toch gewoon weer naar een gewoon toilet gaan. Dit is toch smerig op zo'n emmer en waarom?
Kan daar dan een poll voor komen?
Oww.quote:Op woensdag 20 mei 2009 23:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan vooral niet op Marielin stemmen, des te eerder zit ze weer achter de knoppen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |